För finlandssvenskar och deras grannar i väst
/sverigetråden/
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtu.be
youtube.com
youtu.be
twitter.com
Frukost
Kineserna på jobb
SD eller AfS?
God morgis
mannen jag har världens gubbpung förfan den hänger så uta helvete
>postnord.webm
Breva
kek
Kanske bara är varmt?
HELL FUCKING FINLAND
*dabbar på ivan*
BOOMERS VAKNAR
Jag ångrar att jag röstade på AfS efter gårdagens "debatt"
Är så fucking deprimerad att jag orkar inte ens avsluta ett runk längre
bra
Gos morgon anons, ni glömmer väl inte att borsta era tänder efter frukosten så ni håller munnen frisk, fin och pussvänlig? Vad ska ni hitta på för kul i helgen, förutom att rösta då förstås.
Varav detta user?
.
>samnytt
Ja det är verkligen representativt för samhällets medborgare som grupp. Då kan du lika gärna länka alla de där kvitterkontona som spammade afsskit i irrelevanta diskussioner för att sedan försvinna efter valet, eller varför inte anletesgillningar jämfört med faktiska röster.
Detta var århundradets debatt mellan två intelligenta människor. Är både tacksam och djupt imponerad av Bards och Kasselstrands intellektuella höjd. Njuter av att lyssna på när två intelligenta människor samtalar. Unikt idag i Sverige. Tack!
Tycker att båda kombattanterna hade bra argument och vill därför inte utse en vinnare. Vinnaren är Sverige som äntligen fick en debatt värd namnet.
Blir bestämt en yikes för mig
>debatt
>de sitter bara och håller med varandra
>Tycker att båda kombattanterna
Det här luktar kopieringsklistring ifrån stormbögssida, det låter så där krystat och typiskt stormbögigt försök till att låta storartat
har inte ätit frukost ännu, ska nog bara vänta ut helgen
Bard och Kasselstrand är tvillingsjälar. Visserligen har de helt olika syn på världen men de har med dagens debatt visat att de leder yttrandefriheten framåt i Sverige,
Då får du helt enkelt vänta med att kamma dina pärlehästar user. Ska inte göra något särskilt (vad jag vet) heller, mer än att köpa blommor någon gång i helgen.
När kommer Bard starta ett storstadsnationalistiskt parti så vi kan döda eller förslava alla glesbygdshjon och skapa den ultimate Platonianska stadsstaten ?
Fy fan för ryssar, hoppas Pekka sopar banan med dem.
>*står och pratar framför ett tomt torg*
Japp 10% i EU-valet garanterat!
kommer mina spel ladda snabbare om jag installerar på ssd?
JÄVLA VÄNSTERBLIVNA HORA!!!! KASSELTÅGET KOMMER GÅ RAKT GENOM VÄGGARNA IN I EU-PARLAMENTET!!!!
Gissa sju gånger
Ja självklart. Det värsta som kan hända user, det är ingenting, men ja en SSD kommer generellt ge snabbar laddtider.
jag dricker PRIPPS BLÅ
skål
>tåget
De har verkligen inte en enda orginell idé
MEN SKURT DÅ!!!
ja, sims 4 laddar 3 gånger snabbare för mig på SSD
>t. vänsterbliven batikhäxa
Det är faktiskt Kasslern som gett Trump och alla hans fräna MAGApedes deras idéer
>sims 4
Mm, finns väl inte mycket och ladda i det spelet. Inget innehåll i det spelet öht.
jag har 5000 mods till det så det är rätt mycket att ladda
Kan någon förklara varför det var ett trådkrig inatt som varade i nästan fyra timmar?
låt mig gissa... politikdampare?
Var någon av mina kamrater i farten igen?
Psykfallet som psykfallade låter som den mest troliga förklaringen. Vore inte första gången han dampat ut över att hans tråd inte var den rätta och spammat.
Aa
>145 bilder i gamla tråden
>götheimcucken länkar sina tråd om varför nordbor kommer från atlantis eller någon skit
>många byter direkt till den
>vid 150 bilder så görs en regelrätt trådstart som är nationalistisk
>folk börjar byta dit
>Axel får fullständigt psykbryt, börjar skriva "Döda. Dig. Själv. Stormfitta." och menar att alla som är i den regelrätta tråden sambögar
>sedan brevar majoriteten i den regelrätta tråden medan Axel, götheimcucken, laca och några anons försöker hålla den andra tråden vid liv
Sista brevet i den regelrätta var 04:33
Sista brevet i den andra var 04:27
F1 autistiskt
Fattar inte helt denna bilden.
Sjöstedt vågar ju inte ens höja rösten åt L och C, så varför skulle han stå och flina medan allting brinner runt dem?
Jag har ett stort hål bak på låret i mina jeans, hur fixar man det bäst? Sätta en tyglapp bakom och sy fast den eller sy ihop hålet?
>t. har inte sytt på 10 år
Jag insåg igår kväll att götheimcucken inte verkar vara bete.
