/NORGETRÅDEN/

SI HEI-utgaven

Attached: SI HEI.jpg (843x710, 224K)

Other urls found in this thread:

agendamagasin.no/debatt/senterpartiets-suksessformel/
nettavisen.no/nyheter/politiet-finner-ikke-ut-om-dette-er-draps--og-terrorsiktede-philip-manshaus/3423840701.html
imgur.com/a/u81GoNo
twitter.com/SFWRedditVideos

Hvem fond skal jeg kjope?

Hei

klp globalt indeksfond også driter du bare i resten

Var virkelig Hitler den storste lederen noensinne?

Attached: Flugzeugabwehrkanone 37.gif (308x192, 784K)

Nei, han var slemm å domm.

Tror det blir litt helse, teknologi, eiendom, vekstmarkeder og global indeks. Håper det er spredt nok ut.

t. amator

Jeg liker hvor storslått alle Nazi greien var. Tenk å delta på slike tilstelninger når du er en bondegutt fra landet i 1936.

Attached: 1936-zeppelin-field-nuremberg-rally-nazi.jpg (2712x1656, 570K)

>Nei, han var ikke slem nok
sant det

Attached: 138783.jpg (1200x1699, 1.33M)

Kringlefant

Hvorfor Hatet Hitler egentlig jodene?

Han måtte ha noen å skylde på så han kunne starte andre verdenskrig og ta over verden.

jeg spiser peppes pizza
ikke glem at kloden koker, gutta

Attached: 1521597352405s.jpg (250x231, 8K)

Jeg var torst som en svamp og sulten som en hest
Så jeg labba til det stedet de lager det jeg syns er best
Og det er Peppes Pizza
Jadda
Peppes Pizza
Peppes Pizza

Joden hadde aldri noe hjemland på den tiden, og de var en internasjonal gruppe som ikke hadde lojalitet til noe nasjon. De befant seg stort sett i byene i Europa, på en tid hvor urbanisering ikke var så utbredt om i dag. Han betraktet dem som krigsprofitorer og morallose parasitter som ikke bare brydde seg om jodiske interesser på bekostning av flertallet i nasjonene de befant seg i.

som bare brydde*

Visste du at Napoleon var den forste som emansiperte jodene i landene han styrte? Han gav de også rettigheter til å bo andre steder enn ghettoer, og rettigheter til å eie eiendom.

Vet du hvorfor Napoleon gjorde dette? Vel Napoleons svar på det jodiske sporsmål var å assimilere jodene inn i det franske samfunnet. Så samtidig som han ga jodene de samme rettighetene som franske borgere, så innforte han lover som forbod jodene å låne ut penger.
Han innforte restriksjoner om hvor de kunne migrere, og hans regjering hadde reguleringer for hvordan de kunne praktisere jodedom.

Det forste som skjedde da Napoleon tapte krigen var at alle lovene ble tilbakestilt.

Hei Napoleon

jödene er roten til alle mine problemer.
jeg har ikke noe skyld eller personlig ansvar i hele tatt.

>Senterpartiets Framtids-Norge er mangfoldig og levende, med små forskjeller mellom folk og gode tilbud – til alle, uansett hvor du bor.
agendamagasin.no/debatt/senterpartiets-suksessformel/

Hvorfor stråmanne

föler du deg truffet, incel?

Syntes bare det var litt urimelig jeg da

jeg bestilte to pizzaer og to brus for 338 fra pizzabakeren i går
jeg fikk det levert med bil

Blir man ikke bare personlig skyldig om man ignorerer problemer i steden for å lose dem?

Du... er... pen

Attached: smil.jpg (482x598, 44K)

DU ALTSÅ! KLODEN KOKER. STOP MED ENGANG! GÅ TILBAKE I TID OG STOPP DEG SELV FRA Å RINGE PEPPES PIZZA!1!

Og der lagde dere enda en tråd ja, typisk det

>incel
kringlete rnorge personlighet

den var levert elbil kansje??

Attached: 1566124045409.jpg (600x800, 86K)

takk.......... anons-en......

Attached: 1566642378178.png (886x886, 41K)

jeg ser bare en /norgetråd/

får vell drasse den enorme fleskekroppen min bort på rema og handle inn no digg!

