NIGGER GO HOME - utgaven
forrige:
/Norgetråden/
Other urls found in this thread:
Get active. Join the Nordic Resistance Movement.
Pisamt...
>NMR
>bilden på svenska
>brevet på engelska
>i en norsk tråd
Ja, la meg bli med i SÄPOs kontrollerte opposisjonsbevegelse!
>kommer hjem etter en 8 timer lang vakt på den ene deltids-jobben
>litt stiv og stol i kroppen, ellers helt grei og fin, kan like gjerne stikke å trene og kose meg resten av kvelden
>kommer hjem fra den andre deltidsjobben etter 6 timer
>foler meg helt tom innvendig, kroppen er et vrak og all livsgnist og motivasjon er forsvunnet
Klarer dere gjette den viktigste forskjellen mellom disse to scenarioene? En (you) til den som klarer å svare riktig!
den ene hadde hull som man kunne tisse og bæsje gjennom
DET SUSER, BABY
på den förste jobber du for det meste alene på et lager eller noe.
på den andre må du snakke med kunder.
Tipper det er hull man kan tisse og bæsje gjennom
Nei, fullt av kundebehandling på begge to, på relativt tilsvarende premisser også.
Mener dere dass? Nei begge har dass
>en jv sa hei til meg på jobb i dag uten at jeg sa hei til henne forst
fy faen gutta nå skjer det
neger
>Nei, fullt av kundebehandling på begge to, på relativt tilsvarende premisser også.
har vel noe med at kundene på jobb 2 er tilbakestående eller noe sånt?
tving hånda di opp i rompa hennes for enhver pris neste gang dere treffes, jeg mener på ordentlig: hold henne fast, riv av buksa hennes og trykk neven din så hardt du klarer inn i rompa hennes. Hun har sagt hei, så nå betyr ikke "nei" nei!
her har vi gutten som vet hva han vil ha!
Den ene er ekte, den andre har drakt med hull du kan tisse og bæsje gjennom.
jeg tenkte å gå forsiktig frem nå som jeg endelig har fått napp
Poetisk.
Sjefen på jobb nummer to er et eldre kvinnemenneske
F
Men hvilken av dem var ekte og hvilken var en drakt med hull i?
Er dette en ny megmeg jeg ikke har fått med meg?
Sa du ikke at det var to griser som gikk nedover en vei, en til hoyre og en til venstre.
Så sa den til hoyre
>noff
så sa den til venstre
>noff
så sa den til hoyre
>noff noff
så sa den til venstre
>noff noff
og hvilken av dem var ekte?
Vi har en skoyer i tråden
DUDE, BROR! Simpelthen storslagen abstrakt megmeg har jeg rett? nitusen-og-en internetter for seieren haha eks dee fyrer malaysia lang katt er lang
Takk Doktor!
Hei alle sammen jeg er ny *holder opp gaffel-skje* etc etc
Kjærleik og vafler
>anonsen har blitt fanget i en tidsloop i 2008
hvordan kan vi redde anonsen?
Hvem var den ekte og hvem var den med drakt med hull til og tisse og bæsje ut av da?
men hvem var telefon?
Noen andre i Trondheim som har lagt merke til "omdopingen" av flere av gatene?
Noen som vet noe mer?
foler meg skikkelig dritt, kvalm, varm og svimmel
pils er den beste medisin, ikke sant?
skål gutta
Det var ikke rullestoljenta som Anonsen knipset, hun hadde ikke rukket opp.
selv ikke tromso er så koko
JEG VIL SEXE EI JENTE I RULLESTOL!!!
>Astrid Lindgren
Ho er jo for faen ikkje norsk ein gong, kvifor ikkje Sigrid Undset eller Halldis Moren Vesaas i staden?
>Apotekerveita
Hva er galt med dette navnet egentlig?
For Ihlan Omar og Fisa Laula er norske?
Hvorfor det?
Jaja, kreditorene vil ta huset mitt. Tror jeg tar selvmord i huset her så får de en fin overraskelse når de kommer..
Herregud, trodde du tullet. Nå håper jeg noen med Dagbladet Pluss kan fortelle oss hva dette er for noe.
Hvis du henger der lenge kan det hende at verdien på huset går ned, bare som et siste "faen ta dere" til kreditorene. Bare nevner det.
hvordan kom det til dette punktet anonsen?
Det virker som om hvite folk begynner å våkne karer.
Ja, du må bare håpe at venninnen hennes som hun vurderer å introdusere deg til er en bra match.
dem våkn opp til demses som stal demses kvantesprang vibrato magi ja nå dem skal ta hevn dem våkn i mine forum
Akkurat passe, siden jeg er 16,5cm.
JEG VIL IKKE VÅKNE!
ALT DETTE ER EN DRÖM!
Veit ikkje kven dei er, rekna med dei var innvandrarar eller av innvandrarbakgrunn. Men ho eine er visst ein amerikansk politiker eller noko, så då er det jo litt merkelig.
>ta ut masse euro med diverse kredittkort og forbrukslån
>brenn ned boligen
>forlat landet
>kom deg til osteuropa
Tenk å sitte på kanalen og lyve.
>sutreanon driter ned dritten med sine bedritne brev som vanlig
Hvorfor skulle jeg lyve? Er ikke det ganske gjennomsnittlig?
Ikke når det måles korrekt.
vor my han erdvind betal deg?
Jeg ble sykemeldt 50%, også etterhvert gikk firmaet jeg jobbet for konkurs. Dermed gikk alt til faens, er ikke lett å skaffe seg en ny jobb når man kun har 50% bevegelse i höyre arm
sutreanon > nassebrev
Skulle bare sagt at du var en slik taper som har gått yrkesfag med en gang.
