Do you want to marry a Swedish girl?
Do you want to marry a Swedish girl?
What else would I do living in Sweden only speaking Swedish
I'm not entirely opposed to it
second from the left yes
I don't have enough melanin for them.
Preferably, yes.
Seems like you speak English as well, though.
No, but then again I'm a half spic mutt. I don't know, blonde, pale women don't really interest me.
Åk hem
Some of the most overrated women ever.
Sverige är mitt hem, jag är född och uppvuxen här och min far är svensk. Tänker du verkligen LARPa på nätet som någon låtsasviking från NMR?
Ja Muhammed, det tänker jag verkligen. Åk HEM innan jag kommer med Kampgrupp 1488 och skickar dig ner till helvetet med huvudet före
Wallah din svennehura, vi muslimer kommer att få ärva riket, ni svennar föder inga barn och varje år kommer det fler av oss. Inshallah, Sverige blir snart Swedistan.
Se där, jag kan också LARPa.
Never every...Im not an idiot
I only want to marry an Asian cutie :)
>marrying sw*doid roasties
Hell fucking no.
Vi är på väg nu. Jag skulle välja mina ord med omsorg om jag vore du
I'd like but they just like to marry Arabs and blacks
so i guess i can't
Lol, nej. SÄPO har säkert infiltrerat eran skitrörelse, ingen vinner mot staten, glöm inte det.
Vi är staten
Son todas feminazis, no andes buscando féminas suecas, no vale la pena.
Naaah. I'd hug one tho.
Där tappade du mig helt. Alla vet att staten är fyllda av degenererade kulturmarxister med en globalistisk agenda. Alla dessa politiska "ledare" och journalister har alltid varit tidigare medlemmar av diverse kommunistiska organisationer och kampförbund. Sverige är från rötterna och uppåt ett rött land, socialdemokratin och neoliberalismen är stark här. Om det får dig att känna dig bättre så tänker jag inte stanna här ändå efter att jag fått min utbildning så du kan sitta lugnt i båten!
How about Norwegian and finnish girls?
those women are surely ugly for swedish standards
If she is "swedish" fingol
>implying you'll marry someone, you incel
Who is a 10/10 in Sweden then?
excelente español, no creí que suecia estuviera tan americanizada como para que sus mujeres sean feminazis, que salio mal?
I will
Why do you think otherwise?
No only write
HAHAHAHA
T. ARISK Iranie
Skriv också till mig att åka hem
Inte han men iranier är mongoliska våldtäktsbarn
yep, may be in virtual reality, good luck with that, pal
Jamás he tenido la oportunidad de salir con una de esas chicas aunque según amigos que tengo son mejores que las suecas. Creo que Dinamarca es uno de los países en Europa donde menos hay gente que se dicen ser feministas. Cabe señalar de todos modos que los escandis en general tienen relaciones "modernas", es decir que las chicas trabajan también y muchas veces rechazan la idea de ser ama de casa ya que ellas también quieren perseguir una carrera cosa que en su vez signfica que tú también tendrás que cambiar pañales, limpiar la cocina y preparar la comida y hacer las tareas de casa que tradicionalmente se considera como "femininas". Si no ves ningún problema en eso supongo que una chica danesa sería la mejor alternativa si quieres una chica del típo pálido con pelo rubio. También puedes encotrar chicas del mismo fenotipo en países como Países Bajos, Alemania, Gran Bretaña entre otros, las chicas de esos países suelen ser más dispuestas a aceptar una relación más tradicional si eso te interesa.
You still did not gave me a reason why tho....
No thanks
Would be nice
BASERAD och RÖDPILLRAD
Holy fuck, how ols is this picture even? What year is it even, like 2002-2006? Shit makes me feel...
Vilket år slutade kvinnor att se ut så där?
De sista kvinnorna att se ut sådär måste ha varit runt, 2008-2010. Hur gammal är du?
20.
Har svaga minnen av att vissa tjejer såg ut så när vi började med facebook i 5an. Måste ha varit runt 2010
you post everyday your shity fetish here, how could you even get any gf if are here everyday, pal? and then you're fantasizing with marrying someone and idealizing ethnic groups, how do you expect get somone? life's ending and you're staying alone
Giv svenska queen please
Yep, är själv 24. Nånting har gått snett i det här riket och det är svårt att förklara. Jag minns iaf att när jag var yngre så klädde sig folk mer normalt och såg överlag lyckligare ut. Folk hade lite levnadsglädje kvar och jag saknar den tiden ibland. Tror nog att det är sjunkande testosteronnivåer samt sociala mediers inträde via smartphonen som är problemet.
FUCK OFF AND GET YOUR OWN WOMEN
Where did you find the picture!? Don't ignore my question, you made me nostalgic with that shit.
Do you honestly think I sit in front of the computer all day long and post on here?
I only post here in the evening or when I have a break in school or I take a break from studying
> idealizing ethnic groups
Oh no some one has a preference in girls OMG that is so bad holy shit no one ever has done that......
