Sverigetråden

Nattupplagan

Attached: 1549334264086.png (1006x1002, 457K)

Other urls found in this thread:

middleeasteye.net/news/syrias-era-women-war-leaves-streets-empty-men
nrk.no/ostfold/kaffe-steinen-til-randi-_78_-forbloffer-forskerne_-_-far-frysninger-pa-ryggen-1.14240990
twitter.com/NSFWRedditGif

Attached: Lmly2s9.jpg (750x659, 220K)

>sånt här bögeri är helt okej medan kvinnokroppar inte är det

Fyfan vilken bögig tråd, lika bögig som min förra animationslärare Fredrik haha, jo han var bög han.

Attached: 1560122117391.jpg (450x538, 38K)

Attached: 1560540886735.webm (711x400, 1.41M)

Syria's 'era of women': War leaves streets empty of men

middleeasteye.net/news/syrias-era-women-war-leaves-streets-empty-men

Attached: 1560713876529.jpg (528x1000, 124K)

Hantera det svettnos

Attached: 1551107122484.jpg (1280x720, 174K)

baserad

Måste ha en judisk kvinna.

Attached: 1534246900797.jpg (2048x1460, 452K)

berätta mer

Grabbar, inga gyckel eller jagjag nu. Tror ni att det finns ett samband mellan snoppstorlek och självförtroende?

Baserat!

Ja. Det betyder dock inte att en liten snopp behöver betyda dåligt självförtroende

Mamma titta en tönt!

Attached: 1556555093027.png (415x289, 112K)

hmmm kan det vara föra att alla män fegade ur och drog till europa, kolla bara på bilder på 2015 års migrantströmmar

Har du börjat med antidepp eller?

Baserad och cunpillrad

ja. jag har självförtroende gott nog att erkänna att jag har en 12cm snopp.

sjudande

Attached: 1536645385666.jpg (391x330, 13K)

Nä, helt irrelevant till vardagen

detta, tror fan inte det var ett problem innan internet och lättillgänglig porr som jiddrar med hjärnan

Jag har en stor snopp och känner mig glad över det, hjälper dock inte att jag inte har någon livsglädje eller drömmar. Inte heller har det någon effekt i min vardag då ingen vet om det.

>"fan, jag har säkert minst kuk i det här rummet också"
hårt liv

Varför är ni vakna? Har ni inget ordnat liv?

din mammas fitta

sov till 12, är inte trött(än)

tagit studenten (och därför arbetslös)

detta

LEVERERA

Vad ni än gör ta inte ett år ledigt. Bara kom igång så fort ni kan annars bli ni som många av oss i tråden.

Få människor trivs med att sticka ut från normen, även om man sticker ut på den positiva sidan kan det vara jobbigt för ödmjuka personer. Snoppen syns sällan så det påverkar nog inte så mycket men lite kanske.

Jag har en läkartid vid 08:15 imorgon

Attached: 1548436799947.jpg (1080x1319, 98K)

Hade nyligen sex, det känns skönt att suga av varandra och knulla en kille men det känns inte skönt att ta den.
/Blogg

Attached: aea92f3b7486a91d00c022c713678ba0330ba4ed.gif (442x480, 1.05M)

Vad ska du kolla upp?

vad ska du kolla upp?

Attached: 1560159875020.webm (711x400, 2.18M)

Allt kommer gå bra och det brukar kännas bättre efteråt. Sov gott!

för pedo för min smak

berätta i detalj hur det känns att ta den, jag har hört att det känns som att skita fast skiten åker in istället för ut.

Inget särskilt. Jag ska träffa läkaren för ett utvärderingssamtal om min senaste medicin

Vad för mediciner tar du? Hjälper dem?

Hörde precis en avlägsen explosion i Farsta.

blåpillrad

Antidepp, nej

Attached: 1538573721056.jpg (575x767, 132K)

hej schizo här. tillbaka till dig som vill ta dig ur denna simulation inatt inatt inatt sov gott du kommer vakna, bli väckt, uppvaken, upprest, ta dig ur denna råttbur.
ses en våning upp.

Att gå på toaletten är fan skitskönt så jag är inte förvånad över att bögar gillar det.

är farsta ett såkallat utsatt område? med "utmaningar" och sånt där

Tjejen framför mig i kön på ICA idag var längre än mig, och jag är 186cm favä
Kändes konstigt men hett

långa tjejer är f1h1

t. 189cm

Ja men tänk om du gick på toaletten för att suga upp en korv istället för att släppa ut en

nepp.
dessutom var explosionen säkert +3 km bort.

Har inte haft något att kolla på innan läggdags på över en vecka

snälla hjälp

Attached: 1560384434423.jpg (500x504, 91K)

Det känns till en början så men sen känns det varmt och konstigt på ett dåligt sätt. Vet inte vad jag ska säga. Bara killar som blir kåt av det finner njutning.
Suga var helt okej, som att suga på varm hud som reagerar.

Råkade slå huvudet i kylskåpsdörren rätt ordentligt och nu är jag orolig att jag har hjärnskakning favä
Borde vara lugnt sålänge man inte svimmade av eller spydde va?

