Sverigetråden - Kartupplagan

Attached: 1534564421645.jpg (2048x1516, 1.52M)

Other urls found in this thread:

youtu.be/6mXnyFUAF4s
vocaroo.com/i/s0dsxwuvdaxi
webmshare
spiegel.de/politik/deutschland/antisemitismus-bundesregierung-warnt-juden-vor-tragen-der-kippa-a-1269277.html
youtube.com/watch?v=GsTM87wjP88
twitter.com/NSFWRedditImage

>Finningia Olim Regnum

De där attans "unga männen"

Attached: 1558772964681.png (1364x765, 931K)

>"inga rasister på våra gator"
>det är fullt med rasister på deras gator
shit va pin

Attached: 1555814958291.png (645x773, 49K)

Attached: Tänker.png (365x358, 16K)

Attached: 154672879187.gif (360x360, 1.28M)

Vad syftar du på?

youtu.be/6mXnyFUAF4s

vocaroo.com/i/s0dsxwuvdaxi

Attached: 1558780701348.jpg (900x900, 451K)

vem citerar du?

he se

motdemonstranterna i

Attached: 1445284904834.jpg (318x308, 35K)

kåmunisten som sjuder

Attached: 851538A1-F1A7-44FC-9206-8452238B0BF5.jpg (433x419, 88K)

Varför flyttar inte folk bara till Solna? Det är ju Sveriges bästa kommun att leva i

va?

>Varför flyttar inte folk bara till Solna? Det är ju Sveriges bästa kommun att leva i

Attached: 1536914101345.png (501x585, 148K)

kek
varför bygger inte afs inga egna gator bara? ancap när

St*ckholmaren...

sluta snurra så snabbt! du gör mig yr!

Attached: 1558378146414.png (640x658, 285K)

Bodde i Solna förra året
Bara fyllt med babbar, zigenare och äckliga borgare

Vem röstar jag på för att ge makt till S&D? Google bara jävlas

Attached: Rösta.png (961x239, 19K)

>st*ckholm

Vilka är d

skulle typ ta 1,5h att ta sig till jobbet.

DEN SOM FLYR
HAR INGET VAL

Attached: 1554530426755.jpg (1080x1920, 504K)

>ingen vet exakt hur mycket som beslutas i bryssel

läs: vi vet nte exakt hur mycket som beslutas i bryssel.


JA AFS VI VET DET; VI HAR MÄRKT DET.

>men jag satt och läste lite gamla trådar
vilken jävla autist gör detta? ingen normal brevare gör det

Cunnytimme

Attached: 36421952513_6e9a9464f9_b.jpg (1024x1024, 330K)

DAMPUS DIN JÄVLA HORA VARFÖR MÅSTE DU VARA HÄR ALLT JAG VILLE VAR ATT PRATTA OM FEMININA SNOPPARRRRR JAG VILL BArfa HA MIN FLAMPNALLE OCH EVANGELIN IFRED SÅ KOMEMR DU OCH FÖRSTÖR ALLTIHOP DAMPUSSSS H JAG HATAR HATAR HATAR DIG FINNS INGET FEL MED ATT VARA LITE BÖG TRODDE VI KOM ÖVER DET STADIET I MELLANSTADIET DET VAR DÄR FLEST VAR ELAKA MOT MIG FAKTISKT DAMPUS DE VAR ELAKA PÅ GYMNASIET OCKSÅ DET VAR DÄRFÖR JAG HOPPADE AV OCH MIOTT LIV ÄR HELT CP NU HOPPAS JAG DU ÄR NÖJD JAG TRODDE JAGF HITTADE EN TRÅD FRI FRÅN HAT OCH NJÖT AV HUR SNÄLLA FOLK VAR HÖR SEN KOMMER DU OCH DAMPAR LOSS OCH SEN ÄNNU VÄRRE ACCEPTERAR INTE FOLK ATT DFU ENS FINNS DE SÄGERE ATT DAMPUS BARA E ETT HJKÄRNSPÖKE VAFAN HAN FINNS JU JAG SER HASN BREV VARJE DAG DEWT ÄR HELT SJUKT HUR ÄR DET BARA JAG OCH MINA SÖTISAR SOM SER HONOM?!?!?!? VI MÅSTE FÅ HONOM BANNAD SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA RAPPORTERA DENNA TRÅD OCH ALLA DAMPUS BREV!!!!

lyssna inte på denna brevare, snabbare, snurra snabbare!

