Kultajuhlapainos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
hey frens
yuo are very welcomed in hilo latino
iso mies
Sirkun pilkka
Kaljaa jee jee
Tää stunttijäbä Antti Pendikäinen on kuollu moottoripyöräonnettomuudessa.
"aha"
Joo
I just want you to know that a romanian living in Finland is the single most autistic and schizophrenic person I've seen in my entire life. You've done this to him. Thanks a lot.
he was drawn to Finland BECAUSE he is autistic and schizo
His parents brought him there as a baby
It was like putting him next to a radioactive rock and now he's completely off his rocker
finns are cute and happy
won't bully you for a week unless the gayposter returns spamming
Mulla on enää reilu 2 desiä viinaa jäljellä. Jos posti ei tuo huomenna mun viinoja niin haastakaa ne oikeuteen kuolemantuottamuksesta.
He tekivät sen hänelle.
5:00 -->
youtube.com
*lyö nyymiä lapiolla takaraivoon*
Does he travel somewhat a lot?
Juu sori abaut tät kjeh
hyvää yltöä nyymit
ei nyymi ole kissa
hämeenlinnan torilla vaihteeks kovat pippalot
Hyvää jytää
No, he's lived in Finland all his life
He acts just about how I expect a finn high on the hardest drugs would but he says he's a romanian patriot
ei enään nyt se on raato kjeh
Does he hate Finland?
Täs mä
Oot erittäin pienikokoinen lukiotyttö?
miksi ton napa punottaa? onko joku pörisyttänyt sitä niin kovaa?
no nyt on kyllä pikkunen tollukka
i am FUCKING jealous of your friend its been a dream of mine for years to live in finland but im a fucking mudblood who would never pass as a native pureblood finn
to clarify my dad was finnish but ive never even been to finland...
Did a Finnish bull manage to score some Jamaican hottness?
Come to Finland
no my mom is a slav (that moved me to the cursed country of britbongistan)
i wish bro, i might go for a few days during summer if i can afford it
Tarvis keksii joku ratkaisu nälkäongelmaan. Ehkä banskun syön.
Russian?
WORSE
Then everything is fine. Welcome to Finland, bro.
>i might go for a few days during summer
funny enough my brother knows a british dude who comes to finland every summer just to get away from his family and smoke weed
Sheivasin mun pippelikarvoituksen ensimmäistä kertaa pari kuukautta sitten ja nyt jäin tähän touhuun koukkuun.
Tell him to fuck off. gypsy/slavs should be shot on sight
The duality of finnbros
fuck
Joo Kaos on ihana pikku ressukka. Pääsisipä halimaan.
Miten liikun ulkona ilman että näytän raiskaajalta tai narkkarilta?
kai meinasit halia vaan sillee toverillisesti ja kiltitsti?
älä tuijottele pikkutyttöjä ja älä anna rään valua
Bansku ja soijajugurtti meni. Enää ei nälätä.
MITÄ HELVETTIÄ' MUN SYDÄN MULJAHTI PAIKALTAAN
Dumb rascist you are
Onhan se kiva kun niitä saatanan karvoja ei mene joka paikkaan. Bonuksena penis myös näyttää ja tuntuu paremmalta, mutta ne on vaan tosiaan niitä lisäbonuksia.
Ite lopetin koska naiseni preferoi karvoitusta mulla.
Joo tottakai. Olisi kiva silitellä ja lohduttaa ilman mitään taka-ajatuksia.
juu kyllähän se tuntuu kivemmalta kädessä.
not a bad price honestly
how much does 1 week living cost at the cheapest option
Mitä vittua sä tänne olet tulossa?
kAOS ON MUN TYTTÖYSTÄVÄ!
Look for an airbnb. You want to stay in Helsinki?
Kyllä mäkin tulisin lomalle Suomeen. Eksoottinen mesta varmasti ulkkarille.
Eikö noita lisälyöntejä ja muljahduksia tule jokaiselle jossain vaiheessa elämää? Tuskin mitään syytä huoleen.
i heard helsinki is a bit of a cesspit and not representative of finland in general but for my first visit, sure why not
try to regain my lost finnish blood
Ei hesa oo eksoottinen
Ompi vilkasta.
Saitteko koskaan lapsena vyöstä? Itse en saanut mutta veli sai kerran. Oli päättänyt paskoa Sparin ikkunan kivellä koska se oli hyvä idea. Ei muuten toista kertaa saanut vaan oppi kerrasta olemaan. Toimi aika tehokkaana opetuksena myös lopuille veljille että ei perseillä.
Tarvittaisiin nykyään enemmänkin että lapset oppisivat käyttäytymään. Tai no, tarvittaisiin edes se isä älähtämään eikä sitä yh-mammaa lässyttämään.
