/norgetråden/

Lesbesex-utgaven
Forrige:

Attached: header6.jpg (978x607, 283K)

Other urls found in this thread:

vg.no/nyheter/innenriks/i/jdwlO9/avgaatt-mattilsynet-direktoer-faar-permisjon-med-millionloenn?utm_source=vgfront&utm_content=row-1
tv2.no/nyheter/10645297/
vg.no/nyheter/innenriks/i/0PO4J/norske-menn-begaar-aeresdrap
dagbladet.no/nyheter/han-sa-fjern-deg-du-skal-ikke-blo-ned-sofaen-min/71144383
twitter.com/Der__Patriot/status/1135273167436623872
twitter.com/SFWRedditVideos

Terror-Erna har endelig klart å innfore barna sine.

Dere som bor i byene, hvor stort problem er bilko? Hvor lenge kan man forvente å bli forsinket?
Ser at miljopartiet fremhever hvor effektive bomstajsoner er mot dette men når trondheim stoppet sine bomstasjoner i noen uker så gikk biltrafikken rett tilbake til gamle nivå som tyder på at bilistene ikke har noe mot koene men har noe mot å betale bompenger.

vg.no/nyheter/innenriks/i/jdwlO9/avgaatt-mattilsynet-direktoer-faar-permisjon-med-millionloenn?utm_source=vgfront&utm_content=row-1
>Avgått Mattilsynet-direktor får permisjon med millionlonn
>Harald Gjein, som fredag 24. mai gikk av som administrerende direktor for Mattilsynet, mottar permisjon med full lonn.
>Ifolge lederlonnskontrakten har Gjein en årslonn på nesten en og en halv million kroner (1.470.000).
>I et dokument sendt til Gjein fra Landbruks- og mattdepartementet, som en bekreftelse på Gjeins oppsigelse, kommer det også frem at han vil få tilbud om «en annen passende stilling».

Ja, men det skulle jo bare mangle...
Trodde grunnen til at ledere fikk så bra betalt var fordi de må ta på seg ansvaret om noe går galt. Men i det offentlige blir du vist bare puttet i en ny tilsvarende stilling.

Attached: hm.jpg (544x549, 32K)

LONSH

Attached: 1497776543903.png (485x428, 49K)

Så rart at de har noe i mot å betale en urettferdig skatt.

Dette landet er et digert mentalsykehus.

Jo treffer meg rimelig godt siden tiden min ikke er verdt noe men 100kr er verdt 100kr.

Fette nice

>snakket med kompis som har studert ved UiT i 7 år idag
>etter 7 år har han fått flere og flere dialekt ord inn i språket sitt
Hva er galt med UiT studenter? Hvorfor starter en oslogutt som drar til Tromso å si noen ord på dialekt etter 7 år, jeg forstår ikke greia