/Norgetråden/

helgeutgaven

forrige:

Attached: 7e422b38c4a30daefcfce15544da73487f8059c64287ec5ee7ffcce2316bb57a.jpg (634x400, 208K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=U3wwj85NqL8
aftenposten.no/meninger/debatt/i/BRzx17/Opprop-Rasismeparagrafen-horer-ikke-hjemme-i-et-liberalt-demokrati
no.wikipedia.org/wiki/Kategori:Norske_oppfinnelser
nrk.no/ostlandssendingen/xl/den-utskjelte-1.14578888
vgtv.no/live/179834/direkte-se-pride-toget-i-oslo
youtube.com/watch?v=ALeEBhfRNk0
youtube.com/watch?v=NYj-RCAP13Y
twitter.com/SFWRedditGifs

jodeparagraf

Morn

mårnings

kanskje jeg skal bli gynekolog

Attached: 1486505027417.jpg (641x530, 25K)

youtube.com/watch?v=U3wwj85NqL8

For en hyggelig video gutta

fjotolf hadde dametekke ja

>dfn stortingsrepresentant
Nå skal jeg få ha to måneders sommerferie, og når jeg kommer hjem skal jeg la det lekke ut at jeg kjopte meg kvinnfolk og bli sykemeldt i noen måneder til. Så blir det en representasjon- og erfaringsutvekslingstur til Bora Bora noen uker på skattebetalernes regning for jul under påskudd av noe klimaholloi, og så tar jeg juleferie det åttende desember og kommer igjen mot februar en gang. Så blir det å sitte på kontoret og tulleringe til folk og finne på noe drit til statsbudsjettet så jeg kan få skrevet noe overtid, og så noe arbeid med velgerne. Kanskje mote opp på et mote hvis jeg foler for det. Ta noen moter på Statholdergaarden med mine jodiske herrer (betales av representasjonskontoen) og prate litt med småfolket for å hore hva som skjer ute i riket og hva folk er opptatte av når jeg har kommet meg etter ferien, i april en gang.
Ellers har jeg stort sett fri hele mai, og kjorer hjemmekontor i juni.

staten, det er deg og meg. derfor betaler jeg min skatt med glede!

Hvor nærme sannheten er dette?

overdrevet ca 10%

>fem dager og pakken fra kristiansand er fortsatt ikke i bergen
>ja det kan muligens komme på mandag for pakker kan ikke tas ut på lordager uansett
brennende hat for alt norsk og alle nordmenn. Fyttihelvete

å sende pakker koker kloden, din stygge pikk!
bedre å sende så mange som mulig på en gang.

Snakk heller engelsk, forstår ikke dette norskmongoloide vrovelet

sending packet boils the globe, you ugly dick!
bether to send as many as possible at once!

Liste over Norske oppfinnelser:

ostehovelen

Takk for lonnsokningen, kjære velger!

La meg si det slik, visste du at vi har en digitaliseringsminister og en
Samfunnssikkerhetsminister? Vet du engang hvor mange representanter det er på Stortinget?
Det gjorde ikke jeg for jeg begynte heller (vet faktisk ikke ennå). Jeg tok bare med meg et brett knish på noe fest for noe antirasistiske greier, og sjefen der fikset meg jobben her.
Bjornie, Bastholm, Amundsen, Gulati, Keshvari, Raja, Kallmyr, Bollestad og Erna er idealistiske idioter, de av oss du ikke horer noe om kjekser seg som faen og leker Nav på hoyt nivå. Se bare på Bård, der har du kar som vet å kose seg.

aftenposten.no/meninger/debatt/i/BRzx17/Opprop-Rasismeparagrafen-horer-ikke-hjemme-i-et-liberalt-demokrati
>Straffeloven § 185, den såkalte rasismeparagrafen, omhandler «diskriminerende eller hatefulle ytringer». Paragrafen henviser til subjektive begreper som «hat», «forhånelse» og «ringeakt» som ingen presist kan definere. Lovteksten er så vagt formulert at det i realiteten er umulig å vite hvilke ytringer den kommer til å ramme.

hva tror dere sjansen for at "rasismeparagrafen" blir opphevet i nåværende år?

