Kestävän kehityksen painos
/mämmi/
oispa talvi
Oispa Teemu
No nyt on perustettu painos
oispa autistinen anonyymi
olen alkanut käymään kafnetissa erään "vihervassari" -kaverini kanssa ja nuo (ainakin suurin osa) maahanmuuttajista on oikein mukavaa porukkaa.
Vain vaaleapaahtoista presidenttiä minun keittiössäni kiitos.
Papuina tietysti, jauhetaan aina tuoreeltaan.
Säilytetään jääkaapissa.
Vaan 10 miljoonaa rannikkotulvista? Jäätiköiden sulaminen ja metaanipieruthan nostaa meren pintaa tarpeeksi pilatakseen melko lailla kaiken rannikkoinfran.
>oh noes eriarvoisuus
*laskee*
siis toihan tekee 0,35% vuodessa
runkkaanko vai pelaanko video pelejä?
niin mutta ne ei kärsi ainakaan pitkään kun ne hukkuu
>eriarvoisuus lisääntyy
Onko mitään tekemistä sillä, että köyhimpien väkiluku kasvaa niiden taloutta nopeammin ja rikkaimpien väkiluku pienenee, kun talous kasvaa?
runkkaa video peleille
no mitä jos tekisit molemmat.
en pysty keskittymään kahteen asiaan kerralla
*kehittää nyymistä kestävän*
hommaa tyty imemään munaa samalla kun pelaat
no vitun neekeri runkkaat eka. tommosella minuuttimunalla saa edes peliä auki kun on jo mällit naamallas homo.
...
checked
jos runkkaan niin ei ole energiaa pelata. se on joko tai
animetyty?
Vantaa...
*laittaa nyymin kärsimään vesistressistä*
bääsed
tolta mä kuvittelen nyymin näyttävän
Suomen on korjattava maailman ympäristöongelmat kun sitä ei kukaan muukaan tee.
nams kepappi paninia
Perustettu PS-kihinä-painos
cute get for cute general :3
däbään inseleiden päälle
Pohjoismaat: *laittaa miljoonia euroja Itämeren suojelemiseen*
Venäjä: *laittaa miljoonia kuutioita puhdistamatonta Pietarin jätevettä Itämereen*
Jaa sotimaan lähdetään?
Ootko kenties kuuskymppinen keltasen lehdistön perusteella maailmankuvansa rakentava juntti vai ihka aito vammanen?
Jäikö jonnella levy päälle?
Mut hei tota esimerkkiä pitää näyttää. Kyllä ne venäläiset vielä joku päivä ottaa meistä mallia.
Venäjääkö ei saa enää kritisoida ilman että joku älähtää?
painu jonne vittuun ryssäpsykooseines
Täh?
>valkoista riisiä
>aromisuolaa
>voita
voi pojat ette tiedä mistä olette jääneet paitsi koko ikänne
Meni aika pahasti yli hilseen. Tarkoitin, että vammainen uushomo pepepostaaja käyttää meemejä vuosikausia niiden vanhentumisen jälkeen, mikä pistää yhtä pahasti silmään kuin kyseisen kuvan Buscemi esittämässä teiniä. On joko autisti, joka ei ymmärrä lautakulttuurin muutoksia, vaan kopioi vaan näkemäänsä tai jostain paskasivulta tullut, jonne nämä meemit on valunu vuosia jälkikäteen.
Tajuatko miksi et näe enää shoop da woopia, ragefacea, "le" toistoa, ynnä muita? Samasta syystä ei pitäisi enää näkyä tätä syöpäistä wojak/pepe toistoa, mutta joko autistit tai uushomot sitä jatkavat iänikuisesti.
Mulla oli tyty joka jostain syystä tykkäs imeä munaa pöydän alla kun pelasin. Enkä edes valehtele. Ihan seinähulluhan se loppujen lopuksi oli mutta vähän aikaa oli tosi kivaa sen kanssa.
>ilmastonmuutos
>venäjä paha
sellaset setit jonnella
Nyt menee yli ja lujaa, en edes sanonut mitään ilmastonmuutoksesta
tässäkö se syöttimestarin uusin nyt on... olen hieman pettynyt
jee hiilaripaskaa, estrogeenivoita ja syöpäsuolaa !
Eikös nuo ole pastaa edellisestä ketjusta
Postatkaapahan pojat isänmaallista sisältöä niin päästään eroon sekä vihervassarineekereistä että ryssistä.
