/norgetråden/

Anime-utgaven
Forrige:

Attached: 1557315093123.png (754x530, 497K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=2-mCpRYCM7A
en.wikipedia.org/wiki/Marka,_Oslo
reddit.com/r/norge/comments/d6axqv/er_the_great_replecament_bare_en/
youtu.be/H6T0OuAA6-M?t=298
e24.no/norsk-oekonomi/i/pLX9g6/nordea-markets-om-rentebanen-norges-bank-ferdig-med-renteheving
tv.nrk.no/direkte/nrk1
twitter.com/AnonBabble

vi bruker denne

Heller anime en HIVladning

Denne blir det, japanske tegnefilmer er bedre enn Hivladning og norsk-samisk vennskap

Nok et nederlag i sutreanons triste liv.

Attached: lel.gif (700x285, 3.38M)

Hvemfor får denne leve og ikke mine??!!!!!

Attached: 1557950456204.jpg (1512x1212, 77K)

Der har ikke været en ordentlig /danmakstråden/ i lang tid nu, er det okay hvis jeg hænger lidt ud her istedet?

Attached: 36eff95c4f86550f1fb44d8ec175376c62206623bdcf12ece228789686d8b956.jpg (500x360, 21K)

Fordi du spammer den stygge dritt-tråden din så mye at vaktmestrene endelig har begynt å slette dem.

>>Jow Forums8759642

...

Selvsagt, velkommen til /norgetråden/ min ven

husker jeg prövde å lage en /norgetråd/ på bant da du spammet som verst i vinter.
det ble ingen suksess, de folka på bant er helt gærne.

Attached: 1507814433573.jpg (549x400, 55K)

Beste med Jow Forums, Jow Forums og noe andre brett er idsystemet.
Tenk hvor mye samhomsing vi hadde blitt kvitt

nei

sutreanon endrer bare vpn hele tiden...

youtube.com/watch?v=2-mCpRYCM7A

Attached: 2290662sa4rd02587.gif (250x250, 460K)

Men jeg forstår det jo ikke.

Attached: LordBraxfield3.jpg (537x655, 309K)

Just got my residence permit approved, I'll start living in Oslo at the beginning of next month, give me tips for a comfy life.

Attached: Nia's kidding.webm (1280x720, 393K)

You won't stick out in Oslo at least. (if you're brown)
The most comfy thing you can do in Oslo is leaving the city and go to "marka"
en.wikipedia.org/wiki/Marka,_Oslo

/skandi/tråden er ved at do igen
Jeg formoder at jeg stadig er velkommen her?

Attached: 1565874538327.jpg (458x527, 95K)

Det går helt fint, vi liker dansker

selvsagt

Attached: 1565810204691.jpg (650x650, 243K)

please stick to the east side weon

Mange tak

Attached: 1568873978280.jpg (994x662, 70K)

dumme gronlender eg skal banke deg

nææ

Attached: 1568107889243.gif (258x215, 78K)

så klart, eirik raudes land er norsk

Jaja whatever tag du bare hvad der retmæssigt tilhore Norge, jeg er ligeglad

kjeks, hvem av dere er det som har skrevet om the great replacement på rnorge, fy flåbbe så mange avfyrte normisser

Mordi

Link da, ditt skrukketroll

norgetråden er det beste som har hendt meg fåvæ

reddit.com/r/norge/comments/d6axqv/er_the_great_replecament_bare_en/

"The Great Replacement" er en hoyre-ekstremistisk rasistisk bullshit konspirasjonsteori.

Fuck off med hatspredningen din.

Ja i er ihvertfald mindre autistiske end resten af de nordiske generaler

reddit.com/r/norge/comments/d6axqv/er_the_great_replecament_bare_en/

"The Great Replacement" er kanskje en "hoyre-ekstremistisk rasistisk bullshit konspirasjonsteori" men "Replacement migration" er en offentlig FN plan.

Kan noen kommentere dette til han på Reddit?

Få ting er like /komfortabelt/ som å spasere etter solnedgang mens man hörer på synfbölge

hva med å drite en lang perfekt kabel?

det blir for bittersött
man skulle alltid onske at den var enda större samtidig som man er redd for at noe mere hadde gjort vondt
i tillegg vet man at neste neppe blir like god

Imponerende

Attached: file.png (873x516, 51K)

Jeg måtte kjore rundt kvartalet flere ganger for jeg fant en parkeringsplass. Slik går det når hoi polloi får så god lonn at de har råd til å kjope seg biler.