Hade ni bra glidmedel och sånt då?

visst

Tjejen framför mig i kön på ICA idag var längre än mig, och jag är 173cm favä

Det är vardagen

Ja

börjar jobba sent imorgon

Vad tar du kompis?
t. prövat en 5-6 olika

tro mig du märker om du har hjärnskakning

låg och skakade och frös och mådde hur jävla dåligt som helst i flera timmar tills jag spydde

Jag är inte bög fråga inte mig, och jag använder inte glidmedel när jag skiter förutom om jag är hård i magen

Lamotrigin

Välj en

Attached: CYOA.png (1200x1800, 1.19M)

Vad jobbar du med?

f1h1

Djuren lätt, kan döda folk med din egna arme.

Död åt borgare.

fråga mig vad som helst om fornnordiska

Attached: ög 43.png (908x406, 895K)

jag har nu jobbat en vecka på hemtjänst. Gamlingarna är efterblivna och dryga, personalen är efterblivna och dryga. Tror jag skiter i detta och blir NEET.

Hur säger man, jag hatar transor och vi borde döda alla fattiga på fornnordiska

varför älskar du fornnordiska så mycket? jag har redan frågat dig de frågor jag hade, jag har inga fler

Hur säger man "svenskor tillhör utlänningar"?

men börje jag e ju fattig vafan

Hur stor är chansen att vi hittar arkeologiska fynd som lär oss mer om nordisk mytologi och språket?

Baserad

Attached: 1542913339372.png (663x715, 202K)

Den har jag inte prövat, hur fungerar det? Är det för folk som är kaosdeppade eller?

Jag är ledsen men jag är som Bateman

Funkar inte alls för mig, har bara märkt av biverkningar (viktökning, illamående, huvudvärk, trötthet osv). Behandlar epilepsi och bipolära men funkar till depp också

Slottet, kom givetvis att tänka på grundaren av en viss wiki. ;_;

Någon annan över 100kg här? Lyckas ni dölja det eller tror folk med att ni skulle väga 80?

Usch då. Antar att du har prövat Venlafaxin redan? Tycker den var rätt smaklig faktiskt

Varför använder så många moderna isländska uttal för fornnordiska istället för de rekonstruerade uttalen?

Hade du velat leva i fornnorden?

172cm/83kg

försöker gå upp till 90+ kilo favä

Lil fetknopp hade ditt soundcloud namn varit

Fast jag är i toppform

jag väger typ 101 och är 188 cm lång. Jag brukade bara se "grov" ut men nu har jag lyckats bilda en dubbelhaka så nu är jag bara fet...

Känns dåligt, knappt 10 cm längre men 20 kg tyngre

Attached: 1558917549127.png (750x750, 749K)

försök inte

t.173cm 70kg

Attached: 1556460257926.png (799x417, 785K)

Samma här. Är 190 och väger 76 i nuläget. Målvikt är runt 90 utan magfett.

skjǿnner at spǿrsmålet ikke er ment alvorlig, men jeg kan svare alvorlig på et par momenter likevel.
ordet for "transe" er ikke belagt, såvidt jeg vet, dog konseptet med å skifte kjǿnn er faktisk belagt i mytene. den som er fattig er "fátǿkr", på moderne svensk "fåtök".

jeg er bare tilfeldigvis ganske flink med språk. jeg tror jeg fikk det fra mora mi. og egentlig er jeg glad i alle språk (de aller fleste språk er interessante på sine egne måter)... jeg har valgt å fordype meg mest i gamle germanske språk, spesielt norrǿnt, mest pga poesien og pga interesse for språkhistorie. antar jeg.


...ganske stor? det blir funnet nye innskrifter jevnlig. de fleste er ikke særlig "viktige", men det er ikke lenge siden at man fant en veldig viktig innskrift i Ǿstfold. jeg vil gjette på at det vil bli gjort minst ett viktig funn i lǿpet av det neste tiåret.

nrk.no/ostfold/kaffe-steinen-til-randi-_78_-forbloffer-forskerne_-_-far-frysninger-pa-ryggen-1.14240990

denne artikkelen er egentlig ganske dårlig (journalistene har null peiling om temaet), men poenget her er jo at vi stadig kan finne nye ting.

det er lettere å bruke et levende språk som utgangspunkt. det er samme grunn til at nesten alle uttaler latinsk "-um" som /um/, og ikke som en nasal u-vokal.
det er forresten også en del usikkerhet rundt hvordan visse ord/fonem egentlig burde uttales, spesielt i primitiv norrǿnt.

nei.

Attached: 5.png (886x886, 41K)

Nej, faktiskt inte. Har provat flera andra men inte den

Brukade vara runt 75 kg, men kan inte säga att det är så stor synlig skillnad mellan 75 och 83, bara att jag har större biceps fast lite mulligare mage, men ändå helt rak och ser magrutorna när jag spänner

Hur mycket borde man lita på "Fyrsta málfræðiritgerðin" då?

Den beskriver jo gammelislandsk i [daværende år]. Informasjonen er god og troverdig, men du må være klar over at han ikke skildret språket i Sverige rundt år 800. Han skildret språket på Island rundt 1100.

Attached: peggy please.jpg (364x364, 42K)

Allt som krävs för att hamna under 80 är att fasta i en vecka

Hur mycket tror du att det skiljde sig mellan Danmark-Sverige-Norge-Island då under säg år 1000? Var det färre eller fler variationer förr i tiden då jag kan tänka mig att nationer och stater inte var helt solida? Jag bara antog att geografiska gränser faktiskt spelade större roll förr i tiden då mobiliteten var mindre men "vikingarna" var ju som sagt många väldigt beresta.