/Norgetråden/

Angrepet på Lindisfarne-utgaven.

Forrige:

Attached: 1568104015398.jpg (1839x1021, 298K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=lDuDGjw86og
youtube.com/watch?v=8vLJf416tqQ
youtube.com/watch?v=ATh2tjFAHmg
youtube.com/watch?v=iv8GW1GaoIc
youtube.com/watch?v=VfewJfnPyo0
lesacreduprintemps19.files.wordpress.com/2014/08/ethnic-conflicts-their-biological-roots-in-ethnic-nepotism-tatu-vanhanen.pdf
youtube.com/watch?v=9Jx-B5wbKOQ
youtube.com/watch?v=MnnWHhAJktM
twitter.com/NSFWRedditImage

brev hva dere horer på da

youtube.com/watch?v=lDuDGjw86og

Attached: 213235263456.gif (640x480, 2.96M)

Hei!

Attached: si hei.png (641x524, 20K)

IKKE SI HEI

iPhone 11 Pro Max, det er det du må ha nå for å få jentevenn. Din gamle iPhone Xs Max kan du selge på finn eller putte i skuffen

er du serios? De koster begge jævlig mye. Får man jv i dag bare pga mobil?

Jeg sier hei
Det var fint å treffe deg
Skal vi rusle samme vei
Og ha det hyggelig sammen

Attached: 9937598.jpg (1500x842, 129K)

youtube.com/watch?v=8vLJf416tqQ

Finnes ingen annen måte å få jentevenn på. Jenter onsker ikke guttevenn som er den gronne snakkeboblen

Må også ha Apple AR brillene som snart blir annonsert

Se for deg AR briller som gjor alle personer du ser finere med et slags snapchat filter. Som generellt hadde gjort verden bedre.

Burde jeg ta opp forbrukslån for å slutte å være gronnboble?

>huawei til 2500kr og ikke nyeste iPhonen
>RHA-örepropper MED ledning(lram) og ikke airpods
>Casioklokke og IKKE polar sportsklokke eller applewatch
Jaja, ingen jv på meg i hvert fall

hvordan orker dere dette?

har lagt merke til at når jeg smiler for jeg snakker med folk så smiler de alltid tilbake

>S I G R I D
youtube.com/watch?v=ATh2tjFAHmg

Orker hva?

Attached: b499ae83-49ff-41bb-90df-d67f95c9724d.jpg (834x626, 42K)

så det er dette normisser tenker på

Ha du legg merk til menn si
>tje the tje
Kvinn si
>tji tji tji

Kjeks, bra bilde

Sykt å tenke på at hvis knuset har sett deg i de samme klærne to ganger, så liker hun deg ikke lenger.

Selvsagt er han ikke serios, hvor tror du at du er? Kvinneguiden?

Ja

Sykt å tenke på at mamma har sett over 3000 timer med NRK de siste årene. Grösser over å tenke på hva det gjör med en.

youtube.com/watch?v=iv8GW1GaoIc

hvorfor lar vi innvandrere stemme? har ikke de dobbel lojalitet og derfor kan de ha et onske om å svekke norge? jeg bare spor

youtube.com/watch?v=VfewJfnPyo0

Attached: 1564590191437.jpg (1242x1394, 184K)

Fordi verden ikke er som man leser i skolebokene, men korrupt og jævlig.

BASERAT

skulle onske jeg hadde penger, lyst på boker og noen klær til disse kaldere tider, men men

Jeg liker Emilie, Ina, Sandra og Asa
Og når jeg fortsetter, vet du at lista blir sotere
Så hva kan jeg gjore? Jeg ber deg virkelig, min herre
For meg er det å florte, det er akkurat som en sport, alt går
Det er bra, la meg dumpe det, vær så snill å sett i gang trompeten

En liten bit av Erna i mitt liv
En liten bit av Siv ved min side
En liten bit av Trine er alt jeg trenger
En liten bit av Olaug er hva jeg ser
En liten bit av Une i sola
En liten bit av Lan natta lang
En liten bit av Hadia, her jeg er
En liten bit av deg gjor meg til din mann

Attached: 1565727481643.gif (241x328, 3.89M)

>Lojalitet til landet
På tide å bli woke, mann.

lesacreduprintemps19.files.wordpress.com/2014/08/ethnic-conflicts-their-biological-roots-in-ethnic-nepotism-tatu-vanhanen.pdf

Attached: pills.jpg (474x358, 17K)

Du vil aldri sexe Lan-Marie samtidig som Eivind mater Ragna Mai i naborommet....
Hvorfor leve?

