Attached: 264E699D-3435-45A9-8EF1-AF876969EC1D-227-0000000CD623F067.jpg (900x603, 103K)
Sverigetråden - Sojaupplagan
Jaxon Clark
Henry Roberts
Jag älskar fläsk och potatis
mmm
Josiah Ward
Varför vinner vi inte längre?
Brody Hill
Colton Jones
En mor är inte lyckligare än sin olyckligaste son.
Robert Davis
Vinna, Linda eller dö
Ayden Long
asså varför var de tvungna att importera alla icke-vita? alla svenskar fick bo i helvita länder i årtusenden, jag måste navigera en jävla techno-dystopi där jag har en måltavla på ryggen pga min etnicitet I MITT HEMLAND.
Samuel Ross
Finns absolut inget kristet med kristdemokraterna
Cooper Smith
AFS 0,33% BEKRÄFTAT
ÖKNING FRÅN RD-VALET: 0,30->0,33%
DVS ÖKNING MED 10 FUCKING PROCENT
AFS HAR ÖKAT MED 10 FUCKING PROCENT
HE FU SE
Ryan Smith
>mamma börjar prata om barnbarn
hehe mm strax
Eli Myers
Svenskar har lågt IQ
David Johnson
>dkn röstade på piratpartiet
Blake Miller
Tyst svenne
Abo du e pinsam
Isaiah Hall
Kommer vara värsta Blade Runner/Children of Men-landet inom 10 år
Fett coolt och livsbejakande
Ryder Bailey
du är inte ens brun
Luis Perry
Hade du utdelat en dödlig elshock om Hitler beordrade dig?
Xavier Campbell
Haha
Nathaniel Cook
Ersätt dem med islamistpartiet
Logan Brooks
Vi kommer bli en sketen version utav USA
Lincoln Cooper
Yes helt klart
Aaron Johnson
Rösterna är inte färdigräknade än
men det är iaf en ökning
Luke Richardson
>0.39%
Asher Butler
asså varför var de tvugna att importera alla tyskar? alla svenskar fick bo i helsvenska städer i århundraden. jag måste navigera en jävla Hansa-dystopi där jag har måltavla på ryggen pga min etnicitet I MIN HEMSTAD
Easton Parker
f1 jävla h1
Ryder Morales
på kneg favä
David Powell
Nej, jag är ingen razist men om Gudrun hade frågat snällt och klappat min kind..? Självklart!
Jason White
Tänk hur Sverige kommer se ut om 20+ år
Flytta ut till landet medans ni har chansen
Lucas Garcia
>staden av axel
pinsamt
Dylan Walker
Räknar man om det till valdeltagande som riksdagsvalet jämfört med eu-valet kommer ha så behöver AfS minst 0,49% för att ha samma antalet röster.
just nu är ni blåsta åt helvetet
Thomas Turner
Spanien kommer bli fint med hundratusentals svenskar där.
Nolan Hughes
d1a, och kasselcuckarna vägrar inse att partiet är dött med alla som gav upp på dem efter valet
Nicholas Cooper
>Sverige kan på något sätt jämföras med en hel kontinent
Vad menar du? Beskriv med praktiska exempel för det låter som du talar med en drogpåverkad hjärna.
Blake Bennett
ska vara härlig här, om AfS inte lyckas har lyckats växa mer än de 20k röster man fick förra valet så kan man lika gärna lägga ner partiet. man har i princip ägt en hel fråga och kört 2 stenhårda kampenjer på ett halvår men om det slutar med att det år efter år blir samma 20k som röstar på AfS, som tidigare röstade på ND och SvP, då borde man lika gärna lägga ner partiet och säga åt folk att gå med i SD och försöka driva dem åt höger istället. finns ingen mening med att slösa pengar och tid på sånt här när det finns bättre alternativ.
t afs-röstare
Kevin Hughes
USA är mycket bättre. Du betalar knappt någon skatt till nabbarna där och lever väldigt segregerat. Dessutom finns inte samma demografiska eller kulturella hot i USA. Negrerna ligger stabilt på 13% och den enda växande icke-vita gruppen är asiater som ändå assimileras. Bönorna är till stor del vita av spansk börd och de som är goblinas minskar.
Levi Martin
Stackars mamma.
Bentley Clark
>USA
>kontinent
fakin idiot
Charles Lewis
VI SKA TA GULD IGEEEN
Logan Murphy
Grisvidrigt. Hur kan man runka till synen av spya på en mans pung och rövhål. Svara mig, user.
