Sverigetråden - Städisupplagan

Attached: 1546046515111.png (774x598, 353K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=8e5yu4UaZ_U
youtube.com/watch?v=tD4HCZe-tew
desuarchive.org/int/search/text/anständig pv/
desuarchive.org/int/search/text/SD 25/page/3/
youtube.com/watch?time_continue=54&v=n-XcLVCOwkQ
streamable.com/ksy46
twitter.com/SFWRedditVideos

Kan ni sluta breva en massa skit som får oss städade? era förbannade jävla psykstörda idioter

Attached: KASSLERN.gif (538x498, 3.19M)

Tog säpo user?

Attached: 26741075-10CC-49E8-B5CD-2743092461F6.jpg (260x260, 32K)

>dkn ingen anständig pv som inte rollspelar, är elak, slyna, lösaktig eller falsk.

Attached: 1556859891897.jpg (960x544, 45K)

vad var det som fick tråden städad?
t. kom precis

Okej, detta är inte ett offentligt brev, det är ett meddelande till ett specifikt rövhål i tråden.

Så någon jävla idiot, vid namn "Dampus" (just det din kuksugare) svarar helt oprovocerat på min pojkväns brev och säger "häng dig själv bögäckel" så jag sa till honom "varför lämnar du inte min pojkvän ifred och fokuserar på att göra egna brev istället?"

Då sätter han igång och berättar för tråden: "ÅÅÅHHH HAN HÅLLER PÅ OCH ÄCKLAR SIG, HAN ÄR ELAK MOT MIG, NE NE NE NE NÄ!!!" och sen går han och gör ett snubbel som heter "böganon suger"

Lyssna på mig Dampus, ingen muckade gräl med dig. Du har ett jävla attitydproblem om du bara sitter där vid din dator och trakasserar folk. Vad fan har jag gjort dig? Jag sitter här, jag skriver mina brev, sa jag något illa om dig? Jag vet inte ens vem i helvete du är. Så nu lyssnar du på mig, ge fan i att gå in i tråden bara för att kalla min pojkvän för "GRIDSfall". Om du var här just nu så skulle jag köra upp en kvast så långt upp ditt arsle att den tvättade rent käften på dig.

Så lämna mig och min pojkvän ifred. Du kanske till och med borde lämna tråden helt och hållet, för du gör ingen nytta ändå. Jävla mongo. Jag är så less på sånt här, vad är folks problem egentligen? Ni sitter i tråden och hetsar och hetsar och hetsar och trollar, bara för att ni inte har något bättre för er? Ursäkta mig men det är inte mitt fel att ni är fast i morsans källare och bajsar på er hela dagarna. Nu säger jag detta bara en gång till: SLUTA!

youtube.com/watch?v=8e5yu4UaZ_U

ÅÅÅÅHHHH NEJ NEJ NEJ NEj

Attached: 05178C2A-EEB1-462C-A322-909A291AE169.jpg (2000x1500, 547K)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAAHA

Städistransan bokstavligen gråter av ilska LOL

Attached: biancaskrattar.png (644x429, 417K)