Sverigetråden

Halva vårt år har gått nu-upplagan

Attached: vårt år.jpg (655x411, 35K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=tyneiz9FRMw
youtube.com/watch?v=Dhl8zTxBE2I
youtu.be/q9kw1nOUVP
youtube.com/watch?v=TdrL3QxjyVw
youtube.com/watch?v=QeWdnyYZh0o
is2.Jow
youtube.com/watch?v=WH-Sw0RpU18
twitter.com/NSFWRedditImage

golbögar raus

börja praktisera meditation för lätta på lidandet

Attached: 1532367780448.jpg (900x900, 70K)

för att de kommer undan med det

enkelt som.

Halva året har gått om två veckor autistneger

fundamentalt

svenska kvinnor är gudinnor, en rak man får bånge av den här bilden.

Attached: svensk tjoccnes.jpg (1200x796, 675K)

Lidandet tar aldrig slut favä

Attached: 1549171984768.jpg (594x453, 158K)

>är trött
>tänker ta en powernap i sängen
>tänker på att suga kukar helt plötsligt och får världens dunderstånd
>springer in på toan och runkar klart
>blir pigg som en mört efteråt
Nej fyfan, glöm powernaps när man kan dra en powerwank istället

Attached: 1477320979566.jpg (1024x576, 71K)

spritfeta ho borde bli mobbade och nypta i valkarna av alla killar

Har du sandaler överhuvudtaget så är du homofil. Så enkelt är det.

Ditt problem är att du har en kvinnohjärna i en mans kropp. Inte på det där låtsassättet som transor påstår alltså utan en seriöst kvinnlig psykologi.

youtube.com/watch?v=tyneiz9FRMw

Attached: 1558449866761.png (407x565, 178K)

Är det någonting genetiskt fel på folk som inte vill göra någonting alls?

Jag står ut med allt skit för jag har saker att åstadkomma och det finns saker att förbättra. Om man bara är ett tomt skal så kan man väl lika gärna ta livet av sig.

Kanske dags att skaffa fv igen innan man blir för gammal

Attached: 1560550540132.jpg (2000x1279, 1.07M)

>sandalanon var egentligen bög men låtsades inte vara det för han blev så rädd för dampus
detta förklarar allt

Den här bilden bevisar EXAKT det jag syftade på. Självklart hade jag inte sagt nej till någon av dessa brudar men det är så himla avtändande när deras magar putar ut så jävla mycket och när det är så mycket extra hud. Vafan, en brud ska inte ha större bmi än mannen.

Det skulle vara /VårtÅr/. Mår sämre än nånsin förr.

Attached: 1560068702798.jpg (250x242, 7K)

Hur skaffar man en?

Blev inte hon svartad?

Attached: qhdznyfifi431.jpg (3840x2160, 1.74M)

samma favä

har endå

har flyttat ut i år
skaffat jobb

det är ju 90% chadbeteende om han får tjejer intresserade och sen dumpar, han ska bara pumpa innan.

Vad tycker ni om Turkar? Är de baserade?

>igen
NBÖG UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT

>börjar praktik nästa vecka
>ångest över att göra fel
kommer till 95% inte leda till jobb heller

saftiga lår, fin och mjuk hy, är du bög eller?

Tror det.
Jag har ingen drivkraft och har aldrig haft det. Har aldrig trott på mig själv, och aldrig känt att jag förtjänar något. När man hatar sig själv och ser sig själv som bottenskräp så är det svårt att känna att man ens har rätten till något.

Tror ni på riktigt att ni kommer få fv om ni bara pendlar mellan jobbet och datorn?

hon höll ett negerbarn på ett foto = Jow Forums-spergs gjorde henne både till svensk och svartad.

vidrigt folkslag

>men det är så himla avtändande när deras magar putar ut så jävla mycket
du vad? är ju f1h1

Vad praktiserar du som

>Självklart hade jag inte sagt nej till någon av dessa brudar
detta är anledningen till att de tillåter sig själva att bli feta

Super mig också redlös varje fredag.

