Sverigetråden - NORDLAND upplagan

Attached: 5c214909db6d2.jpg (750x605, 361K)

Other urls found in this thread:

ufile.io/w2d0kkbp
a.cockfile.com/zFtj5G.png
utur.eu/artiklar/tio-anledningar/
twitter.com/AnonBabble

Drog i mig en proteinshake igår kväll och är askass i magen nu, är det här vanligt

baserad upplaga

Proteinshakes är gay.
Fett > protein > kolhydrater
LCHF for the win

Stämmer. Vi är aldeles för beroende av kolhydrater i den moderna världen. Det bidrar till att göra oss svaga, sjuka och feta.

BARA GE MIG EN FACKING LÖNNFET TONÅRSFV

Attached: 1551930082048.jpg (184x184, 27K)

bröder... jag mår inte så bra...

>"Ja, jag stöttar white genocide, hur visste du det?"

Attached: 834.png (680x760, 191K)

Vad menar KD med detta?

Attached: 1531538966928.jpg (1200x628, 74K)

Attached: p36dw4kcPv1vkvo7ho1_500.png (475x614, 569K)

så här dödar du en meme.

Attached: 1540491564846.jpg (1024x512, 94K)

Attached: 4f7217bfb58f5d114285da35a8a66ddc.jpg (1077x962, 356K)

Gör din del i kampen för vårt hemland!

Skriv ut massor av dessa och sätt upp överallt! Enkelt och effektivt! De får folk att tänka till, och de skapar total kortslutning i huvudet på hjärntvättade vänstervridna människor :)

Kompletta paketet med alla högupplösta varianter i PNG format finns att hämta HÄR: ufile.io/w2d0kkbp

Med 8x varianten får du 8st per papper! Det ger dig snabbt ett högt antal: 40 sidor x 8 = 320st!

Screenshot på innehållet: a.cockfile.com/zFtj5G.png

Inga speciella datum gäller - dessa sätts upp och delas ut dagligen runt om i hela landet!

Attached: GET ACTIVE! .png (7070x10000, 1.01M)

Ingen blåpillrad kommer fortsätta att läsa efter "Sverige åt svenskarna"

Hello Swedish frens.

>Pisshoran motsätter sig att jag ska bli sjukpensionär och kunna leva bekvämt på NEETstålar
>Hotar med att kasta ut mig om jag går och fixar diagnoser (är fuckad i huvudet)
>Vill att jag ska vara en jävla löneslav som jobbar heltid för skitpengar
>"user man får mening här i livet av att jobba :)"
>Själv så är hon sjukpensionerad
Facking hycklare till pisshora varför måste hon förstöra min enda chans till lycka?

Attached: 1492021924285.jpg (743x755, 67K)

anständig pv som inte kallar mig falsk, lösaktig eller oanständig..

Attached: 1556788076225.gif (370x335, 593K)

Jävla efterblivna CP-SD. Varför är alla SD-politiker förutom Jimmie Åkesson så sjukt jävla efterblivna? Tror fan jag röstar på KD det här EU-valet. Samtidigt som jag föredrar SDs politik så är deras politiker tyvärr fullkomligt retarderade.

G'day mate

de här är vårt land haha aboo du kommer aldrig få ut oss

Varför ser Sara så shoopad ut?

yikes! en cringe från mig.

Jobba är nice om man har kollegor man trivs med.
t. Föredrtta NEET som nu äter lunch med sötpajer varje dag

Både Sara och Ebba ser ut som ayy lmaos favä

Låter som att det är dags att ta kommunistpillret, user.

Jag kan bli din pv om du berättar var i sverige du bor.

>Rösta fucking KD
Som att du vill bli ersatt i ditt eget land.

jvdk, verkar inte finnas en enda bra kandidat på deras EU-lista

KDs politiker verkar åtminstone vara relativt kompetenta till skillnad från SD och kan få något gjort.

Spelar ingen roll vad du röstar på. Att ni blir replaced är fucking inevitable fucking cucksvenne.

Världen ser inte riktigt ut som den gör igenom Jow Forums, jonte

Hey. I'm still in the mental hospital.

Attached: 20190521_203344.jpg (1821x1897, 1.48M)

>Vill att jag ska vara en jävla löneslav som jobbar heltid för skitpengar
Kan ju försöka skaffa ett jobb som inte har skitlön? Borde inte vara svårt.

Nice, then you fit right in here.

Hallå svara?

Respektera dina äldre pojk

Oh you have a lot of schizos here?

How you got in

Om man är fucking cp i huvudet är det svårare. Det bästa jag lyckades fixa var 17.4k netto i månaden. Låter mer attraktivt att vara NEET och få 12k utan att slita och må dåligt.

