Tut tut, niet zo mokken.
/nederdraad/
Ik neem aan dat er in België ook GGZ bestaat, dat is namelijk wat jij nodig hebt.
je mag nog altijd mee op reis hoor geld komt en gaat
Nee, ik heb geld nodig. Dan komt alles weer goed. GGZ is voor normies die een normieleven hebben en zich zo normie mogelijk willen voelen. Ik zal rijk zijn of ik zal dood zijn
>Nee, ik heb drank nodig. Dan komt alles weer goed. GGZ is voor normies die een normieleven hebben en zich zo normie mogelijk willen voelen. Ik zal rijk zijn of ik zal dood zijn
comfortabel
het is een beetje te laat nu, ik kan niet naar buiten zolang ik arm ben. pas bij 5 miljoen begint het leven voor mij
Wat is het actieplan?
Kont in onderbroek
De rest van mijn geld staat uitgeleend, maximum nog 3 weken. Dus ik moet eerst wachten en afkicken. Daarna alles op bitmex en opnieuw doen wat ik 2017-2018 gedaan heb. Ik hoef maar 4 keer te vedubbelen en ik heb weer een miljoen. 4 trades op 10x voor 10%, dat moet met de huidige volatiliteit wel lukken
zou niet kunnen voorspellen wat er nu gaat gebeuren. Het kan niet blijven stijgen, maar dat denk ik letterlijk al een maand. Denk dat hij naar 14-15k gaat en dan terug naar 9k
*klets*
Ik hoop nog steeds dat het een trap is en dat iedereen alles verliest zodat ik niet moet toekijken hoe iedereen stinkend rijk is bij 50k terwijl ik 700 btc had. Maar het ziet er allemaal heel sterk uit...
Echt dom, ik zie het al maanden maar toch durfde ik het niet te longen want "je weet maar nooit dat ze het dumpen en dan wil ik niet gekloot worden".
Ik heb letterlijk 1000 btc aan trading fees betaald aan bitmex omdat ik steeds sluit en heropen, ipv gewoon stops te zetten.
Paal
Kwil jossen
mag nie
viespeuk
>700 btc
deze pijn zal ik me nooit kunnen voorstellen. Hou je sterk vriend
Mag wel
Doe je ding
Paal aub wat autisten
paal je anus
dubbels en ik doe mee aan de lotto
Aan de kontmuntbelg, zodra je een miljoen hebt behaald gewoon alles verkopen kerel.
Los je schulden af als je ze hebt, koop een leuk appartementje ergens van maximaal 200k-300k en ga in wat beters zitten met 600k en houdt 100k als noodfonds of voor je dagelijkse dingen.
Niks mis met zuinig leven en beneden je stand
Heb seks
Dubbels en Fiona begint vanaf maandag weer te palen
Maar ik wil hoeren neuken en nooit werken. Ik draai niet meer in de normale maatschappij, en om te kunnen rentenieren heb ik enkele miljoenen nodig. Daarbij heb ik nog extra geld nodig omdat ik anders nooit aan een vrouw geraak. Ik wil financiele dominantie. Ik wil een rijke nerd zijn die zijn gat veegt aan de wereld.
Waarom mogen mensen van het mannelijke geslacht niet minder bedeeld zijn (genitale omvang)?
paal je anus om miljoenen te ontvangen
Kijk naar je bedrag wat je nu hebt, en kijk hoe haalbaar het is om meerdere miljoenen te halen, meerdere miljoenen haal je niet snel, dat duurt gewoon even als je niet het enorme risico van kontmunten wilt lopen.
Zorg er eerst voor dat je je in je basis behoeftes kan voorzien zoals een woning voor jezelf, eten en vervoer. Daarna ga je kijken wat je nog meer kan doen.
Met een mentaliteit van alles meer meer meer en het liefste nu kom je altijd in de situatie van teleurstelling terecht.
Omdat mannen met een kleinere pik evolutionair gezien niet het zaad van de vorige man eruit kunnen pompen uit de vagina.
Kont in onderbroek
NU
Dus zij mogen niet seksen?
Inderdaad
Waarom zouden ze het niet mogen?
Maar wel bestaan of niet?
Het is de vorige keer gelukt in 6 maanden om van 500 euro naar 2 miljoen te gaan, ik moet gewoon weer mentaal in orde worden en terug op hoog niveau spelen zoals ik het kan
Ja, dat dan weer wel
Omdat er een taboe zit op seksen met een kleine pielemuis
Blijf dit tegen jezelf zeggen en je zit binnen een half jaar weer op 0.
Dit is gewoon een gokverslaving vriend, zoek onironisch professionele hulp ipv door trots niet toe te geven dat het je een keer niet gelukt is
Waarom zijn alle fvd auti's hier br*bos
Maar wel met een dikke jas aan toch om het lijf te maskeren
De taboe van vrije keuzes?
Nee vrouwen zijn namelijk genetisch geprogrammeerd om alleen te willen seksen met groot geschapen mannen
ik geloof in je. je kan het
Dat maakt niet uit, geen enkele vrouw ziet je toch zitten
je onzekerheid straalt dwars door je winterjas heen
Ja ze kunnen echt aan je ruiken of je een grote of kleine biemel hebt zeker
Ja maar anders wordt je continu uitgelachen door het feit dat je verloren hebt in de genetische loterij
Je begrijpt het niet.