*begår tankefeil*

>The Great Replacement (French: grand remplacement), also known as replacement theory,[1] is a white nationalist right-wing conspiracy theory[2][3][4] which states that, with the complicity of "replacist" elites,[a] the white French population—as well as white European population at large—is being progressively replaced with non-European peoples—specifically Arab, Berber and Sub-Saharan Muslim populations from Africa and the Middle East—through mass migration, demographic growth and a European drop in the birth rate.[5][2]

Så en gruppe "eliter" (FN) bytter ut den etniske befolkningen med utlendinger pga lave födselstall, sånn som det står i "replacement migration" greiene. Er dette da en konspirasjon?
Jeg er veldig forvirret.
Det er ikke en konspirasjon når FN sier at de gjör det, men det er en konspirasjon når hvite sier at FN gjör det.

jeg tok en tur til mcdonald på oslo s klokka 06.15, jeg tok maten og ployde meg opp til spisesalen deres. Det var en mann med posen og ting og tang slengt på bordet foran han litt lost, han (skallet mann) sto donn stille i hjorne (selvfolgellig på en stol med bord foran)som om han var dopet eller noe, han kunne til og med lage hoye snorkelyder mens jeg spiste min DS cheese burger + 1 kjott+ 1 ost+ mellomstor pomfritt+ svær jordbær milkshake. I tillegg var det tre nordmenn ved siden av; en kvinne som hadde pc og utnytter strommen i salen, mens hun gjorde noe på den lille laptopen, foran henne var det en tynnere mann med svart jakke, foran han igjen var det trolig ronny råner som hadde en smekfeit kropp som spiste sitt daglige brod. I lopet av 1/4 av måltidet kom det to (sigoynere?) som lo og lo, og pratet et eller annet på gresk (ost-europeisk språk og den sorten?). De kan systemet, og med engang utnyttet strommen, i tillegg spanet en av dem utenfor mcdonald sin spisesal, som trolig stirret på menneskene på golvet (de som vanligvig sitter i tomhet på de stygge metallstolene, gående mennesker, stillestående mennesker som venter på tog og stirrer i en evighet på skjermen foran), hun gikk tilbake for å få mer strom, plutselig poppe det fram enda en sigoyner (en mann), alle tre tynne som faen, men de vet dette med å le hoyt. Snorkende bak sitter den psykopaten (skallet mann)som ble nevnt forst, og han ringe opp på telefonen med hoy lyd slik at alle kunne hore. Det var på tide å komme seg ut og inn på t-banene, maten var 75% fullfort, stirret på mobilen og virket opptatt. Alle nordmenn var borte, og kun psykopaten og tre sigoyner igjen. Etter hvert var jeg ferdig med maten på mcdonalDOS/burgerking/hvafaendetheter (sted rett foran Narvesen)
Det var hyggelig opplevelse

>reddit
Tumblr for gutta

basert
(og rödpillet)
kan man vel si

the great replacement er en konspiasjonsteori, men replacement migration er ekte.

han som bor under meg er neger. horer masse dunkig å stonning, men så hore æ at han snakke norsk... skammelig

okei
men hva er forskjellen egentlig?

den ene er en konspirasjonsteori og skjer ikke mens den andre er legitimt og bra og skjer på ekte.

Attached: 1554800865659.png (469x452, 277K)

okei.
men hvordan er utfallet forskjellig?

JAJA DA ER DET NYTT MOTE PÅ NAV I MORGEN. PÅ EN FREDAG!!!!

ække lett å være på aap!!!!

her

+47 22 86 84 00

dette er nummeret til FN-sambandet
ring og spor

Attached: 1547905746230.jpg (250x241, 25K)

Det er faktisk du som må ringe en venn. Sånn er reglene.

kanskje man bare bör bytte ut "the great replacement" med "replacement migration" når man snakker med kokovenstre.

Forskellen er om det er (((illuminati))) som får det til at ske eller om det er en helt naturlig bivirkning af hvordan immigration fungerer

yo yo
eg komme fra rannaberg
det e her den beste sangen komme ifra...

