Espen-utgaven

Espen-utgaven
Forrige:

Attached: 125126.png (736x1554, 443K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=R1v8wpScKNI
youtube.com/watch?v=CpmDAu_47OE
youtube.com/watch?v=0PWRCVXAHfU
nrk.no/finnmark/--dyreplageri-godkjent-som-samisk-sedvane-1.199195
nrk.no/sapmi/_-tausheten-er-et-signal-om-at-vi-som-folk-aksepterer-vold-og-overgrep-1.14278388
aftenposten.no/amagasinet/i/rAraxw/Ella-Marie-Hatta-Isaksen--Jeg-vil-ikke-fremsta-som-unik_-min-erfaring-er-tvert-imot-altfor-vanlig
instagram.com/p/BZ9NFr8l6C5/
youtube.com/watch?v=cPz0lyDX69M
twitter.com/NSFWRedditGif

basert utgave

En skål landsmenn! Snart er det 8 Mai, Veterandagen! Husk å sette på TIX og ta en skål for Mamma-Sylvi.

Attached: 989bc4ee9dfb68ee-MITHC_106_00725.jpg (1024x709, 816K)

Global oppvarming er ek-

Attached: 1383634216-Weather-Ringsaker-Østbrumundvegen-Brumunddal.jpg (1280x1024, 169K)

lokale variasjoner

youtube.com/watch?v=R1v8wpScKNI

Kan vi få "Mamma-Sylvi" sparket pga. utalelsen om moralpoliti nå?

Landsdekkende Norsk Oppvarming er svada kokt opp av MDG, Bevis meg feil karer.

Attached: fbe4cb5eb513a9607c9bec5dc60dda66.jpg (551x800, 224K)

>Endelig ferdig med skolen etter mange år. Kommer seg ut i jobb
>Drar på ferietur til sorostasia sammen med andre nordmenn
>Blir bitt av en tilfeldig hund
>Dævver
Nei fy faen altså

Hvordan skal man egentlig tilberede reker? Tine de, også spise de rå?

Attached: sv3rige.jpg (1080x540, 99K)

fortjent, unodvendig koking av kloden

Jepp, men ikke gjor det på baderommet med varmekabler. Romvennina og vennina hennes gjorde det i januar, tror ennå flisene på badet hennes stinker

Så vi vet altså identiteten til både eksen og eks-eksen, men hvem er roastbiffen?

Hva skjedde med Espen? Fikk han ikke nok oppmerksomhet og hyllest av sine ironiske "disipler"?

Ny??? Anonsen var så dum at han ikke skrev /norgetråden/ overst

og du fant forsatt fram til tråden, kompis.

youtube.com/watch?v=CpmDAu_47OE

Attached: Adolf-Hitler-291-e1467310249119.jpg (800x632, 72K)

all oppmerksomheten i tråden gikk til hodet på han

slutt å breve totalt degenerert danseband muzak

Kommer i hvert fall ikke til å savne den idiotiske snublekoden hans.

Nei.

youtube.com/watch?v=0PWRCVXAHfU

Espen kommer alltid tilbake

>Kappedritt er doende
Ikke så fort vennen.

Attached: Skjermbilde-2019-05-06-kl.-13.31.35.jpg (722x307, 73K)

Kommer Sluttspillet til å gå forbi Avatar?

>bil koker kloden
>fly koker kloden
>flesteparten av flyreiser i Norge er mellom norske byer
Hva hvis man bygget ut lyntog mellom byene slik at man slapp å fly Oslo-Bergen?

Vi kan jo bare kutte ut b*rgen da. Så slipper vi jo også den flyreisa.

Og b*rgenserdialekten.

lyntog mellom oslo og bergen ville kostet en formue, og innen byggingen er ferdig i tidligst 2050 vil elektriske fly være på markedet.

Fökk Oslo og Bergen!!! Jernbane til Tromsö og Finnmark först

Nå som Jernmannen og Kaptein Burger har takket for seg, hva er din topp 5 blant filmene i det sammenhengende universet?