Er is voor mij geen leven als ik geen geld heb. Een normaaltjesleven met een job zal ik nooit doen. Ik heb dus kapitaal nodig om nog 50 jaar te leven. En véél kapitaal om goed te leven. Dat verdien ik wel, na jaren opgesloten te zitten. Als het mislukt heb ik het tenminste geprobeerd, en dan is mijn levensstrijd voorbij
Dat heet big dick energy (bde)
Onzekerheid is small dick energy
Heb gewoon seks
Nee, maak jij je maar geen zorgen, iedereen zal jou toch negeren
Topic van de avond: kleine boemel verliezerij
paal je anus voor miljoenen
14cm met een egale eikel is prima
Ex zei dat ik niet mocht klagen
Niemand wil een vieze negerlul
Erg klote dat Jow Forums gewoon een verlengstuk is geworden van Jow Forums
paal je anus met biemel
De samenleving moet een bokszak hebben en dat zijn heden ten dagen klein geschapen "mannen" vroeger waren dat gehandicapten, vrouwen, lghbt-ers en minderheden. Mensen zijn kuddedieren verdeel en heers
Ik begrijp je wel, je trots zit je vooral in de weg, en de gedachte dat je ooit zoveel had en zo had kunnen leven. Je zal ooit eens onder ogen moeten en gaan zien dat dat er gewoon niet in zit waarschijnlijk. En acceptatie zal hoe dan ook volgen
Hup hup turkie
Kleine piemel loser hier (17cm) heb een keer een hoer bezocht en ze zei dat ik gemiddeld was en dat ik citeer "Aziaten pas een kleine piemel hebben"
Paal je anus
>Ik doe kaka en verrassing het is weer diarree.
>17cm
Dat is toch een paar cm boven het Nederlands gemiddelde
Misschien maar vrouwen willen altijd mannen onderdrukken en dat dat doen ze dus door dit soort zwakzinnige beledigingen te gebruiken
THUUUIS
OPNIEUW THUUUUIS
IK PROBEER HIER TE ZIJN WANNEER HET KAN
EN WANNEER IK THUISKOM, KOUD EN MOE
IS HET GOED MIJN BOTTEN OP TE WARMEN NAAST HET VUUR
>amsterdamanon/schizo
>koffie
>fiona
>oxford
>klepel
>k3
>ggtvd
>leo
>friet
allemaal weg
Amsterschizo paalt nog steeds
Je kan hem herkennen aan zijn apu plaatjes
ik ben hier nog
ik ben er nog
ik ben er ook nog
Waarom sta hier nog niet tussen?
Oxford is wel oke, de rest is kanker
Leo is naar het Joegoslavisch oorlogstribunaal
Klepel is ontvoerd door een van zijn discord kechs
Oxford in de gevangenis omdat hij zijn studente neukte
Amsterdamanon is nog steeds in de houdgreep van een AH medewerker
Koffie is opgepakt voor pedofilie
Fiona heeft een overdosis oestrogeenpillen genomen
Smaad en laster
Smakeloos en ontlasting
Ik praat alleen maar in Negan citaten en mijn moeder wil mij het huis uitzetten. Wat doe?
koffers pakken
Ik kom nog wel wekelijks denk ik, ben blij dat ik na 5 jaar eindelijk verlost ben van deze plek.
Alsook,
>dvw je realiseert dat al je vrienden en vriendinnen een relatie hebben of actief op zoek zijn
ik ken deze voel
AHHHHHHHHHHHH ZE HEBBEN NOOIT MEER TIJD OM TE CHILLEN
En als ze kinderen krijgen blijf je alleen achter
Zoek dan gwn een vd
Alleen dan op cafe gaan?
kk
echt heb seks-tier advies
waar is die 2 mil naartoe?
>ik
We kunnen niet ruiken wie je bent, randdebielen
Dat is toch gewoon de enige optie
ik ben het
um heb jij een vd dan????
ik ben het
Ouder worden is niks aan. 16-20 zijn je beste jaren.
deuk haar hoofd
Ja
Een jongen van de sportschool wil vrienden met mij zijn ofzo. Hij appt mij af en toe om te vragen wat ik die avond doe en of ik tijd heb, en hij komt dan met voorstellen en 'hoelaat we gaan'.
Ik heb daar geen zin in dus antwoord ik altijd terughoudend maar dan wordt hij boos. Eerst vreemde berichten op FB en vanavond een naar bericht via whatsapp. Ik zie hem letterlijk een twee of drie keer per maand in de sportschool en dat is het.
En nee, het is geen homo dus spaar je de moeite met die fantasieën. Wat vinden jullie ervan en wat zouden jullie doen?
Hij zit in de kast en denkt dat jij ook in de kast zit.
Godver
oké en als we dat scenario uitsluiten en iedereen hetero is. Wat dan?
Wellicht vindt hij je op een heteromanier zo aantrekkelijk dat hij een relatie met je wil, op een heteromanier natuurlijk.
>Met je moeder?
Hij wil je kontje bonken als je de zeep laat vallen