/norgetråden/

"hver gang dere lar tråden daue i.l.a natten, straffer jeg dere med en Espen-utgave" - utgaven

Forrige:

Attached: espentraden.jpg (1042x2160, 270K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Vf-GY3ezkHU
e24.no/naeringsliv/xxl/g-sport-gjorde-sko-blemme-da-lot-xxl-fienden-bloe/24652191?fbclid=IwAR3bwHRMGbKkpVeKloIDxVviRGOntlIaaDfHJ8Aba53ypFs4kW6PNwwwNyo
nrk.no/norge/mor-overhorte-barneprat_-avslorte-20-ar-gammelt-pedofilt-nettverk-1.14612137
twitter.com/SFWRedditVideos

FOR ESPEN OG KEISERRIKET

Attached: 1539838765559.jpg (396x594, 76K)

Hvorfor blir jeg alltid syk når jeg er ute å reiser?

Eg må drite

>stjeler min forrige-forrige trådutgave og bytter sotnosen ut med en DRITTAUTIST!
user...

Attached: ikke kult.png (1920x1080, 953K)

Håper virkelig at dette er sotnosen du refererer til...

Attached: 1543968021370.jpg (1843x2812, 355K)

Fordi du er svak, din ætt er svak, og dere vil ikke overleve vintern

Attached: 1538950887839.jpg (1100x637, 380K)

Relativt enig, men dauer ikke så fort dessverre

>Spiste tre (TRE) burgere i forrigårs
>har ikke bæsjet siden
jeg er redd

Må du...
Drite?

Attached: 1367660278574.jpg (1222x1212, 738K)

>*bæsjer voldsomt*

Attached: 1558541249499.png (320x320, 136K)

youtube.com/watch?v=Vf-GY3ezkHU

Attached: musikkfrosk.png (354x286, 28K)

eg må drite

Jeg drikker hvit monster ultra ™ og nå får koffeinet meg til å måtte bæsje

>Skal til legen angående flere saker
>Kompislegen min har ferie i 4 uker
>Får ei utenlandsk ei istedet
Detta blir flott

Attached: 1544179758202.jpg (220x229, 5K)

Er hun noe fin?

Grusom straff

Fast eller flytende?

Hah, nei.
Kvinnelig eldre asiatisk, du skjonner tvært hvordan hun ser ut.

Hva gjor man når man har et problem man vet svaret på, men man vil ikke gjore det riktige?

Gjor det uansett...
for det går til helvette samme faen

Selv når det er så teit at man aldri kan si det til noen fordi de vil tro at du er hjernedod?

user, jeg har gjort og sagt mye dumt i livet og ja, det kan gå til helvette men det kan også gå bra.
Det spors på hva du sier og hvem du forteller det til, noen kan syns du er ekstremt hjernedod og noen kan syns det er morsomt og evt setter pris på ærligheten.

>t. Sier jævlig mye dumt til eks-eksen hver dag

Hahahaha fy faen jeg er en tulling

Jeg har nå en jv og en dame på sida og

>Jeg har nå en jv og en dame på sida og
user... er du... utro?

Attached: 1533556835715.jpg (259x194, 4K)

Jeg er utro for jeg i det hele tatt har fullfort det med hu forste herregud jeg er en drittsekk men det er for morsomt

NTE har ikke koblet meg om enda, har sjekket at jeg har 1 Gigabit tilkobling til hjemmesentralen.

Måtte bytte kabel, da den gamle kabelen var skadet og hadde 100 Mbit/s link til hjemmesentralen.

Får nå det samme på mobilen og PCen i speedtest 80-100mbps.

Får smore meg med tålmodighet da, de nevnte vel at de skulle koble om noe i gaten.

Så tror jeg er på 100mbit lengre nede i systemet akuratt nå.

Ingen kommentar.

Attached: 1555132549062.jpg (750x990, 93K)

Vil du hore noe som gjor det enda mer morsomt?

Attached: 1546947360821.jpg (600x600, 169K)

med fullfort mener du vel at du aldri engang har sexet henne?

Mm

Det er eskortedama som er sidedama, gratis

Jeg kommer til å havne i helvete

Attached: 1535212560614.jpg (137x232, 11K)

Har du noen sære fetisjer?