>EU är inget överstatligt globalistprojekt med öppna gränser som mål

sara är rätt så het favä, har grym kropp och vägrade att välja mellan macron och orban vilket är ganska radikalt för att vara etablerad sv politiker

ebba blir matad mer och mer radikala ställningstaganden från per gudmundsson som slutade på SvD för att laga KD. hans blogg om islam och ebbas senaste uttalanden om invandrarvåldtäkter är en fingervisning om vart KD är på väg.

david lega är en handikappad jude som infiltrerat SD i flera år för att driva sin liberala agenda i maskopi med stockholms-KD-arna ebba bolin och homofila rasblandaren magnus kolsjö. de senare 2 är orsaken till varför Ebba, som förnekar facking evolutionen och är hängiven till livets ord, började gå med i Pride. partiet sjönk som en sten till typ 2% efter det så tvek att utvecklingen fortsätter åt det hållet, även om sdet är för sent för att backa från sånt nu.

More brainlets than anything desu

hur skaffar man vänner om man är 23 och inte har några vänner?

>Plockar varsamt de ljusbruna klumparna ur skitkorven
Du måste ha extremt sofistikerade smaklökar..

Pubben och olika föreningar. Var bor du? Kanske kan vi bli vänner om du gillar hänga runt.

>röstar på SD för att inte bli ersatt
>fattar inte att SD redan ersatt alla svenska nationalister med judar och horor

SDs tre toppnamn till EU-valet är en sexförbrottsling, en jude och en hora. de två senaste gick med i SD för typ en månad sen.

No, just retards and disgusting trannies performing mental gymnastics.

The staff called the police & ambulance on my again because I didn't leave my room. Today is day 47 of being in mental ward. I got used to it, it's somewhat comfy.

En röst på KD eller SD kommer inte stoppa det ändå.

NDT 2019
NDT 2019
NDT 2019

>VAR?
Den vanliga:
Träffbänken på Gärdet i Stockhom
Väst:
Mitt emot Björngårdsvillan i Slottskogen i Göteborg
(för alla nybögar, se karta)
>NÄR?
6 juni, klockan 13:00

Attached: 1538236345442.png (1671x616, 256K)

>infiltrerat SD

menade infiltrerat KD, lätt att det blir fel där hehe

>Det bästa jag lyckades fixa var 17.4k netto i månaden
Det är inte direkt dåligt. Och du vet väl att alla inte börjar med en topplön, utan oftast kräver det ju tid att komma upp till en hyfsad nivå.

Ett och ett halvt år sen hade jag en bruttolön på 18k, idag har jag 32-33k. Hade jag inte tagit jobbet med 18k i lön hade jag inte fått mitt nuvarande.

Attached: Jag.png (299x600, 118K)

Ingen kommer komma din jävla hora

[källa behovs]

>autisten som hatar trådträffar

Attached: 1550616666980.gif (499x499, 1.03M)

D1a. Ingen tänkande människa till höger om Anders Lindberg kan tro att SD faktiskt vill ha ett svenskt Sverige.

>nbögen som går på trådträffar
Krinch

Attached: 1535828119371.png (597x418, 132K)

Så vad ska man rösta på? Det enda andra partiet med konservativa värderingar som har chans att komma in är KD.

Får man ta med sin pv?

Inga bögar tack

Hade gått på trådträff om laca eller evve var där och man fick knulla dem 24/7.

>Så vad ska man rösta på?
Inget. Är så jävla poänglöst. Att ställa sig och pissa i valbåset och ha ungefär samma effekt som att rösta. Det smartaste du kan göra är att förbrereda dig och dina nära och kära på sämre tider.

>autisten som hatar trådträffar är en äcklig bög

Attached: 1545230777418.png (515x821, 59K)

Kryssa i Charlie Weimers

Attached: DSC01689.png (819x546, 481K)

ignorera denna tönten, bögar mycket välkomna precis som alla trevliga anons

Är tjej men okej -.-

Det finns risk för krossad världsbild (trådsbild?) och eventuellt bögheem.
t. vetare

Detta är inte ett hot utan ett konstaterande, jag ansvarar inte för andras handlingar

utur.eu/artiklar/tio-anledningar/
AfS 10 anledningar att gå ut ur EU är så jävla bullshit. Är det någon som tror på den där skiten? Jag var ganska skeptisk till EU men nu inser jag att de inte är så farliga när den största motståndaren bara kan använda konspirationsteorier som motargument.

personligen ligger jag närmast KD ideologiskt (kristdemokrati, distributism, rötter i katolsk sociallära, etc.) men just nu är prio 1 att få in Gustav till något parlamentet så hans parti överlever. Taktikröstade AfS, inte för deras ideologi (de har ingen) eller deras sakfrågor (även om de är rätt konservativa) utan för att KD, M och SD ska känna att de behöver maka sig lite mer till höger. Tror inte de kommer in men vill att Gustav ska få så mycket stöd som möjligt så han inte tappar motivationen. Vet inte var hans gräns går.

