/norgetråden/

Grillmatutgaven

Forrige:

Attached: polseibrod.jpg (753x674, 132K)

Other urls found in this thread:

monner.no/aksje/trygghetsloesningen_kinderid_lanseres#teamet
twitter.com/SFWRedditVideos

Morn

Eg må drite

I accepted my offer to study a masters in neuroscience at NTNU, what can I expect living in Trondheim/Norway?

>inb4 everyone will call me ching chong

Attached: 1cf85f020abdee115077f64545579c1e.gif (400x299, 989K)

there's plenty of gooks and other subhumans there, you'll fit right in.

>there's plenty of gooks and other subhumans there, you'll fit right in.

are you talking about koreans? I hope not.

Fuck off we are full. Its so fucked up How we taxpayers pay for foreign students to come here, Get free education and housing and then you fuck off the moment you got the degree giving us 0 tax money back.

Vil du ikke så skal du. Du skal også bidra betydelig til å dele ut penger til tilfeldige militærjuntaer rundt omkring som lover å ikke kappe ned skog (som de kapper ned likevel), utdeling av penger til ambisiose prosjekter rundt om i verden som bare eksisterer på papiret samt endelose konsekvensutredninger til dyre konsulenter fordi politikere ikke lengre tor å ta avgjorelser og fordi byråkratiet har blitt loppet for kunnskap.

I tillegg skal vi importere en betydelig mengde folk hit til landet som utgjor netto tap for statskassen og som legger ytterligere trykk på politi da kriminalstatistikken ikke ser spesielt pen ut med disse eller barna deres her i landet.

Og du har ingen måte å hindre dette på. Det er du som skal skatte dyrt for dette i tiårene som kommer og når du en dag skal gi deg så er det fint lite igjen av velferdsstaten så noen pensjon eller helsevesen på linje med hva vi har i dag kan du se langt etter.

Det er bare å glede seg.

monner.no/aksje/trygghetsloesningen_kinderid_lanseres#teamet

Gutta, Simen Vatne trenger nye investorerer

Do you think any Norwegian see a difference between the types of gooks?

can't stop me now

no i dont expect that but being called a Korean is offensive for any japanese person

guess i'll get used to that tho

Det suser

Aldri i livet om koreaner er det forste folk tenker å si når de moter noen fra asia. Heller koreanere som blir spurt om de er fra japan.

Attached: 1-2.jpg (1200x1805, 1.8M)

Da er sojaspillet over gutta

Morn

Eg må drite

dfn starta med forskjellige megmeg öyeövelser jeg fant på nettet og får gradvis skarpere syn

takk, det finnes nok gutter som heter William nå

mårn

hva er deres favorittgrillmat?

marinert oksekjött er jo veldig gått da

en slags oransje polse, kyllingspyd og bratwurst

juleribbe

Beste grillmaten jeg noen gang har spist var no marinert langtidsstekt lammelår (ha deg vekk rullestolanon) som noen franskmenn lagde til meg en gang. Det var gravd ned og stekt i et hull i bakken.

oransje mann dum

spaghetti

Oransje polse dum

Attached: 1548410410635.jpg (1280x1707, 352K)

Cold winters, warm summers. Sometimes very windy due to the flat landscape. It's a nice city, but unfortunately our jewish overlords are currently flooding it with third-worlders so that is something to take into account as i'm sure you are unfamiliar with that kind.

Attached: 2n6f80x.jpg.png (541x546, 538K)

Söt katt. Har du flere ?

Trondheim here
hits the nail on the head.
Its a student city with loads of foreign students, so I don't think being a ching chong will be a problem. Norwegians don't really have anything against ching chongs as far as I've seen, we hate niggers and sand-niggers.

Attached: 6d185cb5_1903_43a6_bd2b_9771c44d25bc_3c270880-a51d-4199-a673-021a21c8d2a9[1].jpg (2000x1000, 1.25M)

>ved årsskiftet stod innvandrere for 40,3 prosent av den totale ledigheten i Norge. Med andre ord holder denne andelen seg stabil, og den har ligget rundt 40 prosent i lengre tid.
Hvorfor er det så vanskelig å få alle de varme hendene, legene, ingeniörene og lærerne i jobb?

Attached: hm.jpg (544x549, 32K)

Hydro suser!