>har flyttat ut i år
>skaffat jobb
Jag med. Känns riktigt bra favä.

jvdk

Turken som klippte mitt hår förut var snäll

maskinförare, så knular jag upp kan det i bästa fall kosta några hundra tusen och i värsta fall dör någon

Bokstavligen orker, men de är marginellt bättre än kurder

är ni oskulder? det är så jävla äckligt att ha sex med tjocka kvinnor

Yrkeshögskolepraktik eller AF-mongopraktik?

vidriga kreatur, fyfan

youtube.com/watch?v=Dhl8zTxBE2I

har velat kunna redigera videoklipp sedan jag var 15. är snart 30 nu och kan det fortfarande inte. nu har jag inte ens något att redigera, förr i tiden hade man ju åtminstone spel

varför finns det så jävla många nbögar i tråd1? det är fan äckligt...
folk som har flickvänner, har knullat, går på dejter, fan helt sjukt

Vägrar Tinder. Tar hellre självmord över det.

youtu.be/q9kw1nOUVP
Breva musik slyna

Attached: tumblr_ogecmrlSwA1rfjn7wo2_500-8289.jpg (416x416, 76K)

>endå

Attached: 1550585384222.jpg (518x832, 147K)

lär mig dina vägar hur man en fv hittar

c o n n y s

Kom du hit igår eller?
Tråden har alltid varit till stor del nbögar

Maskinförare? Menar du typ grävmaskiner?

Detta motsäger inte mitt brev på något sätt då chadbeteende är mentalt feminint, medan autism är en fom av övermaskulinisering av hjärnan.

Anledningen att chads är sällsynta och att de instinktivt vet hur man petar omkull brudar är en och samma: östrogeniserad hjärna.

ni använder väl inte en teflonpanna, teflon är ett gift som halverar ert testosteron och krymper kuken.

Attached: 8988285249.jpg (759x383, 29K)

Folk blir sura när tråden består av bögspam, transspam, men även vanligt straight spam. Vad fan får man diskutera om?

youtube.com/watch?v=TdrL3QxjyVw

Attached: Pepe weed.jpg (800x638, 53K)

youtube.com/watch?v=QeWdnyYZh0o

Attached: DfNU8bhXkAEl-O9.jpg (720x514, 42K)

Snickrat och donat på gården idag. Tog mig en turn med ekan på tjärnet och fiskade men dock utan framgång. Hur har ni autister haft det idag när ni suttit inne och stirrat på en skärm i er jakt på dopamin?

mjölk är östrogen dricka

kan bli jävligt varmt och äckligt om de inte sköter hygienen men annars är de underbara.

Retard du breva en trasig länk

>folk blir arga utan spam
dumjävel

Fyfan för kvinnor

is2.Jow Forums.org/gif/1560435750101.webm

hur är instinkten att sprida sin säd till så många som möjligt och faktiskt lyckas, feminint? låter snarare som att du romantiserar din egen autism.

>de instinktivt vet hur man petar omkull brudar är en och samma
Det är ingen jävla rocket science. Du kan komma med de sämsta öppningsfraserna och om hon tycker du är snygg så kommer hon säga ja, tycker hon inte det så kommer hon säga nej. Jag har typ alltid bara börjat med simpla Hej vill du ses någon dag?

grävmaskin ingår men kommer även ha praktik med traverser, containertruck och andra stora fordon.

fy helvete va cringe

Attached: 1534311665426.jpg (646x687, 69K)

Om jag får dubbletter kommer jag breva denna bilden i en ultravänster avsladd som jag är med i som har 3+ transor och majoriteten är byrackor.

>Fyfan för kvinnor

Baserad och rödpillrad ukelelekvinna.

>Hej vill du ses någon dag?
Kör på samma. Funkar dock aldrig eftersom jag är ful.

fina siffror

baserat som fan

breva resultaten

Attached: 1528159045741.jpg (652x690, 277K)

min dag var piss tråkig, bara suttit i datorstolen, tog en promenad med hunde, nu dricker jag öl och ska snart sova

>köper jontebil från blocket
>"säljer denna läckra pärlan, först till kvarn"
>tecknar dyr helförsäkring
>åren har gått och värdet på försäkringen överstiger marknadsvärdet vid försäljning
>parkerar bilen i lokala kaoozzzföroten Rinkeby, mitt i centrum över natten
>vaknar upp gratis bil av försäkringsbolaget
Tack Stefan Löfvén till min gratis bil.

