/tv/ -editie
/nederdraad/
Other urls found in this thread:
piss and shit in my mouth
My sides.
You're one sick fuck. I would never suggest removing a little girl's clothes and licking her tiny body all over, nibbling her neck and kissing her adorable little nipples. Only a heartless monster would think about her cute girlish mouth and tongue wrapped around a thick cock slick with her saliva, pumping in and out of her mouth until it erupts, the cum more than her little throat can swallow. The idea of thick viscous semen overflowing, dribbling down her chin over her flat chest, her tiny hands scooping it all up and watching her suck it off her fingertips is just horrible. You're all a bunch of sick perverts, thinking of spreading her smooth slender thighs, cock poised at the entrance to her pure, tight, virginal pussy, and thrusting in deep as a whimper escapes her lips which are slippery with cum, while her small body shudders from having her cherry taken in one quick stroke. I am disgusted at how you'd get even more excited as you lean over her, listening to her quickening breath, her girlish moans and gasps while you hasten your strokes, her sweet pants warm and moist on your face and her flat chest, shiny with a sheen of fresh sweat, rising and falling rapidly to meet yours. It is truly nasty how you'd run your hands all over her tiny body while you violate her, feeling her nipples hardening against your tongue as you lick her chest, her neck and her armpits, savoring the scent of her skin and sweat while she trembles from the stimulation and as she reaches her climax, hearing her cry out softly as she has her first orgasm while that cock is buried impossibly deep inside her, pulsing violently as an intense amount of hot cum spurts forth and floods through her freshly-deflowered pussy for the first time, filling her womb only to spill out of her with a sickening squelch. And as you lie atop her flushed body, she murmurs breathlessly, "You came so much inside of me," then her fingers dig into your back as she feels your cock hardening inside again.
wie /hella cash/
youtube.com
>20 posts te vroeg
Cringe
Waarom verrast het me niet dat Leo zo'n persoon is die letterlijk niks doet in een project
>dvw Dirk die kutje fluisterde in het oor van k3
>dvw je later terug leest dat hij je de grootste twijg van de miet noemde
opkankeren
Oke ik begin me wel zeer ernstig zorgen te maken voor dat meisje, kan ik hiervoor aangifte doen?
alles opsturen naar de politie en zeggen dat hij mike heet en bij reeshof woont
geef je straks wel de rest via imgur
Mental Leo
Gewoon via meldmisdaadanoniem doen
Niet doen
Dankjewel.
Leo aub
virgijnen aub
very based
flikker je verziekt zo iemands leven
nee, ze is volledig fictief en een literaire karakter. Ik heb nooit iemand bestaands gericht of bewust bedreigt.
Herinnering dat toen je paalde op 4channel je akkoord ging met de gebruikersvoorwarden van 4kan.
lelijke kontgezicht allochtoon is kontzeer dat hij mij niet kan krijgen.
Hoe precies? Je maakt elke keer bedreigingen hier naar een meisje op je werk door je obsessie waar geen gehoor aan wordt gegeven door haar
Het personage "Leo" is ook volledig fictief en literair
De politie zoekt het maar uit of werkmeisje gebaseerd is op een fictief persoon of niet
Die gast in leiden die een paar jaar geleden dreigde met een schietpartij werd ook gewoon opgepakt
K3, de beta man die telefoonpaalde op de miet
Ik ben Leo niet
Paalde die gozer hier? Maar hij was ook daadwerkelijk serieus.
T. Grunn-user met lange haren
imke user doe normaal ik denk niet dat k3 het lullig bedoelde
volgens mij noemde hij je gewoon knap
weespa
Nee die gozer paalde niet hier, maar die draad werd wel gekruislinkt en toen zaten we met was nederdraadpalers in die draad op Jow Forums. Hij had niet geleerd voor zijn tentamens daarom paalde hij die dreiging.
Dat waren gerichte bedreiging aan een genoemde bestaande school.
Dat is iets totaal anders dan een literaire rollenspel met fictieve en dus niet bestaande personages die dus ook nooit aan de juridische definitie van bedreigen kunnen voldoen op een webplek die bekend staat om dat soort ironische en sarcastische palen.
Als je je ooit negatief hebt gevoeld over bepaalde berichten op deze webplek, dan verwijs ik je naar de gebruikersvoorwaarden van 4channel die je hebt geaccepteerd toen je op deze webplek een post maakte.
ook stel ik nog een keer tegen je als persoon de bevestiging dat al mijn bedreigingen en palen fictieve karakters bevatten en dat er nooit fysiek een betreffend persoon of instantie door mij bedreigt is.
Helaas is het schrijven van thriller fictie op online fora niet verboden :( Het spijt me als je aanstoot hebt genomen tot mijn humor. Dat was nooit mijn bedoeling. Ik heb nooit bedoeld dat mensen aanstoot namen in mijn palen, maar kan helaas door mijn gediagnostieerde autisme geen onderscheid maken.
Maar gelukkig weet je nu wel :3 dus kan er nooit sprake zijn van een wettelijke overtreding.