Kan ikke den oransje mannen og Ole Brumm slutte å være så barnslige. Aksjene mine går ned

>kriminalstatistikken ikke ser spesielt pen ut med disse eller barna deres her i landet
Da må vi slutte å fore statistikk!!

Jeg tviler på at noen vil kalle deg ching chong på NTNU. Asiatere er de eneste utlendingene som ikke er helt forkastelige. Du bor holde deg unna sentrum, der er det bare negre og sand-negre.

>Du bor holde deg unna sentrum, der er det bare negre og sand-negre.
På dagtid i hvert fall.

De som drar til Trondheim sentrum, av alle steder, etter morkets fremmarsj, fortjener faktisk det de måtte få av marokkansk fjellmassasje.
Jeg bare nevner det.

Ja men på pcen

Attached: 1557331669184.jpg (640x853, 92K)

Trondheim sentrum er nokså trygt da både dag og natt, med mindre du oppsöker bråk selv.

Du lurer ikke meg. Jeg har vært nodt til å ta buss gjennom Trondheim sentrum både natt og dag for å komme til og fra Værnes, og jeg har sett nok negre til å vite at det ikke er et bra sted.

Og med mindre du ikke lar fremmede låne telefonen din som en egoistisk drittsekk, da fortjener du faktisk å bli knivstukket

Ja ja, blablabla, skjonner det ja, men nå har det seg nemlig sånn at vi lever i Verdens Beste Land™.

VATNE SUSER!

Attached: 1543599190629.png (991x672, 206K)

hvem /mammaproblemer/ her?

Spareribs, lammebog og fillegris. Om jeg bare griller i farta blir det gjerne en burger eller kyllingfilet med noe enkel saus til. Polse er jo også helt greit.
Lompe > potetsalat > rundstykke > polsebrod > potetstappe

Norsk Hydro suser!

bare skatt de rike mer. alle disse problemene har oppstått pga hoyres skattelette til de rike.

blir vel noe grillet lam med salsa verde, eller morbrad av villsvin

Det er faktisk ikke en eneste ting som ikke suser i Norge om dagen!
HELE NORGE SUSER!

Attached: 1512481553644[1].png (1210x1190, 116K)

Skatelette til de rike er så lættis. Tror folk at rike betaler mindre eller like mye skatt som alle andre, eller noe?

Tror du at jeg kunne besoke Trondheim som turist uten å se en eneste nigger ?
Det ville odelegge dagen min sikkert.

Attached: 61024355_2379290068788150_5465097317222711296_o.jpg (1536x2048, 383K)

Du er 30 år for sent ute.

Nei. Det er negre i alle norske byer.

det måtte i så fall være om du bare camper i bymarka opp mot trolla, geitfjellet eller tar deg videre opp til byneset. ellers tror jeg det blir vanskelig.

det er til og med negere på fjellet nå om dagen

Attached: 1558292991244.jpg (1200x627, 115K)

Tenk at de måtte drasse en neger opp på det fjellet for å ta det bildet.
Sikkert en bilvei hele veien opp, når jeg tenker meg om.

HVA?!?
antyder du at dette bildet er iscenesatt?
nei nå altså!

Attached: 1535424081118.png (656x527, 31K)

alle blir rik

Attached: 1547466225902.png (750x866, 801K)

Han holder jo til og med koppen rart

Helvete ... Vel, jeg vil fortsette å unngå store byer da, så synd, de virket interessante.
Jeg så noen niggers og pakis forrige gang jeg kom i Norge i fjerntliggende landsbyer, men ikke mer enn 5 ganger på en måned, det er egentlig ikke så ille i forhold til Tyskland, England eller, gud forby, Frankrike !

Attached: 1558301679158-768x558.png (768x558, 110K)

>får en deilig negerkuk i rumpa
>stonner mens negerpappa presser seg inn i hv*tingstumpen min
>kjenner rumpehullet revne av hans store slange
>blodet mitt renner ned langs negerkuken hans
>begynner å gråte
>knullingen går bedre nå som han bruker blodet mitt som glidemiddel
>hikster og stonner, er lovlydig for min negerpappa
>kjenner et avgjorende press inn i meg
>hans flytende berikelsesvæske fyller meg opp
>svimer av i en orske av smerte og nytelse
Det er vel dette som menes med "den hvite manns byrde"?