Han satt och brevade schizobrev med sig själv i sin egna tråd i nästan en timme, 02:00-03:00
d1a
Aa tyglapp bakom och sy fram och tillbaka med symaskin.
kan bara förmoda du var psykfallet i fråga eftersom du verkar så investerad i vad som hände
>införe anklagelser om att vara den ena och den andra
Är det bara jag, eller håller tråden på att bli...märkligare?
Jävlar vilket psykfall Axel är ändå
dampunge satt och sambögade, för en tråd mitt i natten har inte den hastigheten
Vilket av psykfallen menar du? Han som såg rött av en nationalistisk tråd eller han som spammade
>gå och lägg dig
>pojk
?
Måste tyvärr säga att jag inte är någon av dem. Ingen av trådarna var min heller.
tack men jag vågar inte använda symaskin
Du är genuint psykiskt sjuk man1. Jag hoppas att du inser detta och söker hjälp.
Jag tror att det går att sy för han också, men det kräver lite tålamod.
Och jag är inte helt hundra på hur man ska göra det då.
Åh nejnejnejnej han är hääääär!
Varför sitter du och sambögar en fucking fredagkväll för att din tråd inte var den rätta? Och nu är det väl du som sitter och spammar kasslerskit med tanke på att psykfallet är bekräftad afsshill.
>götheimcucken
vem?
Ignorera schizot
Sök hjälp
ok
Råkade sova i 15 timmar
verkar alltid bli så varje helg
Bör man va orolig?
ska svulla som fan idag
ska köpa mig en fryspizza och salt och vinäger chips
Fyfan vad jag hatar den jävel, jobbigare än till och med bianca
Han brukar
breva bilder som denna
och skriva så här hela tiden
lär dig av mig, pojk
>är på tok för berusad på fest
>drar hem kollega och ligger med henne
Detta var inte bra
>möh schizo
>möh axel
Åhnejnejnejnejnej fattar han inte att man ser hur han är samma psykfall som håller hela tiden hahahahaha kolla på honom!
Har tagit antibiotika för mitt infekterade finger.
Det funkar inte
Jag bekymrar mig om din psykiska hälsa user.
Varför är bokstavligen alla antinationalister fullständiga psykfall? Jag tyckte lite synd om user igår natt om han verkligen tålde sådana trådstarter men han verkar ju inte frisk.
glöm inte hur han spammar sök hjälp, man känner ien hans begränsade bildanvändande också
Varför ogillar folk EU?
Svar om överstatlighet och andra konspirationsteorier undanbedes.
mm han vet jag om. varför kallas han götheimcucken för?
INTE* tålde
>Bry sig om sociala konstruktioner
toalettpapper är så jävla irrationellt, varför lär vi inte oss av muslimerna och installerar bidéer i toaletterna istället?
vem fan vill gå runt med bajs i rövhålet?
Han kallade sig Götheim user innan har jag för mig
Drömde att jag dog och gud fick för sig att jag var bög och skickade mig till helvetet som var att man var inlåst i en trång tunnel själv i all evighet
Storföretagen och lobbyisternas intressen styr och organisationen i sig är inte särskilt demokratisk
Att äta med kniv och gaffel och att torka sig efter man har skitit är också sociala konstruktioner.
Hur är EUs överstatlighet en konspiration?
Åhnejnejnejnejnej
>spenderar en hel fredagsnatt med att samböga sin tråd för den var inte den legitima
>sitter på morgonen och shillar för ett dött parti som bara existerar för att partiledaren vill sno pengar och ha hämnd på SD
Kan ni fucking tänka er det absoluta stadiet av en sån """människas""" """liv"""?
kek läst precis igen förra tråden
han verkar...arg
NEJ. UT. WAVE
>SAMBÖG SAMBÖG SAMBÖG SAMBÖG
påminner om en annan brevare i tråden asg
så trött på att folk låtsas tycka om den här jävla pling plong musiken.
>(Cross-thread)
den här va fan lite rolig dock
Ser mer ut som den andra killen är sjuk i huvudet
>sitter med en ogiltig tråd
>spammar i den andra
>sambögar mest troligen med tanke på hastigheten för en fucking nattråd och gör det med meningslösa brev
>sitter och pratar med sig själv om hur alla andra är arga
Och nu verkar han vara här med tanke på hur breven här ser ut
Det här måste vara en parodi
Detta låter som cope mann1, varför skulle folk gå och lägga sig tidigt en fredagkväll?
börja använda andra bilder psykfall
>ser hjärnspöken
ÅHNEJNEJNEJENEJ
Var det dina brev som jag länkade eller
kek
Jag gillar den musiken favä. Fast det är inget jag brukar lyssna på i vanliga fall
Begriper inte detta brevet favä.
I första delen så gormar han om sina hjärnspöken.
I andra delen menar han att den andra personen ser hjärnspöken.
Rätt märkligt
Exaktwave är oironiskt bra
Nu DETTA låter som någon som försöker försvara sitt dampbeteende.
>han tror folk sitter på kanalen 3 på natten en fredagkväll
Nej, försök inte ens påstå att folk sitter och bestämmer sig för att sitta på kanalen till 3 på natten för det är fredag