Amen

Attached: MinReaksjon.jpg (1920x1080, 184K)

>En 30-åring som brukte ulovlig rifle til å drepe over 30 rein, er frifunnet fordi han fulgte samisk sedvane. Nå vil Mattilsynet ha saken til Hoyesterett.
nrk.no/finnmark/--dyreplageri-godkjent-som-samisk-sedvane-1.199195
>"NRK Sápmi har den siste uken fortalt flere rystende historier om forekomsten av vold, overgrep og voldtekt i det samiske samfunnet."
nrk.no/sapmi/_-tausheten-er-et-signal-om-at-vi-som-folk-aksepterer-vold-og-overgrep-1.14278388
>Halvparten av alle samiske kvinner har opplevd vold. Stjernekampvinner Ella Marie Hætta Isaksen er en av dem.
aftenposten.no/amagasinet/i/rAraxw/Ella-Marie-Hatta-Isaksen--Jeg-vil-ikke-fremsta-som-unik_-min-erfaring-er-tvert-imot-altfor-vanlig

Vold mot samer skjer i stor grad i områder der hvor så å si samtlige innbyggere er samiske. Samer er det norske samfunnet sin kreftsvulst

Den unnskyldningen er morsom. Den er oppe der med de 99.9% forskerne som bekrefter klimaforandringer.

snönegere

Attached: 59481093_1538950459570414_2336845685179023360_o.jpg (2048x1365, 556K)

Hva synes tråden om antirasistisk fri-jazz?

Attached: 0a8ef761-62e1-433a-b37e-6365a84a1509[1].jpg (2048x1152, 522K)

Vem de er dome dom somt tro all dem bli

Så litt på den der videoen anonsen lenka på den alliansen siden. Lol, ser jo ikke ut som dem har peiling på hva dem snakker om de jentene der.

Du er en tur på Stortinget og tar heisen i det den stopper mellom to etasjer og blir stående der i en time. Det siste sifferet i brevet ditt bestemmer hvem du blir sittende fast sammen med, ruller du 0 blir du værende der alene. Hva skjer videre?

Attached: Heis.png (616x775, 956K)

Ruller

Ruller.

Kunne vært værre.

Hm, vet ikke helt hvem han fyren er jeg. Men hadde vell sikkert blitt en prat jeg kunne lært noe på.

Ruller for Emilie

Natta tråden! Her er et bibelvers og noen daier, så er der noe for alle.
Dagen efter stod atter Johannes og to av hans disipler der, og han så Jesus som kom gående, og sa: Se der Guds lam!
Og de to disipler horte hans ord, og de fulgte efter Jesus.
Da vendte Jesus sig om, og da han så de fulgte efter ham, sa han til dem: Hvad soker I?
De sa til ham: Rabbi! det er utlagt: mester! hvor har du ditt herberge? Han sa til dem: Kom og se!
Da kom de og så hvor han hadde sitt herberge, og de blev hos ham den dag; det var omkring den tiende time.
En av de to som horte hint ord av Johannes og fulgte efter ham, var Andreas, Simon Peters bror; han finner forst sin bror Simon, og sier til ham: Vi har funnet Messias, det er utlagt: Kristus.
Og han forte ham til Jesus. Jesus så på ham og sa: Du er Simon, Johannes' sonn; du skal hete Kefas, det er utlagt: Peter.

Attached: 167a1969b329f44fbc7c459438f1a964.png (1000x1414, 1.3M)

*promper og promper til heisen er forvandlet til et gasskammer*

ikkeno personlig, Ervin

Det er en forbrytelse at Jernmannen, til tross for å være den viktigste karakteren, ikke fikk en ordentlig solid film for seg selv etter enern. Toern var soppel, og treern som hadde potensiale valgte å odelegge det. Etter det lagde de ikke mer som fokuserte på ham? En skam!

>brever et brev om lam og Simon

Subtilt, men ikke subtilt nok.

får vel rulle for emilie, oss hedmarkinger bor være sammen

I klovneverden bruker vi heller millionene på å skifte navn og logo.

Det var ikke det jeg spurte om. Topp 5?

Problemet er vel at hun ikke fikk behandling i tide eller at kanskje norske myndigheter ikke klarte å diagnostisere det. Du vet, folk skal jo google seg frem til sine egne symptober og belære den utnevnte lege i dette landet.

