/norgetråden/

Kykelikokos-utgaven

Forrige:

Attached: bowler.jpg (1354x1054, 710K)

Other urls found in this thread:

tv2.no/nyheter/10686721/
myredditnudes.com/
twitter.com/SFWRedditVideos

...

Vi bruker denne.

den er den rettmessige ja

Ser ut som /norgetråden/ er på det seksuelle markedet nå gutta

Attached: rullejv.png (700x645, 647K)

Fortsatt
>Sendingen er innlevert til terminal og videresendt.
>19. juni 19.27 - 4606 KRISTIANSAND S
Domt til norsk folkeslags u-lands helvete og vil aldri komme.

Vi skal regelmessig gå gjennom den korte listen av norske oppfinnelser til både landsmenn og utlendinger så alle får vite sannheten om dette steinalder folkeslaget.

Selv om hun er i rullestol så er hun ikke så stygg at hun ikke bare kan gå på byn og ta med seg hjem en gjennomsnitlig person av det motsatte kjonn.

Vi norske gutter derimot forblir jomfru mesteparten av livet fordi alle damene vil ha morke utlendinger. Til og med street shitters får mer napp enn oss.

Må mote opp fysisk på NAV i morgen fordi NAV i denne drittkomunen i Hedmark har ikke timebestilling eller skjema på nett

som sagt tidligere: negere har lavest prioritet

>Dunning-Kruger, fagfellevurdert, livets harde skole.

Attached: npc.png (416x435, 114K)

Handikappede personer er summa summarum overlegen norske gutter/"menn."

Fy faen

slike hvite kvinner kan bare rulle inn på et utested og finne en type. får hun ikke tak i en mörk kjekk mann så er alltid ola nordmann en mulighet.

>Dunning-Kruger
Minner meg om han fyren som alltid bruker det som argument i NRK sitt kommentarfelt

Hva er dette for noe negativitet? Ikke bare er det en rullestoljente som desperat vil ha seksuell oppmerksomhet, hun er grellt stygg og jævlig i tillegg. Dette er bokstavelig talt trådens drommedame og dere skal la sjansen gå fra dere?

en sjanse i livet, ble fodt med hvit hud og blondt hår.............. hvorfor leve?

Når fikk de kommentarfelt tilbake? Alle norske medier sluttet med det etter Breivik. Har ikke lest noe norsk siden det.

Vennligst hold tråden fri for hanrei-fantasiene dine.

- Styret

Problemet er at hun er ei hvit kvinne, og vi vet alle at hvite kvinner kun vil ha svarte menn. Vi norske menn med lyst hår er nederst på rangstigen og kan kun få jentevenn som vi importerer fra Thailand eller Ukraina (jentevenner fra disse to landene vil også forlate oss når de ser hvor store og mandige svarte menn er)

Jeg tror ikke du leste artikkelen. Jeg sier at selv en dame i rullestol kan ta med seg hjem en OK fyr fordi det er slik markedsplassen fungerer for kvinner. Hun sier selv hun går ut. Hun får seg et ligg når hun vil men hun klager over at rullestolen er det forste tema folk tyr til.

Tenk å være en patetisk lav, feit, skalla og bleik mann med liten tiss som sitter og runker mens han fantaserer om at negere har seg med norske damer da

>97% av forskere.

Attached: npc_.png (416x435, 124K)

this

jeg bare ga opp, holder på med hobbyer i stedet for å tenke på kvinner. Tanken slår meg bare når det diskuteres.

>Jeg får sjelden eller aldri oppmerksomhet fra menn fordi de syns jeg er sexy.
>Jeg er ikke engang attraktiv for folk

Nei vet du hva, nå sortner du håret, tar sol og ringer henne, På din beste gebrokne norsk sier du at veldig gjerne vil ha kose med de forferdelige valkene hennes og det gudsforlatte mannetrynet. Livet tilbyr faktisk ikke så mange sjanser til å jokke på en hemmisformet sekk med ekkel potetmos. Vær din egne avskyelige lykkes smed.

Hun er jo ei stygg rullestoljv, ikke ei av de fine rullestoljentene for å si det sånn.

Egentlig gir jeg faen i jentevenner nå, hva så om jeg forblir singel resten av livet ?

Når hun fyller over 30 så blir det jentevenner på deg også. Noen må jo forsorge jenta og Mohammed sin unge

Eg må drite

Hvis du vil påstå at en dame i rullestol som ikke er en hiroshima tier kotelett av ekkelhet ikke kan få seg ligg nesten like enkelt som alle andre damer så er onus på deg å bevise dette. Enhver dame over 1/10 har tusenvis av menn innenfor 1km radius de kan ligge med ved bare å sporre, bl.a. desperate norske gutter (hadde ikke sagt nei takk selv da jeg er typisk norsk jomfru med lyst hår).

Hvor er Elen på X/10 skalaen? Hva med andre kjente rullejenter i tråden, som Birgit osv.

Det er godt mulig hun kan få seg mange ligg, men i dette tilfellet har du potensialet til å være ett av dem. Dere syter og maser om dette i hver eneste tråd, men du verden hvor lite handling nå som muligheten byr seg.

