/danmarktråden/

han er nok en kownhavner

Det kunne man da godt blive lokket til at tro. Det er da også en dejlig by, men alle byer har deres positive og negative sider.

Hvis en by ikke har mindst 50 dognkiosker og 5 stripbarer er det umenneskeligt at bo der.

Jeg har kun behov for 1 kiosk og 0 stripbarer.
Kan du fortælle mig hvorfor det er umenneskeligt?

Uironisk: der er ikke noget valg i forhold til hvem man hænger ud med eller hvor man hander etc i små byer. Alle kender alle hvilket er frygteligt - man kan aldrig være anonym.

det er da ligemeget, når man alligevel bare sidder foran computeren

Jeg får stress af byer. Er fodt og opvokset i en lille landsby med færre en 200 indbyggere. Flyttede ind til en by med 3.000 indbyggere sammen med mine forældre da jeg var 17. Da jeg flyttede hjemmefra vendte jeg tilbage til min hjemby.

Attached: 39DDCCD1-9618-41B7-90B7-8C5F28F69341.jpg (1439x1080, 861K)

er alle landsbyens beboere fortidspensionister og/eller almindelige pensionister?

Tror mange er. Mange af de typer der bor her i dag er fattige og socialt udsatte. Den gennemsnitlige salgspris på de 18 huse der er blevet solgt herude indenfor de seneste fem år er 462,000kr.

Indbyggertallet er mere end halveret siden jeg borde her med mine forældre som barn. Dengang var det primært bornefamilier osv. der boede her. Men i mine ojne er byen stadig den samme hyggelige by den altid har været.