/norgetråden/

NAUT-utgaven
Forrige:

Attached: 04353b003a79350f876f72b19c754031d6948313756f9f4c51ffb4ddb4f6a2d7.jpg (1437x1090, 573K)

Other urls found in this thread:

nav.no/no/Person/Arbeid/Oppfolging og tiltak for a komme i jobb/Relatert informasjon/Din aktivitetsplan
youtube.com/watch?v=xp_0Z5w-3_k
no.wikipedia.org/wiki/Svensk_slavehandel
vg.no/nyheter/innenriks/i/zGXg61/mdg-lan-utsatt-for-grov-hets-i-facebook-gruppe?utm_source=vgfront&utm_content=row-15
twitter.com/NSFWRedditGif

tynn som en fyrstikk, rund som en ball...

ELLER MIDT IMELLOM
ELLER MIDT IMELLOM

Attached: download.jpeg.jpg (250x182, 6K)

Dette er den dårligste tråden på 4kanal fåvæ

Tanker om å drittbreve seg til graven?

Jeg har begynt å se på Jordan Peterson-videoer.

eg har begynt å se på drite-videoer

fy faen gutta. jeg er så dritt lei av å gå på AAP nå!! hadde vært greit om NAV lot meg slappe av litt, men neeeeeei! må på mote innom nav en jævla dag i uka samt de tvinger meg til å gå til psykolog EN DAG I UKA OGSÅ!!

skjonner ikke greia!?! har hatt kompiser som gikk på AAP i over 3 år og kunne ligge å sove og royke hasj hele dag uten at nav maste på de. mens jeg må faen jeg styre på TO (2) ufrivillige moter i uka!!! FAEN TA

Skjerp deg, Anonsen.

Skjerp deg, Espen.

NEI!!!

JEG HETER IKKE ESPEN! ESPEN ER ET HANREI NAVN

nei eg vil isje

Du kan jo faen meg slappe av fem dager i uka, din dritt-autist.

AAP altså arbeidsavklaringspenger, er jo nettopp penger du får for å avklare din situasjon. Det er aldri ett fastsatt opplegg, men alltid individuelt sak til sak.
I ditt tilfelle har dere blitt enig om at du skal mote opp en gang i uka til NAV, og en gang i uka til psykolog. Dette er noe du har sagt ja til, mot at du får AAP. Om du ikke ville ha AAP skulle du sagt nei.

hold kjeften din jævla homse

jeg har aldri sagt ja til noe av dette

Det er umulig å få AAP uten at du undertegner papirer fra NAV hvor du godkjenner din aktivitetsplan du har utviklet sammen med NAV.

jeg har aldri skrevet under på noen papirer eller laget en aktivitetsplan

Da har du heller ikke AAP.

jo jeg har aap din gjok

Da har du også utarbeidet en aktivitetsplan. Du kan enkelt finne aktivitetsplanen du og din NAV-veileder utarbeidet her:
nav.no/no/Person/Arbeid/Oppfolging og tiltak for a komme i jobb/Relatert informasjon/Din aktivitetsplan

velferdsstat kaller de det, planen er at ingen skal gå foruten, men de av oss som går hele livet uten å oppleve noe så viktig som seksuell nærkontakt, nei de får ingen bistand

sex er ingen menneskerett.

Nevn én negativ ting med borgerlonn

mye av det den norske stat innvilger er ingen menneskerett, men sex er en fundamental del av et verdig liv, og med så mye skatt som vi betaler i dette landet burdi vi ha et eller annet program for å hjelpe de av oss som sliter med å skaffe seg akuratt dette.

Hva om jeg ble en neger...?

hva med de som ikke er borgere, fortjener ikke de lonn?

Da hadde du i det minste fått masse sex og nautgryn.