Jeg kan ikke, det er for sent

Jeg er så vanilla som det er mulig

Attached: 1557660867517.jpg (326x322, 14K)

Ingen av dine svake megmeger kan stoppe meg

Utroskap er det værste som finnes user

Attached: 1546017508805.jpg (218x250, 8K)

Vel det har ikke skjedd enda, vi bare prover å planlegge det. Det er mulig at det ikke blir noe av. Jeg prover å få hun til å slutte sitt horeri og komme til Seoul

>Vel det har ikke skjedd enda
Bra
>vi bare prover å planlegge de
...user, slutt nå.

Attached: 1560581951578.jpg (600x456, 29K)

Jeg har gått fra å være den værste pysa til å være den værste drittsekken i lopet av 1 time

Akkurat nå veit jeg ikke forholdet du har med din nåværende kvinne men, når eksen min var utro mot meg så odela det meg og uansett hvor mye jeg har lyst på eks-eksen så kan jeg ikke gjore det samme mot henne som eksen gjorde mot meg.
Enten slår du opp med din nåværende kvinnen og går for eskortedama ellers har jeg ingenting mer å si til deg enn 오쟁이 진 남편

Espen, hvorfor er du egentlig tilbake i tråden?

Kanskje du har rett, jeg stoler uansett ikke 100% på hun så inntil jeg ser hun her i Seoul blir der ikke noe av

Fordi at 90% av de i kården er tilbakestående.

Og jeg har ingenting bedre å gjore.

Jeg har rett på det jeg sier angående det temaet.

Fortell meg om da du så Birgit på trening.

Jeg så henne kom cruisene ned rampen mens jeg lopte på mollen for hun rullet videre inn i "frivekts område 1" for jeg gikk på "frivekts område 2" og gjorde mine egne saker.

Står ikke å stirrer heller da.

Hvilke ǿvelser gjorde hun?

t. hadde nok stirret

Det veit jeg ikke da de to områdene er separert.

Synd, du gikk nok glipp av en anledning til å observere noe vakkert.

Beklager, men skal jeg ha noe lam så går jeg i ferskvaredisken på Meny.

Vet at dette er en unnskyldning, men til nå har jeg levd livet mitt og kun tenkt på andre og ikke meg selv. Dette er forste og sikkert siste gang jeg noen sinne kommer til å ha muligheten. Det er uansett begrenset hva slags forhold man kan ha på en kort ferietur og, selv om jeg kommer til å prove å holde kontakten.

Men for alt jeg vet så kan det hende at dette biter meg i rævva senere, fordi jeg vet at jeg er vanligvis en moralnazi

Du kunne ikke tenke deg å bytte ut roastbiff med lammerull, for å si det sånn?

du fortell meg

Attached: Snapchat-196706716.jpg (986x1920, 263K)

Jeg veit hvordan du foler deg angående den "alle for meg selv" greia, er akkurat sånn selv, men, det er ett tid og sted til å være egoistisk men akkurat når det gjelder sånn er ikke rett.

Sånt biter deg alltid i ræva, fysisk eller psykisk.

Nei.

Kanskje like greit, det er for lite "lammerull" i verden til at vi som foretrekker sånt kan få det.

Attached: oi12vt3hu4831.png (1000x1083, 750K)

spǿr meg om norrǿnt

Attached: dialektar.png (848x1080, 262K)

Spör meg hva som helst om sosiologi.......

Israel......

Våknet opp til lyden av mamma og pappa som krangler.

Attached: d0a.jpg (716x1024, 56K)

>vær bonde i Hedmark
>slipper los Norges dummeste dyr for å gå på beite i skogen
>blir overrasket når sauen blir tatt av ulv eller bjorn

samme her

Attached: 1539731668521.png (688x578, 32K)

>vær bonde i hedmark
>slipper sauen los på beite uten gjeter
>om natta slår psykosen los
>springer ut og slår ihjel sau
>dagen etter skylder du på ulven
>erstatning
>psykosen slår til igjen
>må skyte ulven og små barn

e24.no/naeringsliv/xxl/g-sport-gjorde-sko-blemme-da-lot-xxl-fienden-bloe/24652191?fbclid=IwAR3bwHRMGbKkpVeKloIDxVviRGOntlIaaDfHJ8Aba53ypFs4kW6PNwwwNyo

Ikke forste gang en horer ting om XXL heller. For noen svar han der lederen kommer med.

>fbclid=IwAR3bwHRMGbKkpVeKloIDxVviRGOntlIaaDfHJ8Aba53ypFs4kW6PNwwwNyo
hmmm

Fant linken på Facebook ja. Gidder faen ikke fjerne den delen av linken.

Gratulerer med dagen til vår kjære dronning (kan jeg få barnebarnet ditt sin hånd nå?)

