Seuranhakupainos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtu.be
youtube.com
youtube.com
youtube.com
iltalehti.fi
youtube.com
goodreads.com
twitter.com
oispa talvi
pena
vitu homot
Vittu tämä +33 grillaa mut hengiltä miksi täällä pitää olla näin vitun kuumat
mä tykkään susta niin että halkeen
Ja täällä vielä valitetaan siitä miten vaikea naisia on lähestyä.
Säälittäviä vässyköitä kaikin puolin koko /mämmi/ täynnä, käytetään päivät normoista ja ylisjonneista itkemiseen.
Nääkin jätkät on jo panemassa.
Hippi homo
> käytetään päivät normoista ja ylisjonneista itkemiseen.
Ainoastaan normot ja ylisjonnet valittaa siitä, miten vaikea naisia on lähestyä.
>Nääkin jätkät on jo panemassa.
Epäilen
vaikea valittaa asioista joista ei välitä
Kuka täällä muka sellaisesta on valittanut?
Kunnon normon projisoinnit taas tulilla.
olispa kuolema
Mä sanoin teille joskus, että ihmiset tuijottaa mua kun kuljen kaupungilla ja te sanoitte mulle et mulla on skitsofrenia.
No mites te selitätte sen, että nyt kun kävin taas kaupungilla niin mua tuijotettiin ja joku tuntematon mies jopa moikkas mulle?
>se ei moikannut sulle
aijaa? sit se varmaan moikkas sille betoniseinälle mikä mun takana oli
Tapasit feissarin.
Käveleekö eläkeikäiset feissarit yleensä porukassa ihmisten ohi siten, että ne ei moikkaamisen lisäksi tule sanomaan mitään?
>mua tuijotettiin
Oot ruma ja haiset pahalle
>joku tuntematon mies jopa moikkas mulle
Se oli tulossa kertomaan sulle henkilökohtaisesta hygieniasta
Mulla on ollut 2 tyttöystävää vaikka en ikinä ole tehnyt naiselle aloitetta ja lisäksi kävin aamulla suihkussa.
Miksi se jatkoi matkaansa sitten jos sillä oli asiaa?
nyymi kyl nyt vaa skitsoo
ei sitä jätkää ollu ees olemassa
Koska se pelästyi sun psykoottisia silmiä.
oispa porsaita
youtube.com
ei vittu tein tätä
>aijaa? sit se varmaan moikkas sille betoniseinälle mikä mun takana oli
Ei, vaan se ei moikannut lainkaan. Ihan tyypillinen hallusinaatio skitsofreenikoille.
Hyvät psykoosit kyllä.
youtu.be
nyt lähtee
Tekotaiteellista animepaskaa, toivottavasti meinasit että lähtee mämmistä.
jaahas ja mikä on nyymillä vaivana?
homottaa
No nää kyl selittäis sit tänki
Itkettääkö? :)
youtube.com
ei helvetti
aika ilkeä vaiva, tähän tepsii vain itse murha
kikkeliä turvottaa
youtube.com
kata koto tsuu tsuu
amputoidaan toi kikkeli tuosta noin
susta varmaan tehään salaa sellasta truman show tyylistä tosi tv ohjelmaa ni siks kaikki tunnistaa
Ei ihme jos ropontit suuttuu ja tappaa meiät kaikki kun niitä kiusastaa tollein
youtube.com
taitaa olla kaikista todennäköisin kuoleman syy meille tommoset robotit, tai joku tappaja bakteeri
Voiko joku tutkia erästä asiaa kun en itse nyt pysty. Miksi sellainen paikka kuin Luukki on täynnä hiekkaneekereitä? Edes Itäkeskus ei oo niin paha.
Itse ainakin kuolen hirttonuoraan.
Vittu nää krapulat alkaa käymään ikäviks ja pitkäkestoisiks näin vanhalla iällä.
Kyberpunk supermaksa implantti millon
Tutkin asiaa ja paljastui että se sijaitsee hesessä joten siinä on syy.
Lasku tulee postissa kiitämme asiakkuudesta
sen siitä saapi kun juopi
niin ne kaikki sanoo mutta kukaan ei ole oikeasti tehnyt sitä
En millään saa iskostettua päähäni debitin ja creditin eroa. Aina saa olla googlaamassa automaatilla kun nostan tydyn tililtä rahaa.
Ei oo hesessä
Onks niillä jotain eroa?
Eihän tätä paskaa selvinpäin kestä.
Nyt taidan juoda lisää jtp
en usko
Kävin testaamassa noita kotipizzan dippikanoja ja ne oli kyllä tosi jees. Ylihinnoiteltua ruoan määrään nähden toki, niin kuin kotipizzassa yleensä, mutta maku oli kyllä 4/5. Dippiäkään ne ei olisi sinänsä tarvinnut, koska siellä oli jo vähän jotain kastiketta ja päälle oli ripoteltu hieman homejuustoa ja rucolanversoja. Mutta olihan se valosipulidippi mukava lisä.
Lisäksi voitin pelikoneesta 40€. (superruletti)
iltalehti.fi
>Mutta se työ, miten teen päivisin - eli kun ajattelen, että voimme kääntää turvapaikkapolitiikkaa inhimillisempään suuntaan, nostaa ihmisoikeudet turvallisuuspolitiikan keskiöön - niin se työ puhuu puolestaan, että ne tehtävät ovat kaikille yhteisiä, ei vain vihreiden tai hallituksen ratkaistavia.
