/norgetråden/:

Norsk-svensk vennskapsutgave

Fredsmonumentet-underutgaven

I forbindelse med markeringen av 100 år med fred mellom Norge og Sverige i 1914 ble et 18 meter hoyt granittmonument reist midt på grensen. Fredsmonumentet består av to soyler, én på hver side av grenselinjen, men med felles fundament. På toppen står to figurer som holder hverandre i hendene på tvers av grensen. Freden mellom naborikene siden unionen mellom Sverige og Norge ble inngått i 1814, ble heller ikke brutt under unionsopplosninga 1905, men samme uke som monumentet ble reist, broyt forste verdenskrig ut. Under andre verdenskrig var Fredsplassen den eneste plassen der svensk-norske par kunne gifte seg.

Forrige
Ja jag vill leva, jag vill dö i Norden

Attached: 1552348908400.jpg (951x626, 230K)

Gå tilbake til hullet ditt, nordfronttroll. Skandinavisk union et luftslott.

når saken går til inkasso, men du eier verken bil, eiendom eller noen form for bolig :)

FORSTE FOR SKOLESKYTER PRINSESSEN!

Attached: 54f001940d2950c825a27afc28845034569cf20f94d8b.jpg (1160x870, 1001K)

Dette, fökk Skandinavisk Union

Attached: mnmap-01-1030x579.png (1030x579, 143K)

Jeg lagde denne trådstarteren.

Bra at noen lagret den, og bra at noen synes det nordiske prosjektet er verdt å kjempe for.

"Hvis jeg bare står heelt stille så vil ingen oppdage hvor landet mitt er, uansett om det er jævlig svært og midt på kartet"

T. Diktator

Attached: 000019_582041_1545124849_117419_big.jpg (643x358, 51K)

Unionen av skandinaviske, sosialistiske folkerepublikker når?

Donald Prump

*proooooooooooooooooooomp*

Ingrid Alexandre vil aldri hvile på brystkassen din slik som dette etter en lang dag med adelige aktiviteter til glede for allmuen for hun spor deg

"Skal vi dra hjem til slottet å poppe popkorn mens vi ser på en 8 millimeter film i ballsalen? Jeg er litt trott men kasnkje vi kan se ferdig Don't Eat the Daisies for vi legger oss tidlig, er tross alt en ny dag imorgen også."

Hvorfor engang leve?

Attached: ecddec761f48bc7a42bb7b4dcf302853569cf2088a86d.jpg (987x797, 316K)

Jævla pedo

Fengsel neste :)

Jeg vil ikke i kasjotten

Faen sjenkinga i byen min stenger klokka to. De bestemte dette for å forhindre at folk ble for fulle og starte slagsmål når alle kommer ut fra puben samtidig.

>dfn alle fortsatt snorter kola og blir aggressive, og alle fortsatt kommer ut av puben samtidig

Å stille sporsmål ved det offisielle er å begå tankefeil og derfor ulovlig

Men hva skal jeg gjore da? Vil drekke mer og slåss med noen

Knebǿy er svaret, lyset og veien.

Er noen fremdeles våken?

Ska vi slåss?

vi kan kjempe snogutten

God natt gutta

hei, sotnos

lær meg ord på norsk

Ja. God natt.


Synes forovrig det var en jævla fin tale fåvæ som kongen ga til Ingrid. Jeg synes vi har en flott konge og jeg tror hun blir ei fin dronning. Spent på dog om det faktisk blir å skje. Når Hans Majestet avgår med doden så foler jeg en æra er over. Og det er kanskje best å fjerne all offisielle goder kongefamilien har etter det har skjedd. Jeg vet egentlig ikke.

Nei, det er helt uaktuelt.

ikke basert, du gikk ikke langt nok som å fjerne hele familien!
Hvor i Tyskland kommer du fra?

Jeg vil være her hvis du liker det eller ikke. Studerer dere.

Nærheten Hamburg

Attached: apu.png (200x200, 22K)