Et sted mellom 1 og 2. Hun mangler åpne sår eller uhumske utvekster.

Skal si Samuel er aktiv i dag.

Når var det ble fy fy å drikke melk?

etter at de fant ut av kupromp koker kloden

Har ikke fulgt med norgetråden så lenge at jeg kjenner til e-celebsene deres.

Du forstår lite av det jeg sier. Selv en handikappet dame har tilgang til 99% av ugifte menn, så selv de vil ha utlendinger, ikke oss norske gutter. Holder heller på med hobby enn å nedverdige meg selv til å håpe på pity sex.

Birgit Skarstein også kjent som Biceps-Birgit, driver med roing og langrenn for handikappede, er AP-politiker, realitykjendis og rullestolwaifuen til Samon.

Ok. Sluttet å folge med på norske medier etter at de stengte av kommentarfelt.

Goyard jeg har det, av hvit kjoper det selv om jeg ikke trenger det! Jaja Filip lim kjop det, Rolf Odin kjop det jajaja!

Skjonner ingenting av dette. Er det norgetråd meme eller en ny form av norsk som har skjedd siden Breivik tvinget oss alle til å lese utenlandsk media.

Forklar hvordan Espen får det til

espen er kjekk, veltrent og har lav fettprosent.

Attached: 14bud.jpg (5116x2880, 1.5M)

Espen er hvit.

>forsiden på NRK akkurat nå
>Sjakk-drama
>Sjamanisme
>Rullestoljenter
>Perverse nordlendinger

Alle tegn peker mot Samon

Hvem er Espen, Samon, osv?

Ikke gå ut i fra at alle er samme innavlede norgestråd familie

Men ejg gjetter at han er en kjendis? Hvis du har penger eller fame så spiller selvfolgelig rase ikke noen rolle.

>"Å gjore" listen på jobb hoper seg opp mer og mer drittoppgaver for hver dag
>jeg får ny jobb om en uke

Folesgodtmann.jpg

Attached: bent.png (206x245, 9K)

De er begge """trådpersonligheter""". Espen er så fattig at tråden har vipset ham matpenger og er ikke kjent utenfor /norgetråden/. Du ser ham på bildet til . Tråden hyller og forguder ham fordi han har sex med minst to kvinner på tross av feil rase, utseende, bankkonto, kjendisstatus, jobbforhold, sosialt ry og utdannelse.

Samon er en eller annen tilsvarende stakkar fra Tromso med en sær lyst på rullestoljenter.

Samon er en tilsvarende stakkar

mao troll som bruker bilder fra facebook og spinner morsomme historier som tilfeldigvis også er okonomisk incentivized

Slik leser jeg det da

>drukket seks pils nå
>slurker mer whiskey
>klarte å glemme pizzaen i ovnen så den ble svidd

j-jeg...........

Attached: 1503622734090.gif (480x300, 1.45M)

slurker i meg en sup bushmills selv, men skal på jobb i morgen, så blir med ett glass

Jeg ble kvitt ovn, kjoleskap og mye mer, prover å eie så lite ting som mulig. Fant ut at det går an å steke pizza i wok panne med lokk. Nesten umulig å brenne, og bare bunnen i så tilfelle, blir alltid perfekt.

når jeg horer om mamma sin oppvekst skjonner jeg ikke helt hvorfor folk hevdet at sprengere kunne suse gjennom livet

>kjoleskap
*dvs byttet ut med en sånn du sitter på benken og som har plass til en sixpack og lit pålegg, ikke mer.

tv2.no/nyheter/10686721/

Attached: ribbu.jpg (375x329, 14K)

>Over 250 personer hadde trykket «delta» på arrangementet «Topplos pridebadekos på Sorenga». Klokken 13 sondag formiddag dukket 11 personer opp på bryggen i Oslo sentrum.
to be fair beste ratioen jeg noensinne har sett på e-aktivister og deres lofter. Ofte 50,000 til 15 og slikt

>troll som bruker bilder fra facebook
Hva mener du? Han har gitt oss nummeret sitt for vipps, som stemmer mot navnet og facebookprofilen. Han har også lagt ut bilder av seg selv med damene

Alle som rangler med begging cup på internett er full av bullshit, 100% av tiden

vet ikke alder på folk i tråden men jeg har intertubed siden sent 90-tallet og sett alle tricksene disse folk spiller på paypigs

Beklager manglende norsk forresten, ikke snakket mye med nordmenn på lenge

Hun er en 4/10 med mannefjes.

Jeg vet ikke hvorfor jeg forsvarer denne fyren engang men tiggingen var et eller noen få isolerte tilfeller for lenge siden. Nå tror jeg er du er om lag oppdatert på det poenglose mokket som foregår her. Kos deg med den kunnskapen.

>Sokte Birgit Skarstein for å se hva vi snakker om
>klikker youtube video "SpareBank 1 SMN Talentstipend - Birgit Skarstein"
>5,143 views
>0 comments

Til og med på youtube blir norsk kommentarfelt utslettet, lmao

skal du bare bo i en helt tom kåk da eller??? kan jo like gjerne kjope deg tvangstroye i samme slengen

neger...

