Galiza is Portugal
Portugal is Galiza
one and indivisible
Galiza is Portugal
Other urls found in this thread:
cdn.discordapp.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
Olivença é portuguesa
Come and take it
galiza wants nothing to do with moortugal
cdn.discordapp.com
Didn't stand a fucking chance.
Jesus,Galicia is as city-minded as the rest of spain.The north of Portugal population is 3.7million while galicia is 2.6million but our population is more well spread,that's why your cities in galicia have such a big population compared to our northern cities
>implying we won't just wait for the great Basque and Catalan uprisings to stab you in the back while you're vulnerable
Tu és literalmente eu,gostamos das mesmas coisas,somos ambos nacionalistas.Temo de nos conhecer.Eu vivo no Porto e tu?
>Gains Galizia
Portugal becomes Spain's windshield
>the biggest city in moortugal has fewer inhabitants than my bumfuck hillbilly shithole
half of villages/hamlets of Spain are in Galicia, around 8,000
>ask friend about Galicia
"Is it like visiting part of Portugal or part of Spain?"
>it's like visiting Galicia
Confirmed oppressed.
this is true.
a lot of moors suck galician dick, while galicians themselves dont want nothing to do with them.
if you say they should be the same country, a galician would feel ofended.
Fuck off. Galicia is our fariña port
Galicia is closer to Asturias than to Portugal. We have a more similar folk music for example. After all there is a saying "gallegos y asturianos, primos-hermanos" (galicians and asturians, first degree cousins)
Lemme guess Porto Alegre?
>implying
no, ribeirão preto
We suck galician dick?You know we are actually memeing here right?
Also,here's the ironic parr:You are the ones sucking their dick off.
Check the comments in this videos.
>while galicians themselves dont want nothing to do with them
not really, most people like Portugal and many of us go there for tourism because it's cheaper
they dont want to be part of portugal is what i meant
Para cuando una república ibérica federal?
No thanks.
please no
Nuking of Spain when? I fucking hate Spanish posters and /esp/ is literally just Jow Forums because of fucking Jorge
As long as we are ruled by a Portuguese,sure.
Portuguese leader:
youtube.com
youtube.com
Spanish leader:
Pero acaso sois gallegos, maños hijos de puta?
Y el brazuca por en medio.
Por supuesto que hoy en día la población gallega quiera ser esp*añola, tenemos síndrome de estocolmo desde que nos oprime el castellANO.
No me puedo esperar a que como basado Xoão dice, españa se balcanice y Portugal tome Galicia en el caos y pueda dejar de hablar este idioma mesetero asqueroso.
Supremacía sueva, irmãos.
Históricamente Galiza e Portugal deberían ser unha, non hai razón para outra cousa. Houbera sido unha rexión cultural e económicamente importante, a parte da ampliación do litoral e todos os portos Galegos. Se houbera sido así o Galego e o portugués seguirian a selo mesmo, e non houbera habido unha castelanización da nosa lingua.
Sorprendido que non fixera este fío eu mesmo.
Salazarist Portugal was better than Francoist Spain
Portugal is rightfully part of burgundy
Iberia belongs to the Holy Roman Empire
I don't approve this flag.Galicians will fly our flag our fuck off.
We can change it blue and white version of our current one based on our old colours though.
E agora neste fío a postar en Galego, Portugués ou Ingrés. Morte ao burgués e ao maño.
Mata-te traidor.
Oh yes they want.
no, they dont
t. Macucko
Read
>one shitposting autist animefag suicidal creep says some shit on a vietnamese cartoon forum
>therefore this means every galician wants to be annexed by moortugal
kys al-berto muhammad
Pero macaco de merda, pensaches en leelo? Xa dixen que o galego calquera QUERE SER ESPAÑOL.
Párate a ler os posts, mono do carallo.
Okay Lebanese
Como eu disse, galegos não querem fazer parte de mourogal.
