/danmarktråden/

Det er alt for varmt udgaven

Attached: dansker efter at gå udenfor i over tyve graders varme.png (1920x1080, 1.11M)

Attached: 3747ED42-EF10-4ED4-BCC1-DED421F15F6C.png (500x500, 199K)

danskjävlar

forste for fuck carl

Attached: 1514927002873.jpg (250x241, 25K)

Carl
sikke end mand
Carl
han er en der kan

Carl
Han er en svans
Carl
Byder andre drenge op til dans

Venner!

Attached: CB3F176A-7C05-419B-AB59-13591AE4D5A2.jpg (472x472, 110K)

Carl
Skriver til DR
Carl
Nu er han kun til besvær

Kan det godt lade hver med at regne når jeg er ude og langbredte

Jeg skider til Copenhell.

FUCK sommer.
hellere vinter i 10 år end 1 sommer.

er det meste ikke bare noget bras?

>t. drengen uden en lækker kæreste han kan gå på stranden med

hvad er pointen, hvis man alligevel ikke kan sove pga. varmen?
normalbosser blæst omkuld af virkeligheden.

ikke den user, men baest er faktisk ret ok, og ældre immolation er virkelig fedt, men jo, resten ser ud til at være noget bras

>han knalder ikke sin dame hele natten for derefter at tage på arbejde efter en kokain-bane som opkvikker

De varmegrader der her hærget resten af landet sporadisk i Juni måned har konsekvent gået toppen af Jylland forbi. Jeg sidder i en fleecetroje, og min varmepumpe droner derudaf for at opretholde en temperatur på 20 grader i min lejlighed.

Kan ikke mindes der har været en dag hvor der har været varmere end der var under den torke vi oplevede i April. Måske Grundlovsdag, men ellers ikke.

Attached: 1530740363324.png (568x552, 109K)

>Han ryger ikke DMT med sin dame og prover at forstå universets mening sammen, hvorefter de tager svamper og har sex i flere timer og bliver til en

nej jeg gor ikke noget af det der, for jeg er kysselos jomfru

Jeg er her kun for Tool.

Så er der lagt i ovnen til hygge i aften.

Fandt lige ud af, ved sat læse bagsiden af Ralph Breaks The Internet, at Vanellope hedder Vanilje på dansk. Det har jeg det fandme svært med.
Hvis mig og min waifu nogensinder beslutter os for at få barn er Vanellope en oplagt datterfu. Hun er racerkorer, så hun deler min interesse for motorsport - ligesom Rapunzel deler min interesse for astronomi.

Attached: 76A73946-6403-4E6A-A02B-4283775DB2C5.jpg (2614x1916, 1.2M)

jeg har godkendt disse chips.
dog ikke med 30% mindre fedt.
det er på eget ansvar.

>2019
>Kober fysiske film

Ellers rigtig fine chips

hvor kan man kobe de chips henne?

COOP butikker.

Har ihvertfald set dem i to forskellige Fakta butikker.

Opdagede faktisk ikke at de var med 30% mindre fedt for jeg kom hjem, men i min erfaring kan man ikke gå galt i byen med rode chips.

Kobte dem i Brugsen

Tankede for ovrigt min bil på vej hjem. Benzinpriserne har edderbrandhyleme taget et dyk på det seneste. Ikke siden november er jeg sluppet så billigt for en tankfuld benzin.
Man skulle tro at spændingerne mellem USA og Iran ville have haft den modsatte effekt.

>De utrolige 2
>Rolf

Attached: 14902378077030.jpg (960x492, 56K)

>coop
sådan en har vi ikke i min by
ov

Disneyfilm er hyggelige!

Jeg har vist alle de nye computeranimerede Disney og Puzar film på Blu-ray, samt Prinsessen og Froen. Prinsessen og Froen er den eneste film i min samling der bruger tradionel animation, men den finder sted på bayuoen ligesom RDR2, så jeg var nodt til at se den.

Attached: 8C2A8670-592A-4561-A40E-C4399FB64851.jpg (409x391, 44K)

Er du en pige? Hvis ikke bor du se og tage dig sammen.

Pixar*. Heh.

>er du en pige
nybosse opdaget

Prover du at sige at alle i Danmarktråden elsker bornefilm eller bare én autist? Og ja, kommer aldrig i tråden, den er jo halvdod og fyldt med NPCer.

alle og enhver ved at ham som brever tangled er fortidspensionisten

Skal op og forsvare mit bachelorprojekt i morgen

Okay.

Hvad læser du?

hvad har du nu gjordt?

>NPCer
Vroom vroom

Fest i aften? Fedt wicked mand, så du sidste sæson af Game of Thrones forresten?

>så du sidste sæson af Game of Thrones forresten?
Ik' ham men jeg gjorde. Min far introducerede mig til serien flere år efter at den startede, så jeg så sæson 1-5 over en periode på nogle få uger og udviklede en vane med at spise nachos med smelteost hver aften i mens jeg så Game of Thrones. Til sidst fik jeg nok af nachos, og den dag i dag kan jeg ikke fordrage dem.

I lobet af de to år der gik mellem sæson 7 og 8 fik min far konstateret kræft og dode. Jeg så sæson 8 med nachos med smelteost som jeg plejede at gore mens han stadig var her - selvom jeg hader nachos.

Attached: D3B81A1E-E8F1-4889-ACE0-4ABD2DC91655.jpg (3264x2448, 1.05M)

Sæson 6-8 var alle bras
De kunne slet ikke finde ud af at skrive som Martin, og odelagde alle figurerne. Fuck GoT. Læste bogerne allerede for serien udkom, og så de forste 5 sæsoner med min mor - super hyggeligt. Men i guder hvor var sæson 6-8 dårligt skrevet - såvel dele af sæson 5.