>3d
gri vi

>denna "person" är medborgare i vårt land
>denna "person" har rätt att leva

haha fyfan

Nästan värre än transbögarna, dds.

De har pratat flera gånger om hur stor andel av Sveriges lagar som stiftas av EU i Bryssel.
De menade att vanligt folk inte vet så mycket om EU som de borde.

Grabbar jag vill att ni verkligen föreställer er hur tankegångarna gick till innan det här brevet

>var fjollbögstransapedofil
>läs någon hentaiskit om att vara mobbad av småtjejer eller något, vem fan vet
>ligg där kåt med dildon uppkörd i arslet och gny som den feta gris han är på sängen
>ser bilden han brevade
>"njhihihi nöff nöff d-dampus" *dreglar på sig själv*
>fortsätter frenetiskt runka medan han argt och med tårar i ögonen grymtar om dampus
>den lilla 10 cm snoppen sprutar över hans fettomage medan han fortfarande med ilska tänker på "dampus"
>j-jävla dampus förstörde min kantning, nu jäävlarr
>går in i tråden och brevar bilden med någon forcerad text
>fnittrar för sig själv

oironiskt en av de bästa pastorna som någonsin skrivits

>tuut tuuut tuuutt
hörs i strömmen.
omg händer DET?!

Attached: Isis 4.png (566x414, 247K)

skapligt få afs-brevare i tråden, är ni på torget allihopa?

Attached: 1550985544800.jpg (540x534, 67K)

rostbiffsriddaren...

Attached: 39595538_2111438772200723_6258615344319954944_n.jpg (1000x1250, 119K)

ÅÅÅÅÅHHHH NEJ NEJ NEEEEJ

Attached: 87771B53-E2C1-43B9-AA72-1515E2E20707.jpg (2048x1536, 916K)

>SOS Alarm, hur kan vi hjälpa dig?
Jag blir mordhotad via post
>Nej men vad hemskt. Har du någon aning om vem som ligger bakom eller varför detta sker?
N-nej
>ursäkta?
Jag sa "nej"
>är du säker? Varje liten ledtråd hjälper.
D-det kanske är någon från ett forum jag brukar skriva på, h-han hatar mig.
>vad är det för forum då?
Ett haitiskt seismologiforum.
>och varför skulle någon därifrån hota dig?
I-ibland låtsas jag vara en tecknad japansk flicka på forumet
>ursäkta?
Ibland brukar jag skriva till mig själv och låtsas vara en japansk minderårig flicka... D-det är ett internskämt?
>aaa mm okej... Har du något användarnamn på den som hotar dig?
D-dampus
>så "Hampus" mordhotar dig för du låtsas vara en japansk animeflicka på ett hatiskt forum? Jag tror du borde ringa självmordslinjen i stället, dds din jävla bög

fy fan vad afa har gått ner sig

Attached: 1552871456637.gif (193x200, 25K)

baserad

Jag är på torget

Attached: take a seat.jpg (420x255, 15K)

nej han brevar ju bara annan psykfallsskit som du kan se

>sovjetflaggor, LUF-flaggor och eu-logo

skön kombination att visa sig bland.

dkn min efterblivna moster adopterade en nigger från Afrika, jag har alltid hatat honom

Jag har bara träffat niggern några gånger om året, borde ha mobbat honom mer när vi var barn

Just nu är jag 30, för närvarande en NEET, deprimerad, spenderar min tid att skriva i sverigetråden, men ska börja träna i och leta efter jobb 2019. Det sista jag behöver är att höra från den där nigger igen

Vi hade familjemiddag igår, han kom med sin nya sv ho fv, han är tandläkare och hon är en optiker.
Jag försökte undvika honom men han satte sig bredvid mig. Efter liten prat frågade han mig vad jag gör nuförtiden Jag kunde inte bara sitta där och låta han tro sig vara bättre än mig, jag började se rött och jag var tvungen att resa mig och kalla honom en äcklig nigger som aldrig skulle kunna bli en tandläkare utan kvotering och högskolefusk så han ska fan inte tro att han är överlägsen mig, jag avslutade mitt psykbryt med att säga till min moster att hon är en äcklig hora och borde låtit honom dö av hunger i Afrika

