Raappanapainos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
is.fi
twitter.com
oispa loli
molemmat paskoja painoksia
tee ite parempi
älä tee lankoja jos et osaa
suomalaiset tykkää vakoilusta
Joku kahden äitin lapsi raivoo täällä ulkona sen koiralle.
hyvä vaikuttaa muhun vain positiivisesti
Soitin yhteen virastoon kun tarvitsisin yhtä eräänlaista esinettä ja sieltä vastas semmone vanha luokkatoveri joka on joskus ahdistellut mua. Mulla ei olis mitään vitun mielenkiintoa käydä kääntymässä sen konttorilla, mutta mä kyl tarvittisin sen itemin.
itellä naiset lasten ja koirien kans vaan katsoo ujona maahan ja yrittävät hissutella elukkaansa/lastaan
No meet ahdisteleen sitä takasin ja sillä selvä
Miten se on ahdistellut sua? Jos se koulukiusas sua joskus jonnena niin se varmaan lähinnä vaan katuu sitä.
koulukiusaajat eivät tutkitusti muista koskaan kiusanneensa ketään
Langan eka rivopostaus, kas näin.
Jotkut varmaan ei, jotkut joo. Multa ainakin jotkut pyytelivät aikoinaan anteeksi kun olivat muka kiusanneet mua vaikka otin sen ite vaan ns. "bantterina"
hmm....
hei!!! kello ei ole vielä yhdeksän
>trump allekirjoitti mahtikäskyn joka kieltää jenkkifirmoja käyttämästä huawein verkkotuotteita
>samalla laittoi myös toisen mahtikäskyn joka kieltää jenkkifirmoja myymästä huaweille yhtään mitään
kekkonen
postataan tännekin kun menitte tekemään uuden langan mun alta
tulee aika mielenkiintoista kun maahanmuuttimien määrä kasvaa joka vuosi ja pelkästään Ranskalla korkeammat julkiset menot vaikka heillä on 10 kertaa enemmän musulmaaneja kuin meillä. Jopa Ruotsistanin julkiset menot pienemmät
lampaat maksaa hymyissä suin veronkorotukset
Kilometrit tulee ylös jo muutenkin katsastusten yhteydessä. Kulutusperusteinen verotus taas tapahtuu jo bensamittarilla painottaen suurempikulutuksisia ajoneuvoja. Aivan järjetöntä verottaa miljoonalla eri nimikkeellä samaa asiaa jo kasvavien hallintokulujen takia
Onneks oon työtön
asumistuki voitais ainakin pudottaa silleen että se ois 200€ vakio
miks jonku animehomon pitää saada asua h*lsingissä mun vero vitun rahoilla kun sen asuminen maksais yhden kolmasosan 500 km pohjoisempana
juuh ja tämä hallitus kyllä tekee kaikkensa paisuttaakseen julkista ja kumotakseen viime hallituksen pienennykset, ranskassa mellakoidaan ton takia mutta eiköhän suomalaiset ota korotukset vastaan hyvillä mielin
no se johtuu vaan siitä, että suomi elää edelleenkin viime taantumassa.
teenkö omenapiirakkaan?
kermapiirakoin sut
mitä teet sinne?
Kyllä mä muistan
>tiedemiehet löysivät uuden veden muodon
>ampuivat vettä voimakkailla lasereilla ja röntgensäteillä
>vastoin odotuksia siitä ei tullutkaan kuumaa kaasua, vaan mustaa kuumaa kristallijäätä
Oispa mustaa kuumaa kristallijäätä
mistä tämmöstä paskaa kuulit
työntäisitkö pyllyysi?
omenapiirakan
Nyymi hei, en tahdo olla töissä...
No yhyy, kovin harminlista.
Loppui se ininä ja takaisin töihin siitä.
oispa tappaja nyymi joka lopettais mun elämän
kattokaa
beppa
peffa
miltäköhän toi tuoksuis?
Miehen pyllyhän se siinä.
byly
Pistehrääs tännekki painoksen Sirkku
tämä
menitte ansaani
o-oho...
AI miksi en runkkaa? Monesta syystä, yksi niistä ollen se, että en ole ali-ihminen joka ei osaa hallita eläimellisiä impulsiivejaan.
nyt on taiteilija tehnyt jekun ja piirtänyt naisen alaruumiin ja miehen yläruumiin. Miehillä kato ei oo noin isoa rakoa reisien välissä ihan anatomisesti. Aika epärehellistä toimintaa
@vammanen
Vittu miten paskaa suomea
jos ei runkkaa päivittäin niin silloin juuri on niiden himojen vietävissä, on esim kiltti naisille ja tekee mitä ne pyytää koska alitajunta käskyttää lisääntymään
Kiva. Makoisaa.
ei ole
Olet ihan helvetin väärässä.
