/norgetråden/

Lesbesex-utgaven
Forrige:

Attached: header6.jpg (978x607, 283K)

Other urls found in this thread:

vg.no/nyheter/innenriks/i/jdwlO9/avgaatt-mattilsynet-direktoer-faar-permisjon-med-millionloenn?utm_source=vgfront&utm_content=row-1
tv2.no/nyheter/10645297/
vg.no/nyheter/innenriks/i/0PO4J/norske-menn-begaar-aeresdrap
dagbladet.no/nyheter/han-sa-fjern-deg-du-skal-ikke-blo-ned-sofaen-min/71144383
twitter.com/Der__Patriot/status/1135273167436623872
twitter.com/SFWRedditVideos

Terror-Erna har endelig klart å innfore barna sine.

Dere som bor i byene, hvor stort problem er bilko? Hvor lenge kan man forvente å bli forsinket?
Ser at miljopartiet fremhever hvor effektive bomstajsoner er mot dette men når trondheim stoppet sine bomstasjoner i noen uker så gikk biltrafikken rett tilbake til gamle nivå som tyder på at bilistene ikke har noe mot koene men har noe mot å betale bompenger.

vg.no/nyheter/innenriks/i/jdwlO9/avgaatt-mattilsynet-direktoer-faar-permisjon-med-millionloenn?utm_source=vgfront&utm_content=row-1
>Avgått Mattilsynet-direktor får permisjon med millionlonn
>Harald Gjein, som fredag 24. mai gikk av som administrerende direktor for Mattilsynet, mottar permisjon med full lonn.
>Ifolge lederlonnskontrakten har Gjein en årslonn på nesten en og en halv million kroner (1.470.000).
>I et dokument sendt til Gjein fra Landbruks- og mattdepartementet, som en bekreftelse på Gjeins oppsigelse, kommer det også frem at han vil få tilbud om «en annen passende stilling».

Ja, men det skulle jo bare mangle...
Trodde grunnen til at ledere fikk så bra betalt var fordi de må ta på seg ansvaret om noe går galt. Men i det offentlige blir du vist bare puttet i en ny tilsvarende stilling.

Attached: hm.jpg (544x549, 32K)

LONSH

Attached: 1497776543903.png (485x428, 49K)

Så rart at de har noe i mot å betale en urettferdig skatt.

Dette landet er et digert mentalsykehus.

Jo treffer meg rimelig godt siden tiden min ikke er verdt noe men 100kr er verdt 100kr.

Fette nice

>snakket med kompis som har studert ved UiT i 7 år idag
>etter 7 år har han fått flere og flere dialekt ord inn i språket sitt
Hva er galt med UiT studenter? Hvorfor starter en oslogutt som drar til Tromso å si noen ord på dialekt etter 7 år, jeg forstår ikke greia

Ganske syk sak i grunn. Ideologer ansatt i mattilsynet bruker makten sin til å forsöke å ruinere en pelsbonde (pelsnæringen er vel den eneste landbruksnæringen som ikke taper penger) og da det blir oppdaget forsöker de å dekke over hele greia.

Attached: 1553516344750.jpg (1403x790, 144K)

fordi saman dræp söringa!

Attached: 1526638105148.jpg (1316x942, 1.07M)

fåvæ liker jeg bomringene til MDG
Mindre svevestov og eksos i byene med dem
Og så avfyrer de jo sprengere også da

liker bompenger jeg også, satsen burde vært hoyere slik at det blir bedre plass på veiene for de av oss som har penger nok.

basert!
alle er rik!

Attached: 1543599190629.png (991x672, 206K)

Har du råd til bil, så har du råd til bompenger

bare politiet burde ha bil

Attached: pelle.jpg (1200x675, 108K)

tv2.no/nyheter/10645297/
>lesbisk par utsatt for grov hets:
>Brot seg inn og ramponerte bolig

hvor mange nautgryn settere dere på at dette er en god gammel "hei rabbiner, hva gjör du" hendelse?

Attached: Hey-Rabbi-Whatcha-Doin[1].jpg (464x633, 64K)

Sojax elsk mekk

Attached: sojax elsk mekk.jpg (1200x1545, 95K)

kast ikke din psyk 'O' logi på meg

Hvis tiden din ikke er verdt noe, har du ikke tilgang på bil. Du er ikke Reodor med heimesnekra doning som går på en kombo av heimbrent og biodiesel. Han måtte også ha sponsor. Du er en forbruker du også. Det betyr at du har en netto omsetning. Altså er tiden din verdt minst den omsetningen.

vor my erdvind betal deg, lill-snorre?

var noe krise skue spill der ja, kanskje (((demses))) med psyk 'O' logi

>folk som får kaffédeiren

Attached: IMG_20190519_221625_346.jpg (320x383, 39K)

Hun muslimske nabojenta med hijab er egentlig nokså fin og söt

dette er en agent av (((dem))) prover seg på noe ordentlig psyk 'O' logi og forstår ikke kaffédeiren = kontroll. så igjen (((dem))) prover krise skue spill

hvorfor konverterer du ikke til islam, gifter deg med henne og får 10 barn?