Min mamma började gråta, min moster skrek åt mig och lämnade rummet. Negern började skratta, min pappa vrålade åt mig att jag skulle gå in på mitt rum

Jag svär att jag vill krossa den där vidriga chimpansen

Attached: 1536312404551.jpg (1280x720, 95K)

>hatar afs
>hatar dampus
verkligen tänka
man får

baserad pasta

Attached: 38676406_1109786512511741_3235120575965822976_n.jpg (1080x1350, 1.95M)

>detta är ”motståndet” mot rasisterna

summerar verkligen modern vänster. bokstavligen ett gäng vänsterliberaler.
Marx måste snurra i graven just nu

>"inga nazister på våra gator! krossa nazismen!"
>emil hagberg i megafon bara några meter bort, inga poliser på plats: vi står ju här, kom och krossa oss
>blir tyst
>"krossa nazismen!"

episk mem, mannen!

kek jag minns detta

>färdig med dagens sysslor
>börjar inte förrän 12 imorgon
>tänker ägna kvällen åt att äta gott och spela häxarn 3
>ringer och beställer en pizza stor som hela soffbordet _utan lök_
>"10 minuter kompis"
>beger mig till närlivs under tiden för att bunkra upp med snacks
>skyndar in i affären utan korg
>väl där plockar jag på mig ett 24-burkars fridgepack, kinapuffar och ett par starbars
>tar sista påsen ostbågar
>precis när jag vänt mig om kommer det en sötpaj och jag hör bakom mig hur hon utbrister "neeej, ostbågarna är slut!"
>samvetskval.jpg
>vänder mig om
>"h-här, t-ta den här"
>hon skiner upp och tackar mig
>jag står kvar bland chipsen och väger och glor innan jag kommer på att det gått en kvart
>river åt mig grillchips och stressar mot kassan
>hamnar bakom tjejen och hennes pojkvän
>evighetslång plågsam tystnad
>betalar och i all hets stöter jag till paret lite lätt på väg ut ur affären
>kommer till pizzerian
>betalar
>på väg ut springer jag in i gissa vilka
>känner mig som världens fetaste gris när jag rumlar ut med en jättelik familjepizza balanserandes i famnen, ett enormt fridgepack och en stor pappkasse godsaker
>ler ansträngt men det ser antagligen mer ut som om jag lider alla helvetets kval, vad är ens skillnaden vid den här tidpunkten
>precis innan dörren går igen hör jag tjejen säga "det var nog tur att jag tog hans ostbågar"
>läsken åker i golvet när jag kommer in genom lägenhetsdörren
>halva pizzan har fastnat i locket
>lök överallt

skjut mig

Attached: 1534894790116.jpg (700x1000, 96K)

Är det ens möjligt att ha en "anständig pv"? Låt oss titta på hur homosexuella är
1. Den homosexuelle mannen kan redan vid ung ålder njuta av besök i omklädningsrum där han får se allt han vill, han blir därför pervers och har förmodligen vid ett flertal tillfällen försökt förgripa sig på sina kamrater
2. På grund av denna störning i barndomen blir bögen hypersexuell och vill inget mer än att knulla. 100% av hjärnkapaciteten går till att tänka på "söta pojkar" och hur man ska fånga dem.
3. På grund av sin hypersexuella läggning är det väldigt enkelt för den homosexuella mannen att finna en sexpartner. Redan innan svenska kvinnor förlorar oskulden har bögen knullat otaliga killar
4. Homosexuella mäns sex ser ut som en vidrig förvriden version av det heliga samlag mellan man och kvinna. Sodomi är otroligt vanligt förekommande. Så pass att bögar ofta tänjer ut sin ringmuskel till den grad att den inte längre sluter tätt. Det är också vanligt att ringmuskeln spricker och får andra skador.
5. Förutom de fysiska skadorna orsakade av bögsex så måste man komma ihåg att bögar är attraherade av andra mäns bajshål. Bajsfetisch är djupt inbyggt i homosexualiteten och en bög får med tiden lära sig att älska lukten och smaken av bajs. Blotta tanken på en bajstäckt kuk får bögen att bli upphetsad
6. Bögar sprider också HIV/AIDS. Hur sker
detta, jo när deras sexpartner spräcker deras ringmuskel kan sperman från partnern rinna in i såren och smitta viruset vidare
7. Trots guds mycket effektiva straff i form av HIV är viruset mycket eftertraktat i böggemenskapen. HIV-positiva män delar gärna med sig av sin eftertraktade positiva säd till de som fortfarande är negativa
8. Homosexuella män är förutom detta också grovt överrepresenterade som pedofiler. När de fått nog av mansröv vill de spräcka unga pojkars istället.
9. Bögar är också extremt uppmärksamhetskrävande. De vill vid varje tänkbart tillfälle vara ihågkomna. Vare sig det är i prideparaden eller snubblande och avatarbögande