>ainda non leu o que dixen
Não vale a pena irmão. Brasileiro é burro desde nascença
>the posts literally says galicians dont want to be moortuguese
So, as i said, they dont want to be moortugues.
Brasileiros nascem indocrinados com a crença do anti-colonialismo,lusofobia,etc.Odeiam-nos mesmo que nunca conheceram um português na vida.
E todo tan futil...
Eu creo que a situación conxunta de portugal e galiza houbera mellorado moito xunta, de forma histórica iso é.
Acaso ten un punto unirnos agora? Nada mais vades gañar un par de millóns de oprimidos castelanistas e unha industria cansada... e o galego normie choraria ben chorado.
Eu personalmente penso que quizais con integración intensa se podería traer ás terras irmás xuntas, mais xa sabes como vai, ou?
Galicia Caníbal, aquí vai o sadomaso.
Pódese ver na xente moderna que oprime a lingua, son... Galegos nados eiquí...
Cuando Catalunya sea independiente
Sim eu compreendo a diferença entre Galegos e Galestelhanos.Acho que a Galiza tem de puxar ainda mais o reintegracionismo, promover o galego de forma mais forte.Votem no partido da independência galega em vez do PP.Eu sei que o bloco nacionalista galego é Esquerdista mas vai ser a única oportunidade de vocês ganharem independência.
Eu teño que admitir que nacín Galestellano, meu pai naceu no uruguay fillo do meu avó, Galego, e sendo de cor*ña levo toda a vida falando en castelán ata que viñen a Lugoslavia e aquí todos falan Galego.
Antes nada mais falaba galego con meus avós, é moi triste.
Em Vigostão falam mais galego acho.
En vigo a xuventude que eu coñezo fala castelán. E eu a vigo pouco apego lle teño.
Porquê
Non sei. As rías baixas e ourense son inexistentes para mín.
todos os galegos que conheço falam castelhano entre eles e galego em casa. Pelo que percebo é essa a norma.
Eu gosto das praias de vigo.
De resto, já fui a santiago compostela, é bonito.é a capital de galiza?
Todos os Galegos falan galego cos seus pais ou avós e castelán entre eles excepto nas zonas rurais ou en lugo.
É incrible como lles teñen a cabeza á poboación co castel*n.
Cando era neno a asignatura do galego sempre foi cousa de risa, non había un neno que falara en galego e riamonos de cousas como unha nena dicindo "se casouse" de forma non irónica, por exemplo.
Levo moito tempo sen parar nela, pero si.
That's just because Lisbon proper is a small place. The Lisbon urban area has 1.8m people.
Not a ton by Brazil standards, but not 500k, either.
Both São Paulo and Rio de Janeiro have a larger population than Portugal as a whole.
The red trim on the shield comes because the mother of own of our kings was castillian.
We can at least replace it with the Galician light blue.
Usade ista grazas.
As quinas e o fundo podem ser Azul Escuro Português. Acho que o contraste entre as duas core ficaria melhor.
O Amarelo também podia ser menos claro, é demasiado garrido.
Acho que as cruzes podiam ficar 3 em cima, 2 nos lados e duas na curva, para ficar mais equilibrado.
>Todos os Galegos falan galego cos seus pais ou avós e castelán entre eles excepto nas zonas rurais ou en lugo.
Meu homiño pero ti onde carallo vives, sonche de arredores de Compostela e a meirande parte da xuventude é galegofalante, e o mesmo é certo na universidade, malia que a quinta dos 2000 pra diante dá un pouco de medo
Pois eu habitaba na gloriosa rexión de El Ferrol Del Caudillo castellano y reino ok
No gallego y comunismo, viva españa ok
E eu síntocho dicir, que son do 2000.
>Ferrol
Lel, lo non me cae raro nada do que dixestes.
Unha cousa co das clases de galego, logo dabades o resto das materias en castelán?
O cambiaron nalgún ano. Intentábase dar en galego pero nanai.
Pretty nice.