ÄTA?
DRICKA?
KOLLA PÅ?
SPELA?
LYSSNA PÅ?
LÄSA (lol nördar)?
Sverigetråden - Fredagsfest
när började sv ho jagjaget? och vem va det som kom på att bara skriva saker med dom 2 första bokstäverna. Tex SV HO, HE SE, FÖ HE?
>bara gymma och ha en någorlunda ordentlig käke, tugga tuggumi
Det är faktiskt rätt märkligt hur den allmänna opinionen ändrats så grovt och att man knappt har märkt det.
Äter bild relaterad (bra mättnad och bara proteiner perfekt för deff)
Dricker vatten
Kollar på tråden
Är över 18 år
Lyssnar på inget
Är under 60 år
Varför gillar tjejer att knulla runt? Vad får de ut utav att vara slampiga och bli knullade av främmande män?
skulle knullat runt som fan om jag vart en snygg tjej favä
första gången någon skrev sv ho var 2016, innan det användes jä ho
här är första brevet som skrev sv ho
desuarchive.org
t. trådvetare
ba va dig själv
Nu är FMcuckens helg förstörd
njutning av vaginal stimulans
ha sex incel
låt oss muntra upp honom med lite trevlig musik
youtu.be
>dom tog bort pyhä kuolema från spotify
tack, trodde det jagjaget vart äldre favä
Skulle inte du vilja knula flera snygga tjejer?
>ÄTA?
frukt
>DRICKA?
vatten
>KOLLA PÅ?
inget
>SPELA?
inget
>LYSSNA PÅ?
youtu.be
>LÄSA (lol nördar)?
tråden
har vart i ett sammanhang ganska länge med en viss oskarsson från försvarsberedningen riktig jävla sprängare som bara snackade om hur stort försvaret var en gång men hade ändå ingen koll på hur det såg ut idag
du fattar väl att det är bete din absoluta härnkutling
Räcker det inte, varför fortsätter du? Jag skojar inte när jag säger att ditt brev förstörde min dag.
Hatar mitt liv och kommer begå snart
Hejdå
>härnkutling
syns om 20 minuter
Det är inte lätt för tjejer att knulla runt. Det är inte accepterat. Det är därför de slåss så hårt för att slynighet ska bli normen.
Vad får de ut? Ja det är ett praktiskt sätt att "klättra" eller granska sina alternativ som attraktiv tjej. Du är man och måste förmodligen vara mer än en mjuk personlighet och en välformad röv. Inte rättvist men tror att det går att vara stolt över det.
Var är de vita pojkarna?
>vitknäckta för sv ho
Fy fan vad patetiskt
jag tror jag hittade mitt första brev i tråden någonsin
desuarchive.org
Hatar dig. Du har förstört min fredag. Din absoluta fitta. Varför behövde du komma hit och skryta?
Förstår du att jag aldrig kommer veta hur detta känns? Vara så attraktiv att en kvinna bara rakt ut frågar om man vill knulla henne.
Hatar dig. Min dag är förstörd. Fitta också
vad är jag inne för?
>han kom till tråden efter 2014
>köpa spel
vgh
>ÄTA?
Fiskpinnar med mos och rödbetssallad
>DRICKA?
Fanta
>KOLLA PÅ?
filmkväll?
>SPELA?
Inget
>LYSSNA PÅ?
Inget
>LÄSA (lol nördar)?
Städerna på slätten
>första brev i tråden någonsin
>2016
jonte...
vem här Rom 2?
...
Ett sprängarspel som är väldigt mediokert. 4:an var bättre.
>dkn kom till tråden för ett år sen
lmao
Baserat och spartanpillrat.
>vitknäckta
Rödpillrar snarare. Säger inte att unga män har fel i att vara frustrerade eller känna avsky. Men någonstans måste man släppa saker som inte går att förändra just nu. Clean your room bucko. Oironiskt.
