/norgetråden/

Sutreanon i sitt naturlige miljo-utgaven
Forrige:

Attached: 1548324068172.jpg (1900x995, 730K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=eCdk40BRP2s&t=104s
zalando.no/schott-nyc-bombejakke-rust-s3722t01g-b11.html
vg.no/nyheter/innenriks/i/8mWRr1/alvorlige-trusler-mot-bi-politiet-har-kontroll-paa-en-mann-i-20-aarene
youtube.com/watch?v=GOb493ued-g
1n.pm/KOQ1I
twitter.com/SFWRedditGifs

döden må være en befrielse, samtidig er jeg redd for å dö

Vi tar denne

vi tar denne

DULTER

Drit i trådautisme
Min var forst
Forste tråd er den ekte tråden

Attached: 1557950456204.jpg (1512x1212, 77K)

Må være ekstremt lite fysisk aktivitet for å få den pæreformen der.

nei, denne var först

Min ble brevet forst!!!
Min er den ekte

nei, denne var först.
tror du forestiller deg ting i hodet ditt

Tilbake etter fire år, og med unntak av laber aktivitet har ingenting forandret seg.

Eg må drite

det er så mye aktivitet at vi har tre tråder gående for å få unna all drittbrevingen

denne tråden har flest brevere og flest brev.
dette er tråden folket vil ha!

Attached: apu.jpg (1000x712, 73K)

Treningen gikk bra, gutta.

Fullstendig overveldende!

Ingen som benytter seg av ekstra flagg lenger?

barn og ungdommer som ikke daglig er i fysisk aktivt vokser opp til å bli tapere

...

dabber på deg

Attached: ap_16264652581537[1].jpg (800x409, 53K)

Må være flaut å være sutreanon. Han pröver så hardt, men får det ikke til.
Jaja, han har i det minste fått seg jobb i vernet bedrift. Det er da noe.

Attached: two-women-laughing-and-pointing-picture-id75314414[1].jpg (1024x682, 237K)

iboende vise er en grei film

de blir gått åg såve

Attached: pymr3x.jpg (960x960, 270K)

rodpill meg littegranne på 5G

slettdette.no

*beep* *beep* *tshk*
drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
*PLING*

JÆVLA HELVETES FAENSKAP
HVORFOR TIPPER JEG IGJEN, HÆ?!?!?

Attached: 1516033443927.png (960x960, 1.21M)

Sendte nettopp en melding til en eller annen tilfeldig jente på Umiddelgram som likte bildet mitt

Attached: 1492862433728.png (657x527, 51K)

hva skrev du til henne da?

"haha, hvem faen er du?" bare på engelsk da
og uten banneord

Tror du det er en ekte jente?

>Organisert kriminalitet, gjengoppgjor, narkotikabruk, tyveri, prostitusjon, trusler og grov vold er resultatet etter at Tromso åpnet byen sin for nordmenn.
Fytti flåbba

basert

Eg må drite

I må fis

Det vil jeg tro.

eg må drite

Måtte skru det av hver gang jeg skulle dritbreve og skru på igjen når jeg brevet ordentlige brev. Ble lei av å skru den av og på så slettet hele greia til slutt.

Attached: 84_15276_web_1000.jpg (1000x673, 259K)

Her er noe fett til alle dere animenerder i tråden youtube.com/watch?v=eCdk40BRP2s&t=104s

Får vel holde dere oppdatert på om hun fra Umiddelgram svarer i det hele tatt
men men
jeg legger meg i hvert fall
natta tråden

Ja ja.

Sånn går nu dagan.

Gir vel faen

kul jakke?
zalando.no/schott-nyc-bombejakke-rust-s3722t01g-b11.html

vg.no/nyheter/innenriks/i/8mWRr1/alvorlige-trusler-mot-bi-politiet-har-kontroll-paa-en-mann-i-20-aarene

Hvem av dere var dette?

OOOOOOOO HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELGA NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATT

noen våkne anonser?

Ja.

hvordan har du det? hva driver du med?

IKKJE KOM INN DET E INGEN HER INNE

om forlatelse, det var ikke meningen å forstyrre

det går fint. åssen går det med deg, anonsen?

tenkte jeg skulle löse noen fysikkoppgaver omhandlende tyngdekraft, men jeg skjönner ingenting fåvæ.

Attached: 1514675190996.png (478x523, 80K)

joss, hva studerer du?

tar opp fysikk som privatist.

...

må vel dulte i frykt for sutrenanon da

Gomåræn

hvorfor har vi ikke mer gressenergi?

Hva gjör man hvis man er 2 minutter unna fra en helt?

God morgen!

Mårn.
Får vel stikke på gymmen en tur.

Mårnings

Heisann

Får vell mekke litt frokost

Morn

Får vell drasse fleskeskroget på jåbb

jaja sånn går nu dagan

Attached: _20190919_082419.jpg (720x1060, 127K)

youtube.com/watch?v=GOb493ued-g

Ulrikke skulle sitter her og suttet på tissefanten min fåvæ

>tråden overlevde natta
>sutreanons hivtråd döde
Vakkert

Sykt at NRK lar influensere influense på siden deres.

>Brandsdal er, ifolge saken, innbitt motstander av bompenger, eiendomsskatt og tvillingabort.
Huff så grusomt

Alexandra og Greta skal sparke patriarkiets rompe!

