Sverigetråden - Tjejsnoppupplagan

Transporr

Attached: 1534104958440.jpg (1382x752, 128K)

Other urls found in this thread:

nagomi-cafe.com/),
youtu.be/AiuC_CaObbI
youtube.com/watch?v=7V-Ah-L5PNQ
youtube.com/watch?v=0jXTBAGv9ZQ
is2.Jow
youtube.com/watch?v=e-cNfKUBtpA
svt.se/svttext/tvu/pages/110.html
youtube.com/watch?v=FA3axpOdZHw
twitter.com/SFWRedditImages

Först för nazism he se

ja hej det var dax igen, vill påminna er alla om att vi lever i en samhälle, tack för mej hejdå

Attached: 1558453772823.jpg (400x400, 30K)

bögar är äckliga

Andra för död åt transor.

Tvi vale

Och där kom lönen in.

Och där försvann 10k på hyran.

Attached: 1552063342976.png (1000x800, 44K)

dags att sömnpillra sig

>sida 9
kommer spamma porr tills den här orättfärdiga tråden tas bort

Jag åkte 19 dagar 2017 på våren under värsta högsäsong och gav fan inte mycket. Utom flygbiljetten andra förberedelser spenderade jag nog inte mer än 10k väl i landet. Åkte med Russian Airlines och bytte plan i Moskva, kan inte säga att det var dåligt utom att Moskva flygplats inte är intuitiv direkt och att Ivan verkar död inuti.

Bodde gjorde jag mest på vandrarhem vilket ändå var kul då man träffade folk. En gång sov jag till och med på ett sånt mangacafé (nagomi-cafe.com/), kul detalj var en porravdelning som fan inte vanilj, tjejerna som jobbade där fick lägga ut typ Comic LO. Vill inte tänka på hur inrunkat det båset var men jag fick bajsbreva med japanskt IP iaf.

Vet att jag köpte ett JR Railpass också för transport. Därför hann jag besöka Tokyo, Kyoto, Osaka, Nara, en sväng upp till Iwate, Kamakura, säkert något mer. Rekommenderar att inte lägga för mycket tid på de stora besöksmålen, du kommer inte kunna andas än mindre njuta, för horderna av kinesiska turister. Jag njöt mest i Hiraizumi och Geibikei som var minst sönderturistat. Rekommenderar också Engaku-ji i Kita-Kamakura av samma skäl.

Matmässigt är det mycket lättare och godare än i Sverige att äta billigt, åt onigiri till frukost och mellanmål och brukade få något till middag för max 900 yen, åt mycket nudlar. Se till att lära dig språket, för mina bästa minnen är att hänga på barer och prata med japaner, pratade med en shintopräst en gång vilket var fräckt. Bild relaterad är från en minikjolbar jag råkade komma in på, frågade bara inkastaren om de hade basashi (rå häst), en av snubbarna förklarade hur mycket han älskade sin fru för att hon lät honom smiska henne men att hon nu var elak efter att ha blivit gravid, så han hängde tydligen där efter jobbet.

Tack för att ni läste min blogg.

Attached: japansk bar.jpg (1231x925, 633K)