/mämmi/

Hyvin suunniteltu on täysin tekemättä-painos

Attached: 19282882.jpg (1013x1280, 78K)

Other urls found in this thread:

yle.fi/uutiset/3-10872509
yle.fi/uutiset/3-10872433
findikaattori.fi/fi/87
ourworldindata.org/grapher/global-primary-energy
youtube.com/watch?v=czizBiAhHiI
youtube.com/watch?v=s86_4eXkyfU
oursolaris.blogspot.com/2014/01/how-to-convert-music-from-440-hz-to-432.html?m=1
twitter.com/SFWRedditImages

Oispa ikuinen kesä

Päivä heti pilalla kun näin S****än naaman. Huono painos.

Kesti kymmenen minuuttia tajuta että olin väärässä bussissa

muistutus vielä kerran että keskusta pääsi taas hallitukseen

Keskusta on Realpolitik

Oon ollut 3 viikkoa selvänä takana ollut 3v säännöllistä ryyppäämistä. Alkaa hälvenemään aivosumu ja saa nukuttuakin paremmin. Sais vaan tää viinanaamaturvotus laskea muuten 5/5

Pakarat

Attached: 75079520.jpg (906x1280, 171K)

Nuo pakarat ei kyllä oikein sovi tuohon.

peffa

>+11 astetta
Tuollahan joutuu laittamaan pitkähihaisen päälle

Attached: bulju15.jpg (342x464, 20K)

Kohta 1.5h aamukävely suoritettu ja sitten jääkylmää kokis zeroa ja tortilloja aamupalaksi

Attached: 1515542268189.jpg (1163x988, 125K)

Oletko lihava, vai miksi ei hölkkää?

Attached: Borb.png (362x259, 128K)

En ole lihava ja kyl mä välillä hölkkäänkin. Tällä tahdilla ilman kärsimystä lähteny läskit vittuun noin vaan parissa kk

Ja kävelytahti on ripeetä eikä mitään löntystämistä

Kärsimys on kivaa kun sitten jälkikäteen on pari tuntia parempi olla. Vai riittääkö tuo kävely parantamaan mieltä?

Toki se riittää ja palaa siinä kaloreita. Esim. viime maanantaina kavereiden kaa käveltiin yhteensä 30km. Mut on mulla on muitakin juttuja jotka nostaa yleistä hyvinvointia niin fyysistä ku henkistä

'kele 'ttu

yle.fi/uutiset/3-10872509
>Tulli takavarikoi yli 4 000 Subutex-huumelääketablettia Helsingissä – tabletit oli kätketty muropakettiin
Nyymin murot jäi näköjään kiinni tulliin

Harmittaa aina ihmisten puolesta nää tämmöset uutiset

kävin ostamassa jäätelöä ja keksit. kekkerit sitten kun herään päikkäreiltä.

Attached: 1547937063516.jpg (1920x1080, 135K)

Kertokaa nistiprot päriseekö subu enää vähän aikaan? Eikö nistit vedä sitä vain siksi et sais normaalin olon? Polttelen satunnaisesti kukkaa ja pari kertaa otan mämmiä, mutta opiaattien päälle en ymmärrä

Kävely kuluttaa todella vähän energiaa aikayksikköä kohden verrattuna mihinkä tahansa muuhun liikuntaan. Ainoat plussat lähinnä siinä että kynnys aloittamiselle matala ja se että ei pasko läskien niveliä niin pahasti kuin esimerkiksi juoksu.

laita kuvaa seteistä

Oon käyttäny subua epäsäännöllisesti vuosia että riippuu jääkö siihen koukkuun vai ei

no kai se nyt pärisee kun sitä vedetään
eihän se niillä korvaushoitopotilailla enää pärise kun on toleranssit niin katossa, tulee vaan olo normaaliks ilman viekkareita (jos siis on kovat toleT)