Attached: 1568877762123.jpg (1483x1720, 426K)

Gutta
Hvor ofte er det vitsen at jeg skal få "regelmessig" legeskjekk?
Har faktisk aldri vært hos legen for sånt jeg, bare når jeg faktisk har noe spesifikt formål

NEEEEI, DU KAN IKKE DREPE MEKSIKANERE
FIENDEN I ACTIONFILMER MÅ VÆRE HVITE MENN

Attached: Skjermbilde 2019-09-19 kl. 09.40.24.png (1504x1002, 166K)

>influenser
Media sliter med å klassifisere barna til rike nordmenn

Attached: 1545402359274.gif (270x270, 2.82M)

>pröver å være miljövennlig
>reiser til USA på en båt for å ikke bruke flybensin
>båten bruker mer bensinutslipp enn ett pasasjerfly
>"men det er greit, så lenge jeg minner folk på miljöet slik at de gjör opp for skaden jeg gjorde"

>pröver å være miljövennlig
>introduserer ny grönn avtale
>den er så forfærderlig at den ville stoppet opp all bensinferdsel ut fra kontinentet, og bötelegger folk for å kjöre eldre biler
>absolutt 0 personer stemmer for
>"men det er greit, så lenge jeg får mer oppmerksomhet"

Joda, de er virkelig noe å være redd for.

>tvillingabort
Dette var da veldig spesifikt. Er det ikke samme faen om man aborterer en unge eller to?

Alt jeg vil i livet, det eneste jeg onsker, er å finne et stille hus, og slå meg ned med en sot jente

Jeg også fåvæ, men hva skal du leve av?

klimasaken i notteskall?

Attached: 1568056175292.jpg (1280x720, 60K)

kanskje sette seg inn i hva tvillingabort er, og hvorfor det var store abortmarkeringer i fjor mot å rore abortloven på den måten

Attached: original_result - 2019-09-19T101213.224.png (512x512, 356K)

1n.pm/KOQ1I

Fortsatt ingen som skriver om integrity initiative. Bare denne propaganda artikkelen med Kate som skal fiske fram en patriotisk respons.

Foler at vi trenger en oppvask i etteretningsmiljoet men det skjer jo ikke når alle journalistene i dette landet er tapere som bare skriver om dritt. Har vi egentlig kvalitets journalister igjen i dette landet? Foler jeg ikke har lest en eneste paragraf i Norsk media som ikke spiller på et naivt narrativ som spinner den reelle situasjonen ved enhver mulighet.

Hvordan ble vi så "docile"? har aldri opplevd en så tafatt offentlighet for, vi er jo blitt en saue flokk uten like. Ikke bryr folk seg om hva glodenegerne holder på med og ikke ser de konsekvensene av ikke å gjore noe som helst. Når man ser en inkompetent kirurg inngravere navnet sitt på levra til pasienten, reagerer man.

Hadde det ikke vært for at flere land sine glodenegere var involvert hadde vi fått hele greia servert på et solvfat. Vi hadde hat mandat til å sparke hele gjengen og implementere et nytt narrative som ikke sender blodtrykket til Europeere i værs.

Hvordan har vi blitt så forbanna hjernedode? er alt for lett å skape kontrovers & skandaler. Vi kunne brukt oljefondets innflytelse i kombinasjon med E-tjenesten. Vi kunne fått Erdogan til å holde kjeft & kineserne til å anerkjenne åndsverk.

Vi gjor mindre en ingenting med et Norge som ALDRI har vært mektigere for. Vi har alle verktoyene som kreves for å operere i hoyeste klasse på jorda2019™.

Folk ser seg selv som ikke-eksisterende vesen når de tilhorer den viktigste generasjonen mennesker i jordas historie. Hvordan skal vi få folk til å ta eierskap for ansvaret sitt ovenfor framtidige generasjoner?

Attached: josefstalinggranddaughter.png (850x1106, 1.57M)

Drepte tråden med rants om glodenegere jeg da

Tror folk oppfatter slike ting som pretensiost eller lignende. Kan liksom ikke underholde konseptet.

det er bare det at alle gutta i tråden allerede er sortpillet

hvor får man kjopåt billig og bra egg?

På Gronland
Kjop store kvanta, 100-lapp for 50 egg

På negerbutikken

hjelper ikke at eggene er billige, stoler faen ikke på det innvandrerne tar inn, dere så jo det handelssenteret fra sverige i går?

Så ikke kjop billig da
Hva er det du spor om egentlig?

billig og bra egg

Alternativet er vel at du ser etter en bonde som også selger det direkte.

Det er fordi tråden tror det er rasekrig eller Apati som gjelder.

Vi trenger faktisk bare og sparke gl*denegerne så kan vi iverksette en plan som vil bli kvitt den propagandavirksomheten . I et demokrati så fungerer glodenegere som diktatur, vi må utfore et statskupp på de hemmelige tjenestene.

Propaganda-en har blitt globalisert til det mest idiotiske nivået en kan forestille seg. Det sitter en fattig, feit og stygg jævel i en kjeller i usa og hater på det samme som en feit jævel i Norge.

Vi har distansert oss fra narrativer som ikke er svartpiller. Hvis du forandrer tankegangen forandrer du samfunnet. Vi trenger bare 2-3 måneder uten konstant produsert drama & kontrovers for å slå idiotene ut av denne syklusen. Jeg kan virkelig ikke være den eneste som ser at E-tjenesten\pst har feilet brutalt. Uansett hvor abstrakt jeg framstiller problemet så er det vel definert i alle lands sine glodetjenester.

Hvem faen bryr seg om hva Russerne gjor hvis vi ikke kan utvikle den offentlige samtalen, vi blir dummere, samtalene blir kortere, og propaganda en blir hesligere.

Lett å være svartpillet, vanskelig å være håpefull.

Attached: 1545302058029.jpg (600x884, 65K)

bor i oschlo.... fy flåbbe

hvordan skal man greie å snu opinionen til folk som har hatt ansiktet limt inn i en iphone siden 2010? folk er helt virkelighetsfjerne

Så dra på Gronland og kjop fra innvandrersjappe

Morn tråden

morn, sent oppe?