Attached: 15215045546346.png (741x609, 27K)

heng deg selv Sverigeanon

vem da du kast psyk 'O' logi?

M-men vi har ikke korrupsjon i Norge.. verdens beste land ESS ESS BEEEEEEE

svag'e

>Alvorlig.

Attached: alvorlig.jpg (970x649, 44K)

Attached: images[1].jpg (1170x1476, 96K)

>skriver som en mongo
>bruker ordet "besudle"

Attached: 1509619683246.jpg (846x998, 56K)

Ma gett ju älska Norge

Virker konstruert ja.

Veldig mistenkelig all den tid innvandrere ikke utsettes for det samme.

d.e.t.t.e.

Attached: tintinimalmo.jpg (743x1024, 145K)

Sverigeanon fremsto som mere reflektert enn dette, han pratet jo om jodene noen ganger. Jeg tror ikke sutreanon og sverigeanon er den samme. Sutreanon virker å ha en annen motivasjon. Han gjor seg til kjenne med en gang noen bedriver "konspirasjonstenkning" og brever da det samme lavintensitets svadaet sitt.

Det er enten en utsending med en klar agenda eller en redditor som lider av et ekstremt tilfelle kognitiv dissonans.

dem kast kris psyk 'O' logi ja dem dome dome dom dom på lestdet vil nok ta fra vår kvantsprang mekanik men vi skal slå merlind og dome lestdet

her har vi en som jobber for (((dem))) ja, prover vel å ta oss med noe psyk 'O' logi eller krise skue spill

>5 (du)n i tråden
jag tackar för de 25 kronorna

norske eller svenske?

norska. jag arbetar inte för småpengar

Attached: 26b.png (680x608, 125K)

på tide å drite!

Attached: comment_mhqe7PJqnTs6iTAYa7csQxOeUQMvdekS.jpg (748x1024, 144K)

>lespehorer
Hva faen, dette er dithkriminering

>kokohoyre
>skriver som en med nedsyndrom
Imaginiser deg min overraskelse

vor my han erdvind betal deg?

mye jalla-pakkiser i tråden idag

nei

vil si det var en type 3
så alt i alt en fin opplevelse

Attached: BristolStoolChart[1].png (698x420, 188K)

Käften.

er du en jalla-pakkis eller en av (((dem)))

Best du klapper igjen med en gang så jeg ikke trenger å lære deg en lekse, lillegutt.

>britisk flagg
er vel store muligheter for at han er en jalla-pakkais ja

Attached: _103925253_huddersfield_grooming_gang_1[1].jpg (660x371, 51K)

Hei
Vil bare si at dere snart blir anmeldt.
Ha en fin dag videre :)

Attached: etterforskning.jpg (1600x900, 556K)

Det er vel heller du som fremstår slik basert på hvorledes du ordlegger deg. Det finnes vellykkede nordmenn i alle land.

>internett etterforskning

Attached: kot.png (520x480, 233K)

en norrman i england är en engelsmann och en neger i norge är norsk. ok sötnos? :)

Grafisk design er vanskelig, ok?

I så fall er du fransk, din Bonaparte-kuksuger. Rör mig inte.

Eg må drite

har du fått groomet mange engelske skolejenter i dag mohammed? hvor mange har du kvernet om til kebabkjött?

Attached: _102302814_march15-compositechalice[1].jpg (624x351, 39K)

Jeg elsker deg, jeg vil gi deg en solid hivladning i guttefitten din

Hva er egentlig greia med at nassebrevere har så mange seksuelle nevroser?

(((nevroser)))? hoyres ut som psyk 'O' logi

hva snakker du om nå?

er nok noe (((krise skue spill))) ja

Sverigeanon = lill Snorre
Sutreanon= bipolaranon kontrollert av dypatayen ved hjelp av psykologens medisiner

Dig måste vi nog sänka i någon myr så vi slipper dig

Nei, er bare det at nassebrevere er meget hurtige til å ty til beskrivelser av fremmede menns seksuelle oppforsel og evner, samtidig som man gjerne liker å framstille "hvite" som forsvarslose, svake osv.