Skulle du ikke fått ufǿrepenger og forsikringsutbetaling (forutsatt at bevegelsen ikke alltid var begrenset)?
JEG VIL HA ............
SOLBRILLER PÅ
Hva er egentlig menneskeraser? Er ikke dette et veldig amerikansk fenomen, og er ikke veldig mange av de fordommene vi har om fysiske trekk ved enkelte raser basert på amerikanske forhold?
Hvis det faktisk er disse europeiske 1800-tallsraseteoriene folk baserer seg på, så sier det skremmende mye om norsk offentlighet og utdanning.
Hva legger de som snakker om det i ordet "menneskeraser"? Hvilke raser har vi? Er det negroide, kaukasoide og mongoloide raser det er snakk om, eller kan vi også skille mellom slaviske og germanske raser f.eks?
Du vet godt hva vi mener, selvfolgelig er det forskjell på en germaner og en slaver, bare se på benstrukturen til slaverne og hvordan de er bedre tilpasset kneboy derav. Men begge to er kaukasoide for det.
sykt å tenke på at usa har gått fra å være en leder på teknologifronten til å bli en folger
vil ikke dna haplogrupper fortelle oss hvor folk stammer fra?
Unnskyld meg men nå er du faktisk veldig stotende.
hvem er leder nå?
sovjet var forst i rommet, skutte opp forste satelitt, forste kvinne i rommet, etc etc
bring sovjetunion tilbake!
Tenk å frivillig eie en amerikansk bil når både europeiske og japanske biler finnes.
Du har rett, gammeldags raseteori er utdatert. Med moderne teknologi kan vi mye mer nöyaktig finne ut hvor folk kommer fra og hvem som skal ut.
Er vel ingen som gjor noe sånt utenfor Amerika?
tenk å eie noe annet enn skoda eller toyota!
hahaha, folk er suppehoder!
Er stort sett sprengere med amerikanske biler fra 60-70-tallet, men jeg har sett noen nye amerikanske biler rulle rundt i gatene med yngre sjåforer også.
Smart, japansk bil
Rik, europeisk bil
Dum, amerikansk bil
Hva faen, bor du i Hedmark eller noe?
Jeg gjor faktisk det.
Kondolerer
nå synes jeg det holder med nedsettende snakk om hedmarkinger her i tråden!
Gutta, hva skjer med at alle plutselig har elektriske sparkesykler i Oslo?
Prover å komme meg vekk så fort jeg kan, men det er ikke så lett siden jeg må fikse både bolig og jobb.
Dere har nok gjort et eller annet feil i et tidligere liv for å bli fodt i Norges, ja kanskje til og med verdens verste fylke.
Uten folk som har gått yrkesfag hadde ikke dette landet gått rundt din homo
>dfn ruller rundt i en 97 Korålla jeg kjopte for 8000
>har blitt budt på 10 000 for den hos en kar jeg kjenner
>han som hjelper meg å skru på den bedyrer at jeg må slå den ihjel eller skyte den i småbiter om ikke den ruster opp forst
youtube.com
var vel Voi og Tier som gjorde det poppis og folk bare "hmm jeg har så mye penger at de tyter ut mellom ora så kan jo like så godt kjope en til MEG og BARE MEG den er MIN jeg vil HAAAAA EN"
Jeg må ha vært en slem jævel som ung, familien min flyttet fra Akershus til Hedmark da jeg var 6 år gammel.
Hmm, trodde det kanskje var en lovendring som gjorde det.
dere tar alle feil, Rogaland er det verste fylket
Fordi de ikke har råd til å ta lappen når halve lonna går til leia for et fem kvadrats bottekott i et kollektiv med femten andre og den andre halvparten går til å erstatte rutene som Muhammed og Abdiwali knuser, eller fordi de er noen jævla nek som falt for klodekokepropagandaen og ikke har råd til å kjope elbil.
Jeg hadde en Toyota Supra Mk3 (den modellen som ikke har ris-momsen) og den hadde aldri noen problemer, etter å ha eid den i fem år solgte jeg den for like mye jeg betalte for den.
har ikke hort om noe sånt, virker som om nettopp det at det ikke fantes noen lover ang. slikt fra for er nettopp hvorfor folk er i harnisk
Haha fy faen, tenk å uironisk tro dette...
fyr'n har jo rett din dumskalle
Absolutt ikke. Hedmark, Nord-Trondelag, Romsdalen, deler av Troms og deler av Vest-Agder er alle langt verre.
Faktisk helt feil.
>deler av Troms
Hvilke?
Ja, jeg hadde vel litt hastverk når jeg skrev, men jeg mener altså at jeg stortrives med min, om det ikke kom fram. Er heller ikke mye skruing å gjore på den, utover at jeg og kompisen byttet startmotoren, men det var til gjengjeld fantastisk lite morsomt. Heldigvis hadde han lift så vi kom til under bilen, ellers hadde det nok vært ganske håplost.
joda, det har vært lover angående det, siden elektriske sykler og sparkesykler er motoriserte kjoretoy så måtte de egentlig bli godkjent av vegvesenet for, men de ekskluderte de nylig og det er derfor fritt fram for alle over 16 å bruke de.
Egentlig hele Troms, men det har i det minste flott natur i motsetning til Hedmark eller Nord-Trondelag.
se på stortingsrepresentanter fra Rogaland og du vil se bare dritt. er en og annen Sp-er der hvis jeg ikke husker feil men ellers