Hadde en diskusjon om dette med en venn. Han sa at Norge er en skam i forhold til Japan. Jeg var enig, men sa at for å være rettferdig så er det jævla mye fjell midt i landet og ellers mye ujevnt terreng med lite bebyggelse som gjor det ekstra vanskelig. Han sa det var minst like mye fjell i Japan som de ikke hadde noe problem med. Men jeg hadde rett hadde jeg ikke?

Er det ikke egentlig noen klima-autister som skjonner at å forhindre klimaforandringer innebærer å totalt utslette den kinesiske rase fra jordkloden med hjelp av atomvåpen og en gjenkolonisering av India? All plasten i havet og smoggen i lufta kommer jo fra Asia, og de kommer ikke til å gi seg for de blir tvunget, og den eneste måten er gjennom krig, vold, og et folkemord som historien aldri har sett maken til? Kildesortering meg i ræva, ingen klimafanatikere tör å tenke til tankegangen sin til den logiske konklusjon, og neggu faen om noen av de tör å gasse gulingene.

Attached: 1545147284873.jpg (667x593, 57K)

Velger joden og skambanker han.

>mamma mente hun har blitt syk pga. den nye telenor masten 2 km fra der hun bor
>jeg tar kontakt med telenor
>masten er ikke ferdig bygget ennå, antas at signalene vil starte å bli sendt rundt 21 mai fikk jeg som svar

>Lol, ser jo ikke ut som dem har peiling på hva dem snakker om de jentene der.
hva forventer du av tenåringsjenter? (ikke svar)

Har ikke sett Sort Panter eller de nye Hevner-filmene, men så langt:

1. Vintersoldaten
2. Borgerkrig
3. Hjemkomst
4. Tor
5. Hevnerne

Eller faktisk så vil jeg bytte ut Hevnerne med Jernmannen og la den bytte plass med Tor.

Du har rett
>Japan mange innbyggere og hoy total okonomi
>Norge få innbyggere og hoy okonomi per innbygger
1 km med lyntogskinner koster like mye uavhengig om landet har mye eller lite kapital per innbygger

For meg er det:
1. Jernmannen
2. Vintersoldaten
3. Burgerkrig
4. Uendelighetskrig
5. Galaksens Voktere, volum 2

Ruller for Emilie. Kunne sikkert hatt en grei samtale med alle da, utenom Monster-Sylvi såklart. Håper ikke det blir Grandis, da blir jeg vel voldtatt.

Nei nei nei, Norge må være et foregangsland! Når vi når nullutslippsmålet, vil resten av verdens folkeslag gape i beundring og skride til verket med å kutte sine utslipp! Tyskere vil gjenvinne sine kullkraftverk og bygge vindmoller med dem! Kineserne vil slutte å bygge fossilbiler, og kun bygge miljovennlige Teslaer! Alle iPhoner kommer til å få bærekraftighetsbevis! Sjofolkene i Indonesia vil som den mest naturlige ting i verden sortere i tretti soppeldunker og ro til sin nærmeste miljostasjon! Vi skal spise bark og biller og danse barkebilleboogie til Barn av Regnbuen!

Da blire Kaninjenta som jeg lot være å se under fjorårets slutt. Må nok sette inn et stot for å henge med skjonner dere!

Ruller for Emilie som var på vei til toalettet etter et langt mǿte der hun drakk både vann og kaffe.

t. det kan dere vel tenke dere

1. Sluttspill
2. Jernmannen
3. Uendelighetskrigen
4. Galaksens Voktere volum 2
5. Sivilkrigen

Men jeg kunne sikkert hatt 10 filmer på topp 5, vanskelig å velge når det er så mange bra.

Ruller for Ervin , har så mange sporsmål

Viktigere:
Japan:
>tamme gulinger
>hoy iq
>over tusen år med hoyt utviklet sivilisasjon
>lite testosteron
>fysisk små, kan ikke lofte eller slåss bra

Norge
>for dumt folk til å bygge ett stabilt samfunn
>var villmenn for europeere tammet oss med vold mot vår vilje og vår natur
>hoyt testosteronnivå gjor det vanskelig å holde jobber, stabile parforhold, folge lover osv
>fysisk store, drevet mot å lofte, slåss, ha sex foran alt annet

Attached: varg.jpg (700x467, 45K)

Nå stikker jeg kukken i rumpa til den jeg ruller og så ser vi hva som skjer.