Yes, sure you dont have a preference....everyone has actually
Jag är inte ens så gammal men ser redan stor skillnad på hur mina småsyskon beter sig jämfört med mig när jag var liten. Barnen verkar försöka växa upp så fort som möjligt
You can't stop me
If i wanna marry a muslim girl ?? No,thanks
Ja, det är en sorglig utveckling. Jag vet inte om detta är något du har lagt märke till men när jag var liten så såg jag barn leka ute på gården mycket oftare och spendera större delen av sin tide där, nuförtiden så ser jag det allt mer sällan. Den enda förklaringen jag kan komma på är att surfplattorna distraherar degens ungar från att gå ut.
Skämt åsido. Läste häromdan att mongolerna döda cirka 10-70% av befolkning eller nåt sånt. Lät helt överdrivet men titta lite omkring, vissa saker stämde (åtminstone till nån del). Helt sjukt. Dem gjorde samma sak mot andra iranier (Schythians) vette fan vad dem heter på Svenska.
Många i min släkt har blåa/gröna/ljus bruna-gröna ögon och brunt/blont hår. Hörde från min mor att hennes mormor hade blont hår och min morfars far hade blå ögon osv
Found it on Jow Forums on a "blonde/nordic wife-tier" type of thread
Från åldern 2-11 lekte jag nästan bara ute på gården med grannbarnen. Min halvbror som är 6 år nu föredrar att sitta inne och kolla på surfplattor. Jag tyckte såklart att det var kul att vara inne och spela spel då också men det känns som att många föräldrar nu ser internet som en slags barnvakt. Inte konstigt att ungarna växer upp och blir olyckliga med social fobi.
Aren’t scandi women all promiscuous whores?
They are, no idea why OP picked those very bland girls.
post vocaroo
"liberated" is the word. Surprisingly it's the countries with the lowest HIV rates (and others STD) iirc
>...det känns som att många föräldrar nu ser internet som en slags barnvakt.
Ja, tyvärr. Tror du slog huvudet på spiken där. Har noterat detta också med min storasyster och hennes barn, ungarnas ögon är helt fästa vid surfplattorna och smartphonen. Har du testat att ta ifrån småbarnen surfplattan någon gång? De blir sjukt aggressiva, haha.
Alright, thanks frogbro.
Tänk dig hur det blir när de som växt upp med surfplattor själva blir vuxna och får barn. Varje gång jag hälsar på hemma hos min pappa så tjatar mina syskon om att få låna deras telefoner och spela/kolla på youtube
Not swedish but look like ?
لا منحبش اما ماصاب نفزرلها ترمتها و ندبر باسبور متاع مبنة كيفكم يا بيض يا مسخين تفوه على زبور الام الي جابتكم
those post resume swedes on Jow Forums well
no
Pretty much only fags and niggers get hiv
We have plenty of both
I don't know if iy's because of their modified CCR5 gene or because they are very strict with self hygiene and std-tests because i heard they never put condom ==> (it open another question : in france for example women break our balls with the side effects of the pill. Why in scandinavia if they never put condom (so take pill) they never seem to complain ? is it because france is an european sperm bucket so mixed people get weird symptoms ?)
>Tänk dig hur det blir när de som växt upp med surfplattor själva blir vuxna och får barn.
Lol, frågan är också vilken teknologi som finns i framtiden. Av att döma så blir folk hela tiden mera stillasittande och handlingsförlamade med åren som går så det lär knappast bli bättre. Ett annat problem som det sällan talas om är sjunkande testosteronnivåer. Hittar inga källor nu men läste något om att av unga vuxna i åldrarna 18-30 så är ungefär 25% infertila och kan inte få barn samt att om de sjunkande testonivåerna fortsätter i samma riktning så kommer de första testosteronlösa männen att födas 2030-2040 eller något sådant. Helt sinnessjukt.
She looks pretty Nordic, yes.
Alright.
Muy bueno che, gracias user sueco
Who said they don't use condoms? Most do, and std tests are readily available and free.
Maybe it was Iceland then. They're so few and abortions are regular no wonder they don't use condoms
Kan bekräfta, barn beter sig antigen som barn längre. De går antagligen inte ut av två skäl, för att de har annat att sysselsätta sig med och för att de (antagligen) anses vara barnsligt. Visst är det barnsligt (och extremt autistiskt) att leka ute på gården som vuxen, men det går väl inte att kalla ett barn barnslig eller hur? Jag skulle gissa att skälet till detta är på grund av att föräldrar, som tidigare nämnt, anser internet att vara en sorts barnvakt. Med tanke på hur skruvat internet och olika delar av youtube är borde ta mig fan varenda vuxen människa utan svåra hjärnskador förstå att de måste ta hand om sin avkomma på egen hand, men det gör dom inte.
När jag var liten klagade föräldrar på att deras barn inte gjorde någonting förutom att kolla på TV. Nu klagar de på att barn bara stirra på sin Elsa & Spiderman softcore porr medan de själva inte är villiga att göra någonting åt problemet.
Detta är antagligen för att dessa föräldrar, som sina barn, inte fick nog med uppmärksamhet under uppväxten, därmed vet det inte hur de ska ta hand om sina barn ordentligt. Istället för att bara sätt dom framför TV:n som deras föräldrar gjorde, dock, lägger de en Ipad i knät på dom och förväntar sig att de ska växa upp som normalt fungerande medlemmar av samhället.
