Sverigetråden - Greveupplagan

Attached: Greven.jpg (840x722, 43K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=b2GJcYBoVyg
youtube.com/watch?v=sXyRAsBp998
youtube.com/watch?v=ZmInkxbvlCs
sv.wikipedia.org/wiki/Förintelseförnekelse
twitter.com/NSFWRedditVideo

youtube.com/watch?v=b2GJcYBoVyg

Attached: 5a9a6198567088d9f10174b567fa295b98a2d65c.gif (500x500, 446K)

>baserad konsument
baserad efterbliven kommunist.

Vad härligt, klarar de alla den svenska vintern?

>dkn man kan prata med tjejer men ingen någonsin har varit sexuellt eller romantiskt intresserad av än
vem mer /oattraktiv oskuld/ här

Attached: 1565992743004.jpg (1080x1160, 389K)

detta, alltid varit så för mig

>waah waaah varför hoppar inte alla tjejer på mig och törstar efter mig bara sådär
Jösses...väx upp och försök visa fram fötterna.

vem citerar du

Jag har aldrig försökt ligga, eller försökt få en tjej. Är väl en blandning av dåligt självförtroende och självhat men också någon slags apati eller nedsatt T i kroppen.

Normala människor blir ju fullständigt besatt i fitta efter puberteten, de blir desperata och gör exakt allt de kan för att få ligga, jag gjorde aldrig det, aldrig ens kommit på tanken att jag måste ut och försöka få mig fitta, jag bryr mig helt enkelt inte nog mycket.

>släkten kommer över
>har levt som NEET i flera år
>morbrorn med drömyrke frågar varför jag inte bara följer mina drömmar
>svarar att det är lättare sagt än gjort
>"men jag klarade ju det"

Attached: 1536431081115.jpg (575x556, 39K)

>visa fram fötterna.
MMMMMM FÖTTER ÄR SÅ JÄVLA HETA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMEEERRRRRRRRRR

det är ju just det vi gör mannen, gnäll på de som inte ens vågar att prata med tjejer överhuvudtaget istället

Raggare här, har legat mer gånger än jag kan komma ihåg. Bokstavligt talat, många kvällar som är suddiga efter all fylla

Inte mitt fel att jag föddes som en blyg autist

ja, utan problem. köp en växt eller två och testa, de gör hemmet mer hemtrevligt. rekommenderar monstera.

Avundas folk som bara vet vad de vill här i livet. Om någon frågar mig vad jag vill blir jag helt stum, och det gäller inte bara yrke/karriär utan allt, om någon frågar mig "vill du inte göra något kul, vad tycker du är kul?" så fryser hjärnan helt, sen tvingas jag ljuga för att framstå som relativt normal.

d1a

Jag har haft en massa fantasier i livet om vad man skulle kunna göra men har nog aldrig haft en dröm där jag känt typ "wow det där vill jag syssla med" och sen arbetat mot det

SVARA PÅ MITT BREV DÅ

är du jag?

baserade kåm-brevare

Attached: 1568237795826.png (1281x1707, 776K)

>>morbrorn med drömyrke frågar varför jag inte bara följer mina drömmar
Kek
>vara mig, NEET i 11 år
>massa sida av familjen kommer hem till päronen en helg
>någon morbror eller nått frågar exakt samma sak
>"varför följer du inte dina drömmar för?"
>det gör jag
>han blir knäpptyst, jag går ut och cyklar hem till mig själv istället

Attached: 1545465335465.jpg (1000x800, 61K)

ingen vet ett piss

ja visst okej kolla klart trigger vem bryr sig

Attached: LfxJY.jpg (370x604, 47K)

>>"varför följer du inte dina drömmar för?"
>>det gör jag
>>han blir knäpptyst, jag går ut och cyklar hem till mig själv istället

Vet inte varför men ser en tjock autist med öl i näven som kliver ut och vinglar iväg på en damtralla mitt i vintern

>satania, alias Elakanon, har förlorat oskulden till en söt ung tjej
D-DET ÄR INTE RÄTTVIST! Varför har en elak och bitter person som honom fått vuxenmysa med någon medan jag som är snäll och trevlig mot alla aldrig fått mer än en kram!?
;_;

>dkn föll för jack-of-all-trades builden ivl och är inte bra på någonting
Gud, bara klicka på delete character knappen tack.

bokstavligen talat jag

Times of Israel skriver rakt ut att "judiska pengar hjälper till att hålla räddningsuppdragen på Medelhavet flytande".