Hva er kvinneguiden, soss?

skulle onske jeg hadde penger, lyst på en gammel porsche jeg kan restaurere i disse kalde tidene, men men

dette ikke lov til å spörre om.

Skulle onske jeg hadde lyst på noe, jeg har så mange penger.

*hyller Jesus*

Attached: ministerne.png (507x905, 256K)

Skulle onske jeg hadde penger slik at jeg slapp å soppelkassedykke

Skulle onske jeg hadde mer penger så jeg kunne kjopt meg enda mer penger

i 1994 vant Gro Harlem Bruntland charlemagne prisen, hvem var den forste til å vinne denne prisen? Kalergi. hva begynte gro harlem med? hva slags plan er kalergi kjent for?

Hadde diare for 10 minutter siden, den var som en blodig suppe

hif

Han er en cuck.. han er sammen med annie (en svart kvinne).

kan jg få mobza dine?

Samme her, var blod på papiret. Tenk om det er denne hundesygdomme.

Hva slags etternavn er Harlem uansett.

Bitmynt dumpet hardt nå.

cruisin down the street in my 64

konspirasjontullball

>Oi oi, jeg tror du har fått litt for mye tilmerkelegging å drikke.

får vell ta meg en litten rusletur jeg da

Innafor å lage seg taco til kvelds etter knebǿy på en helt alminnelig tirsdag?

hvem er klar for 20 tallets totale kollaps, 30 tallets gjenreising også krig i 1939?

*2039

nei, da blir aksjene mine verdilöse og jeg har ingenting å leve av når jeg blir gammel.

Mangfoldiggjor dine obligasjoner, neger.

Du kan alltids selge dem til jodene som har planlagt det hele.

>logaritmer

Attached: 1511819944725.jpg (250x240, 11K)

Hva om vi heller selger jodene?

selg deg ut for stortingsvalget 2021

Memer vi ikke jodene inn til makt hvis vi hele tiden tenker på de som våre herrer og rike?

Attached: images.jpg (300x168, 14K)

>å fokusere på dine motstanderes styrke gir dem mer av den styrken
Dette er på nivå med The Secret.

Hadde det ikke vært for at de utenomjordiske skapningene som har kamuflert seg som mennesker og kaller seg "joder "allerede styrer verden og holder viktige fakta om verden vi lever i skjult, f.eks. det at jorden er flat, så hadde kanskje dette vært et godt poeng.

Jesus Calms the Storm

35 That day when evening came, he said to his disciples, “Let us go over to the other side.” 36 Leaving the crowd behind, they took him along, just as he was, in the boat. There were also other boats with him. 37 A furious squall came up, and the waves broke over the boat, so that it was nearly swamped. 38 Jesus was in the stern, sleeping on a cushion. The disciples woke him and said to him, “Teacher, don’t you care if we drown?”

39 He got up, rebuked the wind and said to the waves, “Quiet! Be still!” Then the wind died down and it was completely calm.

40 He said to his disciples, “Why are you so afraid? Do you still have no faith?”

41 They were terrified and asked each other, “Who is this? Even the wind and the waves obey him!”

Men sånn virkelig tråden, vi må ha innvandring. Hvordan skal ellers BNP tallene vokse?

okt produktivitet?

Hva med å heller ǿke BNP per hode og ikke importere masse innavla idioter som aldri kan få en god jobb i norsk ǿkonomi? Trenger vi flere folk kan vi fostre dem selv.

Hva om vi bare slutter å telle BNP og heller ser på lykke per kilo CO2-ekvivalenter som slippes ut?

Brev musikk.

youtube.com/watch?v=9Jx-B5wbKOQ

kilo biomasse under kontroll av norske gener

Attached: dette er navnet på bildet.jpg (294x300, 15K)

samtlige av de som onsker mangfold til dette landet har aldri måtte forholde seg til utlendinger annet en når de bestiller taxi.