Attached: 1560925218448.jpg (743x1204, 190K)

Var på fest i går og jeg har visst helt glemt hvordan man sjekker opp damer
Jaja, kommer vel til å bli en sånn ufsol jeg da

Fortell hva som skjedde da user
Hva gjorde du feil

Snakket med en jente på festen, når festen gikk mot slutten provde hun å unngå meg.
Kanskje jeg hortes litt for ivrig ut, det er jo mulig da jeg hadde drukket en del. Det var i hvert fall ikke noe mann til dame samtale, men mer sånn vanlig samtale der det ble utvekslet informasjon.
jaja, men men
Kanskje hvis jeg flytter til en leilighet i byen så kan jeg prove å sjekke opp damer oftere
og bli flinkere
hmmm

F

Attached: 1507627910493.png (469x452, 277K)

Attached: when det ladning hitter.jpg (1412x1344, 88K)

KLODEN SPRENGER, GI DEG MED DENNE ALTERNATIVE TANKEGANGEN. DET ER BRA VI IKKE FÅR PIZZA LEVERT PÅ DORA!!!

>DET ER BRA VI IKKE FÅR PIZZA LEVERT PÅ DORA!!!
hva om det er vegansk bærekraftig pizza levert av sykkelbud?

VI MÅ AKSEPTERE REDUSERT FORBRUK, MED DAGENS NORGE MÅTTE VI HATT TRE OG EN HALV KLODE !!!! DETTE GÅR IKKE OPP

Hva om vi starter med å kaste ut alle ikke-hvite?
De vil jo hjelpe litt på klodekokingen.

nettavisen.no/nyheter/politiet-finner-ikke-ut-om-dette-er-draps--og-terrorsiktede-philip-manshaus/3423840701.html
Hvem av dere er dette?
Overgi deg med en gang!

Attached: 1538710930591.jpg (754x446, 43K)

Hadde philip det våpenet? har han et sånt hakekorsflagg? har han en sånn SS button? en sånn jakke? en sånn bil?
hvor vanskelig kan det være?

hvem /storfyr/ her?

Attached: large[1].jpg (1125x1832, 194K)

DIN FREKKE JÆVEL!
IKKE FORTELL OSS HVORDAN VI SKAL GJÖRE JOBBEN VÅR!

Attached: smekk.gif (572x317, 99K)

Nei, han var mongo og fikk ikke til noe som helst uten å låne flerfoldige milliarder av Amerikanske og Engelske banker, samt selge seg ut til Amerikanske selger. Om du vil ha eksempler på faktisk bemerkelsesverdige ledere har du f.eks. Stalin, Deng Xiaoping eller Gaddafi.

Hvemfor ville amerikanske og engelske banker låne penger til noen de var i krig med?

NORGE HAR EN FERTILITET SOM ER UNDER HVA SOM SKAL TIL FOR Å OPPRETHOLDE BEFOLKNINGEN I NORGE, VI TRENGER VARME HENDER NÅR LATE NORDMENN VELGER BORT JOBBER SOM ER SETT SOM UNDERBETALTE OG OLA DONK TOR IKKE LENGER Å FÅ SKITT UNDER NEGLA!

De gjorde det for, ettersom gjenoppbygningen av Tyskland var en særdeles god mulighet for å tjene gode gryn.

Rifla ser ut som en Marlin Model 60.
Man ser rörmagasinet med en patron i på bildet i bilen.
Hadde han tilgang til en sånn rifle?
Hadde han en sånn rifle på seg under angrepet?
Ser at politiet har satt sine beste etterforskere på denne saken.

Attached: Marlin60_900x523[1].jpg (900x523, 303K)

STOR SOTGUTTEVENN

Jeg sier HEI! (hei!)
Det var fint å treffe deg.
Skal vi rusle samme vei,
Og ha det hyggelig sammen, hei!

Var på fest igår.... Ene jenta snakket hele tiden om hvor morsomt det var at hun hadde to brodre med de samme navnene som broren min og jeg. Jenta ble ikke noe stillere da hun fant ut lillesosteren min hadde det samme navnet som henne

Var jenta du snakket med lillesǿstera di?

I henhold til nye tall så ligger raten for mangfoldet i Norge totalt på under 2. Dette gir okt rom for enda mer fremtidig innvandring
Husk at okonomien krever en voksende befolkning

Wall Street jödene mente at et fascistisk diktatur i USA, basert på det Italienske ville være bedre for deres business enn Roosevels "New deal" som truet med massiv omfordeling av kapital til arbeider og middelklassen i USA fra bankene.
De finansierte de både Mussolini og Hitler og tjente store penger på begge.
Sjekk ut General Butler og hans skriverier.

Nei, hun hadde bare samme navnet.