Vad är dina kromosomer

Du är inte en tjej, du är en man utan penis.

Varje punkt stämmer ju

Varför ordnar inte bögarna bara egna trådträffar?

Du kan ju börja med att bevisa att Sverige ska införa euro.

>svara på bete
jajks

Hoppas du gillar bajs på snoppen

Jippie!
Så trevligt att få en bild av nutrådens kvalitetsbrevare.

Attached: IMG_20190427_105023_747.jpg (507x800, 141K)

va

Brukar oftast vara så när man försöker trycka en agenda utan fakta. Bara förstagångsväljare som precis har fyllt 18 som faller för detta under sin Jow Forums-period.

>alla brev som inte är döda alla invandrare är bete

Ugh... sanna ord min kampbroder, det är därför jag själva ordnat en enkel boning i en lantlig idyll där jag skall bo med min vackra rena 14åriga fru, ja man vill ju ha en ren flicka som man kan lära sunda värderingar och som vet att det är jag som bestämmer i skjulet, det är trots allt den naturliga ordningen.

Här skall hon föda och uppfostra mina barn medan jag gör manliga saker som knulla henne, hugga lite ved i fem minuter och sedan knulla henne, med tiden kommer vi ha vackra estetiska vetefält vi kan vandra på, självfallet har vi på våra estetiska dödskallemasket.

Har för övrigt döpt min gård till fjärde riket, ett estetiskt och mäktigt namn som utan tvekan kommer samla många raskrigare runt sig med mig som ledare för hären, ja det kommer nog bli precis som när jag spelar EU4.

Attached: 1557687827511.jpg (1598x1066, 902K)

Jean Monnet ska ha sagt “Europe’s nations should be guided towards the superstate without their people understanding what is happening. This can be accomplished by successive steps, each disguised as having an economic purpose, but which will eventually and irreversibly lead to federation.”

Oavsett vad man tror så är det bara att se vad som sker framför våra ögon (och långt över våra huvuden). Vad som började som en handelsunion är nu en av världens dyraste byrokratier som stiftar lagar som medlemsländer inte kan sätta sig över.

rödpiller:
ingen i AfS bryr sig om swexit, det handlar om att nischa sig i en specifik fråga relevant till valet som man kan "äga" på samma sätt som SD ägde invandringsdebatten i typ 10 år. Det och att partiet ska få någon slags plattform att överleva på till nästa val.

Jag är personligen för EU. KD/M/C gick i princip till val på identiska plattformar inför EU-valet, dvs ta avstånd från federalism och bara ha EU för frågor som måste lösas internationellt t.ex. klimat, internationell brottslighet, vissa handelsavtal etc. Sedan har de valt att betona olika saker men läser man programmen så är det samma idéer och sakpolitik. I grunden är det en sund inställning men AfS måste in i något till vilket pris som helst så skit i allt annat och rösta på dem bara.

Haha minns ni när ughcucken visade sig vara bögbrevare och istället för att stå för det så försökte han låtsas vara dampus istället?

Attached: 1546252344663.jpg (540x534, 67K)

>vela gå ur EU
EU är hur vi slår tillbaka mot den eviga anglon och r*ssen. Att lämna vore ett misstag.

Attached: 306BC87613994601A12DBF5ECBA0B55D.jpg (645x773, 57K)

aa favä

Attached: tesakskratt.jpg (635x956, 58K)

Tankar och funderingar kring detta?

Attached: Swedish_euro_referendum_results_by_county_2003[1].png (796x1533, 352K)

Ska ni vara elaka så kommer varken jag eller min pv -.-

bra

>antyder att psykfallet vågar dyka upp

AfS, oavsett hur lite makt att förändra de har så är deras närvaro det absolut nödvändigaste i signalvärde.

Varför är Kasselstrand AfS EU-kandidat? Är han så desperat att få statens pengar efter fiaskot?

han kanske inte bor i Stockholm eller Göteborg

>105893034
Topp hjärnkulting om du tror att det går att vända på skutan. Sen så behöver inte "förbrereda sig" betyda Varglajvande.

>varför är partiledaren högst upp på partiets lista

Attached: 1556077233040.jpg (240x218, 15K)

fy fan vad det var roligt

Här kommer S K A D E K O N T R O L L EN
>när raskrigarsebbe försökte ughbreva själv men det gick åt helvete

Vad är det för något?

user, jag...

Attached: 1536931941098.png (676x676, 512K)