/norgetråden/

Klodekokende utgave
Forrige:

Attached: varmetråden.jpg (1581x1101, 793K)

Other urls found in this thread:

vg.no/spesial/2019/pride/?utm_source=vgfront&utm_content=row-1&utm_term=df-86-jdbdf921:df-86-jdbdf921&fbclid=IwAR0UYA6OvZAge0Rq0RGECc1yxxbikmySBkTne8ksBVdKoHfE_3opvoumOBY
dagbladet.no/kjendis/fikk-krass-pride-kritikk-na-svarer-han/71203979?fbclid=IwAR3wHJhJ--if6aodsdawURbDvQhfNx0aQdcJxH9Qsi7Odbs5BynuWXLaRuM
vg.no/rampelys/musikk/i/yvk98J/slik-unngikk-sigrid-solbakk-raabe-et-seksualisert-image
resett.no/2019/06/19/johan-golden-vil-kaste-alliansen-leder-lysglimt/
youtu.be/Ym05ycZ22TY
vg.no/rampelys/i/VbazBr/moette-game-of-thrones-stjerne-i-bodoe?utm_source=vgfront&utm_content=row-30
resett.no/2019/06/21/ny-rapport-fra-oslopolitiet-hele-49-av-alle-voldshendelser-i-2018-utfort-av-folk-fodt-i-utlandet/
imdb.com/title/tt0050083/
twitter.com/NSFWRedditImage

forst for jodinner er sote

Attached: 1561115791951[1].png (596x701, 356K)

Kloden er syk
Samme dag, samme mulighet
Samme tid, samme grådighet
Det blir verre for hver en dag som går
Alle må faktisk gjore en
Innsats nå, det er et stort problem
Det haster nå, for det er for sent

Tenk nå på
Hvilken vei vi skal gå
For når vi har hverandre
Så kan vi forandre
Den verden som vi bor i

Havet blir plast
Luften blir eksos
Verden vår trenger at dette stopper nå
Dyr blir til jord
Krisen er stor
Nå må det virkelig bli gjort no'
Havet blir plast
Luften blir eksos
Verden vår trenger at vi tar oss sammen
Kloden er syk
Nå er resten opp til deg og meg

Mennesker har lenge drevet på
Forsynt seg grovt av det vår jord byr på
Med det som blir et katastrofe nå
Verden blir en diger soppelplass
Der hvor alle legger lass på lass
Se vår verden som blir kvalt av oss

Tiden går
Og ord er ikke lenger nok
For nå kreves det handling
For å få en forandring
Av verden som vi bor i

Havet blir plast
Luften blir eksos
Dyr blir til jord
Krisen er stor
Havet blir plast
Luften blir eksos
Kloden er syk
Nå er resten opp til deg

Alt som skjer rundt i verden
På den jorden som vi bor på
Dette går ikke lenger
Det må reddes nå

Havet blir plast
Luften blir eksos
Dyr blir til jord
Krisen er stor
Havet blir plast
Luften blir eksos
Kloden er syk
Nå er resten opp til deg og meg

Attached: Greta_Thunberg_7.jpg (880x495, 67K)

Til alle menn som ikke takler å höre om kvinners erfaringer uten enten å diskreditere dem, gjore narr av dem, eller begge deler: Jeg önsker dere kronisk analklöe herfra og livet ut! Måtte det klöende rumpehullet ditt gi deg en konstant påminnelse om hvilket rasshöl du er!

Jeg hadde visst rett, Fredrik Solvang er soper

vg.no/spesial/2019/pride/?utm_source=vgfront&utm_content=row-1&utm_term=df-86-jdbdf921:df-86-jdbdf921&fbclid=IwAR0UYA6OvZAge0Rq0RGECc1yxxbikmySBkTne8ksBVdKoHfE_3opvoumOBY

Attached: 1555786426520.png (1070x768, 777K)

Alltid vakkert når ikke hvite folk i Norge er homoseksuelle

det er 2019, hvem faen bryr seg??