Jag låter som en jävla boomer när jag skriver det här men barn var genuint lyckligare under min uppväxt än vad de är nu. Misstolka mig inte, det var fan inte bra heller då, men det är värre nu. Jag skulle tro att detta bara är en bieffekt av att samhället går helt åt skiten och otvättade källartroll som oss är de enda som lämnar blommor på ett terroroffers grav efter den har vandaliserats.
Fan, mannen.
*Inte som barn längre
Fugg, aja, min mening kommer fortfarande igenom, tror jag.
No, only swedish guys are cute.
De nada amigo mío!
Godnatt ska sova nu. Glöm inte att borsta tänderna innan ni sover grabbar
Framtiden ser inte så ljus ut för någon av oss
Sov gott
I'm already married to a Norwegian cutie.
gib the qt in the middle
Swedish girls want only muslims, aren't they?
När jag var liten klagade föräldrar på att deras barn inte gjorde någonting förutom att kolla på TV. Nu klagar de på att barn bara stirra på sin Elsa & Spiderman softcore porr medan de själva inte är villiga att göra någonting åt problemet.
Hahah, där gjorde du min kväll!
Sov gott, pojkvasker!
Dessvärre inte...
>Tfw det inte finns NÅGOT att göra åt problemet heller
Man kan väl bara hoppas att det blir bättre och röste på det man faktiskt tror på. Skulle också rekommendera att flytta ut någonstans in skogen och bli luddit, en polis stat eller efterblivna individer på sosiala medier kan inte påverka dig om du är frånkopplad från bägge två.
Well, you're half right at least.
Ikke la de vokse opp i byen eller rundt lav middelklasse. Du må enten hjemmeskolere de eller sende til privatskole veldig tidlig for at de skal ha en sjanse idag. Finn en kone som du kan påvirke og som er relativt oppegående. Det er viktig å lære de gode verdier tidlig, hvis du ikke klarer det er det for sent. Da blir de en fortnite unge med hettegenser.
Min plan är att flytta till en gård i ett glesbebyggt område och bli så självförsörjande som möjligt
Kloka ord, tyvärr är hemskolning praktiskt taget förbjudet sedan ett par år tillbaka förutom i vissa extrema undantagsfall. Existerar möjligheten att hemskola barn i Norge?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!
she's not *from* Sweden but yes, I want to marry this girl that lives in Sweden
but she's not ready to even be bf and gf yet
>gets divorced uhg is this the best i can do
I Norge må de folge det samme pensumet som det offentlige, og kommunen har tilsyn. Det mest liberale landet i Europa når det gjelder sånt er England. Privatskole er egentlig et bedre alternativ. De fleste har et bedre undervisningsopplegg enn offentlige, flere lærere per elev. Noen klasser har sånn 3-7 elever. Du har også religiose og kostskoler der de bor på skolen, men da må du undersoke godt forst. Steinerskolen har et litt dårlig rykte av en eller annen grunn er det faktisk et ganske godt opplegg der også. Etter grunnskolen sender du de til en IB/AP skole. Hvis du gjor dette har de veldig gode sjanser fremover for videreutdanning og vil bli prioritert av universitetene.
Tackar för ett toppeninlägg! Jag skall ha det i åtanke.
No, swedish girls have terrible personality
A polish girl told my pakistani friend to marry a swedish girl abd avoid polish n iririah chicks cuz they crazy......what did she mean this
Not really, no.
Perdóname, no vi tu post. No lo sé realmente, creo que tiene que ver con la historia. Suecia ha sido un país bastante izquierdista desde al menos la década de los años 20 cuando se formó el primer gobierno socialdemócrata. Los socialdemócratas siempre han llevado al cabo reformas políticas que implican la extensión del poder del gobierno y el uso del dinero cobrado a través de impuestos para asegurar cierto nivel de bienestar y seguro social para el pueblo y todo eso funcionaba bastante bien hasta los 70 o algo así cuando la "nueva izquierda" (neoliberales) comenzó a infiltrarse en el partido. Ya que el sistema funcionaba bastante bien en el pasado mucha gente sigue teniendo fé en los socialdemócratas y su gobierno, sobre todo los viejos y los baby boomers, aunque los socialdemócratas de hoy no son el mismo típo de socialdemócratas como antes. Desde los 70 el país ha ido deteriorando por cada año que pasa y los lobbyistas/cabilderos ganan cada vez más influencia. Suecia es también uno de los países que más rápido se adapta a los avances tecnológicos cosa que significa que la degeneración de la cultura estadounidense nos alcanza mucho más rápido también, más encima los suecos tienen un amor profundo por la cultura de los yanquis y como los suecos ya son propensos a ideas del neoliberalismo aceptan esas ideas americanizadas con mayor facildad.
Quiero pedir disculpa por cualquier error gramático, no hablo tanto en castellano en estos días.
Anyone who posts korean or japanese girls will either never have one or the one they have will be ugly.
Yes i'm almost white and I need to get more bleach