Nederdraad.
Vragenronde: is de holocaust gebeurd?
Nederdraad.
Vragenronde: is de holocaust gebeurd?
Other urls found in this thread:
youtu.be
youtube.com
vimeo.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtu.be
youtu.be
youtu.be
youtu.be
youtube.com
twitter.com
wie /hella cash/
youtu.be
>is de holocaust gebeurd?
Ja, MAAR: het waren POOLSE vernietigingskampen waar de Duitsers de schuld van hebben gekregen. De Duitse invasie op Polen was uit zelfverdediging.
Wanneer gaan we vocaroos palen
Brabo-pastavreter nieuwflikker is een forumgekkie en incelautist, negeer hem aub
mogge
4 dagen niet geweest, wat heb ik gemist?
anders kan hij zijn foots miem niet forceren
GEBASEERD
De Stijl
Vincent van Gogh
die is volgens mij van de 20ste eeuw en niet van de laatste 4 dagen
anime
ik heb trouwens sjonnie wick 3 gekeken, bijzonder slechte film
Schizofrene
Alcoholist
Ik heb een hele goede vriend verloren aan zelfmoord door dezelfde reden, hij is in Amsterdam van een hijskraan gesprongen en liet alleen een geluidsopname achter waarin hij zei dat hij door zijn autisme geen plezier haalde uit het leven ook al had hij geen probleem met meiden en deed hij een prima baan.
Maar dat is autisme, we voelen ons buitenaards en anders, en mensen proberen met ons te praten over het belang van studies, banen, relaties opbouwen, stappen in het weekend, een huis kopen, etcetera, maar wij ervaren die waarden niet en begrijpen het daarom niet.
Autisten hebben bepaalde vaardigheden minder waardoor de communicatie en kijk met en op de wereld anders is en vaak zeer overweldigend waardoor we graag alleen zijn met weinig geluid en licht en andere prikkels.
Ik weet precies waarom mijn vriend zelfmoord pleegde want zo voel ik me elke dag, eerlijk gezegt maakt het me niet uit dat ik andere belangen heb dan de meeste mensen, het is de schaamte die pijn doet en me soms slapeloze nachten geeft. Ik droom soms dat ik een 9 tot 5 baan heb waar ik diepongelukkig ben, en steeds depressiever word.
Gooi die t*tta's opzij
Wat een juuunk, wat een juuunk, wat een juuunk
EWA! EWA! EWA!
Ik heb het punt bereikt dat ik ga huilen als ik voor het eerst seks ga hebben.
Het gaan of tranen worden van geluk, of van schaamte.
lel wie maakt dit
K3vd
ik ga binnenkort ook zelfmoord plegen omdat kanker autisme
waarom?
ik bedoel ik ben ook maagd maar waarom hecht je zo veel waarde aan je biemel in iemand steken
>al mijn vrienden zijn druk
>niemand van de kruidvat wil sociaal met me zijn
>ik heb een DRANG om sociaal te zijn
>eerlijk gezegt
gezegd
Het is het niet waard user, ik spreek uit ervaring. Bij de meeste zelfmoordpogingen besluit je uiteindelijk het toch niet te doen, maar zijn er wel consequenties.
Je familie zal nooit meer hetzelfde zijn en de schade is onomkeerbaar.
Mijn nederlands slecht.
Pure
Ziel
youtube.com
deze shit maakt mij rijk!
>Mark Rutte is vooralsnog niet van plan om extra geld uit te trekken voor de organisatie van het Eurovisiesongfestival in 2020. Dat zei hij vanmorgen in het programma WNL op Zondag: "Ik denk niet dat het een populaire gedachte is."
>Hij is van mening dat de NPO, AVROTROS en de NOS, die samen optrekken om het festival te organiseren, het maar met het bestaande budget moeten doen. Hij wijst er op dat het Zweden in in 2016 gelukt is om het voor slechts 15 miljoen te organiseren.
niks aan de hand jongens
boeit me geen kanker halve familie ligt toch al uit elkaar na mislukte pogingen ga ik het echt doen kanker kanker kanker autisme
Het is meer dat ik het voor de eerste keer met iemand ga doen van wie ik heel veel houd, en dus moet huilen van geluk. Of het gebeurt bij iemand bij wie ik geen emotionele connectie heb en me schaam dat het de eerste keer is en dat ik ben gevallen voor de "maagd zijn maakt je een minder mens" miem.
mijn moeder deed een zelfmoordpoging om mij schuldig te laten voelen.
Wat denk je dat zelfmoord oplost wat je niet levend kunt oplossen?
Gebaseerde Rutte
Veel beter dan Thierry de cuck
Mooie blogpaal neger
Het gaat de eerste optie worden, ik geloof in je user
Nee, we gaan het gewoon niet doen. Het kost te veel, klaar.
Based
Misschien koop ik wel je dikke geile mama
Misschien koop ik wel een Honda
Misschien koop ik wel een Bentley
youtube.com
Tweede gaat ook geen optie worden denk ik. Ik vind het wel tegendraads (lees als: stoer) om het juist niet te doen als ik niemand vind.
rateer mijn vd
heb morgen wis examen, waar ik niks van kan, maar heb geen motivatie om te leren omdat het toch al bijna onmogelijk is om te zakken ookal haal ik hier een 3 voor
Denk het ook, doe het alleen als je er achter staat, anders heeft het überhaupt geen zin.
Maar heb je geen autistische hobbies dan?
Ik speel videospelletjes, luister naar muziek, en kijk films.