Osaisinpa tehdä kastikkeita ilman voita ja ilman maitoa.
ei perusteluja, hävisit väittelyn, nyt ei tyty yde tykkää kun et pysty puolustaan sen kunniaa, et varmaan saa pillua ja joudut nukkumaan sohvalla
Oispa tällänen tosi uusavuton nyymi
mulla löytyy sulle kastiketta mun housuista
räh räh räh
maustetut sulatejuustot sun muut creme freshit toimii kans, tai sitten vaan vettä valmiiksi marinoituihin lihoihin
>tiedemiehet
Miten ois ihan vaan "tieteilijät"?
Vai oliko kaikki löydöstä vastuussa olevat miehiä?
Ootko joku läheisriippuvainen kun haluat huolehtia toimintakyvyttömästä?
Purkki tomaattimurskaa, avot
en osaa tehdä edes mitään kastiketta
tuntuu itestä paremmalta kun ympäröi itsensä idiooteilla vammakoilla
Juuh, oon yksinäinen ja haluan olla jollekulle hyödyksi edes kerran elämässäni
osaisinpa tehdä kastiketta
t: 25 jysäyttelijä joka on laittanut itse ruokaa about 5 kertaa
*tekee nyymille nakkikasteketta ja uusia pottuja*
vaikeuksien kautta voittoon, nyymit!
Mitä helvettiä
suhahtelu setit
Oon vaan vammanen, mutta en idiootti.
kuka sun ruuat tekee?
karvakädet
on
Atria, saarioinen, taffel ja olvi
sijoitettu ja isoluupilleröity
jouduthan sä ainakin uunittaa ja paistaa välillä? se on tekemistä.
Nojoo mutten laske pakastepitsan lämmitystä ruuanlaitoks
eines nyymin ripuli paska...
Nyymien avuttomuus saa arvostamaan omaa säheltämistä
Nyt on aika nyymimäistä menoa. Kuka tunnustaa?
is.fi
*tekee sormista sakset ja leikkaa pilviin reikiä*
et sä voi tehä noin, otsonikerros menee rikki!
K A J A A N I
A
J
A
A
N
I
K A J A A N I
väitätkö, että vässykkä nyymit uskaltaisi muka varastaa
>Kaarinan ja Turun kouluissa on paljastunut hälyttävä ilmiö, josta on lähtenyt kirje oppilaiden koteihin. Seitsemäsluokkalaiset ja muutamat kuudesluokkalaiset ovat lähettäneet toisilleen alastonkuvia ja kuvia omista sukuelimistään. Myös videoklippejä on lähetetty.
b-bro...
Puolet nyymeistä ovat tuilla eläviä alkoholiongelmaisia. Jostainhan sitä kaljaa on saatava.
äiti ostaa kun itkee sille
itsellä semmonen tunne että keskiverto nyymi joko juo kiljua tai kerjää rahaa äidiltä
pitää olla aika rohkea että rupee noihin rikollishommiin
kela ostaa ku itkee sille
haluuko joku maksaa ees mun sakot? niitä on vähän yli tonni maksamatta.
on nää nykynuoret kyllä onnekkaita
oispa omassa lapsuudessa voinut saada alastonvideoita muilta omalle puhelimelle
Siis se oli aikuisena amiksessa silloin kun olin itse 16, eli vissiin joku separi. Se oli monessa suhteessa vähän turhan läheinen mua kohtaan kun en ite tykännyt siitä ja sanoin siitä sille kyllä.
Kerran käytiin kahvilla jossain niin se alko sen jälkeen yrittämään jotain manipulointia ja kaikkee tommosta, käyttäyty niinku mä olisin ollu sille jotain velkaa. Eikä nyt mitään yli menevää lääppimistä ollut sen enempää, mut en mä havainnut että siellä olis muut toisiaan samaan tyyliin hipelöinyt.
Hahaha katsokaa, ihka aito homo
no meet sinne ja panet sitä pyllyyn
Ihan niinku semmosia tuleville nyymeille läheteltäis vaikka oliskin koulussa villitys
oispa yandere tötö jota vältellä
mua kyllä tytöt härnäs jatkuvasti jostain syystä vaikka olin ujo pulla