Jeg viste faen ikke at han var det engang. Og derfor er han basert. Sånn er et godt eksempel på hvordan det bor være synes jeg. Ikke som han der Hegseth som går naken i pride parader og gjor stort ut av homo greia.

skal homser noen gang forstå at jo fler idiotiske krav de kommer med, og jo mer degenerert oppförsel de har, jo mer vil normale folk mislike dem?

Det er mulig kloden kokes, men du skal stekes. I en industriovn. Sammen med alle de degenererte vennene dine.

Har ingenting å si fåvæ. Han er fortsatt en av de få journalistene i Norge med baller nok til å stille kritiske spörsmål og ikke la folk slippe unna med vage drittsvar.

Tilogmed han Thomas er en basert homse nå
dagbladet.no/kjendis/fikk-krass-pride-kritikk-na-svarer-han/71203979?fbclid=IwAR3wHJhJ--if6aodsdawURbDvQhfNx0aQdcJxH9Qsi7Odbs5BynuWXLaRuM

Tilogmed han Thomas er en basert homse nå

Er på tide å lansere begrepet Greta-truther: voksne folk som synes det er så ubegripelig at en 16-åring engasjerer seg på vegne av sin egen fremtid at de oppriktig synes hun er nödt til å være lite annet enn den synlige delen av et enormt konspirasjonsisfjell
De klarer ikke bestemme seg for om de skal avvise henne fordi hun er et barn som ikke burde tas seriöst, eller avvise henne fordi hun åpenbart er smartere enn dem og dermed ikke hores ut som et barn, og derfor må være brodden i en usynlig men omfattende klimakonspirasjon

Dobbel posta med et uhell.

Greta bare fremstår som en pengemaskin fåvæ

Tenk å være så forbanna blåst. Greta Thunberg er bokstavelig talt et perfekt eksempel på hva som skjer med en politisk bevegelse i krise; de begynner å bruke barn som propagandaverktöy da det er ekstremt lett å avfeie all kritikk som "hat mot en liten jente".

Det er helt utrolig for meg at folk faller for slik retorikk 101.

Vet du om jeg er soper?

vanligvis må man observere noen litt får å få en mening om det, men siden du spor. Ja, åpenbart

Å-åkæj.

trå varsomt nå

Attached: mia.png (433x662, 372K)

Purken får til det de vil, men denne saken er nok ikke så relevant

Eneste plusset med å være en Styggius Styggjævel av en ufsöl er jo at man aldri mottar nakenbilder fra jver, og heller ikke kan bli tatt for spredning.

vg.no/rampelys/musikk/i/yvk98J/slik-unngikk-sigrid-solbakk-raabe-et-seksualisert-image

noe du hadde i tankene?

Attached: 64451051_p3_master1200.jpg (622x866, 358K)

Kjære Anonsen, du skal være stemme MDG?

Attached: 57163994_2298471716881348_2967351703185129472_n.jpg (960x959, 66K)

1. Forslaget fra Gronn Ungdom går ut på å ha hoyere avgifter på fly generelt. I tillegg skal det være en kvote på to flyreiser per person. Det vil si at en kan fly mer enn to ganger, men da må en kjope kvoter og den tredje flyreisen vil være enda dyrere. Dette vil si at de som ikke flyr kan selge sine kvoter og tjener penger på å leve miljovennlig.
2. Nordmenn er blant dem i verden som flyr aller, aller mest. Det er ikke rart når å fly tur/retur til London fra Oslo er billigere enn å ta tog tur/retur til Kristiansand og Bergen. Det er umulig å endre reisevaner med mindre en gjor det billig å reise miljovennlig og dyrt å reise miljofiendtlig. Derfor vil Gronn Ungdom også bygge ut mer tog i hele landet, ha flere bussruter og gjore det mye, mye billigere å reise med disse transportmidlene.
3. Sammenliknet med bensinavgiftene norske bilister har er fly så og si unntatt avgifter, på tross av de enorme utslippene flyreiser medforer. Det er helt naturlig at en begynner å avgiftsbelegge fly i storre grad. Hver sektor må ta sitt ansvar for å kutte utslipp. I fremtiden vil det være mulig å benytte seg av elfly. Likevel er dette ikke reelt nå og derfor må nordmenn fly mindre i fremtiden.
4. Selv har jeg reist mye, og jeg skal på flyferie om en uke. Jeg elsker å reise og synes det er digg å finne billige billetter. Billige billetter gjor likevel at jeg reiser oftere, på tross at jeg onsker å leve så miljovennlig som mulig. Det er med andre ord strukturene som må endres for at folk skal endre vanene sine.
5. Det er ikke frihetsberovelse, kommunistisk eller totalitært å kutte klimautslipp. Klimagassutslippene vil ta fra oss levegrunnlaget vårt. Det er frihetsberovelse det.