>Grunn
Ik woon niet in Stad
Ik weet dat ik een jonge god ben, maar ik wil weten waarom ik een twijg ben
Je maakt je echt teveel druk om een simpele opmerking
Jij hebt onironisch ook aangifte gedaan tegen mensen hier lmke
Ik ben gewoon eenzaam oké
waarom ga je hem dan zitten fucken als hij er duidelijk niet is
t*ttas be like: g-grapje meneer agent hehe het was allemaal verzonnen ... spannende triller he
Wanneer je 'literaire rollenspel' extreem erg op wat er in de realiteit gebeurt overeenkomt is het een ander verhaal
Denk je echt dat je politie niks gaat doen als je in detail omschrijft wat je die dag hebt gedaan op deze site en dat precies overeenkomt met wat je die dag ook hebt gedaan
De grens van een rollenspel is overschreden
er is een verschil tussen literatuur en legitieme bedreigingen gericht tegen een echt persoon die:
1. bedoeld waren als bedreiging
2. echt verstuurd zijn.
3. opgevat werden door de ontvanger als bedreiging.
Politie zei dat als ze de dader(s) konden achterhalen er waarschijnlijk wel rechtzaken en contactverboden zouden volgen. Verder niks meer van gehoord, maar we zijn pas 2 weken verder.
stinkturkie
dit
leo is nu echt een gevaar voor mensen en heeft het bijna dagelijks over mensen pijn doen
de miems hier zijn leuk maar er hoeft van mij niemand dood
Is leo je echte naam dan? Lmke
Is nergens voor nodig maatje
>De maagd kijkt-naar-de-grond loop
Rechtop lopen en vooruit kijken maagdje
>mgw Baarn en Lievejongen alsnog het gevang in gaan
vraag me af wat de politie gaat doen met de zaak als ze lezen wat ik allemaal heb verzameld over jou en het als een anonieme tip ga opsturen
ik heb veel klassiekers opgespaard ook
Dan zou ik foto's maken van tegemoetkomers en dat ga ik even niet doen
Je zou er een plakboek van moeten maken en het verkopen, deze zijn kostelijk
>dvw je zal nooit bij Baarn en Lvj op cel zitten want je hebt Leo nooit bedreigd
Waarom nog leven
Leo Hiddema aub
Dat klopt, maar ik weet niet hoe ik met meisjes moet praten
imgur werkt niet dus ik dump ze gewoon
voor de mensen die nu door leo bedreigd worden met maatregelen, als ik jou was zou ik ze opsturen
Sorry als je aanstoot heb genomen tot mijn satire. Dit is gewoon mijn gevoel voor humor. Ik speel op internet een fictief rollenspel waarin ik mensen voor de gek hou. Je moet niet alles wat op internet staat geloven user....
In het echt ben ik een heel rustig normaal persoon, wat blijkt uit het afwezig zijn van strafbare feiten in mijn verleden wat suggereert dat ik niet tot crimineel gedrag in staat ben.
Ik denk dat als zoiets tot een rechtzaak zou komen het per direct geseponeerd zou worden.
Vooral omdat:
- De bedreiging is niet specifiek gericht tegen een bepaalde bestaande instantie of persoon
- De bedreiging is nooit overgekomen bij "het kantoor" (wat een fictieve organisatie betreft in mijn online rollenspel waar je akkoord bent gegaan met de gebruikersvoorwaarden toen je een paal maakte)
- De paal nooit bedoelt door mij als is als gerichte bedreiging door de afzender maar als satire.
- Ik heb de betreffende paal nooit gemaakt en het openbaar ministerie moet eerst bewijzen dat ik de betreffende tekst met mijn vinger heb ingeduwd, want dat heb ik niet en ik weet er niks meer van.
ik mis hem
Niet reageren op L*o palen
>als ik zeg dat het satire is zal de politie niks doen!
T*ttas be like: 2050? tijd om een minderheid in eigen land te zijn!
Ik dacht dat je het überhaupt had opgegeven? Kennelijk houdt het je toch nog bezig. Maar je kunt er wel aan werken hoor.
Dankjewel, ik ga Leo missen als hij in het gevang zit
>dvw geen Geraldine vd
T*ttas be like: t w-was maar een grapje hoor!
je bedreigd de hele draad en nu pakken ze je terug
Ik weet niet hoe het moet, dus ik probeer het niet
T*ttas be like: 40 cent voor een blikje Foots ® ? wow dat is echt een rib uit mijn lijf hoor!
Stop nou dit is letterlijk een 13 in een dozijn blond kechje en ze is nog een vreemdganger ook
als je dit ook opstuurt dan zien ze dat hij ook een gevaar is voor zichzelf
Maar als je het niet probeert zul je ook nooit weten hoe het moet. Snap je dat dat het wat lastig maakt?
meteen een reden voor zijn gedrag er bij
T*attas be like: die Adnan heeft een positieve invloed op onze dochter.
>dvw ik in de originele /ck dr foots draad heb gepaald
Ik wist dat het het begin van iets moois zou zijn
TELEFOONPALERS STERF
T*ttas be like: au au au een steekwond! waar heb ik dat aan verdiend! hier neem m'n portemonnee en horloge maar blijf uit mijn buurt, tattapaler!
i want to pee inside her
>dvw weer deze hele draad gemanipuleerd
sukkels
je beseft dat geen van deze palen uberhaupt door mij gepaald zijn?
Arme leo, ik tap zijn internet af en maak deze palen in zijn naam om hem zwart te maken. en niemand heeft iets door!
hahahahaha
Niet geschoten is nooit raak, ik weet het ja
based
Nee
T*ttas be like: 18:00? Tijd voor zompige aardappelen, een leerachtig karbonaatje en 3 zielige worteltjes! Hopen dat mamma er geen zout door heeft gedaan want dan zou mijn tong verbranden!
ik ben die twijgomeester paler dus oprecht niet ;f
T*ttas be like: poe wat hebben de overburen toch een mooie moestuin.