Helvete va baserat

Fråga en äcklig bög vad den fysiska skillnaden mellan en "sö po" och en bokstavlig pojke är som inte gör dem attraherade till pojken och de kan inte ge dig ett vettigt svar. De kan bara prata om mentala skillnader som om det spelar roll, de ÄR fysiskt attraherade till barn. Bögar är pedofiler.
"sö po" definieras av:

>kort och smal
>hårlös
>pojkaktigt ansikte
>liten och outvecklad penis

Hur fan stämmer inte detta in på en 7 år gammal pojke? Vad har en "sö po" som inte en bokstavlig pojke har? Kan ni svara på det era vidriga pedofilas?
(nej jag gillar inte cunnypeddot heller)

vilken slags bög gillar inte lök

Saknar orchen alltså

webmshare
.com/play/7yd4R

Attached: 1536166892385.jpg (646x595, 42K)

>bianca skriver som en idiot och betar på
hihi

Attached: 1453930848865.jpg (2668x3754, 1.81M)

sluta vara elaka i tråden! det här är en plats för alla!

Attached: 1558013956543.gif (392x450, 67K)

Okej, detta är inte ett offentligt brev, det är ett meddelande till ett specifikt rövhål i tråden.

Så någon jävla idiot, vid namn "Dampus" (just det din kuksugare) svarar helt oprovocerat på min pojkväns brev och säger "häng dig själv bögäckel" så jag sa till honom "varför lämnar du inte min pojkvän ifred och fokuserar på att göra egna brev istället?"

Då sätter han igång och berättar för tråden: "ÅÅÅHHH HAN HÅLLER PÅ OCH ÄCKLAR SIG, HAN ÄR ELAK MOT MIG, NE NE NE NE NÄ!!!" och sen går han och gör ett snubbel som heter "böganon suger"

Lyssna på mig Dampus, ingen muckade gräl med dig. Du har ett jävla attitydproblem om du bara sitter där vid din dator och trakasserar folk. Vad fan har jag gjort dig? Jag sitter här, jag skriver mina brev, sa jag något illa om dig? Jag vet inte ens vem i helvete du är. Så nu lyssnar du på mig, ge fan i att gå in i tråden bara för att kalla min pojkvän för "GRIDSfall". Om du var här just nu så skulle jag köra upp en kvast så långt upp ditt arsle att den tvättade rent käften på dig.

Så lämna mig och min pojkvän ifred. Du kanske till och med borde lämna tråden helt och hållet, för du gör ingen nytta ändå. Jävla mongo. Jag är så less på sånt här, vad är folks problem egentligen? Ni sitter i tråden och hetsar och hetsar och hetsar och trollar, bara för att ni inte har något bättre för er? Ursäkta mig men det är inte mitt fel att ni är fast i morsans källare och bajsar på er hela dagarna. Nu säger jag detta bara en gång till: SLUTA!

Attached: 1534598753555.jpg (508x379, 46K)

nej, dds

Attached: 89.png (199x331, 103K)

vilka cuckar svenskar är egentligen, även sk. "högerextremister"

i USA hade någon damphjärna gått in och vevat loss bara för "muh kommunism", och sedan prisats på jobbet dagen efter istället för avsked på grått papper

varför kan vi inte vara dampiga som USA?

oanständiganon...

Ni som doxxar, ni är inte roliga, ni är inte coola. Ni är avskum, datanördar och värst av allt är ni cpskadade autister som får nöje av att förstöra personers liv. Visst det kan vara mig det är fel på, jag ser inte nöjet. Men däremot ser jag nöjet i att hitta er, lägga en servet med klorofyl mot ett ansikte till ni faller i en sömn, en sömn som kommer leda till en mardröm ni aldrig kommer vakma upp ur.