Attached: b531e4b5.jpg (646x863, 81K)

hva ler de av?

Utdyp?

Attached: 1539093647882.jpg (496x488, 22K)

>de virket interessante
norske byer er så uinteressante som det går an å bli. de har absolutt ingenting å tilby satt opp i mot andre europeiske byer.

Hvordan er Frankrike?

>Det er vel dette som menes med "den hvite manns byrde"?
ja, norsk guttefitte er laget for stor sort kuk

>Hvordan er Frankrike?

Attached: 1558104791871.jpg (512x507, 28K)

her. Sikkert en av grunnene til at jeg er homo også

spǿr meg om norrǿn--

Attached: 5zber8.jpg (1197x658, 178K)

basert

J-ja, franskanon?

>Jeg så noen niggers og pakis forrige gang jeg kom i Norge i fjerntliggende landsbyer, men ikke mer enn 5 ganger på en måned
omtrent alle småplasser i norge ble påtvunget negere og sandnegere under "migrantkrisen" siden det ikke var plass til alle i byene.

Attached: 1519862758002.jpg (668x720, 263K)

Let me guess what it is.

trodde forst det var norrontanon som drepte anonsen, at han var en sånn psykopatisk morder

Attached: R14kkDj.png (657x527, 13K)

indrefilet av svin i polsebrod

har ikke spist grillmat på kanskje 10 år

du er en raring

Janne er slik en hakke.

foretrekker å sitte inne på rommet mitt jeg

Norrontanon er jo absolutt gal. At ikke politiet har snappet opp at han har ekskona balsamert og utstoppet, sittende i en lenestol i hjornet av stua enda, er jo et eneste stort mysterium.

Kan bekrefte. Bor på en liten oy og her har kommunen satt opp et nytt og fint leilighetsbygg for å huse negrene samtidig som det er en aldrende befolkning her som mer enn gjerne kunne tenkt seg tilsvarende boforhold men som ikke får.

Kommunen får jo ikke nautgryn fra staten for å huse gamlinger vet du. Men de får nautgryn fra staten for å huse negere i noen år.
På den måten kan de vise at kommunen suser i budsjettet sitt og kan bruke litt ekstra penger på prestisjeprosjekter.
Du får slå deg til ro med at negerne kommer til å flytte til Oslo så fort de har mulighet til det. Negere blir sjeldent på småsteder.

Attached: oslo.jpg (1038x516, 151K)

Der er vinduet til det gamle soverommet mitt

Signe?

Nei.
Jeg fiska fra balkongen, så en gang en oter, og to lik drev forbi mens jeg sov. Savner trondheim

Er Abu basert?

Attached: 662323.jpg (597x134, 20K)

Hvem faen vil bli somalier?

hva faen jeg elsker somalia nå

ja

Kun hvite folk i Vesten som mener noe annet. Pakistanere som er fodt og oppvokst i Norge kaller seg pakistanere, ikke nordmenn.

>38% av nordmenn ville mislikt å ha en sigoyner som nabo
Fy faen

Det faktiske tallet er langt höyere, selv folk på venstresiden snakker dritt om romfolk

Er det så mange nye landsmenn midt i sentrum av Trondheim? Det er ikke det i oslo, de fleste holder seg på ostkanten

Vi har ikke egentlig noe ostkant og vestkant i trondheim. Det er innvandrerområder på både ostkanten og vestkanten.

er masse negere rundt prinsens gate i hvert fall
film relatert, fra et negerlokale i det området

Attached: trøndere_på_bygdefest.webm (608x1080, 2.72M)

Tar ingen sjanser. Jeg holder meg på Gloshaugen.

den lille kommunen jeg kommer fra med under 4000 innbyggere, ble beriket med et asylmottak som huset nesten 800 negere og sandnegere under "migrantkrisen".
det ble lagt ned i 2017 og så godt som alle negerne og sandnegerne forsvant fra bygda med et samme. kan gå en hel uke uten at jeg ser en eneste ikke-hvit.

Attached: 1479594596352.jpg (1456x896, 331K)

Dette er et postapokalyptisk bilde.

hva inni helvete er det posten driver med? pakken har ligget på oslo brevsentral siden 15 mai for faen