Attached: td6955e9.jpg (1392x927, 240K)

I ny her, hvem ship Espen with ekseksen

Lillebror er sur på meg fordi jeg tok på dama hans sin skitne truse... Skulle bare ta en morkvask på klærne mine jeg, så tok alt morkt som var skittent på badet og vaskerommet og puttet i maskinen

Espen er vår gud og ekseksen er hans drom

Negative innskudsrenter, det er fremtiden det slik at nordmenn ikke sparer pengene i bank

Det sier litt om deg når lillebror tenker på deg som et kryp

*investerer penga mine i bolig, aksjer, gull og fond*
Ikke noe personlig IMF

men kloden koker..... negative innskudsrenter vil jo före til mer unödvendig konsum

For et bedritent kart, som bare viser halve landet.

Gutta, jeg tenkte jeg skulle oppdatere JV-rulletten til 10x10, med alle 100 kombinasjoner av brevets to siste sifre som gir en unik jentevenn. Hver rad er en bestemt kategori (00-09 er syngejv, 10-19 er politikerjv, 20-29 er idrettsjv og så videre), eventuelt med dubletter som fritt valg innenfor din kategori, og alt over dubletter som fritt valg over hele brettet.

Jeg trenger bare ti gode kategorier med forskjellig type jv, så skal jeg nok klare å fylle inn resten selv. Så tenkte jeg også at jeg kunne få med eksen, eks-eksen og roastbiffen, hvis det finnes en kategori for disse. De fleste fra originalen blir nok med videre til den oppgraderte versjonen, men det er ikke sikkert alle blir med.

Forlopige kategorier: Idrettsjv, syngejv, politikerjv, skuespillerjv? Jeg trenger ti kategorier, hjelp meg.

Attached: Jv-rulletten.jpg (3984x3948, 3.88M)

Hvis du skal ha med eksen, ekseksen og roastbiffen kategoriserer du dem slik:

Eksen: rånerjv

Ekseksen: studentjv

Roastbiff: sot-og-penjv

Du får nok med eksen og roastbiffen da Espen ikke onsker dem lenger. Ekseksen må du forhandle stort om

Bilder finnes det av alle tre, det er ikke det det står på.

Ja det gjor det. Jeg bare påpeker at Espen kommer til å jakte på deg om du tar med ekseksen.

Det er han selv som har doxxet henne, så det får stå på hans regning. Jeg er ikke redd for Samon (grunnet Birgit) eller Jokke (grunnet Miriam) heller.

Det er sant user. Men det er opp til deg om du vil ha en lite pen jv på kartet. Heller ta roastbiffen da hun faktisk er den eneste som er pen

>Det er han selv som har doxxet henne
Vil ikke si det når det var anonene som jaktet henne opp via instagramen hans og facebooken hans

Bortkastet tid da hun ikke er pen og jeg ikke skjonner hvorfor han sikler etter henne

Skjonnhet er subjektivt men men, for meg er hu drommedama

Hva tenker du om jentene dine på jv-rulletten?

Hun er råstygg og hun hadde passet med rånere

Han leter vell frem etter beste rifle og står klar til å skyte user om han drar med ekseksen i rulletten

Roastbiffen driter jeg fem i som sagt.

Se

Hva skal du gjore om user putter henne i jv-rulletten sin?

Realistisk er det ingenting jeg kan gjore enn at det er en satans kodd beslutning av user eventuelt, ta med Roastbiffen fa jeg ikke bryr meg fem men la de to andre være.

hvorfor bryr du deg så mye om eksen? Seriost Espen, hun var jo så fæl mot deg og du...gir ikke opp henne? Hun kommer aldri til å endre seg

Når du nevner det er det nok vanskelig å finne en passende kategori for noen av disse, all den tid de ikke er politikere, idrettskvinner, sangere, skuespillerinner eller noen annen form for kjendis.

Kanskje en femte kategori hadde vært nok, med 20 i hver, har du noen forslag?

Basert og autistpillet

Roastbiffen er jo der for hver som stiller opp og vil ha sex, så hun er vell "rundpuler"jv?

Eksen driter jeg 5 i sånn sett, hu kan dra til helvette også, hu vil jeg ikke ha tilbake.
Eks-eksen derimot...

hvorfor burde jv-rullett user la være å ta med eksen også hvis du ikke bryr deg om hun?

nrk.no/norge/mor-overhorte-barneprat_-avslorte-20-ar-gammelt-pedofilt-nettverk-1.14612137

noen som vet hvem denne pedo undeholdningsartisten i 50-åra er?