Jag är inte en fattig person, jag är rik nog att inte behöva arbeta ett tag, jag kan utsätta tid till att lista fram vilka ni är, vilka familjer ni tillhör, jag kan även planera i detalj det perfekta mordet för deckare är min favorit bokgenre.

Detta är en varning, en sann varning, ni har inte en bra imagination för att föreställa er det helvette ni skulle uppleva uplbundna, munkavlade och ensamma på mitt kalla källargolv.

Ni skulle först inse grymheten som väntar när ni ligger där, helt avklädda med båda armar bundna bakom rygg, endast en lampa i mörkret som bländar er, jag skulle dra en kniv längs er kropp, ni skulle känna kylan från den och avföring skulle lämna er genast, jag väljer att avsluta min beskrivning här då jag är säker på att ni redan är i shocktillstånd, men vet att jag kunde lika gärna fortsätta med min beskrivning och tagit den till en nivån där den som vågar sig läsa skulle vara i behov av vård från världsledande psykologer.

Så låt denna varning vara det sista brev jag ska behöva göra, för nästa brev från mig kommer vara en bifogad bild på dig där du ligger på ett kallt källargolv med ett ansiktsuttryck som endast upplevts av de som mött djävulen.

Attached: 1534602444752.png (637x479, 395K)

>det är bättre än ingenting att skriva på internetforum
>men det räcker inte
Tar ni åt er /svt/?

Attached: Trump Laugh.gif (480x270, 2.64M)

ERA FUCLIING JÄVLA RYSSRUNKARE VARFÖR ÄR NI SÅ ARGA OM LIILLA BÖLGRYSSLAND :^)= LOLOLO BÖGSEX HAH BRINNANDE BIL LOL. :) NI ÄR ALLTID SÅ ARGA FÖR JAG HÅNAR RYSKA MILLITÄREN ELLER SOM JAG KALLAR DEN BÖGRYSSLANDFS ANALUTSKOTT LOL :3 NI ÄR SÅ ARGA SÅ FORT JAG BREVAR BÖG OM RYSSLAND BÖG BÖG BÖG BÖG PROSTITUERADE. JA JAG SER DIG , Du MED MILD AUTISM. DU ÄR ARGAS%T AV ALLA :^3 LILLE GUBBEN NÄR SKA DU FÖRSTÅ ATT HUR MYCKET PRIDE DU ÄN BREVAR SÅ ÄR RYSSLAND INKOMPETENDA AIDS OCH BÖGPROSTITUERADE SOM BRÄNNER SIN EGEN BIL!!!!!SIN EGEN BIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PS DERAS MISSILER FUNKAR INTE HELLER LILLE TOVARISH SÅ DET KANSKE OCKSÅ GÖR DIG T J U D A N D E HAHA DE KAN INTE FÅ NÅGONTINGH RÄTT OCH DET GÖR DIG SÅ ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRH SÅ ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRG MEEDAN JAG, EN SASNAD INDIVID SER DETTA SOM INGET ANNAT ÄN ETT LITET NÖJE JAG ÄNGNAR 24 TIMMAR OM DYGNET TILL :^)

PS: SÅ ARG :3
PSS. SJUDANDE AV ILSKA GRÄGGUS DU ÄR HAHA MLP 2018 VAD GÖR DU
PSSS: OMG KATTPOJKAR SÅ SÖTT :3
PSSSS: DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
PSSSSS: SLUTA FUCKING BREVA NÄR ÖB GÖR BORT SIG IGEN JAJAJAJA VI VET HAN SJUNGER EN SÅNG MEN TITTA PÅ RYSSSLAND JÄVLA BÖGMISSFOSTER :^)
PSSSSSSS: DAMPe DAMPE DEAMPE..... HUR FAN LYCKADES DU GÖRA EN TRÅD INNAN JAG INGET FUCKING LIV:)))))) JAJA GFGÖR INGET NÄSTA TRÅD BLIR EN FIN 2D TRÅD :DD

Attached: 1534361686398.jpg.jpg (600x1000, 97K)