Ba lyft lite hantlar o ta hand om dig
Tog inte en kvart fö mig att hitta henne
Ha tålamod
:^)
Bara oskulder bryr sig så mycket om sex
samma lol
>ÄTA?
Varma mackor
>DRICKA?
Norrlands djup och sprit.
>KOLLA PÅ?
Film
>SPELA?
Ingen aning
>LYSSNA PÅ?
Musik
>LÄSA (lol nördar)?
Inget
galler är så sjukt trist favä
kartago med elefanter är f1 kul
kan inte spela datta spel äldre än ~2004 längre favä, provade att spela utfall nyligen och blev uttråkad inom en timme
>Clean your room bucko. Oironiskt.
J A J K S
A
J
K
S
Hatar dig. Du har förstört min fredag. Din absoluta transa. Varför behövde du komma hit och böga?
Förstår du att jag alltid kommer veta hur detta känns? Vara så ful att en kvinna bara rakt ut frågar om man vill bli cuckad av henne.
ABSOLUT FUCKING SEGER KAMRATER
>kartago med elefanter är f1 kul
>Baserade dunderkuksanon skärmklipper en bild på en rövsmärtad nackskägg
>han mobilbrevar dessutom
spelar som rom nu, får testa kartago i nästa runda
låten är antikommunistisk ditt jävla spån
>ÄTA?
inget
>DRICKA?
vatten
>KOLLA PÅ?
inget
>SPELA?
inget
>LYSSNA PÅ?
inget
>LÄSA (lol nördar)?
harry potter
baserat. på den tiden när jag brevade om """svenska män"""
d1a
kek
>syns på ens ansikte att man lyfter
fyfan
på mig syns det inte om jag har kläder på mig. snart dags att svällmaxa istället tror jag
Nej då. Sexuell validering och närhet är en del av ett hälsosamt liv. Endast normies påstår att "man måste älska sig själv innan man kan älska andra". Lätt att säga när det kommer hyfsat naturligt för dem. För autisterna i d1a tråd (även mig så klart) är det ett åtagande och ett arbete men det går. Sen om det är värt det får ni själva avgöra.
>spelar som kartago
>köper ett par legoknäktar
>HÄÄÄÄÄÄÄÄÄSTMÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄN!!!!!!!!!
>HÄSTMÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNNNNNN!!!!!
jag hör fortfarande deras jävla skrikande, varje gång jag valde dom där förbannade hästjävlarna på slagfältet
HÄÄÄÄÄÄÄÄÄSTMMMÄÄÄÄÄÄÄÄÄNNNNNN
>låt om att slåss mot turkar på balkan är antikommunistisk
Hatar dig. Du har förstört min fredag. Din absoluta stormare. Varför behövde du komma hit och storma?
Förstår du att jag alltid kommer veta hur detta känns? Vara en babbar så att en etnostaten bara rakt ut frågar om man vill bli utkastad.
den var Vita arméns inofficiella nationalsång
bra brev
support Don Minutella.
he is a heroic priest who has been excommunicated for having claimed that Pope Francis is a heretic
youtu.be
det var judarnas fel
Vem citerar du?
>dunderkuken skapade en ny pasta
Vi kommer GENOMBORRA deras HJÄRTAN!!!
Grappar, har ni en klen käke så kan ni faktiskt göra några saker åt det, åtminstone om ni är under 30 och har lite naturlig käkväxt.
De flesta förväntar väl säg att jag säger "tugga tuggummi" nu eller "skaffa gymkort". Nej, de är saker ni bör göra men det finns en till enkel faktor ni kan påverka.
Känn efter just nu, vart har ni tungan i munnen när den vilar? För om den ligger mot botten av munnen så har ni en slö käke och stjälper underkäken. Vad ni ska göra ifall detta stämmer är att träna på att pressa tungan mot gommen(mot överkäken) aldeles innanför tandraden. Gör det medvetet flera långa stunder om dagen tills tungan naturnligt lägger sig och vilar mot taket i munnen. På så sätt forcerar ni en stärkning av underkäken för att behålla strukturen, samt tack vare "träningen" ni gör genom att påfresta underkäken.