Cooper Lopez
NEJ! Alla ädla skurtkrigare har säkert troget gått till valurnan även denna gången och därför är det en ökning.
Owen Watson
>gå med i SD och ”ändra det innifrån” hahha aaaa
Jeremiah Rodriguez
>samma 20k som röstar på AfS
tror inte ens att 5k röstade AfS igår om de inte ens ökade med en tiondel
Christian Hill
>hallå varför tycker ni det är dåligt med kulturellt inkompatibla blatteniggrer som lever på bidrag och begår brott??? på medeltiden flyttade det ju faktiskt hit 200 tyskar!
Mason Jackson
Hudson Ramirez
Men vad fan trodde ni? Herregud lägg ner politiken och fokusera på utomparlementariskt arbete. Typ 80-90 procent av svenskarna är förlorade och bortom räddning. Fokusera på de som inte är det.
Mason James
D1a
Bryr mig int om politik vill bara leva fritt från babbar, liberaler och stadshjon
Christopher Ramirez
Drar den till tanken att det finns så undergivna och slyniga tjejer så de går med på att kaskadspy med en kuk i munnen under en kvarts tid. Helvete vad du fokuserar på rövhålet, man undrar varför.
Austin Ortiz
är du dum?
resultatet kommer gå fram och tillbaka ganska så rejält fram tills att de sista rösterna har räknats
just nu ligger de på 0,28%, men det är för att bara 4 av 6305 valdistrikt har räknats
Thomas Cox
Detta, bönorna är baserade
Nathaniel Sanders
Runt 13k röstade AfS, jämfört med 19,6k förra valet.
Carson Perry
Och hur fan påverkar det ditt liv som vit medelklass i en förort till Detroit? Hade alla blattar hållit sig i Rinkeby och inte fått några bidrag hade jag inte brytt mig.
Angel Harris
>inte en enda svarting
ska flytta till finland
Luke Scott
Det kan du göra i Sverige redan.
Lincoln Turner
ja? det var exakt det som jimmie och bunkergänget gjorde när de tog över partiet och normaliserade SD. Jimmies avgång kommer bädda för skapliga interna strider och hade man fått in 1k människor som röstar internt inom SD så hade det gett bättre politiskt utfall än vad de gör som afs-aktivister.
Eli Evans
>AfS påverkas också av att valdeltagandet är lägre
whoah...
Brayden Watson
Kanske för att hela klippet fokuserar på den vidriga spyan runt hans pung och röv?
Hon är betalt skådis mannen. Runka till amatör om du vill tända på slynor.
Parker Harris
Jag vet inte vem i AfS det är som har blixtbakkontot, men han är också besviken över att det backade.
Ethan Powell
Nej tack, vi vill gärna hålla det fritt från svartingar.
Josiah Ward
är inte intresserad av metapolitik favä, är intresserad av politik och makt, så AfS är eg ingneting för mig haha.
Leo Reed
afs är allt för tidiga
Deras tid är inte kommen än, situationen i Sverige måste bli mycket värre innan sprängare och normalsvenson ens tänker rösta på ett parti som öppet säger ”Sverige åt svenskarna”
Kommer fortsätta rösta afs dock
Jason Evans
är vitast i tråden
Liam Nguyen
Är folk här verkligen så dumma så att de slänger bort sina röster på ett parti som står på sitt sista ben?
Brody Scott
>Bönorna är till stor del vita av spansk börd
Anthony Ortiz
>Hon är betalt skådis mannen
Nästan hetare att tänka på att hon går med på det för $20 istället för att genuint älska det.
Samuel Diaz
ingen bry sig bögtransa
ingen vill ha dig här
stick
Caleb Harris
du e då fan inte vitare än mig jag e blekast i detta svenneland
Noah King
Evan Cruz
>4 av 6305 valdistrikt har räknats
Chilla förihelvete
Jonathan Phillips
Jaha och vad ska hända då? Säg att AFS får 20% om 8 år? Vad gör det för skillnad? Fy fan vad efterblivna demokratihanrejer är. Världen är inget jävla dataspel som går ut på att få röster vart fjärde år.
James Perry
>0,28%
tror seriöst AfS ger upp om det blir så här dåligt. liksom ingen kommer vara beredd att offra sin karriär för ett parti på den nivån. SD kunde växa långsamt för att företrädarna var bokstavligen connys. Jimmie har väl inte ens en examen? Hela gänget var gamla MUFare mest som bara sysslat med politik. Dessutom kunde de försörja sig på kommunala mandat.