Nei, jeg stemmer Senterpartiet, så klart.

her i kommunen har vi kun arbeiderpartiet og senterpartiet

Men hvordan skal jeg komme meg til mor og far på Granka uten fly?

Nei, jeg stemmer Alliansen.
Selv om du har fine sifre og en fin jente.

Seilbåt, så klart.

faktisk ja, skal stemme gront i år

Deg.

...

Men sånn virkelig tråden, har miljopartiet uironisk de fineste jentene? Synes at dere brever sotnoser fra det partiet stadig vekk

Nei

Attached: Emilie Enger Mehl.jpg (1080x1362, 239K)

lysglimt er nazi og holocaustfornekter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Attached: faoyh0[1].jpg (830x974, 170K)

>Selv har jeg reist mye, og jeg skal på flyferie om en uke. Jeg elsker å reise
Så alle andre må kutte for at noen få skal leve godt av det. Klimafanatikere i et nǿtteskall. Akkurat som Gunhild Stordalen som sier vi ikke kan spise mer enn 14 gram kjǿtt i uka, mens hun selv flyr rundt til cocktail-fester med eliten i privatflyet sitt.

>Det er ikke kommunistisk å kutte klimautslipp
Nei, ut ifra hvordan de oppfǿrer seg er klimabevegelsen grunnleggende kapitalistisk.

Fy faen, tenk dere et parti eller en bevegelse som vil kutte klimautslippene gjennom logiske tiltak som fungerer, og som ikke automatisk tar fra de fattige og gir til de rike. Det hadde vært noe det.

Greia med MDG er at de ikke har like mange politikere i 40-60 årene som Arbeiderpartiet, Senterpartiet, Hoyre osv. har.

Attached: 22491775_1490733247690241_2720871758749333775_n.jpg (960x959, 71K)

Hva med oss i nord Norge da?

Det går jo tog mellom Oslo og Trondheim :^)

Attached: rq2q.jpg (1900x1323, 170K)

resett.no/2019/06/19/johan-golden-vil-kaste-alliansen-leder-lysglimt/

morsomt kommentarfelt.
overrasket at så mange kommentarer gikk gjennom sensuren hos resett

Å lede resten av verden inn i en koimavennlig fremtid er den norske mannen sin byrde. Det er vi som skal redde kloden fra koking og samfunnets kollaps

>fly koker kloden
>hytter bidrar til unodvendig bruk av ressurser
Du er en slem hvit mann

Attached: 1545661595866.gif (500x700, 1018K)

bare politikere, byråkrater, kjendiser og folk med viktige jobber burde få lov til å fly

Vellykket sexeoppdrag gutta! Fy flåbbe og saft suse, makan til himmelsk skal en lete lenge etter!

Brev detaljert gronntekst

Attached: greta_thunberg_ansa.jpg (654x368, 40K)

Dette!! Og veier skal kun være for de samme gruppene.
En jobb blir kategorisert som viktig dersom hen/han/hun sin årsinntekt overstiger 2 millioner kroner

(((Resett)))

Attached: screen-shot-2015-11-12-at-112530-am-1447345823.png (329x438, 169K)

Ja, og så går Nordlandsbanen derfra til Fauske. Videre kan du ta buss til Lodingen, fra Lodingen til Harstad, og derfra kan du ta hurtigbåt til Tromso. En liten svipptur på bare atten timer og tyve minutter, ikke om jeg skjonner hva miljosvin bærer seg for.

>Hele 49 % av alle voldshendelser i 2018 utfort av folk fodt i utlandet
Nordmenn er mer kriminelle enn nyankomne nordmenn!!!

De resterende 51% er vel andre og tredje generasjons innvandrere, fores det statistikk på det?

