while norway and denmark during the 1100 to the 1200s were busy building massive empires that spanned the northern hemisphere, crusading in jerusalem and creating great works of litterature, peasant filmed, pig shit sweden was busy getting raped by both danish vikings, geats and even f*nngoloids. The greatest work of swedish litterature om this time is a lawbook about smearing vaseline on a cows tail and trying to hold on as it is whipped.
danes assraped swedes so hard that it would take them 500 years to even get in the game. when danes built massive stone churches swedoids made mud huts in the swamps.
While norway and denmark during the 1100 to the 1200s were busy building massive empires that spanned the northern...
hur orkar du
wow...
I learned the true nature of Sw*doids today, thank you so much for informing me
Truth but you did pretty nicely after the ww2 since you didn't get raped by the war. The only good period for swedes was 1945-1990. After 1990 you seem to be loosing more and more. No reason to be depressed about you shitty economy and dying culture. No biggie right.
>The only good period for swedes was 1945-1990
Vær så snill, ikke uttal deg om historie når du åpenbart ikke har åpnet en eneste historiebok.
Sverige var særdeles relevant på slutten av 1600-tallet og frem til deres mislykkede invasjonen av Russland i tidlig 1700-tall. De var bare ikke særlig relevante i middelalderen.
Don't worry, user, jag önskar jag var svensk bög
arr rook same
I feel so sorry for the once based geats who joined the kingdom of sweden.
>The greatest work of swedish litterature om this time is a lawbook about smearing vaseline on a cows tail and trying to hold on as it is whipped.
Name?
STFU tryna troll the swedoids.
Vet faktisk allt om dere der. Har masters i samfunnspolitik med historie "to boot".
Elder westerngothic law. Despite its name though it was written by swedes
>STFU
>Tryna
>le epic troll
>Stavefeil
Har du ikke noen kamferdrops å gi vekk til barnebarna dine, Nils-Oluf?
Episk wicked trollning gutta
Ja men vet du hva? Er ikke norsk klart det, klarer nesten itj å skrive noe med mening. Men du må huske att for meg er norsk fjerde fremmedspråket etter mange andre. Trives bare så godt her i Norge. Tingen er jeg hater svenskene noe så helvete mye. Syns itj dem er noe grei folk som si.
T. Pekka svenssonleinen, svenskfinskt våldtäktsbarn
>STFU tryna troll the swedoids.
men altså
Svensfinskt er ju noe eg itj vet noe om. Er jaggu me bare samisk-finsk. Den perfekte blandingen for alkoholisme or morsomme stunder i nattens morkhet.
Arg för att du inte får bidrag mihkkel? skjuter alla renar jag ser förövrigt.
t: sven-pekka
Du får bare gjorra det då. Har itj noe rein i sverige eg.
900 milliarder norske kroner går årlig til reparasjonspenger og andre bidrag for norske samer. La det synke inn.
*900 millioner, ikke milliarder.
>while norway and denmark during the 1100 to the 1200s were busy building massive empires
>massive empires
Nice. er i hvertfall en del av budsjette som blir brukt til velferd til folke flest.
hela förbannade sameland borde gå upp rök
@mig inte, s*mer
>folket flest
Det er ikke mer en et par titusen samer i Norge idag, user. Enda færre er det i andre nordiske land.
>sameland
*lappland
Ja men samer er liksom gullent å godt. Beste formåle å bruke penger på syns eg. Bedre enn å kjope boliger til "enslige asylsokerbarn" i oslo vest. Blei brukt over 5 milliard for å kjope boliga til asylsokere bare i oslo i fjor?
det vara den härä som skapat tystheten. på negera kan vi bruka så mycket som bara men hvis man skal gi lita til Saman er hela helvete lösta.
Russia should just rape all of you desu
Hm...
Ja men det er ju sånt? Brukte ikke oslo fleire milliarder for asylboliger i det 2 siste åran? Gjer itj noe å gi lite til samene då. Bedre brukt penger det då. Du jævla kodd.
This is how silence the horde! Learn from me little sisters.