Jämför med AfS som värvat högutbildade karriärister, tro fan inte att de stannar och offrar hela sina liv för något sånt. Gustav kan täcka en lön på medlemsavgifterna men tvek om de som har 5-åriga utbildningar är beredda att packa matkassar resten av sina liv istället för att jobba som civ ing och läkare.
Julian Russell
D1a
Folk vill leka politiskt analytiker i tråden lol
Chase Campbell
SD kommer dyka under 15.4% och AfS är bara lmao
Juan Green
Vilket konto? Var kommer den siffran från?
William James
Vit medelklass i förorter till Detroit känner ett behov av att köpa vapen. Det är inte en känsla av trygghet som ligger till grund för USAs vapenlagar. Det är inte med medmänsklighet som motivation de har såna kulturella motsättningar.
Folk vi ger uppehållstillstånd måste vara självständiga och integrerade i det SVENSKA SAMHÄLLET, annars är det bara att tacka för vistelsen här medan det föll bomber och återvända för att bygga upp en kultur de vill ha.
Owen Wright
Om do får 20% om 8 år sitter som i riksdagen, blir inbjudna till debatter, får partistöd
Mycket händer om dom får 20%
Asher Garcia
vem fan bryr sig om eu-valet?
Sverige har 20 platser av över 700 st i EU-parlamentet.
Är 2,85% av stolarna.
Jacob Mitchell
Fortfarande bara en tjugondels procent av rösterna som räknats
Tyler Martinez
Det här är bokstavligen NMR-retorik. Om man inte kan organisera ett politiskt meningsfullt projekt ska man inte ställa upp i val och lura folk att man är ett realistiskt alternativ, och få folk att offra sina karriärer och sin tid. Folk kommer syna Gustavs bluff och hoppa av. förr eller senare.
Ryder Diaz
vad är det här från?
Robert Thompson
children of men är en äckligt bra film
måste se om den
Adrian Walker
Ja? Överklass från Kuba som flydde kommunisterna, Tejanos som bott i Texas sedan Spanien styrde och överklass från Sydamerika. Har en amerikansk vän som är av peruvianskt ursprung och han ser ut som en tysk. De som är bruna är illegalerna från Centralamerika men de minskar.
Tyler Johnson
>om afs får 20% en siffra som knappt SD får
>vad händer då
Xavier Walker
Nathaniel Reyes
I RD-räkningen så var AfS på 0,27% när 10 valdistrikt räknats och slutate på 0,3%. Räkna inte med något mirakel favä.
Jason Lewis
Vi föddes för sent för att utforska jorden.
Vi föddes för tidigt för att utforska universum.
Vi föddes precis i tid för att se vårt hemland bli en hemsk dystopi som förfaller dag för dag
Adam Davis
Jackson Morris
När tror ni Max Gustafson kommer göra riktig tecknad porr?
Isaac Sanders
>inbjudna till debatter
med tanke på hur Gustav klarade sig mot Bard tror jag inte det här är önskvärt favä
Tyler Moore
Du har fel. Brottslighet i vita förorter är i princip icke-existerande. Anledningen till att jänkare äger vapen är för att de gillar att panga och det är deras rättighet, till skillnad från i det här cucklandet. Man har alltid haft en vapenkultur i USA, går tillbaka till revolutionen
Carter Wright
Elijah Smith
Åh nej vi föddes för sent för att dö av kolera ÅH NEEEEJ
Logan Baker
20/751, faktiskt. Så ja, 2.66% är Sverige.
Julian Hall
>det finns ingen vapenkultur i sverige
lämna staden nån gång lmao
Owen Flores
>föddes i en mörk tidsålder
Det är bara att acceptera denna grymma värld.
Christian Clark
400 IQ brev
Justin Williams
Bevis varför det är ett skämt
Angel Watson
Baserat
Joseph Parker
>Ja nu är det nya tider för er här i SD ska ni veta *drar fram skurtaffischen*
>*partiet krashar och brinner*
>Hur kunde detta hända, detta är svenskarnas fel för de är hjärndöda och efterblivna och älskar negerkuk!
Aiden Williams
Tack
Aaron Flores
Varför ignorerar du att de har förändrats oerhört mycket sedan 1998?
De vill ju göra Sverige till USA nu, de borde heta USA-demokraterna....
Bentley Long