/NORGETRÅDEN/

Hvorfor Hatet Hitler egentlig jodene?

Han måtte ha noen å skylde på så han kunne starte andre verdenskrig og ta over verden.

jeg spiser peppes pizza
ikke glem at kloden koker, gutta

Attached: 1521597352405s.jpg (250x231, 8K)

Jeg var torst som en svamp og sulten som en hest
Så jeg labba til det stedet de lager det jeg syns er best
Og det er Peppes Pizza
Jadda
Peppes Pizza
Peppes Pizza

Joden hadde aldri noe hjemland på den tiden, og de var en internasjonal gruppe som ikke hadde lojalitet til noe nasjon. De befant seg stort sett i byene i Europa, på en tid hvor urbanisering ikke var så utbredt om i dag. Han betraktet dem som krigsprofitorer og morallose parasitter som ikke bare brydde seg om jodiske interesser på bekostning av flertallet i nasjonene de befant seg i.

som bare brydde*

Visste du at Napoleon var den forste som emansiperte jodene i landene han styrte? Han gav de også rettigheter til å bo andre steder enn ghettoer, og rettigheter til å eie eiendom.

Vet du hvorfor Napoleon gjorde dette? Vel Napoleons svar på det jodiske sporsmål var å assimilere jodene inn i det franske samfunnet. Så samtidig som han ga jodene de samme rettighetene som franske borgere, så innforte han lover som forbod jodene å låne ut penger.
Han innforte restriksjoner om hvor de kunne migrere, og hans regjering hadde reguleringer for hvordan de kunne praktisere jodedom.

Det forste som skjedde da Napoleon tapte krigen var at alle lovene ble tilbakestilt.

Hei Napoleon

jödene er roten til alle mine problemer.
jeg har ikke noe skyld eller personlig ansvar i hele tatt.

>Senterpartiets Framtids-Norge er mangfoldig og levende, med små forskjeller mellom folk og gode tilbud – til alle, uansett hvor du bor.
agendamagasin.no/debatt/senterpartiets-suksessformel/