lördagskveld-utgave
forrige:
/norgetråden/
Other urls found in this thread:
no.wikipedia.org
atlanticsapphire.com
en.wikipedia.org
twitter.com
Har samme musematte fåvæ
Tenk hva Mohammed kommer til å tenke i 2060 når to av hans 18 oldebarn har kommet ut av skapet
Ettersom Mohammed har barn og dessuten blir boende her i vesten, kan vi tenke oss at han nok er et helt vanlig menneske med moderate holdninger som nok kunne vært åpen for å godta oldebarna sin legning.
Hva med Mustafa?
Han vet jeg ikke noe om annet enn hva han heter.
Tenk om jeg og knuset har barnebarn i 2060?
Nei, ting som aldri kommer til å skje...
>dfn kommer aldri til å få barnebarn
Jeg ga deg en gyllen mulighet, og du bare kastet den vekk
Beklager, jeg kjenner nok ikke til hva du enn hinter om.
Det går fint, frosken forklarer alt
Så bra da!
er du en sånn froskehater, anonsen?
>hva jeg vil gjore med alle froskebrevere
ingen froskehatere i våre tråder!
>windir
basert
Denne her da
Lille Apu ble drept
F
S
hjelp
En skikkelse lå der på bakken
Så vond at de blomster rundt visnet
En dyster sjel lå der på bakken
Så kald at alt vann ble til is
En skygge da falt over skogen
Da skikkelsens sjel visnet bort
For skikkelsens sjel var en skygge
En skygge av vondskapens makt
Eg må drite
Svensker er nordens tyrkere, et folkeslag som bare har vært et hinder for nabostatene sine.
Og samer er nordens sigoynere. ubrukelige pygme folk som aldri har gitt noe tilbake til landet som har fostret dem.
skremmende sant
Gje han evig kvile
Gje han sjelefred
Gje han sælt minne
Martyrium evig liv
Gir ein heila livet
Martyrium da blir
Vis han evig kvile
Vis han sjelefred
Pris hans sæle minne
Pris han evig liv
Martyrium da måtte skje
Atjan hondra lik drive rundt i fjorden
Da skjine i lunke blod under Hogen
Men ein e gjennom Dauden boren
Med Gudane han e foren
Rumpesår arm*ner detektert
Du vet hele verden misliker dere ja.
Trenger ikke være armener, greeker, kurder eller...ja, for å hate tyrkere.
Dette.
Tyrkia burde deles opp og fordeles noenlunde likt mellom Hellas, Armenia og en uavhengig kurdisk stat.
Er ikke tyrker en gang, men Balkan og mesteparten av midt-osten hadde hatt litterært null (0) kultur og vært afrika-nivå ofre for vestlige imperialister om det ikke var for det Osmanske rike.
En gjeng HVITE mennesker, som aldri har vært utsatt for rasisme, mener loven om rasisme ikke er nodvendig.
Det er litt som å sporre folk som er domt for voldtekt om de mener det er nodvendig med en paragraf mot voldtekt.
Moxnes hold kjeft jeg prover å sove
>blir avfyrt og sinna av at mennesker med annen hudfarge ikke synes det er greit å bli diskriminert
Hvorfor er hvite sånn egentlig?
hvorfor lukter bæsjhudede mennesker bæsj?
jbs?
Hvis 0-2 så runker jeg til Fucking Åmål
Hvis 3-5 så runker jeg til Bare Bea
Hvis 6-8 så runker jeg til Få meg på, for faen
Hvis 9 så runker jeg til Isslottet
Brev scenen du runker til
hvis 0-9 så skal du i kasjotten min ikke så gode mann
du glemte "Lime"
tror jeg runker til lime
Hvis singletter runker jeg til bilder av klassevenninner fra videregående
Hvis dubletter runker jeg til bilder av klassevenninner fra barneskolen
kjære konstabel, det er faktisk helt lovlig å runke til norsk film (til den höye kunstneriske verdien så klart)
ble ikke sint, men hvis du tror det, bra for deg Moxnes. kanskje de ikke tilhorer Norge? åjsann den hadde du ikke tenkt på, da hadde de ikke trengt å bekymret seg over sånt hvis de var i hjemlandet sitt
Liste over norske oppfinnelser:
1. Ostehovelen
2. Over en uke postgang fra kristiansand til bergen
Liste over oppfinnelser av australske aboriginere:
1. Boomerang
2. Pinne
3. Sten
Foler vi kan utvide listen enda mer. Nevn flere nordiske tenåringsfilmer med sex i fokus
no.wikipedia.org
hold kjeft same
doden på oslo s
>Tripp-trapp-stolen
det mektige norske intellektet har vært på gang igjen
>dfn ingen tripptrappstoljv
kanskje du ikke så landminen og granaten? tilbake til skolen med deg same
>vræl hvorfor må jeg behandle folk med annen hudfarge som mennesker, dette er et overgrep!!!
Ha samleie din jævla autist
Tull og logn. Det tar over en uke å sende en pakke fra kristiansand til bergen. Ostehovel IQ er på flor og fauna nivå.