– Vi som judisk organisation känner oss skyldiga att inte vara åskådare i en situation där det finns en humanitär kris som sker mitt framför våra ögon, särskilt när det är så nära Europa, säger Central Welfare Board-chefen Aron Schuster till Times of Israel.

Enligt Schuster agerar hans organisation utifrån så kallade mänskliga rättigheter, men även på "judiska värderingar", som han uttrycker det. Han hänvisar sedan till den heliga skriften Talmud och förklarar att ett räddat liv är som att rädda hela mänskligheten.

För sitt arbete tilldelades Central Welfare Board of Jews förra året det prestigefyllda nationella integrationspriset av den tyska förbundskanslern Angela Merkel, skriver Times of Israel.

Attached: Screenshot_2019-09-21 Israelisk media Så ska judiska pengar få illegala invandringen till Europa a (522x750, 512K)

detta
mina t värden var på 14 nmol/dl eller nåt sånt

>man kan inte ljuga på internet
Jag har 10 miljoner på kontot, en lyxvilla, pool och en 10/10 fru som jag sprutar två liter sperma i dagligen.

>Var vänlig och knappa in ditt fullständiga namn för att kunna radera karaktären.

jag förutom att jag inte blev ens lite bra på nånting

Attached: 1558304070776.jpg (500x495, 40K)

bra, åt helvete med hela skiten

Jag kan träna dig att bli bra på kuksugning :3

>dkn är autistsnickare
>inte bra på nått annat än snickeri
>kan inte knyta skorna som 28åring
>kan snickra ihop ett vitrinskåp och några stolar på ett par timmar

Har ni vart å shoppat nått idag? Jag köpte 2 CD skivor; nationalteatern livet är en fest och samael ceremony of opposites

Attached: 8e16e81f.jpg (240x240, 6K)

var på ica och köpte 1 kg ica basic vingummi

mina var 16nmol, vilket läkaren sa var normal, tvivlar på det.

död åt judar

Attached: 1561677199986.jpg (750x746, 96K)

>nationalteatern livet är en fest
det är vad jag kallar sprängerat

>Dkn är född för att bli soldat men svenska armén vill inte ha födda soldater, dom vill ha influencers

Animefigurer för 5000 kr. Inte ett jagjag.

Är snickare ett bra autistyrke? Har varit intresserad av att bygga grejer sen jag var liten men kan absolut noll om snickeri.

va snälla judar är

>>kan inte knyta skorna som 28åring
varför lär du dig inte bara?

Attached: fyhtyjhtjytu.png (822x723, 582K)

youtube.com/watch?v=sXyRAsBp998

Attached: 1550383626913.png (502x400, 90K)

Döda dig själv bögjävel

PILHUVEN
PILHUVEN
PILHUVEN
PILHUVEN
PILHUUUUUUUUUVEN

Inte han men man måste va väldigt nogrann, annars går det åt helvete

jag kan seriöst inte ha bröd i huset, svullar loss på mackor hjälp mig gud

Var är alla gosisar?

1. Tog systemet, köpte 10 Sofiero och en flaska Plantation rom
2. Sen blev det Dressman, köpte en svart luvatröja och ett par svarta jeans för 487 kr totalt
3. Stannade på kiosken, ramlade över tröskeln och heemade nästan mig själv, återhämtade mig och köpte snus och två tianlotter
4. Sist av allt, stannade på Hemköp och köpte en Grandiosa Pan Pizza och en liter mjölk

Kanske inte är något för mig då. Kan ändå knappt slå in en spik utan att kröka den åt helvete

är låga sidan av normalt men halten av sexhormonbindande globulin i blodet och receptortäthet spelar också roll