Miten paskot kiven ikkunaan?
harmittaa tuo roskauksen määrä livestreamia katsoessa
miksei voi vaan kerätä omia roskiaan pois
Syöt niitä eka kourallisen ja sitten kakkaat siihen ikkunaan.
Helsinki is great. I have lived in Turku and Pori too. Why anyone would say something like that about our capital? It's the closest thing to a real city we have here. And the prettiest city by far.
mua piiskattiin risulla ja vyöllä toki uhkailtiin useasti.
Traumatisoivaa paskaa ja sit nää kotona mätkityt tapaukset jatkaa näiden vahingollisten "kasvatus"metodien käyttöä omiin lapsiinsa. Onneks enää ei lapsia hakata.
no teitkö jotain tyhmää ansaitaksesi tuon
heräsinpä aikaisin taas
en muista.
In Helsinki you can take the fucking metro to literal countryside.
läpsystä vaihto, meen nukkumaan
Torilla nähdään! Tuon kossun perkele!
siskon suu kerran kirjaimellisesti pestiin saippualla kun ei lakannut kiroilemasta, isä veti sen vessaan ja pisti saippuaa sormeensa ja pesi sen suun saippualla
mitäs ei lakannut kiroilemasta
En vyöstä mutta tuli kyllä kämmentä pakaroille jos ei nukkumaanmeno onnistunut sujuvasti.
Whenever I mention Helsinki on Jow Forums people say it's a dirty city, but that's Jow Forums for you I guess.
I wonder what goes on in places like Jyväskylä or Kuusamo.
Mä tuon ketamiinit
Helsinki smells like shit and is gay.
Where should I go to reconnect with my Finnish blood then finnbro
Finland.
I live in Jyväskylä
but I only stay inside and drink so I don't know what it's like 2bh sorry
it seems nice small city
i love u-painos
Maybe it's the foreigners in Helsinki. I really can't think of anything else. Usually people that say those things have been to Helsinki like 3 times in their lifetime.
keittäiskö joku kahvit
kai tajuat että porukka ei halua mennä sinne juuri siksi kun kolmas kerta toden sanoo?
Keitän kyllä sitten neljän tunnin päästä. Kestätkö siihen asti?
ebin
thats nice, im glad you enjoy your city user
i was reading some articles a while back actually about foreigners in helsinki and how they struggle to find jobs in finland despite allegedly being fluent in finnish
no haista vittu sitten
Psytrance festival in the middle of forest in Mikkeli
>i was reading some articles a while back actually about foreigners in helsinki and how they struggle to find jobs in finland despite allegedly being fluent in finnish
Everyone in Finland struggles to find a job, imagine not being a finnish person and trying the same.
Sekalainen NSFW
Nekrut ei tehneet mitään väärää
Vastaa lankaan
Vuosia kestäneen ekstensiivisen lurkkaamisen jälkeen oon ...
Anonyymi AP
Nro. 100362766
22.5. klo 22.21
Vuosia kestäneen ekstensiivisen lurkkaamisen jälkeen oon huomannut, että suomalaisia on ihan vitun helppo röllätä. (You):ta satelee pienimmällekin provolle melkein aina pumppilimittiin asti.
Alussa ajattelin, että ehkä tää on vain uusihomojen kokemattomuutta, ja ne sitten myöhemmin ymmärtää että paras tapa välttyä paskanjauhannalta on olla antamatta huomiota, mutta ei. Te ootte lisänneet pökköä pesään. Ulkomaalaiset ovat huomanneet tämän haavoittuvaisuuden, josta johtuen meistä jauhetaan paskaa kellon ympäri.
Elikäs tässä pari vinkkiä lautailijaveteraanilta:
Jos huomaat paskanjauhantaa tai selvää provosointia, ilmoita lanka kuumataskuille jos siihen on syytä jonka jälkeen hidetät langan. Mutta jos on ihan pakko vastata, niin käytä vähintääkin sagea. Näin esim. hurrit selviyty niiden jatkuvasta paskomisesta. Ei oo kauheasti näkynyt ruottalaisten simputusketjuja viimeaikoina.
Muistakaa tämä seuraavan kerran kun aijotte vastata ilmiselvään syöttiin.
Ei mulla muuta. t. lautalijapro master
onko tää joku bossi tappelu
>Apuaa äiti mä kuulin metrossa jotain pelottavaa ulkomaan kieltä!!! Ja naisella oli huivi!! Pelottaaa yhyy!!
Jyväskylä is ok
I've attended Witchcraft and Church of Misery shows there in the Lutakko club
Sounds like something for stinky hippies
That sucks. I've been working in web dev/marketing/media for 2 years in the UK, im guessing thats an over saturated market in Finland?
Jos vetää tarpeeksi kemikaaleja niin sitten kyllä.