Det inviterer flere migranter til landet
Om den er for höy kan den gjöre at folk ikke pröver å få seg jobb, slik som naverne

>mye av det den norske stat innvilger er ingen menneskerett
Det er vel bare menneskeretter de innvilger.
Tak over hodet, penger til mat, helsetjenester. Alt det er menneskeretter.
Sex regnes ikke som en fundamental del av livet, ingen dor av å ikke ha sex.

Jeg har tenkt at det burde eksistere et yrke som fungerer som en blanding av terapeut/psykolog og sexarbeider. Dersom prostitusjon hadde vært lovlig, kunne nok de damene som var i stand til noe sånt tjent fett.

Det kalles seksuell surrogat, og finnes allerede.

>ingen dor av å ikke ha sex.
Nå skal du se hvor feil du tar!
*Blåser hull i mitt eget hode*

dette men uironisk

Da tar du livet av deg fordi du er barnslig, men du dode ikke av mangelen på sex. Ellers hadde alle som blir munker og nonner do.

Da er det vel bare å lovliggjoere det og få det til å bli noenlunde sosialt akseptert, så er vel mesteparten av ufsol-problemet loest?

hvem er denna bloggeren som driver og er voldelig hele tida, og hvorfor er ikke media åpen om identiteten hennes når hun nå er dömt (to ganger)?

Slutt å klage user, det kunne vært værre

Espen går ikke på AAP

Fordi det er en hun, kom nå for faen igjen.
Om Sofie Elise eller funkygine eller hva de nå enn heter ble stemplet som voldelig, hadde det forporet narrativet til (((media))) om at det er giftig maskulinitet som gjor at det bare er menn som denger kvinnfolk. Skjonner nesten ikke at de gidder å lage sak av det.

Er jo bare å få seg skikkelig jobb, spare deg opp litt penger, investere dem rett, og så bare kule an. Skjonner ikke hva du peser for, du er jo bare på NAV fordi du er for råtten til å arbeide, men det er jo likevel frivillig å gå dit.
Be dem om penger til utdanning, festlige forerkort ("Ja, jeg får jobb hvis jeg har klasse T") eller kurs (IMO-60, sikkerhetskurs for fiskere, maskinforerkurs, kranforerkurs, stilaskurs, truckforerkurs, vekterkurs m.m.). Lemp bagasje på en flyplass eller ta vekterkurs så du kan jobbe som tyttebærpoliti på flyplass, grei betaling for lite jobb.

ville du?

rettelse, du har ikke noe valg

Attached: 1568273750685.jpg (1100x1092, 131K)

det er Isabell Eriksen, harry hore som har vært med på paradis hotellet

Tenk å bo i Sverige

Attached: Skjermbilde 2019-09-12 kl. 12.14.20.png (1092x1238, 790K)

det er jo ikke noe bedre her i norge

Bra anti-rasistisk senter er opptatt med å arrestere Svenske pensjonister for å kritisere islam

youtube.com/watch?v=xp_0Z5w-3_k

hahaha han snakker om slaver. hvilke svensker har eid afrikanske slaver? hahahah

de har fått noyaktig samme tankesett plantet av MSM og politikere slik at de oppforer seg noyaktig som svarte i usa gjor

Svenske var faktisk ganske involvert i slavehandelen
no.wikipedia.org/wiki/Svensk_slavehandel

|På 1500-tallet kjempet Sverige og Danmark om å være den forende makt i Nord-Europa. Begge land etablerte handelsfort langs den vestafrikanske kyst. Den svenske slavehandelen i Afrika ble aldri vellykket, og da den svenske koloni i Nord-Amerika, Nye Sverige, ble overtatt av hollenderne i 1655, var grunnlaget for svensk slavehandel borte. Sverige oppga denne virksomheten og konsentrerte seg i stedet om krigforing ost og sor for Ostersjoen. Danmark, derimot, lykkes med å beholde sine kolonier og fortsatte med slavehandel.