>1995

Årgang 1995?

Tull. De ville at Mussolini og Hitler skulle krige litt med vesten igjen så ostens kommunister kunne komme inn i etterkant og ta over alt.

Litterært noe av det mest mongo jeg har lest, tror du på dette i fullt alvor?

Attached: 1419422239183.jpg (444x399, 54K)

Var innom BI igår for å kjope en brukt mobil. Fyfaen som noen av elevene der pyntet seg til å gå på skolen

VARME HENDER TRENGS FOR DE ELDRE SIN ONSKE OM GOD VELFERD I GAMLEHJEM ELLER MENNESKER MED ALZHEIMER/FORLATTE!

Oi, var dette i Oslo, Trondheim, Bergen?

Hadde kontor i samme bygg som BI för.
Fölte meg alltid som en slask da jeg gikk til jobb.
Alle jentene var superpene og alle gutta var velstelt og velkledde.

Attached: 1437834848648.jpg (1000x1048, 96K)

I det grönne skiftet trenger vi fleksibilitet og mobilitet i arbeidsmarkedet. Da må vi også ta hensyn til de som blir sittende fast når det ikke er jobb å få og verdien av egen bolig forsvinner. Dersom vi ikke forstår disse sammenhengene, får også vi mange sinte, hvite menn. Og vi får distrikt mot by.
Det vi trenger, er en tydelig sosialdemokratisk politikk som kan gi håp til fremtidige generasjoner.

kan noen forklare hivladning-memet til meg?

Hei, har någon en Samisk pepe/apustaja? jag har råkat radera min mapp med grodor. Tack på förhand

how do you celebrate your birthdays?
user cooks his own meal at his parents' home

I don't.

>how do you celebrate your birthdays?
alone

Attached: 1527432765772.jpg (754x886, 72K)

Attached: sampi.jpg (657x527, 147K)

Tack, ni är så mycket bättre än sverigetråden

Hvis du vil takke meg, kan du breve svenske rullestoljenter i tråden.

gå med i sametråden

cringe map

Hva gjor vi andre nå som samene har stukket av til Sametråden?

hva behager?

Attached: 1545037436642.jpg (960x539, 281K)

feirer mens vi undertrykker andre minoriteter i stedet

Attached: erna.jpg (1024x683, 419K)

Dette bildet hadde vært enda bedre hvis det var hele Ervin i fosterstilling, gjerne utsultet.

Nå skal det feires!

Attached: 1566217197946.jpg (576x557, 36K)

shiet wrong thread, ill leave you now fellow whites

imgur.com/a/u81GoNo

Finnes det noe afrikanere ikke stjeler? Kjeks

>Lene Conradi
Gode Gud som jeg onsket å sexe henne for 12 år siden da hun ble ordforer i Asker. Hun var en av de fineste damene over 35 jeg da hadde sett. Var bare en ungdomsskolegutt den gang da i 2007, men var bare noe med hele Lene som ga meg lyst til å gå til sengs med henne

kjeks

Hvorfor? hva sa ole politi om dette da

Attached: 1358004721873.gif (500x340, 991K)

>Etter 1814 ble Norge for alvor et innvandringsland. Den nye, unge nasjonen ble oppfattet som attraktiv for innvandring fra store deler av Europa. Folketellingen fra 1900 viser at tre prosent av befolkningen var fodt i utlandet.
Nasser blåst til helvete, innvandring er ikke noe nytt

Tyven står der, men dama gjor ingenting annet enn å sutre

Er det ikke litt teit å sammenligne Innvandring fra Europeiske nasjoner med sånne fra det Afrikanske kontinent?

Attached: espen-barth-eide-sinte-hvite-menn-nrk-resett-kenneth-olsen.png (750x450, 148K)

Hva med Jǿdifer Connelly?

Er de disse vi skal si hei til?

Attached: Screenshot_1.jpg (1095x641, 110K)

Pent.

Burde ha den der
>"det var mange sinte hvite men i tyskland ca 1900".

AP har begått selvmord fåvæ, ganske trist men slik går no dagan

Attached: 1466682403306.jpg (1223x838, 184K)

Brev saus

Jeg lærte det aldri

sjekk vege forsida

>Når PST skriver at det er «mulig» at hoyreekstreme vil prove å begå terror i Norge, betyr det at et angrep er like sannsynlig som usannsynlig.
I N K O M P E T E N T

Attached: 1475180567425.gif (255x224, 153K)

>skribent
I denne tråden er det 21 skribenter fåvæ