Liste over Norske oppfinnelser:

ostehovelen
ytringsfrihet som ikke er ytringsfrihet (§ 185)

jeg barre tuller, nordmenn har ikke klart å finne opp noe som helst. Både ostehovel og hypocracy was already invented

De geniale hjernene som kom opp med den amerikanske grunnloven definerte postgang som en av byggesteinene til sivilisasjon i det hele tatt.

Posten går opptil 10x raskere i korrupte afrikanske land med landminer enn i norge.

Noe å tenke på for de som har ikke-norske gener og dermed har mulighet til slik luksus.

Nei så dæven, det kan da ikke seriost være sånn her i Norge? Hva faen

Niri Baklid er i full sving ser jeg...

Attached: skft1bc7b245d430b61c0a11c7b3af278750.jpg (800x983, 135K)

Hvordan foles det å være nordmann når all data viser at afrikanere er intellektuelt bedre utrustet? Det finnes dusinvis av oppfinnelser fra afrikanere, ikke noe fra nordmenn. Posten går kjappere i fattige afrikanske land enn i "rike" norge med veier og biler som ikke bryter ned. Nordmenn har også liten penis, sier vitenskapen.

bare send en epost, bestefar

om norge er så dårlig, hvorfor vil hele afrika til norge?
sjakk matt!

Attached: 1507417727231.jpg (650x427, 47K)

Norsk IQ klarer ikke engang å fatte ideen om at fysiske ting må transporteres. Vi snakker om gullfisk level IQ.

jaja men ihvertfall så kan vi nordmenn sende epost hehe du kan bare sende post på papir du er så dum

Alle sier gjerne ja takk til gratis oljepenger fra naive lavtstående skapninger. Konseptet er kanskje for abstrakt for en norsk hjerne.

godt natt

Samiske oppfinnelser:
>CAT Scan
>Utvinne olje fra kull
>Hjertetransplantasjon
>Stövsugeren
>Modelleire
>Joik
>WD-40
>Metallurgi
>Veltepetteren
Norske oppfinnelser:
>Ostehövelen

Attached: 1429091359-rus-20[1].jpg (1280x960, 681K)

God kveld

Hvis du googler litt finner du fort ut at ostehovelen allerede var "oppfunnet"

Norske folk er på nivå med australske aboriginere. Men dette er ifolge data og vitenskap, så ikke regn med at nordmenn kan fortså det.

Eg må drite

>Norske folk er på nivå med australske aboriginere
de fant i det minste opp boomerangen

Det stemmer, fy faen

norske folk er nå lavere enn abbos

no.wikipedia.org/wiki/Kategori:Norske_oppfinnelser
Vi fant opp landminen, håndgranaten og harpunen. Det er ganske kule oppfinnelser fåvæ

Er dette bipolaranon?

nrk.no/ostlandssendingen/xl/den-utskjelte-1.14578888

Absolutt ikke!
Han hadde aldri latt NRK komme i nærheten av boligen sin.
Det der er nok sutreanon.

Han er ikke transe, noe vi jo vet at bipolaranon er.

Er det sant at bipolaranon er transvestitt? Hva faen?

Slutt å kast pysk 'O' logi på bipolaranon.
Han er/var trådens beste brever.

Nei, det er/var Sjakkanon.

>work is making me move to Bergen
>dont know the language
>dont know anyone in Norway

cant be worse than living in scotland though

>Bergen

Å nei nei nei

Og den dagen jeg pensjonerer meg skal jeg få offentlig gullpensjon som har blitt finansierte av skattebetalerne

>Bergen
I can be your friend

Jeg er stol i rumpen

Har vi mange venner i oslo som skal i pride parade idag? :) Husk kondom forresten

Jeg foler meg undertrykket av homoer. Når skal vi normale folk få vår egen stolthetsparade? Det er på tide vi viser homoene at normale folk faktisk finnes og

§ 185

paragraf sottisekks annet ledd bokstav c

Jeg og en kompis skulle på Eminem konsert i fjor, vi hadde et hotellrom sammen slik at vi kunne vorse for konserten, dette var tilfeldigvis samme uka som pride, når vi kom inn på hotellet sto staben å lo av oss fordi vi skulle ha samme rom. gulp fåvæ

Attached: 531.png (720x960, 762K)

Ja.