Hvis du ante hvor totalt umulig det er å være visjonær i dette landet. Hvis du ante hvordan det föles for en mann som meg, som i motsetning til de fleste andre i dette nisselandet, har vyer, vyer! Som strekker seg litt lenger enn förstkommende Lördag. Hvis du ante hvordan det er å slåss mot firkantede, fantasilöse, byråkratiske hengerumper som hater alle som ikke bruker 42 i sko, vet du hvordan det er?! Ti still!

Du har ikke den fjerneste anelse, men jeg kan fortelle deg at det er forbud mot enere her i landet. Det er forbudt å ha hjerneceller, skjönner du det? Det er kvoter faen meg på hjerneceller i dette landet. Jeg pröver, jeg er drit lei av det. Jeg pröver å skape noe stort i denne sosialdemokratiske, talentlöse hengemyra, det er bare "nei, nei, nei." Jeg gir dem et flott monumentalbygg, skjönner du det, og hva er takken: "Nei takk, vi ska'kke ha det. Vi ska' bare ha tre etasjer, vi skal bare ha... alt skal bare være like smått, alt skal bare være like stort, alle skal være like tjukk i huet!"

VRÆÆÆÆÆÆL

Attached: 19956267_10159534310305131_2685809750948993552_o.jpg (2048x1536, 279K)

youtube.com/watch?v=MnnWHhAJktM
basert

Eller på tv-skjermen. Den hyggelige verten som frimurerne i NRK ansatte for at befolkningen skal bli vant til den utskifting jodene har bestemt at vi skal utsettes for.

Attached: 30wqw6s.jpg (1163x1599, 259K)

basert brev. er mokklei dette sosialdemokratiet som holder alle nede samtidig som de belonner de svake og de ubrukelige som aldri bidrar. forpulte fitteland

Some family frens from Norway gave us these today. Nothing too peculiar, just a tiny bit on the overly sweet side but not bad at all!
Are they popular there? Is it a common souvenir or something?
I always like trying snacks from different countries :3

Attached: freia-melkehjerter-130g-corazones-chocolate-con-leche.png (800x800, 469K)

minner meg om et bilde arkanon brevet hvor det sto 3 pakistanere i NRK studio og diskuterte innvandringspolitikken til norge.

freia is soulles chocolate. it used to be norwegian but then it got bought by (((mondolez))), im sorry the norwegians gave you such a shit present. next time i visit italy i will give you some real farm produced apple juice and quality norwegian meat.

Illegal avis anno 1940.

Attached: 1940_1.jpg (1140x475, 141K)

Reddit på den tiden altså.

Tenkte å se i meg en film til tacoen, skal jeg se Galaksens Voktere (2014) eller Maurmannen (2015)?

Absolutt. Gleder meg til å flytte ut herfra.

Attached: 2dl1fpacl0bwvn5b.jpg (1152x785, 647K)

du skal se Broen over Kwai

Slå på Barry Lyndon

hvorfor skal du flytte? jeg skal bli og endre landet mitt

Galaksens Voktere eller Maurmannen?

Kappefilmer er for folk med 91- i IQ

Har vært en del i Texas i jobbsammenheng, og stortrives der nede.

Attached: painting_exit29.jpg (500x378, 52K)

det skjonner jeg egentlig veldig godt. du får ha lykke til anonsen.

Ja, det får mageinnholdet til å vende seg, men de vanlige plebeierne ser ikke noe feil.

Helt greit at fremmede folkeslag tar den debatten synes de, da er de jo i alle fall ikke rasister.

Attached: 596trillion.jpg (423x302, 36K)

Takk for det!

tenk at majoriteten av nordmenn oppriktig mener at du er norsk så lenge du har et pass som sier så

tenk å gasse jodene, fy faen ass.

Attached: 1568127690278.gif (278x278, 648K)

våkne våkne, på tide å stå opp og jobbe! skattepengene dine vil godt brukt!

Attached: 37y5eg4wtrsgrfgd.jpg (820x991, 293K)

vi skal ha 111111 gutta

Det blir nok en eg må drite

GUTTA

eg må drite

Tenk å tro på gasskammerlognen.