Under 30 timer til 17 mai-utgaven
Forrige:
/norgetråden/
>17 mai
flott navn
Anonsen er så dum at han ikke kan matte. Det er 48 timer til 17 mai
alle som brever under meg har små hender
>rich norwegian
Hva er det som er så rikt med dette?
Natta tråden! Her er et bibelvers og noen daier, så er der noe for alle.
Derefter kom Jesus og hans disipler til Judea, og han blev der sammen med dem og dopte.
Men også Johannes dopte, i Ænon, nær ved Salim, fordi det var meget vann der, og folk kom dit og lot sig dope; for Johannes var enda ikke kastet i fengsel.
Det blev nu en trette mellem Johannes' disipler og en jode om renselsen, og de kom til Johannes og sa til ham:
Rabbi! han som var hos dig på hin side Jordan, han som du har gitt vidnesbyrd, se, han doper, og alle kommer til ham!
Johannes svarte og sa: Et menneske kan ikke få noget uten at det er gitt ham fra himmelen. I er selv mine vidner at jeg sa: Jeg er ikke Messias, men: Jeg er utsendt foran ham. Den som har bruden, han er brudgom; men brudgommens venn, som står og horer på ham, gleder sig storlig over brudgommens rost. Denne min glede er nu blitt fullkommen. Han skal vokse, jeg skal avta.
Han som kommer ovenfra, er over alle; den som er av jorden, er av jorden og taler av jorden.
Han som kommer fra himmelen, er over alle; det han har sett og hort, det vidner han, og ingen tar imot hans vidnesbyrd; den som har tatt imot hans vidnesbyrd, han har stadfestet at Gud er sanndru.
For han som Gud har utsendt, taler Guds ord; for Gud gir ikke Ånden efter mål.
Faderen elsker Sonnen, og alt har han gitt i hans hånd.
Den som tror på Sonnen, har evig liv; men den som ikke vil tro på Sonnen, skal ikke se livet, men Guds vrede blir over ham.
Faktisk helt sant, selv jenter har storre hånd enn meg.
Husker da jeg var tynn så hadde jeg timeglassfigur, kanskje jeg hadde funket som felle?
er 1.68 cm og har ennå storre hender en jenter, pass på å ikke bli dette bildet
hhahahahhah bra brevet, post et bilde?
Priser du Herren i kveld?
ikke lenger til sommer nå, du har vel gjort klar båten?
>dfn jeg har bilder fra utkledningsdagen i russetida da alle guttene i klassen kledde seg ut som jenter og alle jentene i klassen kledde seg ut som gutter
du kan bli en i tråden sin jentevenn
Noen gutter som så söte ut? Jbs
Nei, jeg ser på bildene nå og det er stort sett bare kringlekompilasjon.
Kom på noe som skjedde på konfirmasjonsleiren for 10 år siden
>siste kvelden, masse leker
>ta på deg noen andre sine klær leken
>sier ja
>skal ta på meg klærne til ei jente
>trang tights, skjort og spaghetti-topp
>toppen er alt for liten slik at navlen og min noen kilo for tykk mage vises
>folk tar bilder
Gutta, det finnes bilder av meg utkledd som felle der ute
Ferdig med eksamen i dag gutta. Föler jeg består!
Drikkings!
Priser Ham hver dag med ord og gjerninger.
Skal prise Ham med en (forhåpentligvis) lekker svineribbe braisert på italiensk manér i en fyldig og god saus jeg skal moppe opp med noen skiver langtidshevet brod, og så skal jeg på trening. Lettdag i dag, og så skal jeg vaske noen tomflasker til jeg skal flaske ol på sondagen.
var du en sot felle?
Han kokte kloden.
Fine ben.
Det virker som en plan. Jeg hadde volumdag i går (skulle egentlig hatt den på mandag, men latskap).
Brygger du ditt eget brygg?
Kan dere breve bursdagssang til meg gutta?
Husker da jeg var 13, snart 14, mamma sydde konfirmasjonsbunad til ei jente i klassen over meg (lita bygd med mye innavl). Så ropte hun på meg at jeg skulle komme opp og hjelpe henne med noe. Jeg kom opp, og hun tok frem målebåndet og målte rundt livet mitt (64 cm, dette husker jeg fortsatt), og sa at det var helt perfekt, det var jenta i klassen over meg også. Så måtte jeg stå modell mens mamma sydde konfirmasjonsbunaden hennes rundt meg, det var en litt spesiell opplevelse.
Tenk å ha en bunad da, jeg vurderer å lage vipps til å få bunad.
Gi meg en klem
Tenk å se på mens disse to tisser i buksa.
*slår deg i hodet*
venstre eller hoyre, hvem ville du sexet?
Grattis!
beklager, klemmer ikke mongoer
Kan noen breve jentevennruletten?
æ kan være en venn
Tusen takk! Du aner ikke hvor goy det er å ha bursdag alene!
tror jeg velger venstre jeg, men tar det jeg får
hadde vert noe det
AU
slemt
he he he
Jeg ser at du faller!
eg likar vennar
jeg vet ikke norsk nok til å breve en sang til deg,
men det er en sang hvilke her i Polen vi synger når noen har bursdagen :)
youtube.com
haha fy faen tenk å være atten (18) år, altså i sin beste alder også være ung ufor som tilbringer fodselsdagen sin, som faller på en maidag med fint vær på å breve med en haug autistiske sprengere på kanalen
FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
FAEN
ruller for 17 mai jentevenn
du må reise dej igjen
hvem her vakker jente(gutt)?
Basert, fikk akkurat det jeg rullet for
Ruller for 21, 22 eller 23.