Mindre overflater og krinker og kroker gjor det lettere å rengjore. Mindre eiendeler gir storre folelse av frihet. Kjope det beste av det beste på det du må ha har som oftest den folgen at det oker i pris på lang sikt heller enn å redusere 50% i verdi sekundet det tas ut av butikken. Det er bare en personlig filosofi som jeg skjonner ikke passer de fleste

>Joda, jeg foretrekker jenter i rullestol, hvordan visste du det?

Attached: comment_6N76EzinrYTVz83oP8fTu6xqXvVtk8Rp.jpg (633x711, 71K)

Men er ikke daier bare i veien når du skal bade? Jbs, må jo være lettere å svomme når de to kulene med fett ikke henger og dingler foran

Lurer på hva typen hennes hadde gjort hvis en fyr så litt for lenge på daiene til jentevennen hans

Attached: Screenshot_20190625-191559~2.jpg (2707x1385, 431K)

>bade på Sorenga
Hahaha, folk drar dit for å vise seg frem. Trodde du virkelig at jenter flest bada på stranda??

Falt i trappa igår. I dag har jeg vondt overalt. Gud bevare meg

er jentene på nudiststrand fine eller stygge??

Sånn er det å bo i negerland lille venn

Hey. I ny her. Have ikke talked til Norwegian i en long stund så have glomt mang norsk speech lissom.

Svalbard er det stedet i Norge med hoyest ikke norsk befolkning i prosent!! Jeg bare nevner det, uironisk 56% norsk

Hold kjeft Espen. Du er stygg, bleik og er en mannling.

Stygge og gamle

Sannsynligvis gamle. Vær obs på nudiststrand, nudistfamilie er en greie og vi vet alle hva som skjer hvis du prover deg på ei 14 år gammel naken jente

Hvorfor vil du sexe jenter som ikke har nytelsesevne i fitta?

I ny her, but I undre the samme thing. Sorry for I har glomt mange norwegian språk. Have ikke snakk med many norsk in long tid.

>14 år
14 år gamle jenter vil heller drepe seg selv enn å bli sett på stranda sammen med mor og far

lillesoster pleide å være med meg og kompisene mine på stranda da vi var 18 og hun var 14

You er her foreldre?

>lillesöster
Skal jeg beskrive min lillesöster for tråden eller??? Hun er ei lav jente (159 cm höy), litt mage, langt svart hår, D cup og har en stor rumpe. Hun er rappkjefta, respekterer ikke foreldrene sine og banner hele tiden.

You er her mom og pappa?

litt mage gjor da ingenting, mer å ta i

Min lillesǿster er nordnorsk, 160 cm hǿy, med lite fett og mye lårmuskler, krusete brunt hår og brune ǿyne. Hun er ei ganske tradisjonell bondejente fra bygda.

Du are henne parent?

Ja skal vi snakke om sostre? Har en som er bygget som en tonne. Hun er veldig vennlig med meg men vet hun har en tumblr og kan beskrives som en SJW gjennom det jeg har lest der. Hvite menn er djevelen osv. Alle de andre sostrene mine er normale og giftet seg med flotte folk, og stifter mye barn lik våre foreldre.

Du are henne mor og dad?

Hele vårt univers var i en varm, tett tilstand
Deretter begynte utvidelsen for nesten 14 milliarder år siden, vent
Jorden begynte å kjole seg, atmosfæren begynte å forme seg
Neandertalerne utviklet verktoy
Vi bygde en vegg (vi bygde pyramidene)
Matematikk, vitenskap, historie, avduker mysteriene
Det hele startet med det store smellet Hei!

Min lillesǿster er fra Oslo som meg, hun er faktisk nokså pen (ikke ment som innavl), men så autistisk at hun faktisk ikke skjonner hvor fin hun faktisk er

jeg skulle egentlig hatt ei lillesöster, men så benyttet mamma seg av retten til selvbestemt abort

hores ut som en kvinnelig utgave av Samon, fåvæ.

En av sostrene mine er slik, hun kunne ha blitt modell men giftet seg med enten forste kjæresten eller den etter det og ble en typisk norsk husmor som alltid er positiv (ikke på en falsk måte) og har alt på stell i stort fint hus, akkurat som bestemor. Er stolt av det, selv om jeg bare er bror.

What do Norwegian men smell like?

Attached: inhale.jpg (208x249, 4K)

how mange år was it siden du språket norsk?
jeg synes din norsk is pretty greit

I prefer boucheron original 90s vintage

Jeg cutting out norsk when Breivik him gjor his ting. Very lenge since jeg having snakk med norsk.

det er understandåble mann.
det er et old rasist språk som burde döy out.

Attached: 583ee2e284ae08b974f35a20-1518670300556[1].jpg (500x282, 49K)

Dårligst bruk av VPN 2019 awards

Fy faen som jeg onsker å gjore ende på sv*rigeanons patetiske liv

Attached: crass.jpg (400x400, 43K)