LOL

Attached: Screenshot_2019-05-25 Valfinal på Norrmalmstorg - YouTube(1).png (360x64, 8K)

mmmm 1kg nektarin 25 kr guuld

ägd bögjävel

>Bundsregierungs arbetsgrupp mot antisemitism har utlyst en varning för alla judar att kippa
>Varningen gäller med över hela tyskland efter en våg av antisemitiska attacker
>9/10 attentat har utförs av högerextrema

spiegel.de/politik/deutschland/antisemitismus-bundesregierung-warnt-juden-vor-tragen-der-kippa-a-1269277.html

Adolf Hitler, vi är tilllbaka

Attached: rikskanslern.png (640x444, 241K)

smakligt

Baserad sprängare läxar upp motdemonstranthanrejerna

Oironsnkt baserat
Jimmies tid är över

>kom fram en döv gubbe och samlade in donationer till något aktivitetscenter för döva, blinda och stumma barn
>han inte tänka innan han hade lämnat över en penna och lista i min hand
>tänkte först att det bara var någon namninsamling och börja skriva
>gubben blev jätteglad och kramade mig
>kom på migsjälv att det var en donationslista
>Har dåligt med pengar
>försöker säga det till honom men han fattar inte
>märker hur besviken han blir
Fyfan vad jag fick dåligt samvete nu

Attached: NLDHDT5.jpg (720x762, 65K)

Dampe dampe dampe när ska du sluta vara sugen efter bögar.

Attached: 1558262380451.png (360x594, 250K)

/10 attentat har utförs av högerextrema
h-händer det?

Attached: 1555638893952.png (646x595, 269K)

jag måste gå till pottan
hej evangeline vill du spela bajsbåten?
ja absolut jag älskar bajsbåten
*splöööööööörrttt brapphphhh*
din jävla hora du bajsade på min båt
bra
är du fortfarande där flampnallen?
herrejävlar vad stor den var
du bajsade min bajsbåt
lukten av din bajsbåt gör mig kåt

nu har jag röstat sd he se

aldrig fattat hur finnanon orkar vakna så tidigt

>finnesprängaren pratar om vinterkriget där hans pappa slaktade kommisar
>motdemonstranterna buar
jajks

Hatar oironiskt bögbrevarna så jävla mycket. De spammar samma skit hela tiden, skriver asäckliga sexrollspel under alla timmar på dygnet och cirkelrunkar med att uppmuntra varandra och bjuda in fler avarter att förstöra tråden. Värst av allt så har de lurat sig själva att de hör hemma här i tråden, bara för att "Evve" är 30+ och spenderat en majoritet av sitt liv på kanalen. Hade de varit här bara några år tidigare så hade de vetat att den degenererade smörja som de bajsar ut sig under dagens alla timmar aldrig funnits i tråden tidigare, och verkligen inte utanför den dedikerade bögtimmen.
Antagligen så bajsar de ut sina avskyvärda brev bara för att förstöra; de har ett eget perverst näste på avsladd där de sitter och uppmuntrar varandra till att skygga iväg från mänsklighetens ljus, men istället så väljer de att hänga ut sin parafiliska byk här i tråden så att vi också måste känna stanken av den.
Och det gör mig både ledsen och arg, för vart ska jag breva istället? Finns inget bättre forum på svenska. Så jag måste sitta och förpesta min vardag med deras grisvidriga brev om jag ska kunna snacka med mina grabbar eller berätta om min dag. Jättetrist.

Attached: 1534355507062.jpg.jpg (1228x1150, 81K)

breva sötpajer

Attached: 32b1fc62.jpg (3024x4032, 1.59M)

bor där nu, det är ganska guld favä

he se tillsammans sätter vi stopp för rassarna

Attached: 1545338762845.png (1920x1080, 1.09M)

när ska extremhögern och extremvänstern ena sig för att skapa nazbolnationen?

youtube.com/watch?v=GsTM87wjP88

Attached: north korea germany.jpg (1579x2768, 1.05M)

slayyyy

Attached: 1537175227283.png (1200x1068, 1.08M)

krinsh

>>motdemonstranterna buar
Baserat

>SD
>år 2010+
HAHAHAHAHAHAHAHA

>han är besatt

Attached: 1556814094049.gif (600x338, 2.11M)

varför
trodde ni var emot imperialism

det du ser i bilden är de fina svenska värderingar som gör att vi måste försvar vårt land och vår självständighet

>PAPPA STATEN JA :DDDDD