Får vel rulle for ei 17 mai jentevenn jeg og, slik at mamma og pappa ikke ser rart på meg når jeg er det eneste barnet deres uten gutte/jentevenn
rull
enkel tone, to små ord
Vell jeg er ganske taperslig og autistisk
At majoriteten av norgetråder for tiden har hanrei trådstartere holder på å drepe tråden.
Hei lålelå
Men gutta! Skal jeg skaffe meg tinder nå som jeg er 18? Hva gjor man egentlig som voksen?
Sigourney Vever er jo jente?
kan noen si hvem jeg fikk? hvet ikke hvordan jeg ruller
Pleier å breve på julaften jeg
Du fikk 19, til og med jeg vet hvordan dette funker!
hva er hanrei med denne trådstarteren? er bare en mann og kvinne som har det goy ifort bunad
Nei det gjor det ikke.
Det er nok ikke noe vits.
du ser på de to siste tallene i brev nummeret ditt, på dette brevet fikk du jenta på tall 19
Takk for svar, jeg håper å få mer inspill på dette fremover i tråden men jeg takker for din deltagelse fåvæ
Tusen takk anonsen
>Mia
nei nå havner jeg i kasjotten
Brever vi innvandrere i bunad nå?
ja
Denne burde oppgraderes til 10x10 ruter med 100 forskjellige jenter, hvem er enig med meg?
+ ruller
Den volumdagen kan være tung å gå til, men det er vel akkurat fordi den er tung at den gir resultater.
Jeg brygger selv på den måten som folk flest kanskje gjor det - Kjoper en sekk med alt man trenger av malt, humle, gjær og instruksjoner, finner tak i en venn eller to og brygger det hele i en Brewmasterkopi fra Wish.
Det blir gjerne en trivelig stund, og olet blir bedre, sterkere og billigere enn det jeg kjoper på butikken. Om det skulle bli stygt, så selger vi det bare videre til noen som bryr seg mer om styrken enn om smaken, og tjener en liten slant på det.
Er så utrolig urettferdig!!!! Jeg fikk aldri bunad i konfirmasjon (går greit egentlig jeg er ikke bortskjemt) men å se disse knottene i nasjonaldrakten som jeg bare kan dromme om gjor meg sjalu på et primalsk nivå.
Hold meg gutta 17 Mai er traumatisk vært eneste år...
eg vil hava ei kolsvarta feitur nekarakonu við stórum rassin
Jeg synes ikke at volumdagen er verst. Intensitetsdagen, det er tunge greier, det.
Du er visst en mangefasettert person, Bibelanon.
EG MÅ DRIIIIIIITE
hva er det som er mer norsk med deg enn mohammed som er fodt i tromso? dere er begge fodt i norge og har gått på norsk skole.
islam og kristne verdier er heller ikke så ulike
Dfn kommer til å tilbringe 17 mai alene på Sito hybelen min. Kanskje noen sötnoser fra universitetssykehuset Nord-Norge ender opp med å finne meg hengt fra taklampa?
Min hud er tilpasset det norske klimaet.
Dfn kommer til å tilbringe 17. Mai på champagnefrokost, så ut for å se på folketoget, så på utestedet for å drikke.
muhammed er en ekkel liten hårete bæsj
finnes det ikke noe opplegg for ensome studenter ved uit på 17 mai?
Fåvæ synes jeg at 17 mai er oppskrytt, og bunad er bortkasta penger som man heller kunne brukt på investering
Det er over for oss gutta...
Ikke gjǿr det. Jeg feirer 17. mai i Tromsǿ for fǿrste gang, du kan bli med meg, så kan vi finne på noe morsomt.
Hvorfor det?
For meg er 17 mai en god middag og kake med familien, og muligens frokost med venner og kjære. Alt det andre som se på tog har jeg ikke interesse av Per dags dato, blir kanskje annerledes om noen år når nevoen min er gammel nok til å gå (eventuelt at jeg blir far...... haha......)
>Skal sitte hjemme
Hvorfor engang leve?
Jeg har ei lillesǿster som er russ i år, er det innafor å se på toget for hennes del?
Det er jo bare å gå ut i gatene og bli med på feiringen. Folk er ekstremt vennlige og imotekommende på nasjonaldagen. Og når man sammen synger nasjonalsangen så er det umulig å ikke bli inkludert i gruppa.
Jeg spiste nettopp åtte pǿlser til middag, gutta.
Faen gutta hva må til her for å få litt svar? fåvæ så har jeg aldri krevd noe av dere men siden jeg har bursdag idag så forlanger jeg to svar:
Hvilke 18års spill skal jeg kjope på steam? Er fan av RPG spill som Mass Effect.
Skal jeg lage Tinder for å ikke være alene lenger?
Ikke si at jeg må gå på Plebbit for å få litt input
Hurra!
Hva er det du kommer til å feire? Et land som blir solgt bit for bit, en grunnlov som blir brudd daglig, en befolkning som blir byttet ut. Dette er Norge i 2015+4
skal tilbringe 17 mai med å lese til eksamen på mandag jeg
Joa jeg har faktisk tenkt på å reise til nabobyen med toget og leie hotell bare for å delta på feiringen.
Noen keen på en jay ved kuba parken?
Witcher 3 er koselig men du trenger da en sterk pc for det. Provde meg på Tinder men er jo oppe i Nordland så nesten ingen jenter. ikke gå på plebbit
Kjop deg et tau og en krakk fåvæ
Har du spillet skyrim?
Hvorfor bruke så mye penger på feiring av noe så simpelt som 17 mai?