så kom jaggu meg de (((hollandske))) og tok over. nei fyfaen de er overalt

noen som har lagret den plakaten fra 70 tallet hvor det står

" er det sant at innvandrerne dukker opp på hvert hjorne? eller noe i den duren, også forteller plakaten at det er under 1% av befolkningen som er fremmedkulturelle, og at det aldri vil bli noen som helst fare for at norge og nordmenn vil komme i undertall.

mistet hele norgetråden mappen min for en tid tilbake

Det er lett å glemme, men Sverige var en stormakt i Europa på et tidspunkt hvor de var en trussel for Tyskland, Frankrike, Russland og England.
Svensk historie er ganske interessant fåvæ, spesielt med tanke på hvor dypt de har falt de siste 150 årene.

hvor gikk det galt?

Da Peter I moderniserte Russland.

hvorfor gikk så mange land på angrep mot sverige sammen? leser om den nordiske krig nå og svenskene kjemper jo mot flere fiender enn selv tyskerne under andre verdenskrig.

Har ikke plakaten, men var det ikke vanlig at kommunister hengte opp plakater om at innvandrerne tok jobbene våre på 70-tallet?

Dro hjem å la meg. Snakkes!

Eg må drite

Hva faen skal man gjore med livet, gutta?
Har provd meg på 3 studier nå
Tok Musikk på videregående, var goy å spille i band, men kan ikke leve av
Provde Psykologi, ble for tort å engasjere seg i
Provde Fysioterapi, goy å kna på jenter som jobb, men klarte ikke bli virkelig engasjert i det

Er så jævla vanskelig å finne noe man virkelig brenner for (annet enn musikk da, men kan ikke leve på det..)

Vurderer Paramedic, virker ihvertfall ganske streit som studie

Attached: 24 hours.jpg (1280x720, 36K)

Få deg en kontorjobb og tilbring dagen med å suse rundt.

start noe eget

De er i det minste underholdende disse apemennene.

Attached: Skjermbilde-2019-09-11-kl.-14.42.42.png (1068x503, 112K)

slutt å være en kjerring og forstå at man kan gjore ting uten noen vag "brenning", "passion" eller annen piss

Hva er forskjellen på dette og sinte hvite menn som onsker å drepe Lan?
vg.no/nyheter/innenriks/i/zGXg61/mdg-lan-utsatt-for-grov-hets-i-facebook-gruppe?utm_source=vgfront&utm_content=row-15

Negre kan da umulig ha hatt det så ille under slave og kolonitiden. Mange av dagens negre har jo levd i så mange hundreår at de forsatt husker hva som skjedde da

Sinte hvite menn er en faktisk trussel
Husk hva som skjedde forrige gang hvite menn gikk amok, de to storste verdenskrigene i historien

Forskjellen er at når den hvite (eller asiatiske) mann finner ut at han skal drepe noen kan fort 6 millioner og mer bli drept

Er det ikke jævlig kjedelig å være NAUT

Attached: 1553338677082.png (384x390, 175K)

Eg må drepe

jo
t. tidligere deltidsnaut

Attached: 0321032103123.gif (498x275, 3.19M)

Nordmenn finnes ikke, det er en sosial konstruksjon.

Attached: Screenshot_20190912-133041.jpg (1440x1150, 181K)

Eg må frigjore Palestina

Eg er ung sint hvit mann.
Eg må drepe.
Eg må stige i hierarkiet.

Palestina? Det finnes ikke
Judea og Samaria er rettmessig israelsk territorium. Gaza er en gjeng drittautister som selv Egypt ikke vil ha noen relasjoner til

>Ja jeg stotter Israel

Attached: gigachad.jpg (1068x601, 56K)

Det er ikke meninga at du skal brenne for noe.

>anonsen!!! eg e gravid! ka faen ska me gjera??
ka gjer du?

Attached: 7227e15811b87ca9e2f0091bcf479f29.png (600x480, 350K)

Du er en tegning

Slår henne hard i magen flere ganger.

