anime editie
Iedereen behalve Frank welkom
anime editie
Iedereen behalve Frank welkom
Other urls found in this thread:
ad.nl
youtube.com
mondriaanhuis.nl
twitter.com
Een zittingstermijn van de Tweede Kamer van vier jaar wordt weer de regel. Alleen in uitzonderlijke gevallen wordt de Kamer eerder ontbonden.
Maar dat is het ook?
Ik ga binnen nu en een half uur game of thrones spoileren
Ruim 25 jaar na het einde van het verfoeilijke apartheidssysteem zien we in Zuid-Afrika nieuwe vormen van ongelijkheid en achterstelling ontstaan. Nederland dient bij de Zuid-Afrikaanse regering aan te dringen op het verbeteren van de rechtsstaat en het bestrijden van systematisch geweld tegen bijvoorbeeld de blanken.
>ad.nl
Eerste voor gebasseerde koning.
TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF TFW NO DUTCH BF
ik heb al twee keer gezegd dat hij niet frank heet
maar jullie zijn te kankerdom om dat te begrijpen
misschien begrijp je wel dat ik dit tegen je ga gebruiken
Jon vermoord dany, bran wordt koning van de zeven koninkrijken en sansa wordt koningin van het onafhankelijke noorden.
Dany gaat dood wordt in de rug gestoken door johnny
Nu is het zo dat wanneer een kabinet valt, er nieuwe verkiezingen worden uitgeschreven, terwijl dat niet per se moet. Ik denk dat daarop gedoeld wordt.
lekker een blikske cassoulet voor 't middageten uwu
I KNOW RIGHT?
WHY DO I EVEN LIVE
Oh en jon gaat bij de nightswatch.
xte voor Nijntje
This thread is full of homo's, if you keep spamming one of them will probably take you on date eventually
>geen groente voor de kat
mag je kat niet oud worden soms?
raad gratis stoom spellen aan
ik ga geen mietje zijn en toegeven dat jullie mij hebben gespoilered
ik ben bespeeld
Frankhanden
ok ik heb mijn super analytische krachten gebruikt en ik heb dit geconcludeerd uit de miet, blij dat ik kon helpen
>spijkerbroektattas
Defol lan burdan ibne.
LARPen is identiteitsfraude
ik heb 2 broeken.
gooi jezelf weg
De VN-verdragen over de rechten van het kind en over de rechten van personen met een handicap gaan uitdrukkelijk óók over het ongeboren leven. Abortus vanwege een gevreesde handicap is dan ook ontoelaatbare discriminatie van gehandicapt leven. De overheid heeft juist de taak om de acceptatie van mensen met een beperking te bevorderen.
Was er een belgiemiet dan?
inderdaad
stoffen of ribfluwelen broeken zijn veel beter, zeker voor in zonnig weer
>hij gebruikt nog steeds stoom in 2019
>hij heeft de episch spelwinkel niet eens
ik ga frankenstein nu echt filteren
teach me dutch ^_^
Lan sen değil miydin bu generali ibne yuvası yaptım diyen sikik?
Baka!
>hij is meerderjarig en speelt nog steeds spelletjes
ik heb stoom een keer in mijn leven gebruikt, ik heb eindelijk een dagje vrij om te gamen en dat is twee jaar geleden voor het laatst. ik heb geen games.
hallo = hello
have fun uwu
what do you want to learn
Hayir demedim simdi git burdan. Burasi hollandaca bilenler icin bi yer.
Dr. Foots
>Bi
Ik ben hetero godverdomme
Homoooooo
conjugation
merkezli
merkezli
Nee jij
Kankerhomo
dag struikels
Kurds will replace you in 2050
O bendim, o degil. Ve onu dinleme, burada istedigin kadar postalayabilirsin. Sanki babasinin maliymis gibi davraniyorsa biz de oyle davraniriz.
Ga OS runescape spelen
Alsof het aanbod elkaar ook maar een beetje overlapt kk trol.
was ik maar al weer terug naar tillie ;_;7
Spreek Nederlands kankerlakken
Wew en ik maar denken dat ik de enige nederturk hier was.
nooit van mijn leven
Welke ben jij?
KOM MIETEN
De meeste koerden kunnen niet eens koerdisch. Ze zijn min of meer geassimileerd. Buiten dat zijn ze arm en machteloos dus als ze iets proberen komt er een nieuwe genocide.
>Spreek Nederlands kankerlakken
ben de varim, toplam kesin 3 kisiyiz
my DESIRE FOR A TALL DUTCH BF WILL KEEP ME ALIVE!
I will keep hitting the gym and working in my career, that will increase my odds of having a dutch bf!