Går jo tog mellom Oslo og Narvik også, må bare bytte tog i Stockholm forst. Fra Narvik kan du ta buss til både Tromso og Alta. Fra Alta kan du ta buss til resten av Finnmark.
Du kan uironisk komme deg til Oslo fra Karasjok uten å ta et eneste fly, tenk over den ditt miljosvin

Jeg vurderte å ta hurtigbåten fra Tromsǿ til Harstad denne helga, men det ble det ikke noe av.

Tog mellom Oslo og Stockholm
Ferje fra Stockholm til St. Petersburg
Tog mellom St. Petersburg og Moskva
Tog mellom Moskva og Beijing

Og du trodde fly var nodvendig???????

youtu.be/Ym05ycZ22TY
hva synes dere om nye låta til karpe?

>folk fodt i utlandet
man kan være norsk statsborger om man er födt i utlandet!!!
er man norsk statsborger er man norsk!
i fölge logikken din er ikke fredrik solvang norsk!!

>Tog mellom Moskva og Beijing
det må være litt av en opplevelse

Snakkes neste år

interrail er uironisk verdt det, får oppleve mye mer av europa enn når man bare flyr over

kilde?

Togferie/bilferie og flyferie er to ulike opplevelser. Ved bil og tog er selve reisen ferieopplevelsen, du ser landet og naturen rundt. Ved fly så er ferieopplevelsen å se byen, eventuelt steke flesk på stranda

det finnes ingen kilde.
han bare fant det på.

og 10 000. generasjons innvandrere (samer)

Så lenge har da ikke samer vært her, 2000 år ifolge wikipedia (mens Nordmenn 10000 år).
En generasjon regnes i 25 år, dvs at at det bare har vært 80 generasjoner med samer.

saman ha vårre hær i 200 000 år din forpulte hestpeis!!!

Samer er Norges urfolk. Vi har vært her for alltid.

Nei. Jeg stemmer på SV dermed blir du fortere brunet.

Du skrev ufolk feil.

dette

Attached: lwRcXdKxDbU[1].jpg (1280x925, 338K)

sånn så kautokeino ut för den hv*te mann kom sörfra utslettet de fredelige samene pga misunnelse

Attached: 0_4e5f5_12ac117e_orig-1024x771[1].jpg (1024x771, 339K)

visste dere at samene egentlig stammer fra atlantis, og det var samene som lærte egypterne å bygge pyramider?
pyramide er egyptisk for "stor lavvo"

Attached: Ivanov-art-1[1].jpg (720x538, 146K)

samene var også de som lærte grekerne filosofi

Attached: Boreas[1].jpg (500x346, 86K)

Solvang er fortsatt basert i mine oyne

>Det er med andre ord strukturene som må endres for at folk skal endre vanene sine
>ja goym folk er for dumme til å velge selv, derfor må vi ta valgene for de

>spansk, engelsk, tysk og fransk kommer til å dele europeiske servere på verden av Krigskraft klassik
Faen, der gikk det spillet til helvete. Tenk å prove å spille med en franskmann som faktisk forstår engelske, men nekter å prate og skrive engelsk

vg.no/rampelys/i/VbazBr/moette-game-of-thrones-stjerne-i-bodoe?utm_source=vgfront&utm_content=row-30

>Motte Hunden
>På Hundholmen

Attached: tumblr_m0wb2xz9Yh1r08e3p.jpg (800x450, 57K)

Fåvæ

Attached: 15611299760303278533257943330845.jpg (1632x3264, 1.24M)

>bil
>storfekjott
DU KOKER KLODE.

Hei, jeg leter etter noen til å hjelpe meg å snakke norsk. Send en e-post til denne adressen: [email protected]

((be nice))

godt forsök, doxeanon!

Er du en rullestoljente?

Basert

ypperlig brev

Attached: 13731338_1816614998567850_957084892_n.jpg (1080x1349, 156K)

Tenkte å se film med mamma. Hun er 55 år gammel, har dere noen filmanbefalinger?