Gjor det nå.

heng deg, stygge svin

DET ER GUDEN VÅR
VELKOMMEN TILBAKE

Attached: 1545896939110.png (1132x1039, 2.34M)

Basert, gratulerer med seieren mot NAV

De ble super hjelpsomme når jeg begynte som rorlegger lærling for en eller annen grunn.
1 time hos psyk i uka og 6t om dag som lærling, fantastisk opplegg.

Jeg har samme t-skjorte :/

Gratulerer til vår gud, du seiret tilslutt! Og velkommen tilbake til tråden.

Er du en hvit nigger?

Nå blir det endelig liv i her og nivået i tråden stiger

Flott, gratulerer med å ha blitt læring. Du får ha lykke til

Det er jo sånn NAV fungerer, de blir mer hjelpsomme dersom de ikke trenge rå bistå 99%. Hva sier sprengerpappa til dette?

Arisk Nord-Inder

Stakk bare innom for å se kjapt om noe skjedde, folte jeg måtte korrektere user angående AAPen.

Takk takk.
Fattern sier godt jobba han, prover å få meg til 8t om dagen men jobber meg mot det.

Nå har min "3 kommentarer med snublekode"-grense blitt nådd så for Freisen eller noen kommer å rævkjorer meg.
Snakkes gutta.

dette er meg

Attached: 1546270615398.jpg (1600x1184, 717K)

Attached: 21442982_1434823913239044_928530963_n.png (838x657, 322K)

Æ

årne

aljt

det hores ut som et "du" problem.

hvorfor bryr du deg om hva sprengerpappa sier? faren til espen er jo en ubrukelig slubert som har fått espen som sonn. det hjelper ikke å komme med de ti bud som om du er moses når guttungen er over 20. nordlendinger er undermennesker

Hva er en slubert?
Og Espen er ikke nordlending, han er tronder, altså midtlending.

Ka i det gronnsalte hælvette va det du sa om Nordnorge, din jævla soring? Æ kan fortell dæ at æ graderte som kullets beste feskar, og har vært involvert i flere Lofotfeska, og æ har over 300 tonn fesk på kvota mi. Æ e topptrent i fangstteknikka og ei den beste sjarken i heile satans flåta. Du e fan ikkje nåkka meir enn enda en byjypling. Æ ska fette hiv dæ på sjoen som om du va fokkings fiskeslo, det kan æ lov dæ. Du trur du kan kom dæ unna med å sleng sånn mainnskit til mæ over nettet? Vel tru igjen, din hælvettes rognpose. Mens æ sitt og knota på dette forpulte tastaturet så har æ en kompis som prova å finn dæ i ei sånn derre telefonbok, forr å finn addressa di, så du kan bærre forbered dæ på fullt faenskap, din hæstkuk. Et faenskap som kommer til å tilintetgjor den fattige unnskyldninga du har som et liv. Du e fette dod, glunt. Æ kan vær kor som helst, når som helst, og kan dræp dæ på over sju hundre måta, og det e berre med garn. Ikke bare e æ god på det, men har tilgang til hele jævla feskeflåta i Lofoten og kommer til å bruk alt æ kan til å dra den ynkelige ræva di inn i hælvette og tilbake, din lille fettlok. Om du berre hadde visst kordan uhellig faenskap den lille "kommentaren" din kom til å bring over dæ, hadde du nok holdt kjæft. Men det klarte og gadd du ikke, for du e såpass dum at man sku ha trudd slektstreet ditt va sirkulært. Æ ska skit sinne over dæ og du kommer til å kvæles i det. Du e fette dod, din jævla byhomo.

beste kopierings pastaen jeg har sett

>ringer fra ukjent nummer
>står ostfold på telefonen
>tykk indisk uttale
>"hello sir I am from california your computer is being hacked"
teknologi er litt skummelt fåvæ