Ik ben Grunnen-user
dat gaat niet
ik was er vorig weekend, maar tijdens de weekdagen moet ik weer hierheen ;-;
TVRKS will replace t*ttas in 2050
Er dient een ruimhartig beleid te worden gevoerd ten aanzien van vrijwilligerswerk onder gedetineerden en de nazorg voor ex-gedetineerden. Er moet zoveel als mogelijk worden gedaan om hen weer voldoende toegerust in de samenleving terug te laten keren. De overheid moet hier voldoende geld voor beschikbaar blijven stellen.
echt niet hetero.
They will fuck turkish women
No turk community is safe
They are everywhere
Turkish women love kurdish cock
De aanduiding LHBT is een samenvatting voor een groeiend aantal groepen van burgers die niet de heteroseksuele gerichtheid hebben. De SGP denkt niet graag in afkortingen, maar ziet ieder mens als schepsel van God. Ieder mens verdient daarom bescherming. Het is goed dat dit respect voor de medemens ook in het onderwijs aan bod moet komen. En voor degenen die worstelen met hun gerichtheid moet voldoende hulp en ondersteuning beschikbaar zijn. Geweld tegen medemensen is hoe dan ook uit den boze. Respect voor de gelijkwaardigheid van de medemens betekent niet dat alle keuzes gelijkwaardig zijn. Seksuele diversiteit kan niet onbegrensd zijn, zoals blijkt uit de breed aanvaarde afwijzing van pedofilie. De SGP is er ook van overtuigd dat seksualiteit thuis hoort in de relatie tussen man en vrouw. Het huwelijk is een exclusieve verbintenis van man en vrouw.
noo tu peux pas parler francais dans .nederdraad noooooooo
kom dit weekend boeka
zal ik voor je wingmannen
Waarom ben je er in het weekend wel?
De SGP is tegen de plannen om de deur te openen voor hulp bij zelfdoding voor mensen die lijden 'aan het leven zelf’. Het is de overtuiging van de SGP dat het leven van ieder mens als schepsel van God waardevol en kostbaar is. Ook wie dit christelijk uitgangspunt niet deelt, kan grote bezwaren inbrengen tegen de weg die het kabinet nu wil inslaan. Als het leven moeilijk wordt, moeten we medemensen niet prijsgeven aan de dood, maar met aandacht, liefde en goede zorg nabij zijn.
Stop met de vereniging voor moeders die hun kinderen haten. We hebben dan misschien allemaal autisme, ik wil alsnog niet geassociëerd worden met die cult.
vd
Ik voel me goed in mijn mannelijk lichaam en ik val op vrouwen. Ik ben dus hetero.
NEEEEEE JO KINNE NET FRYSK PRATE OP /NEDERDRAAD/
JONGENSKUTJES
Ons land is klein en dichtbevolkt. De mogelijkheden om (economische) migranten op te vangen zijn dus beperkt. Daarom moeten we de toestroom van kansarme migranten beperken. Wat dat betreft, zijn uit het verleden teveel slechte voorbeelden bekend, vooral op het gebied van gezinsmigratie. Het gebruik van sociale zekerheidsregelingen door deze migranten is vaak hoog. We moeten daarom eisen stellen aan migranten om hun kansen op een actieve deelname aan onze samenleving te vergroten.
Aandacht voor gezinnen hoeft niet en mag ook niet ten koste gaan van hen die, om welke reden dan ook, alleen staan. In de afgelopen jaren zijn de voordelen voor tweeverdieners steeds verder opgelopen. Dit gebeurde ten koste van eenverdieners en alleenstaanden. De maatregelen die de SGP bepleit pakken ook voor alleenstaanden positief uit.
nou volgensmij zou jij wel een piemeltje lusten.
t*tta kechjes be like:
Morgen stap ik eruit.
kanker
gecontroleerd
>hele miet was een kunstproject van k3ch
wow
Begrepen, een mooie dag verder.
>allee kom mannen we richten een nieuwe partij op
>ja maar euh wat noemen we hem dan?
>..
>wat denkt ge van……………………………………………………… DierAnimal?
>François, ge zijt een genie!!
Wat heb jij met de Stijl?
Eerlijk gezegd moet je voor de migratie zijn als je voor capitalisme bent.
mondriaanhuis.nl
>mondriaanhuis.nl
mondriaanhuis.nl
volgende miet
TEACH ME CONJUGATION NOW NOW NOW
>buitenlandse homos uitnodigen
Schud mijn hoofd oetz
Een koerdenlul voor elke turkin
ik lolde
>dvw geen futa vd
pis t*ttalar
Score some faargin gooooooals