>venäjä paha
FAKTA
Oon epäironisesti vihervassari ja pidän itseäni isänmaallisena. Toisaalta jos tarkkoja ollaan, varmaan moni venäläinenkin, ei vaan Suomea kohtaan.
>448▶
>File: Suomineito.jpg (492 KB, 1120x1575)
syön hö sinkinenstä
mun lempi questit classicissa on kun joku paikka on ihan täynä ja pitää lootata asioita joissa jo valmiiksi 0,0000000001% drop chance
Itse veikkaisin näitä
ssiis hk sinnistä
noni
tämä on viimeinen varoitus
nyt joku roti sitten tai menee mämmi kiinni
mä lasken kolmeen
yks
hyvä näin
>syöttimestari
tapa ittes nekru
Täähä o iha ku oisi takas yliksel
Olin eräässä työkkärin puuhahommissa kaikennäköisten tyyppien kera. Yksi kaveri oli syyrialainen perheenisä joka oli ihan jees, teki hommia enemmän kuin toiset. Opetin sille vähän suomenkielijuttuja jne. Jep.jpg.
Kauhea härdelli mämmissä ja vaan puolet on mun vika
Selaan apina.bizin kuvia ja kommentoin niihin
oisimpa metäs
sillä on nykyään ideat vähissä
ei se saa noilla sinuja kun jauhaa samaa sontaa joka päivä
Oispa
>sillä
Ei syöttimestari ole mikään yksittäinen ihminen, samanlainen nimitys kuin ärripurri (tai Teemu). Ainakaan mun käsityksen mukaan.
pitäisikö näistä mistään muka välittää?
sä postasit ton jo
Joo joskus oli aikaisemminkin puhetta tästä. Mutta ei se kaikille ole selvä sillä että yhdelle sanoo.
>intin juomapullo
onko mitään säälittävämpää. tästä näkee aina jonnen jonka ainoa elämänkokemus on armeija. ei juma
Rakastan sisäpiirin vitsejä ja rinkirunkkausta anonyymillä laudalla.
t. jonne ylilaudalta ja discordista
käytän välillä kenttäpulloa ja mulla on c-paperit
...
oot kyllä ihan vitun huono profiloimaan
>hän välittää mistään muusta kuin itsestään
naurahdin
hauska ettet todistanut epäjonneuttasi, jonne
Voi paska hei!
Langassa on meininki tää!!!!
tuo on vaan sitä sen jokapäiväistä ripulia
voitasko olla kavereita vaan kaikki
hauska että oot ihan vitun tyhmä jätkä. ei oikeesti oo hauskaa vaan lähinnä aina säälittää tollaset epäonnistuneet normopaskat jotka on ihan vitun tyhmiä neekerin tasolla olevia apinoita
nyymi pettää aina
jaahas ja isompaa vaihdetta näköjään silmään
katoin pikkukuvasta että siinä oli kannan ylähame
se että voi näin pahasti mennä tunteisiin viittaa siihen että olin oikeassa alkuperäisen profiloinnin kanssa
taidat olla koulukiusattu kaiken lisäksi
Mun mielestä mulla on paremmat jutut silloin kun joku mua sanoo syöttimestariks
ymmärrätkö että sä et oo mitään verrattuna muhun. pelkkä läjä paskaa. laihduta vammanen
>vertaa itseään anonyymiin postaajaan
no jos tästä jotain itsetunnon kohotusta saat niin ole hyvä. jumala tietää että sitä tarvitset
annoitte teemulle kyl taas vähän liian monta (you) pistettä
ihan vitun heikkoa. kyllähän se piti arvata että epäonnistuneesta normon paskasta ei ole mitinkhään
toistat itseäsi. keksi uutta tai julistan itseni voittajaksi. pallo on edelleen sinun puolella
Taso on niin alhanen että laitan seuraavaan lankaan mestarisyötin ja pilaan mämmin lopullisesti.
Onko muut Kuopiolaiset huomanneet että armenian lentomakoneet lentää kokoajan taivaalla? Onko niil jotkut harjoitukset?
toistat itseäsi. keksi uutta tai julistan itseni voittajaksi. pallo on edelleen sinun puolella
Kuopio on määrätty tuhottavaksi. Kohta alkaa sataa palopommeja.
kiitos ja kumarrus
Oot pari vuotta myöhässä.
Tykkään hemmotella Teemua
lo-lopullisesti?