Me ollaan hävitty tää peli
debit menee tililtä heti, credit tulee laskuna myöhemmin
tuohan on animaatio
Hähä tyhmä syöttimestari postasi väärään lankaan
eikös teidän kaltaisille valtio kustanna apustajat että pystyy toimimaan elämässä kuin normaali ihminen
ÄLÄ POSTAA ILTALEHDEN TEKSTEJÄ TÄNNE VOI JUMALAUTA
KYLLÄ JOS JOTAKUTA VITTU KIINNOSTAA NIIN MENEE KLIKKAAMAAN NOITA SYÖPÄISIÄ LINKKEJÄSI VOI VITTU
>Helsingissä pyörivä bingo jakaa palkinnoiksi seksileluja ja vetää baareja täyteen
>Dildobingo tuo seksilelut hämyisten kellarikauppojen takahuoneista terasseille ja kirjastoon.
Mikä vittu helsinkiläisiä oikein vaivaa?
SAATANAN VITTU HAISTAKAA PASKA!
youtube.com
vekkuleita
jännä miten inhimillisempään suuntaan tarkoittaa lastenraiskaamista ja keskustelun poliisitoimilla hiljentämistä
katsos ei ne sun poliittiset vastustajat ole ihmisiä
Kohta pääsee taas nukkumaan.
aika tuuheita heittoja tuolla
Vasemmistolla on jännä tapa päätyä aina päinvastaiseen tulokseen kun mitä lähdettiin alunperin hakemaan.
tie helvettiin on päällystetty hyvillä aikomuksilla
>päästää ... Suomeen
Joka kerta. Kysehän ei ole päästämisestä. Jos ne tänne tulevat, niin ei sitä voi estää koska ovat Suomen kansalaisia. Kyse on siitä että kuskataanko ne sieltä Suomeen.
>Nääkin jätkät on jo panemassa
Ai toisiaan?
rikollisiahan ne on että kait ne pitää hakea tänne vankilaan
miten ne on päässyt suomen lakeja rikkomaan?
lasi on lastattu viskillä ja jääteellä
terroristijärjestöön liittyminen ja auttaminenhan on rikollista
syön jää telöä
ikuiseen uneen
mi mos ta
Mitä telöjäätä?
Toivottavasti.
Kohta käyn kaupassa. Mitä herkkuja ostan?
tekee mieleni hakea litran jäätelö ja lusikoida naamaan.
mutta toisaalta en halua läskistyä.
ingman herkku nugaa
hetelmiä
Makaroonia, HK:n sinistä ja ketsuppia.
sipsi, jäätelö, irtokarkki, leivos, limonaadi
Toi isis-perseilijöiden takaisintuonti ois kyllä top 10 kusisimmat töppäykset tältä vuosituhannelta. Hommahan menisi jokseenkin näin:
>isis-kööri suomeen lapsineen
>noniin teitä syytetään terro_rismista ja muista raakuuksista alueella jossa ei ole ollut minkään valtion hallintoa vuosikausiin, kovat tuomiot tiedossa
>todista :) t. puolustus
>ööh ääh kutsun todistajaksi, niin kenet me vittu voidaan kutsua?
>juttu raukeaa näytön puutteen vuoksi t. tuomar´s
Ja sitten vaan kelan ohituskaistalle ilmaiseen kaksioon helsingin keskustaan koska radikalisoimista pitää yrittää estää kaikin keinoin (LOL)
kukaan ei muistuttanut sauna vuorosta melkein unohdin
linkosuon ruissipsejä ja dippiä
no jos niiden isis jäsenyyttä ei voi todistaa niin miksi me rahdataan ne tänne?
sait sentään triplat
mukavaa saunaa kamerus
Sori siitä ollaan totuttu muistuttamaan vaan ruuasta
tuli tästä mieleen että miksi noita neekereita pakataan pk-seudulle? miksei sirotella pitkin maata?
HYI SUA!
Maraboun minttukrokantti levy ja fazerin fazermint suklaapatukka
PKS rakastaa neekereitä, kun loput Suomesta ei puolestaan tykkää, niin näin tapetaan kaks kärpästä yhdellä lyönnillä.
No hommahan menee niin jotta niin kauan kun ne on siellä vankileirillä, niin kukaan ei kehtaa/pysty kiistämään terrorismisyytöksiä. Sillä sekunnilla kun niiden kusipäiden jalat koskee suomen maaperää alkaa vitunmoinen kiistäminen ja hämmentäminen. Niin ja ne tuodaan suomeen koska ovat ilmeisesti "suomalaisia".
Neekeri on laumaeläin ja viihtyy parhaiten muiden neekereiden seurassa ja kun ensimmäiset siemenneekerit kylvettiin heseen ja lähistölle niin siellä on nytkin suurin neekeripopulaatio
Heti kun nekket tajuaa että suomessa on vapaa liikkuvuus ne karkaa sieltä joensuun lähiöistä helsinkiin omanlaistensa pariin. Siellä sitten iloisesti muodostavat rinnakkaisyhteiskunnan ja sylkevät suomalaisten niskaan.
jos ne on vankileirillä niin sitten ne on rikollisia koska ovat rikkoneet lakia
Ei ne suostu asumaan missään muualla kun isoimpien kaupunkien keskustoissa.
Koska muualla Suomessa "on tyhjää eikä mitään tekemistä"
Miks sitten Norja heittää pakolaisia pohjoseen kylmään ja Tanska vie niitä nyt entiselle vankien saarelle?