Hva med samene?

Eurogulinger.

>norge var ikke stabilt för

Attached: 1510921064686.png (768x752, 88K)

Japan er et hyperkapitalistisk land hvor folk bokstavelig talt jobber seg til dode, selvfolgelig må de ha lyntog for å produsere så mye som mulig så fort de kan som de insektmennene de er.

Nordmenn har arisk sjel, for oss er det viktigere at toglinja mellom Bergen og Oslo er vakker og en fryd å reise, og sjefene våre kutter ikke av oss fingrene bare fordi det tar oss 8 timer istedenfor 30 minutter å pendle. Faen ta lyntog, faen ta hoyteknologi, faen ta hyperproduksjon, faen ta joder, og faen ta vaktmesterne.

Attached: ted-kaczynski-578450-1-420.jpg (1200x1200, 214K)

*må* man på voksenhabilitering hvis man skal fjerne diagnose i pasientjournalen, eller helt?

Man kan ikke fjerne ting i pasientjournalen.

Jeg snakket med legen og de sa noe i duren om at det som står der har ingenting å si. Men hvor ellers er det sånn informasjon blir lagret? Eller er det sånn at sånne halvveis autismediagnoser også 'utgår' eller slutter å være gyldig når legen kan vise det? Hvordan fungerer dette egt jbs

7 skiver beien og 4 speilegg til kvelds
skal lage beiken jerky i morgen

pasientjournalen er da bare der så nye leger du bytter til kan raskt sette seg inn i situasjonen din

Det er bare fastlegen din som har tilgang til journalen. Hvis du feks er på sykehuset kan de ringe legen og få tilsendt relevant informasjon, men de får ikke hele historikken din. Tror at det beste du kan gjore er å få en time hos en psykolog eller lignende og oppdatere helsestatus hvis det skulle trengs.

>en 2/10 mann vil ifolge studier bli en 9/10 mann dersom inntekten hans oker med 1000%

Går det an å bæsje samtidig som man runker?

hei

Attached: sihei.png (641x524, 20K)

Lenke til eksen? Har bare sett eks eksen og hun var jo en stygg vektlofter autist uten venner

instagram.com/p/BZ9NFr8l6C5/

Jeg har fått fjernet tint fra journal

Brev et bilde, trykker ikke på noe lenke

Så dette er kraften til Espen

Attached: 36003146_10156811702261111_6186909834521083904_n.jpg (960x960, 100K)

Tenk så bra damer Espen kunne dratt hvis han hadde skaffet seg en ordentlig jobb istedet for å trygle Nav om AAP.

Hvordan gjorde du det?

Hvem tror du får mest fitte av Espen og han her?

youtube.com/watch?v=cPz0lyDX69M

>folk tror selvstendighetspartiet vil lose alle deres problemer
lysglimt angriper kulturmarxisme, sentralbanksystemet og alt annet som ikke er "lov" å kritisere. shp er jo bare frp med 50% mindre sionisme og 100% mindre tæl.

Bare det faktum at venstresiden blir fly forbannet over hver eneste Lysglimt-stemme er det som gjor det for min del.

Så denne skapningen syntes altså at Espen var slik en fantastisk partner at hun fylte dagene sine meg å spille Lommemonster GÅ og pule Bob-Kåre som i motsetning til Espen har en SSK (stor svensk kjorevogn), og når Espen oppdaget det bynte han å grine og ble lagt inn på idiotanstalt og pistret om det på Lestdet, så hun romte leiligheta si?
Fy faen tenk å være så TOR at du gikk fra yndige 2D Asuka for å gjore noe sånt, Espen er i sannhet trådens Messias.

Noe sånt, og så kom roastbiffen inn i bildet.

Fy faen, alltid vist at Espen var en taper men dette tar kaka

Synes det er modig av Espen å utlevere seg sånn da.

Fikk nye diagnoser og det gamle ble tatt bort da det ikke var relevant mer. Heimel , har utskrift fra forskjellige tider

Og 99% mindre stemmer

Hva mener de egentlig med "pan-europeisk"?
Er ikke det sånne uttrykk som Kalergi brukte?

Attached: Skjermbilde.png (507x886, 516K)

Pan betyr alle. Det virker som de er fan av EU.