>Bare Bea
Norsk kvalitetsfilm det
Det tar over en uke å sende en pakke et par mil og jeg fant bare opp en ostehovel men nå skal jeg fortelle deg om hvorfor jeg er den smarteste og snilleste personen i verden du skal hore på meg jeg hoyesteprest for fred og snillhet jeg ble voldtatt av en somalier og skryter av at jeg ikke anmeldte det for han kan bli deportert ååååå jeg fikk orgasme av snillheten og visdommen min jeg er den beste personen i verden
>Avfyrt kommunist
åj, ikke noe nytt her, kanskje var det litt vanskelig for den lille hjernen din å få det i deg. de burde ikke bo her oppe her solen ikke skinner som som den gjor der nede utenfor Europa
Spy over et norsk flag. Alt norsk er rent SPY
btw du kan fint voldta en nordmann, det gir han en fin unnskyldning (ikke at han trenger det) til å skryte
Det tar over en uke å sende en pakke fra by til by i territoriet merket "norge"
Dette er ikke et utviklet land.
>Jodelukt i tråden
Hvem lang tid tar det egentlig i andre land?
natt til 17
aldri sett noen bite på agn så hardt for
Hvis et par hundre konspiratoriske joder kan gjore postgangen i et territorie med 5 millioner nordmenn værre enn Somalia, hva sier det om norsk intellekt?
Tre dager MAKS i alle andre land.
>Ha samleie din jævla autist
Foles godt å bo i Tromso og ha slekt i Oslo, Tromso og Oslo er de to store postterminalene som er igjen
t. Kai-Ronny Hansen, 22 år gammel jomfru fra Kongsvinger
SPY over det norske "flagget." Voldta en nordmann i ræven.
(han liker det, bevis: de skryter av det i norske artikler)
Gjor det nå.
Æ S J
S
J
>Tre dager MAKS i alle andre land.
Hva faen, jeg hater Norge nå?!?
Her har vi en autist ser det ut som
Norske menn gråter mye. F.eks. hvis de bli voldtatt og volteksmann-klun blir deportert
Feel free to rape a normegian "man"; they'll brag about it and fight for your cause
>22 år gammel jomfru fra Kongsvinger
går faktisk ikke an.
selv denne karen får pule i vingertraktene
nei, vent, du er han med agnet
soren klype åsså!
Finnes det noen 22 år gamle kvinnelige jomfruer i Hedmark?
Sånn går det når du er en svak Nordmann. dette er flagget ditt
innovasjon handler om mer enn bare å være forst ute med en duppeditt. For eksempel å lage noe brukbart ut av duppedittene. Landbaserte oppdrettsanlegg for eksempel
atlanticsapphire.com
>du vil aldri gni tuppen mot de innsnurpa leppene hennes og smore sæden utover
1. Ostehovelen
3. Tripp-trapp-stolen (ja, de skryter faktisk av dette)
4. Voldteks-konvertering (voldta en norsk mann i ræven så blir han konvertert til din sak og vil skrive artikler i ditt forsvar)
Tenk å se på ei hvit jente som har afro-norsk guttevenn.... Gode Gud det hadde vært noe
Jeg er en hvit nasse, men er bare noe med tanken på hvite jenter som blir sexet av store kraftige sorte menn som får meg til å sikle.
Tenk en 195 cm höy veltrent svart mann som får med seg ei liten blond kvinne på 160 cm med liten stram rumpe og mellomstore daier hjem fra byen. Jenta har på seg en hvit sommerkjole som den svarte mannen kler av henne. Han kler av seg og lofter tak i den hvite jenta, de driver med diverse stillinger.
Gode Gud det å se på hadde vært himmelsk
Hyll seier
>vi var ute å drakk i går uten deg og vi ble bare sååååå fulle hahaha
Kvinner skal respekteres, ditt monster!
knel for Dansken Ola Nordmann
>ei liten blond kvinne på 160 cm med liten stram rumpe og mellomstore daier
Bokstavelig talt lillesǿster, hvis hun hadde bleket håret.
Dette her er rasisme mot sorte mennesker
>du vil aldri torke de tårevåte kinnene hennes med pikken
Det er litt merkelig at hver gang det kommer en ooga booga med HIV inn i norge, så blir det epidemi hvor opptil 100 norske kvinner blir infisert. Sjansen for HIV smitte ved heteroseksuelt samleie uten kondom er bare ca 1 i 100.
Vi må regne med at hver innvandrer derfor har sex med rundt 10000 norske kvinner.
Når vi tar hoyde for ratio innvandrere til norske kvinner, så kommer vi frem til at hver norske kvinne i gjennomsnitt har ligget med rundt 50 innvandrere.
Hva med hun her i stedet?
>Det er litt merkelig at hver gang det kommer en ooga booga med HIV inn i norge, så blir det epidemi hvor opptil 100 norske kvinner blir infisert
Dette har nok faktisk aldri skjedd.
dette er rasistisk, ingen innvandrere har HIV, dette er en ren nasselogn
en.wikipedia.org
I Island var det nylig en også. Skjer hele tiden i land med mye kvinner av norske blonde gener.
finnes det 22 år gamle kvinnelige jomfruer i norge?
feite harryfolk puler mer enn de fleste fordi de er faktisk litt maskuline og frampå. de storste jomfruene er sånne veike asosiale feiginger fra byen/boligfelter utenfor
>Simon
å nei nei nei
nei
>veike
altså i muskulatur? ser at det ordet blir misbrukt mye
Norske "menn" (males) er veike i alt. Hvorfor tror du vi norske kvinner knuller innvandrere?
1. Ostehovelen
3. Tripp-trapp-stolen (ja, de skryter faktisk av dette)
4. Voldtekts-konvertering (voldta en norsk mann i ræven så blir han konvertert til din sak og vil skrive artikler i ditt forsvar)
>jomfru hedmarking
Kai-Ronny er så Harry at han bare klyper jenter på rumpa, ofte blir minst ei full jente (som sannsynligvis er i slekt med han) hjem