Joo tiedän mutta nautin kävelystä ja voin samalla esim näprää kännykkää. Helposti saan yli 600kcal palamaan päivässä pelkällä kävelyllä

käytin nyymiä kerran ja jäin ensimmäisestä kerrasta koukkuun

Oispa sähkövoimakone.

ite oon 9v käyttäny sillontällön, ei sitä kokoajan jaksa

>jooh vr myi infrafirmansa norjaan, mitens nyt kokkeliedustaja nn ja kepuli x?
>pohjoismainen yhteistyö on kivaa
>hmm jooh mutta kymmenessä vuodessa uuden radan hinta on noussut 200%
>i-insinöörien palkat on noussu, sitä paitsi urakat kilpailutetaan :)
>kuten destiankin kanssa! t kepu (maanteiden kunnossapidon hinnat on nousseet tuon destian yksityistyksen takia...)
>jooh mitens toi "tunnin juna" projekti? Kustannusarviot pyörii 10 miljardin kieppeillä
>ei ongelmaa :)
>niin mistä rahat?
>: )
>asia selvä

>kaffii
>pirun hyvää nuudelii
>alennuslihasuikaleita
Voi jumpe.

Tärkeää

Attached: 1561734606139.jpg (675x508, 64K)

Ei täällä ole ketään muita uiskentelijoita kuin minä.

pitäs iteki kävelä ku oon iso luu mut vituttaa kävelys se ku se on nii hidasta eikä jaksa juostakaa

Osta polkupyörä ja lähde polkemaan. Paras kardio läskeille.

Miltä näyttää näkymättömien tikkaiden kiipeäminen

No ite en tykkää että paikat on kipeänä koko viikon. Katotaan sitten ku läskiä on lähtenyt enemmän. Näillä 8km lenkeillä joita kävelen päivässä jo kipeytyy jalat. Kävelyllä oon jo pudottanut 6kg reilussa 2kk. Toki syönkin vähemmän
t. eri

yle.fi/uutiset/3-10872433
>Akateeminen maailma ponnistelee hiilineutraaliksi ja lisää ilmasto-opetusta – sitoumuksessa mukana jo yli 7000 korkeakoulutoimijaa ympäri maailman
>Osa kouluista ja verkostoista kirii hiilineutraaliksi jo vuoteen 2030 mennessä.
ILMASTOPANIIKKI

hyvin on uponnut meidän akateemisiin ateistiin tuo ympäristöuskonto

No onhan sitä kiva tehdä kaikkea tällaista kivaa kun kapitalistisen järjestelmän ja energiantuotannon vaikutuksesta ei päästä eroon. Tulee hyvä miei kun pääset itsekin vähän osallistumaan ilmastotalkoisiin :)

Oho, ite oon joku 7kg 3kk aikana, mutta on täs kesäl tullu ryypättyy ja sameiltuakkin. Tosin vissiin vedän pitempiä lenkkejä kun sä

Tämä ilmasto systeemi alkaa muistuttaa sitä maahanmuutto vouhotusta muutama vuosi sitten. Kaikkia pitää auttaa mutta sitä loppu vaikutusta ei sitten ajatella ollenkaan.

Attached: 1548474367224.jpg (1920x1080, 863K)

Tärkeintä on, että tulee hyvä mieli ja oma ideologinen merkityksen tunne täytettyä, niin kuin 99% poliittisessa aktivismissa.

siis mitä nää hiilineutraalit ja muut yms paskat sitten tarkottaa käytännössä? mitä ne tekee ja miten asiat muuttuvat?

kasvis dietti ja sähköauto

>nyymit kritisoi sitä että porukka haluaa vaikuttaa ilmastonmuutokseen, muttei tiedä mitä hiilineutraali tarkoittaa
Bravo nyymit

eikös sähköautot saastuta enemmän?
ainakin testat saastuttaa enemmän kuin dieselit

Oot sinä aika tyhmä jos tällä tavalla yhdistäen monen eri henkilön tekstit yhteen joudut hakemaan itsellesi tyydytystä.