Men men, bare noe jeg har lagt merke til.

du skjonner en kveld da jeg lå naken i senga og provde å sove, så starta jeg å tenke på hvite kvinner og svarte menn. blodet mitt starta å koke, fordi hvite kvinner tilhorer hvite menn, iritasjonen bare ble storre og storre fordi silje vil heller ha en stor svart kuk istedenfor min 11 cm norske hvite kuk. tanken på at silje nå tok flere mil med svart kuk et eller annet sted i norge fikk min hvite kuk til å hylle hitler. plutselig begynte jeg å imaginisere et scenario der hvor det ikke var silje som ble sexet av den store sorte kuken, men jeg som ble sexet.
innen kort tid lå jeg naken i senga på uit hybelen og runket min 11 cm norske kuk til tanken om at en stor svart mann knuser guttefitten min

hyll seier

alle vet jo at negere er virile kåtemenn med store kjönnsorgan

Attached: 1534632660602.jpg (786x901, 274K)

Hva faen er galt med deg?

Attached: 80d5b9ff5a5014f0539cbd0cf405e36a.jpg (1280x720, 55K)

Dfn ingen lillesoster jentevenn

Tror det bare er en person som bedriver falskflagging. Jeg har aldri bemerket noens seksuelle oppforsel.

meget bra brev

Attached: 9788202292386.jpg (2008x2835, 761K)

Hei Anonsen, du kommer vel over på onsdag for å feire slutten på Ramadan sammen med familien min? Bare si til Pappa og brodrene mine at du er muslim, ok?

Attached: 2c9e0d6c254abf30d291122e35407238.jpg (236x235, 10K)

Så klart jeg kommer.

Attached: PPE-EOD-EOD9[1].png (230x500, 136K)

dfn min muslimske romvennine invitere meg hjem til henne i oslo for å mote familien hennes...... jeg har autisme

Dette gir ingen mening, ei jente fra en såpass streng muslimsk familie hadde vel ikke stått fritt til å finne seg gv likevel?

Hadde syrisk jentevenn, men så benyttet familien hennes seg av retten til selvbestemt æresdrap

haha

Attached: 1559549327752.gif (240x149, 2.07M)

Nja gitt hvor mange som brever problemer (ellers, ikke på norgetråden) med at jentevennen onsker at han skal konvertere til islam så ser det ut som om det er noe som skjer ofte nok.

drap er bare en form for abort det.... er det moren som benytter retten til æresdrapet, så er det som forsinket selvbestemt abort

Herlig tråd! Bare helt super!

er muslimske jenter i norge som kristne jenter i usa som har vokst opp i et veldig beskyttet hjem? altså at når de starter på college/universitet så blir de helt ville fordi det er ingen som holder de tilbake?

Takk Trump. Du er en sann norgesvenn.

Attached: 903474082.jpg (486x350, 44K)

>fordi det er ingen som holder de tilbake?
nja, kristne jenter blir vel ikke slaktet av brödrene sine fordi de har spottet familiens ære

Slike jenter får ikke flytte for å studere

Jeg foler de er litt mer tilbakeholden gitt dodstrusslene og drapene. Av det jeg har lest er det storste problemet at de gjerne har brodre eller mannlige slektninger/venner av slekta som tyster på de.

Finnes det egentlig bevis for at det har skjedd æresdrap i Norge?

Etnisk norske menn begår også æresdrap!!!
vg.no/nyheter/innenriks/i/0PO4J/norske-menn-begaar-aeresdrap

Nei, æresdrap er noe FRP har funnet på for å sverte muslimene.

dagbladet.no/nyheter/han-sa-fjern-deg-du-skal-ikke-blo-ned-sofaen-min/71144383

hvem er denne karen?

Muslimer er baserte.
twitter.com/Der__Patriot/status/1135273167436623872
Kaster skam over horer og ekke redd for noe!

Attached: 1497346984125.jpg (900x675, 96K)

>Samme år ble en 25 år gammel pakistansk mann drept av svigerfamilien sin i Kobenhavn. Hodet og testiklene ble skåret av. Han hadde gått fra kona si, som var hoygravid.
Kult å se det håndheves den andre veien også.

>elsker ulv
>elsker bompenger
>hatet i Hedmark og Finnmark
Er han den ultimate Tordenkuken i regjeringen

Attached: 36063663650_fd8712079a_k-e1502786993862-2zbih0gfayt5ti85b8r24we6qqg3m0yozc0o489c350bkdwka.jpg (750x560, 50K)