Är det inte uppenbart att kvinnor inte är attraherade av män som bara konsumerar på fritiden?

Någon brinner för att snickra eller utöva sport har ju såklart mer självförtroende och utstrålning än någon som suttit vid datorn i ett årtionde.

VA i helv
Din mamma är en trasig länk i ditt liv bror abå

Attached: 85876387.gif (500x281, 1.63M)

>när man blir knullad av en natsoc-chad

önskar jag var rik. Hade köpt årskort guld då och bara åkt tåg hela dagarna.

Attached: årskort SJ.jpg (954x527, 39K)

>De få (väldigt, väldigt få) online vänner man har kvar från våra neet dagar tillsammans går knappt att prata med längre för de har växt om en
>pratar om spel men så fort något om livet kommer upp har man ingen erfarenhet och inget att prata om så konversationerna dör direkt
känns patetiskt. alla gick vidare, när de försöker prata om något annat än mansbarn saker så fryser jag bara upp och ignorerar dem, för har inget att säga. Pratade mycket med en gammal polare under e3 nu, men nu när det är över har vi inget kvar att prata om igen.

Attached: 1556651046474.jpg (633x758, 31K)

>77

Attached: 1491743099571.gif (320x240, 1.58M)

youtube.com/watch?v=WH-Sw0RpU18

Attached: Music Scream Apu.jpg (746x541, 45K)

ska köpa en tysk manschett-titel och sy fast på skinnjackan, ska jag ha Wiking eller Nordland?

Attached: rtrt.jpg (1823x2891, 2.53M)

kostar årskort 40 papp i stockholm?

Har en tjej någonsin raggat upp er? Alltså jag menar uppenbara försök som att bjuda er på en dejt? Jag tror seriöst aldrig jag varit med om detta, det känns typ alltid som mannen måste ta första initiativet. Eller fungerar det annorlunda om man är riktigt snygg?

En av transorna skrev
>wtf
Och sedan blev jag avstängd utan förklaring, va i he
Moderatorn var snabb

leverera

>skaffa bra brud
>starta barn fabriken
>kör den ett bra tag
Samma resultat och har du valt bra gener får du inga defekta ungar, win/win

nä men har visat ganska självklara tecken på intresse

det är för hela sverige. Så 43 300 kr för klass 2.

Men för 73 100 kr får man mat och åka i klass 1

Hitlerjugend

>årskortet kostar som en jävla bil
Undra på att SJ går åt helvete.

Wiking åstadkom mer än Nordland i kriget, å andra sidan är Nordland ett tuffare namn.

Även jag som är NS skulle tycka det vore väldigt KRINSJ om du gjorde det. Folk tar inte lajvare på allvar. Kläd dig normalt istället.

Det hände ett par gånger under perioden då jag levde mer hälsosamt. Det var inte världens snyggaste tjejer men jag var inte heller världens snyggaste kille.

En del tjejer verkar gilla mig men jag stöter sällan på någon för att jag endast lever mellan jobbet och datorn. Lär mig dina vägar om hur jag sätter mig i situationer där jag får möjlighet att komma i kontakt med en framtida fv. Har inte tillräckligt med sötisar på jobbet för att förlita mig på det favä. Oironiskt ge mig praktiska tips. Vill inte använda fnöske men är det enda vägen kanske det blir så.

jajks mannen

är du 12 år eller?

jag är inte nazist så jag tänker inte ha något hitler relaterat, wiking och nordland är dock balla namn och jag har alltid gillat hur manchetterna såg ut

Åker man tåg varje dag är det 200 kr/dag. Då får man mat och kaffe också

Hänt en gång. Gillade henne med men var djupt deprimerad och hade erektionssvikt. Var tvungen att avsluta det som dock gjorde att jag mådde ännu sämre.

Aldrig hänt mig men jag har en polare som ser riktigt bra ut och brudar har hängt på honom hela livet i princip. Roliga är att han alltid skitit i dom eftersom lättfotade horor är äckliga, han hade 2-3 flickvänner innan han gifte sig och skaffade barn.