Millä se sähkö tuotetaan eihän sähkö tule vaan pistokkeesta. Eikö sähkönkulutus tuu raketoimaan jos kaikki alkaa ajelemaan sähköautoilla? Täällähän on ollut pakkaspäivinä sähkö meinannu loppua jos sitä ei oltaisi ostettu Venäjältä

ei niin saa sanoa vitun natsi

Hiilellä, maakaasulla ja turpeella tietysti, kun ydinvoimahan on saatanasta. Etkö nähnyt sitä uutta Chernobyl sarjaa HBO:lta?

Homottaa

En niin tyhmä kuin joku joka liipasoituu hiilineutraaliuudesta tai kauramaidosta

kuhan vain kysyin, en mä mitään kritisoi, ei mua kiinnosta oikeastaan yhtään, en oo uutisia lukenu vuosiin tai muutenkaa seurannu maailmanmenoa. hömpänpömppää kaikki tommonen mun mielestä,

Varmaan se ettei tuolla hyvesignaloinnilla ole vaikutusta mihinkään. Suomessakin suurin osa päästöistä tulee energiatuotannosta ja muutenkin päästöt ollut koko ajan laskussa mutta kiva jos sulle tulee hyvä mieli
findikaattori.fi/fi/87
t. eri

Minäkin olen ylpeä siitä, että en ole suljetun osaston hulluin.

Juuh koska siis kukaan tässä ilmastovouhotuksessa olevista ei ole koskaan harkinnut energiantuotannon muotoja ja sitä kuinka paljon päästöjä ne tuottaa.
Hyvä että meillä on nyymi joka tajusi ajatella tätä, eihän ne 'intellektuellit' siellä norsunluutorneissaan mitään yksin osaa.

>postaa muokatun

Attached: sipilä.jpg (650x894, 81K)

Jotain tartteis keksiä kun kehitysmaissa miljoonat ihmiset keskiluokkaistuu vuosittain ja kulutus kasvaa

Mietitäänhän niitä, mutta ne jätetään aivan liian usein näissä artikkeleissa ja cityhippien ohjeissa huomiotta, eikä tuoda ilmi sitä todellisuutta ilmastonmuutoksen väjäämättömyydestä nykytilanteen ja jatkuvan kasvun takia. Tietenkin yritetään vähentää niiden herkkien sielujen ilmastoahdistusta, mutta siitä ei ole kun haittaa, kun ihmisille ei näytetä raakaa totuutta. Mennään vaan hyvien fiilisten myötäisesti, sen sijaan, että pohdittaisiin syväekologiaa ja nostettaisiin piikkilanga-aidat rajoille sekä lopetettaisiin kestävään kehitykseen tähtäämätön ulkomaanapu.
Ydinvoimasta voitaisiin edes hakea vaihtoehtoa tuottamaan peruskuorman vaatimaa energiaa, mutta öljy- ja kaasuyhtiöiden propagandan ja idioottien Tsernobyl-pelon takia ydinvoiman kehitys ja käyttöönotto on maailmalla vuosikymmeniä jäljessä.
ourworldindata.org/grapher/global-primary-energy

Täähän se ois. Vituttaa tässä ilmastokeskustelussa kun keskitytään vain lillukanvarsiin

Oon tykästynyt tähän biisiin, kuunnelkaa tekin.
youtube.com/watch?v=czizBiAhHiI

Attached: 1558245459288.jpg (474x266, 42K)

Omistan noi kummatkin paidat.

oispa palsternakkaa

liian pitkä voitko tiivistää kahteen minuuttiin

kaikki onp askaa

oispa talvi ja pimeys

Attached: 1552902854868.jpg (1280x720, 117K)

Kuuntelen joskus toiste

ha~~ aaaa~~
tarara tara taranra~ra taranra~
ha~~ ha~~
dekedendeden!
ha
dokkoi seeno
yokkoi seeno
dendendedenden!
ha~~ aaaa~~
tarara tara taranra~ra taranra~
ha~~ ha~~
dekedendeden!
ha
tan tantatanta~ tattatta~

Attached: 1559830531193.jpg (1200x675, 175K)

Tuu käymään mun luona.
Mun mielessä on aina talvi ja pimeys.