>Ny rapport fra Oslopolitiet: Hele 49 % av alle voldshendelser i 2018 utfort av folk fodt i utlandet
det gjelder oschlo (ingen er overrasket) ikke hele landet

resett.no/2019/06/21/ny-rapport-fra-oslopolitiet-hele-49-av-alle-voldshendelser-i-2018-utfort-av-folk-fodt-i-utlandet/

Attached: 1512248223983.jpg (1000x1000, 127K)

12 edsvorne menn (1957)
imdb.com/title/tt0050083/

Paris, Texas er en veldig fin film som passer for alle. Ikke noen kleine sexscener heller.

Attached: Paris_Texas-1984_Obscure_Masterpiece_Harry_Dean_Stanton-_FlickMinute.jpg (790x480, 38K)

STORE MORKETALL
DEN VANLIGSTE VOLDEN SKJER I FAMILIEN
MANGE TOR IKKE Å ANMELDE
HVITE MENN STO FOR ALL VOLDEN FRA 1930-1945
FAKTISK.NO
OPPGANG FOR FRITIDSKLUBBER
REFLEKTERER IKKE VIRKELIGHETEN
RASEPROFILERING
INSTITUSJONELL RASISME

>I 2018 var antallet voldsanmeldelser 7310. Okningen fra 2009 til 2018 var på 28 %. Okningen i anmeldelser er storre enn befolkningsveksten i politidistriktet, som var 16 % fra 2009.
OSLO HAR ALDRI VÆRT TRYGGERE ENN NÅ!!!!!!!

glem ikke:
korrigert for alder og sosiookonomisk bakgrunn

Sånn seriost, for dere som bor i Oslomabad og kjenner til folket der: Hvor sannsynlig er det at noen betydelig andel av de som anmelder dette selv er negre, altså interne stridigheter eller hva det heter?

>Litt over 54 000, eller vel en fjerdedel av innvandrerbefolkningen, er fodt i Norge av to innvandrerforeldre, ifolge Oslo kommune.

Attached: 1502017580152.jpg (886x1002, 133K)

I 2018 hadde 33,1 prosent av Oslos befolkning innvandrerbakgrunn.

Attached: 1511652173659.gif (270x300, 1.55M)

>Ved inngangen til 2018 bodde det 222 843 personer med en annen landbakgrunn enn norsk i Oslo. Denne gruppen består per definisjon av innvandrere og norskfodte med innvandrerforeldre og omtales som innvandrerbefolkningen.

>Innvandrerbefolkningen utgjorde på dette tidspunktet 33,1 prosent av byens folkemengde. For ti år tilbake, ved inngangen til 2004, utgjorde innvandrerbefolkningen 22 prosent av folkemengden. En stor del av Oslos befolkningsvekst de siste årene skyldes innvandring, og da spesielt en okning i arbeidsinnvandringen.

>Ved inngangen til 2018 utgjorde personer med bakgrunn fra Asia 40,1 prosent av byens innvandrerbefolkning, mens 17,8 prosent hadde afrikansk bakgrunn. Personer med europeisk landbakgrunn (utenom norsk) utgjorde 37,4 prosent av innvandrerbefolkningen.
Enkeltlandene som er sterkest representert i innvandrerbefolkningen ved inngangen til 2018 er:

>Pakistan: 22 891 personer
>Polen: 16 405 personer
>Somalia: 15 608 personer
>Sverige: 12 523 personer

>Litt over 54 000, eller vel en fjerdedel av innvandrerbefolkningen, er fodt i Norge av to innvandrerforeldre. Resten, nesten 169 000, har selv innvandret. Av disse har nesten 68 000 innvandret til Norge etter 2009. Denne gruppen, med botid i Norge på 7 år eller mindre, utgjor 30,5 prosent av byens innvandrerbefolkning.

>Innvandrerbefolkningen er ujevnt fordelt i byen. I bydelene Stovner, Alna og Sondre Nordstrand har noe over halvparten av befolkningen innvandrerbakgrunn. Bydelene med lavest andel med innvandrerbakgrunn er Vestre Aker, Nordre Aker og Nordstrand, alle med andel på vel 17 prosent.

Attached: 1503963129062.gif (320x240, 2.15M)

Jeg har aldri sett en mann lavere enn meg med kjæreste.

hvem höy er du?