Min homofile fetter sa at han hata pride paraden og pride måned. Ifolge han har pride bare blitt et markedslfringstriks

Saksokte du de for å være homofobiske

>lo av oss
Skulle anmeldt de for hatprat og krenkelse. Tenk å le av to unge menn som deler hotellrom og som du tror er homoseksuelle
Det er faen meg år 2020-1

Nei, men når vi skulle ta taxi til konserten så kom taxisjåforen for sent og skylte det på oss, så var kompisen min frekk i kjeften tilbake og så drev de å krangla hele turen. Jeg satt baki som en hanrei og ville bare skli ut av setet

Taxisjåforen fortjener kjeft hvis han er forsen til avtale, kompisen din er basert som ikke godtok at det er deres skyld at han var forsinket.

lol homo

Er på pride gutta, mange sote jenter her. Hvordan overbeviser jeg ei lesbe om å knulle?

Bare si at du er FtM og lesbisk.

sjansen er stor for at minst 1/3 jenter der bare er med for å signalisere at de stotter homoseksuelle. også er det mange bifile jenter der også, er nok de færreste jentene som er 100% lesbisk der

jeg pulte en lesbe en gang.
hun la an på meg faktisk.
hu vakke no særlig pen, men men sånn er det.
"lesber" finnes egentlig ikke.

Hvis du skulle ha sexet to bifile jenter, hvilken stilling hadde dere valgt?

Den nye naboen hevdet at datteren hans får allergisk reaksjon av Wi-Fi signaler. Hvilken router bör jeg kjöpe for å sende ut de kraftigste signalene ?

Hadde hatt den ene sittende overskrevs på kuken min med daiene hennes i fjeset mitt mens jeg pulte den andre, så kunne de ha byttet plass etterpå.

Får deg virkelig til å tenke, er vi nordmenn undermennesker?

Attached: Screenshot_20190622-134219.jpg (1440x303, 93K)

>allergisk mot elektromagnetisk stråling med en arbitrær frekvens
Finn deg en klump med uranium og legg utenfor vinduet hennes

>vi smuglet
men vi har heldigvis sluttet nå

Ett rompehull på munnen og ett på nesa

husk hammer

hvorfor kan ikke dette kvinnemennesket skrive riktig?

>full opptjening er vanligvis 30 år
>full opptjening for stortingsrepresentanter er 12 år
>full opptjening for regjeringsmedlemmer er 6 år

>hvorfor kan ikke kvinnemenneske skrive
godt sporsmål

jo bedre lönn og vilkår stortingsrepresentanter og regjeringsmedlemmer, jo mindre er sjansen for korrupsjon!

>husk kondom
men homsofile kan ikke bli gravide

er du en sånn billefanger?

er du en sånn som tror at folk bare kan bytte til det kjonnet med tilhorende kjonnsorganer?

utvid

er det for seint å gå i pride tåget

aldri for seint

se homotoget live her!
vgtv.no/live/179834/direkte-se-pride-toget-i-oslo

dette er jo eineste dagen innvandrerne i oslo er redd for å gå ut istedet for vise versa

masse innvandrere i denne videoströmmen, din stygge fascist!

Er det noe spennende som skjer ute i den store verden i dag, da?

vet ikke hvor oslo er engang jeg

*spiller flǿyte*

Attached: 1560031382454.jpg (932x720, 104K)

Kanskje snart

*knuser patriarkatet*

Attached: 5.png (300x400, 231K)

youtube.com/watch?v=ALeEBhfRNk0

Tenk at Fjellet fra Tronespillet ble BTHU av en homo

trodde homser var svake og feminine jeg

Basert.
youtube.com/watch?v=NYj-RCAP13Y

ser ut som en pingle i forhold til fjellet

homofile innvandrere? finnes det noe mer degenerert

Attached: 50a.jpg (470x595, 201K)

Jeg ville sagt froskebreving

*erklærer klimakrise*

dette er en djevel, din dumskalle

Attached: 1560636222353.jpg (508x379, 35K)

Viss du går i pridetog, skyt deg selv

Attached: download.jpg (785x677, 21K)