Attached: 1551142476754.png (1054x526, 69K)

Hvordan foles det at alle parti store nokk til å ha efekt i samfunnet vil ta inn flere invandrere? og hvordan foles det at 90% av befolkningen er enig med de partiene som vil ta inn invandrere?

vi kan like så godt byne å snakke svensk

Attached: 1562572356964.jpg (250x239, 14K)

ikkje tenk på det

Attached: hfbs.png (560x407, 34K)

>helt uironisk og blind bruk av 1984-taktikker
Oisann

Attached: 1536322656470.jpg (238x121, 35K)

hva er naturlig med å betale en masse negere som aldri kommer til å bidra med noe for å være i landet ditt gratis og knulle kona di?
ingen normale mennesker ville funnet på noe sånt.

haugesund er norges kulturhovedstad

Attached: 1561510338237.png (655x509, 25K)

gjor det nå, gleder meg til å se om han svarer

Spiller det noen spesiell rolle hvordan Oslo ser ut demografisk? Kan du utdype?

nei, alle er norske
ergo oslo er norsk uansett hvem som bor der, fordi alle er norske i passet sitt

Attached: at-least-i-still-have-muh-civic-nationalism-26301352[1].png (500x487, 150K)

jepp

Attached: f3d4b0aa3106bef2c42b42cc1980b0e8.jpg (540x720, 30K)

>slipper en brakfis
>begynner å klo på baksiden av lårene

Attached: 1564417775048.png (136x102, 22K)

baaaaaaaaaaaaaaaaah

Attached: baaaaah.png (862x251, 30K)

hva skrev du?

Det lukter fitte av trynet ditt, user.

youtu.be/H6T0OuAA6-M?t=298

Til å ikke være en konspirasjon er det veldig mange fra "eliten" som hyller befolkningsutbytting i hvite land.

Attached: varg-vikernes.jpg (696x464, 102K)

så hva tenker tråden om dagens renteheving?
Om ikke annet står vel renta fast ved 1,5% i to år
e24.no/norsk-oekonomi/i/pLX9g6/nordea-markets-om-rentebanen-norges-bank-ferdig-med-renteheving

Attached: 1555801572777.jpg (423x564, 29K)

åsn går d med aksjene om dan soperanon?

eneste lånet jeg har er studielån, så jeg bryr meg egentlig ikke fåvæ.
hev renta mer for alt jeg bryr meg.

Diverse, men dette sist. Slapp unna med å kalle Märtha en kullbrenner.

Attached: baaaaaah.png (1214x304, 42K)

går bra med dem. Et par iranske missiler gjorde susen

>Slapp unna med å kalle Märtha en kullbrenner.

Attached: 26b.png (680x608, 125K)

husk å se debatten som starter 2125
tv.nrk.no/direkte/nrk1

kva for ein debatt er ditta?

blir hjernedod av å se slike debatter fåvæ

drittautist

handler om nautgryn

hvorfor i helvete skal ufore ha pensjon???

stapp evneveiket i kjottkverna fåvæ

sosionom og ufore.

hahahahah, fyfaen så latterlig. hun hadde uironisk vært en enda storre byrde på samfunnet hvis hun hadde jobbet som sosionom. hahahahahah

OI, se på debatten rullestolanon. en skikkelig jv det der

Tenker ikke noe annet enn at Norges Bank gjör det for å ha litt slingringsmonn når neste resesjon kommer.

Når kommer neste resesjon?

aldri, vi må ha evig vekst
bare å kjöre på med kvantitativ lettelse

Rundt 2022, etter at Bernie Sanders har vært president en stund og har gitt bort alle den amerikanske statens penger til negre og mexikanere.

ja, såklart

ser selv ikke bort ifra at de vil spare krutt til en eventuell resesjon i Norge. Sporsmålet blir om de ikke driter seg ut på samme måte som Fed i USA. Er et ganske stort prestisjetap og tillitsbrudd hvis man senker renta et halvår etter man okte den

Rodpill meg på discordgjengen og hvordan de har voldtatt flere anonser.

Hvis du ikke vil bli den neste så holder du kjeft

>de vet ikke hva en tankefeil er
Fy flåbbe, folk som aldri har sett innsiden av et universitet burde ikke få lov til å ha meninger om ting.

De inviterer på trådtreff og lacer drinken din. Etterpå tar de for seg. Aldri dra på et sånt treff!