Hur ska jag svara på det? Jag är bra på snickeri, då är det bra yrke. Är du dålig på snickeri så är det nog dåligt yrke.
>varför lär du dig inte bara?
Lär mig ibland, sen glömmer jag hur man gör

jag också när jag var ett f1o. slutade med bröd och lite till och gick ner 16 kg på ett år (81 till 65, är manskulting av råge).

men nu när jag tränar och har svårt att ens få i mig tillräckligt med kalorier har jag börjat köpa mjuk bröd igen

du kan säkert lära dig

är denna låten ett jagjag
har lyssnat på den innan

Attached: 1562840880455.png (1080x1348, 760K)

Antar att någonting är grovt fel på en då man aldrig haft drivkraften att hitta en partner även att man "vill" det så är det inte i blodet att gå ut och jaga fitta som det är för så många andra.

Inte direkt men den är rätt skolskjutig och från ett /mu/core album

är ingen förintelseförnekare, men detta kan fan inte vara på riktigt

Vad har du gjort idag?

man ska inte tro allt man läser

>är ingen förintelseförnekare
nu är du det, jo. ifrågasätta eller förringa enskilda berättelser eller siffror räknas som förnekelse

ingenting

Attached: 1541139588881.png (2003x2152, 232K)

det dog 60 miljoner människor i kriget, klart som fan att det förekommer påhitt och skrönor av folk som vill ha uppmärksamhet.

Riktigt efterblivna historier som den förnekas av yad vashem men används ibland i propaganda ändå. Tvål och lampskärmar antar jag till exempel att du har hört. Det är inte sant och förnekas av seriösa historiker.

vad tycker ni om franska tjejer?

Attached: fr.jpg (1024x768, 80K)

>dkn glömde ta systemet, panik för söndag imorrn
>fan ingen supa
>öppnar garderoben efter duschen
>står två flaskor absolut där inne som polaren förvarar till nästa helg

Ojdå. Ser ut som han får köpa nytt.

att ifrågasätta eller förringa småsaker rörande förintelsen är inte detsamma som att låtsas om att 5-6 miljoner judar inte blev dödade

Varför är 30-åriga kriget inte en stor grej men "förintelsen" är det? 8 miljoner människor dog väl i det kriget åtminstone

Något jag verkligen inte fattar är deras ovilja att skriva ner dödssiffrorna för lägren i takt med att kroppar hittas. Det är verkligen ett aktivt och konstant nekande.
>Jo, men det var sex miljoner!

Var kommer de nya offren från som tar platsen från de tidigare påstådda offren?

Är inte nazist men detta gör ju att man ifrågasätter seriositeten av hela skiten

Attached: signal-2019-06-27-153656.jpg (1024x1270, 159K)

Men har du ätit något gott?

nasist
jag ringa bolis

Attached: d3a.jpg (657x527, 37K)

Attached: 1509989798106.webm (780x438, 2.62M)

>låtsas om att 5-6 miljoner judar inte blev dödade
Bevisa det.

Ska till coop. Vilka chips ska jag köpa?

Attached: 1566844443397.png (1330x2423, 636K)

surkräm och lök

Attached: 1568556400395.jpg (800x800, 257K)

inga ditt bögfetto

Det funkar inte så user, man behöver inte bevisa att något inte har skett om beviset för att det faktiskt har skett inte existerar.

Bra smak

Amen dom smakar ju ingenting..

youtube.com/watch?v=ZmInkxbvlCs

Attached: Pepe smile.jpg (400x388, 70K)

HE SE

köp dipp

med tanke på att alla seriösa historiker är ense om att det inträffade så är det nog snarare du som ska motbevisa det

han antydde att de faktiskt hade skett

Tillbaks till Auschwitz, skelettkompis

Mycket omskaligt

Attached: 1540430661744.jpg (433x470, 90K)

Det är det visst:
sv.wikipedia.org/wiki/Förintelseförnekelse

Det där var kul när jag var 9

Max 1-2 judar dog under förintelsen

ursvenskt

baserade Lars Bern-brevare

baserade Lars Bern-brevare

1-2 miljoner judar* jag skrev fel