Attached: 1489570833938.jpg (1920x1080, 251K)

miks te aina masistelette?

Mä vasemmalla

Attached: 5110.jpg (750x750, 92K)

pimeys on kiva ja mukava. sammuispa aurinko

pyykit pois pesukoneesta 11:00

ite tykkään kummastakin

Elämä on masentavaa

Attached: a7.jpg (720x482, 78K)

Olen oppinut että aina kun nyymit postaa musiikkia niin se on ihan hirveetä paskaa.
Nyymeillä on ihan karsea musiikki maku.

Millainen ihminen tilaa 80 sentin tavaran jäljitettynä pikapostina jonka hinta noin 12€?

Attached: apulasit.jpg (657x527, 40K)

Kelju käänteispsykologin yritys.

Mulla on ihan loistava musamaku mutta en koskaan postaa tänne musiikkia.

MITÄ JOS
aurinko sammuis
se sammuis
mihin meet
MITÄ JOS
*tun tun tuu tuu tuu*

oma vika

jos sillä on kiire saada se dildo

En kiellä.

Attached: [Erai-raws] Just Because! - 01 [720p].mkv_snapshot_07.23_[2017.10.05_19.16.54].jpg (440x440, 37K)

youtube.com/watch?v=s86_4eXkyfU

Onhan nyyminkin amispopit 432hz virityksessä?
Muistakaa olla kuuntelematta hollywoodin 440hzin sielunäivetystä.

Miten saan sen viritettyä silleen? Tiiän mistä puhut mutta en osaa.

Osaat varmaan sitten selittää mihin 440hz ja 432hz taajuksien vaikutuserot perustuu?

älä valita sitten kun sait mitä halusit

Working on this colourization lads, thought i would post it. Field meeting of Soviet and Finnish troops to discuss the armistice in 1944.

Attached: Finnish Armistice 1944 (2).jpg (2176x1630, 834K)

Pylly

Attached: 74862220_p27 (1).png (1500x1500, 1.07M)

ei näe pyllyä pyllyltä

432hz on harmonisesti samalla taajuudella kuin ihmissielun pyhä värähtely.
Se on se syy miksi kaikki kirkkomusiikki on sävelletty 432hz taajuudelle, se lataa ja vahvistaa ihmisen taivaallista värähtelyä, auttaa jaksamaan ja vahvistaa ihmistä.
440hz on tarkoitettu tekemään vastakohtaista, häiritsemään ja häivyttämään pyhät värähtelytaajudet ja kun niin käy ihminen on "epävireessä", sielu ja täten myös ruumis alkaa kuihtumaan pois kun se ei voi enää vastaanottaa taivaallista energiaa.

Itellä on vaan 432hz ja muita hz ambient soundeja ym. joita kuuntelen välillä mut kaikki muut biisit on millä tajuudella on.

Oon nyt pessy pyykit aika monta kertaa tolla wc-puhdistus aineella hupsista. No ei kai siitä mitään haittaa ole tullut, en ainakaan ole huomannut.

Attached: pönttö apustaja.jpg (512x494, 46K)

Selitä vähän lisää. Näyttääkö ne aivan samalta jostain syystä?

Etsin sulle hyvän blogipostauksen koska olen kiltti ja avulias nyymi joka välittää ja haluaa auttaa nyymejä.
Jos olisin kasvatettu 440hz musiikilla olisin töykeä ja ei-avulias, itkisin kai jostain "lusikalla syöttämisestä.

oursolaris.blogspot.com/2014/01/how-to-convert-music-from-440-hz-to-432.html?m=1

pyykit ja pönttö ei näytä yhtään samalta

ite oon käyttänyt jo vuosia hammastahnaa ja ihan hyvin on tullut puhasta