Jag snackar inte om att ni kommer bygga en centimeter ben på käken men snarare fixa till positionen av er käke samt hjälpa musklerna runt om
Jag fick ligga och det förändrade inget särskilt för mig, ändrade inte mitt humör och har fortfarande rätt så dåligt självförtroende i allmänhet. Sex är inte särskilt väsentligt för att må bra
>Vi kommer GENOMBORRA deras HJÄRTAN!!!
haha vad fan jag kan höra deras röster nu
och wacht am rhein, deutschlandlied osv. spelades av nazisterna fast än de var anti-monarki
Hatar dig. Du har förstört min fredag. Din absoluta dampunge. Varför behövde du komma hit och hata?
Förstår du att jag alltid kommer veta hur detta känns? Vara så bögig att en dampus bara rakt ut frågar om man vill bli trottoarstampad av honom.
Melodin användes också i andra världskriget av röda armen fast med ändrad låttext du har noll koll. Dessutom så var vita armens officiella march Drozdovsky's march.
t. spelar i klassisk orkester
>de billigaste hamburgare på Max kostar nu 13kr
wtf Max. Donken is now my new best friend at only 10kr
kek
Hatar dig. Du har förstört min fredag. Din absoluta downsunge. Varför behövde du komma på spelning?
Förstår du att jag alltid kommer veta hur detta känns? Vara så cp att en kvinna bara rakt ut frågar om man vill köpa jäger med henne.
dds cancerhora
Hatar dig. Du har förstört min fredag. Din absoluta libanes. Varför behövde du komma hit och äta?
Förstår du att jag alltid kommer veta hur detta känns? Vara så svensk att en fet arab bara rakt ut frågar om man vill bli bjuden på middag av honom.
Något särskilt man ska prioritera i teknologiträdet?
Hatar dig. Du har förstört min fredag. Din absoluta stockholmsbrat. Varför behövde du bli utesluten ur ungdomsförbundet?
Förstår du att jag alltid kommer veta hur detta känns? Vara så hög energi att man bara rakt ut grundar ett nytt parti.
baserad
max cheeseburgare är bättre eftersom man får både sås och sallad till det, mcdonalds smakar skit och bara småglin käkar där
EXAAAAKT
Var det inte något avsladdsdrama som spillde över i tråden som handlade om mewande? Nån som minns vad jag pratar om?
Hatar dig. Du har förstört min fredag. Din absoluta AFSare. Varför behövde ni komma hit och bli avbokade?
Förstår du att jag aldrig kommer veta hur detta känns att vara med i riksdagen? Vara så populär att en kvinna bara rakt ut frågar om man vill husera flyktingar på min panna.
Alla de civilisationerna var alla styrda av en germansk/nordisk elit under sina glansdagar
bibliotek favä
bygger alltid upp feta bibliotek så jag får all teknologi sjukt snabbt, fokuserar emellanåt på militärt och annat skit, båtjävelskapet kan man lika gärna skita fullständigt i
minns knappt teknologiträdet favä. Tror filosofi var det jag satsade på så att jag kunde spamma bibliotek för att snabba upp teknologi
nördicism är fan efterblivet och det säger jag i mitt ämbete som den mest kraftfulla rasisten i tråden
dds cancerhora
Hatar dig. Du har förstört min fredag. Din absoluta klo. Varför behövde du komma snubbla?
Förstår du att jag alltid kommer veta hur detta känns? Vara så nybögig att en kloanon bara rakt ut frågar om man vill titta på hans ryckström.
Det är klart att sex inte förändrar en. Jag pratar om känslan att slippa ha taggarna utåt inför någon med fitta.
Hur gör man
Hatar dig. Du har förstört min fredag. Din absoluta kommunist. Varför behövde du komma hit och agitera?
Förstår du att jag aldrig kommer veta hur detta känns? Vara så populär att arbetarna bara kommer fram och går med i din fackförening.