Ik haat mijn autisme ook en het is een lijdensweg, maar ik haal ook plezier uit het leven zelfs met autisme ondanks dat ik soms wat vastloop en dingen doe of zeg waardoor ik me schaam.
zelfmoord is een goede oplossing
op zich wel
nee, ben mijn interesses zo'n 3 jaar geleden verloren en heb ik ook geen meer geld voor
kan het ook niet opbrengen om te studeren want ik ben te depressief
Wat is je probleem dan?
de DRANG om sociaal te zijn is even erg als mijn TIETPIJN
Hobby's: in de trein zitten, beetje muziek luisteren, op internet zitten.
En een online studie misschien? Dan kun je het op je eigen tempo doen en vind je misschien wel weer wat plezier terug
>mentaal gestoorde lelg wil weer aandacht
kanker op naar discord
Maak er een einde aan, of maak wat van je zielige leven. stop iig met janken en aand8 vragen op Jow Forums kkr zielige nietsnut
>in de trein zitten
is dat je hobby ja?
I love these, they taste like liquid gum
nou nou
does liev
>dwang voelen bon sociaal te zijn
Kanker normaaltje
Als je niets te verliezen hebt, kun je beter op avontuur gaan. Wil je echt je zielige bestaan eindigen in je kelder met een stuk touw? Of voor de trein springen tussen Rotterdam en Utrecht?
Maak liever je laatste geld op in Maleisië voor je van een wolkenkrabber springt. Ga duiken in Indonesië en knijp je luchttoevoer af. Lift de wereld rond tot je een seriemoordenaar tegenkomt. En misschien vind je onderweg een reden om te leven.
>onironisch mijn rekenmachine aan het updaten
2019
>liquid gum
you're confusing it with fernandes then
Railway is kankercomfy.
Als ik het geld en de tijd had maakte ik een rondreis door Europa met alleen de trein.
vanaf nu ga ik normaal doen
geen rare dingen meer
vanaf nu ga ik raar doen
geen normale dingen meer
Possibly, I remember it was a Dutch energy drink and among the best I ever tried
mijn familie zit in nederland, mijn moeder zit in italie, mijn vrienden zijn allemaal druk, ik heb ruzie met mijn zus, niemand in de kruidvat wil met me omgaan en ik zit hier alleen thee te drinken terwijl ik kinder chocolade zit te eten. ik verveel me dood.
best wel onsmakelijke webm
>ik verveel me dood.
Nu je het zegt, ik moet nog onkruid uit de tuin halen
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH WAT IS DIT?????
Ik ook. Als ik betekenisloze seks wil, had ik allang naar de hoeren kunnen gaan. Onenightstand met een dronken slet is niet beter. Dan blijf ik liever maagd, dat kan mijn toekomstige vd vast ook waarderen. Er zijn sletten (m/v) die hun gedrag verdedigen met "je wil het toch goed kunnen als je de ware tegenkomt", maar samen die dingen ontdekken geeft juist een extra sterke emotionele band.
baziran
Juliën aub
Ik ben altijd alleen, spelletjes helpen een beetje bij mij
ik verveel me ook
paal melancholische boemermuziek
youtube.com
Ik kan niet studeren, ben door meer studies heengegaan dan levensjaren. Probeer anders een praatgroep voor autisme, of in contact te komen met andere autisten.
ga ik ook doen
zoek alleen nog een goede manier en plek
ik ben te angstig om überhaupt uit mijn bed te komen
ZITTEND IN DE OCHTENDZON
IK ZAL HIER ZITTEN WANNEER DE AVOND KOMT
KIJKEN HOE DE SCHEPEN NAAR BINNEN ROLLEN
EN DAN KIJK IK HOE ZE WEER WEG ROLLEN
Anime kost niets.
Leef je onder een steen ofzo dat is een inwoner van Turkije
>hij zit naast zijn dikke vriendin met matching dr.martins op een miet van 4kan naziliederen te zingen en andere hoeren te palen op 4kan
is aerosmith boemer?
youtube.com
films en series trekken mij niet
kan ik mijn aandacht niet bijhouden want ik blijf dan maar kkr depri gedachtes houden
had ik ook maar een tuin ;-;
nee spelletjes maken me echt depressief op het moment
ik heb menselijk contact nodig, zelfs mijn buurvrouw die ik eigenlijk bijna nooit zie voor 1 seconde voor de deur zou fijn zijn
alles voor 2010 is boemer.
Wat ontzettend vervelend voor je, kom je nog wel buiten? Ik kan me voorstellen dat depressie je ervan weerhoudt om dingen te ondernemen maar je aandacht afleiden van de gedachten die je duidelijk zo kwellen zou geen slecht idee zijn.
youtube.com
vriend het enige wat er voor jou op ziet is professionele hulp
wij kunnen je niet (goed genoeg) helpen
>je bent een levensgenieter user
>je durft jezelf te zijn
>je bent een goed persoon
>je hart zit op de juiste plek
Ik snap normaaltjes niet zo, zo moeilijk is dat toch niet?
Het aller ergste wat ze dan zeggen is: "ik wilde dat ik ook zo kon zijn".
>nee spelletjes maken me echt depressief op het moment
Ik zou wel jouw vriend zijn maar ik ben geen jongen, pech
wauw dat is best wel racistisch
>dat kan mijn toekomstige vd vast ook waarderen
Niet als je incels moet geloven
>nee spelletjes maken me echt depressief op het moment
Speel Pokemon Blauw.
ooooh leven
is groter
is groter dan jij
en jij bent niet mij
nou van zo'n liedje word je toch vrolijk
Het probleem met de tuin is, is dat het de voortuin is. Het is kankerlekker weer en dus zijn er mensen op straat die me kunnen zien.