Sverigetråden - Söndagskvällsupplagan

bögar är äckliga

Attached: 1460579170719.jpg (700x914, 610K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=3p5hNsxeE7o
youtube.com/watch?v=qlW7-5gBN9M
twitter.com/NSFWRedditImage

kommunism favä

Attached: 1507185668420.jpg (280x180, 8K)

>misslyckad ideologi
Nej tack.

>läraren delar upp oss två och två
>blir parad med en uppkäftig sv ho med rosa slingor i håret
>vi bestämmer oss för att fortsätta arbeta över lunchen så vi hittar en bänk utanför skolan
>vi båda slappnar av mer och mer och börjar prata on andra sakerna än uppgiften vi fick av läraren
>vi glider in på häsla och kost
>hon gymmar och är vegan så klart
>hon börjar snacka om hur dåligt och onaturligt mjölk är för människan och att mjölk innehåller var och blod från korna
>hon frågar hur mycket mjölk jag dricker
>1,5 till 2 liter om dagen säger jag
>"det är därför du har mansbröst user"
>dkn jag måste arbeta tillsammans med henne tills på onsdag

Har hon rätt user? Är mjölk så dåligt för oss?
Varför kan jag inte sluta tänka på henne? Har runkat till henne 2 gånger i helgen trots att hon inte är alls snygg och har usla värderingar.
Är jag kär?
VAD FAN ÄR DET SOM HÄNDER MED MIGGGG

Attached: 123125743732552.png (640x628, 150K)

4kanalen dog när Jow Forums dödade den i med trumps valkampanj

Boomers förstörde våran framtid.

Attached: 1522097621448.jpg (900x900, 228K)

kommunister = bögar

jag på bilden

Attached: DWjTLXuVAAAikB9.jpg (849x1199, 131K)

>>"det är därför du har mansbröst user"
du=sprängd

Attached: 1522965343506.jpg (1000x750, 67K)

Döda dig själv.

Ägaren/ägerna bestämmer lagarna på sin mark. Det är också upp till ägaren/ägarna att se till att lagarna följs på marken de äger.

Dampus-jagjaget är det mest cringerande bögarna hittat på

>>"det är därför du har mansbröst user"
Hon är rätt alfa iallafall

dampus...

nej tack

Attached: 1524194646575.jpg (1600x1128, 497K)

Precis som att kungarna bestämmer lagarna i sina kungadömen och regeringar i sina nationer menar du?

baserade Emelie

Aldrig testats och kommer vara den ända utvägen i en automatiserad framtid där bara några få äger allting

Attached: 3584124648.jpg (900x900, 125K)

Varför är det bara knarkare, blattae, bögar, socfall och annat avskräde som stödjer din ideologi 2018?

>D-det är bara ett jagjag... vafan var det där!? T-tyckte jag såg Aschberg... ;_;

Nej, gen X. Boomers i Sverige var bra grabbar som inte gjorde något fel, det är dem födda runt sextiotalet som ledde landet i fördärvet.

De existerar så länge man upprätthåller de. Tycker du att ägandet över den egna kroppen är en rättighet som är värd att upprätthålla? Eller är människor bara boskap?

>är så värdelös ideologi att den inte ens har testats
AAAAAAAHAHAHHAHAHHA

>Nyliberalism
>I en vid betydelse (på engelska neoliberalism) är nyliberalism ett motstånd till keynesianism och statliga ingripanden i ekonomin, där man i stället förespråkar lägre skatter och färre statliga regleringar. Dessa idéer företräddes politiskt i USA av president Ronald Reagan och i Storbritannien av premiärminister Margaret Thatcher.[2]
Så du tycker alltså att detta är "vänster"?

>man dampus tror att man stödjer homosexbrevare (läs: borgerlig identitetspolitik på sterioder)

Attached: lenin.jpg (612x466, 38K)

Du har mansbröst för att du äter för mycket godis och rör dig för lite, rannsaka dig.

Kan föreställa mig hur de sitter fnittrandes med sin psykfallsblick medan de frenetiskt dampar ner sina pinsamma brev. Man får verkligen upp en mental bild av en hysterisk bögfjolla.

>Aldrig testats

Attached: lol.jpg (250x248, 14K)

>De existerar så länge man upprätthåller de.
Ja, om du använder våld. Vad händer när två olika trossystem eller ideologier kommer i konflikt med varandra? Vem har rätten på sin sida då? Naturligtvis säger du att du har det...

Why did you lose guys?We could of been togeather into greater nordic empire! :(
youtube.com/watch?v=3p5hNsxeE7o

Attached: Latvia-Riga.jpg (900x598, 425K)

>Baby Boomers (also known as Boomers) are the demographic cohort following the Silent Generation.
>There are varying timelines defining the start and the end of this cohort; demographers and researchers typically use birth years starting from the early- to mid-1940s and ending anywhere from 1960 to 1964.

Attached: Kommunism.jpg (644x598, 43K)

>brevar bild på snubbe som var för homosexuella

Attached: 14550.gif (320x320, 240K)

du glömde nämna hela världens intellektuella elit i din lilla uppräkning, men jag låter det passera

>ända

Mindre leftypol, marijuana och negerkuk och mer gymnasiet nu Axel

Kamrat Stalin utrotade bögjävlar, Kommentar?

Korrekt, jag menar dock att svenska staten inte är den rättmätiga ägaren över all mark i Sverige då staten fått kontroll över marken genom att bruka våld.

Låter som nmr favä.
>knarkare
Check utan tvekan
>blattar
Består av orker och slavblandningar så check
>bögar
Homosexuella gruppvåldtäkter är bokstavligen en del av deras metodik så megacheck
>socfall
Check

Loliberaler och Stirner-anhängare är hjärndöda och tror att de är genier för att de inser det uppenbara

Bra. Bögarna i tråden är lolbertarianer ändå

>intellektuella elit
Judarna menar du.

Som också uppfann kommunism.

Får en verkligen att tänka.

inte så schyst om de utrotas pga sin sexualitet favä

Vem då menar du? Ett slovenskt fetto som inte kan prata ordentligt?

>muh gomunizm
Comunism is retarded sistem, look what it did to Baltics, Baltics used to be one of most prosperous countries in Europe at one point and now look at us.

Pic related gdp per capita of European countries before ww2.

Attached: Z8l5nWY.jpg (489x585, 84K)

kan någon springa ner tigerjagjaget?

vet att det kommer från ett målat flygplan men sen då

>Har runkat till henne 2 gånger i helgen trots att hon inte är alls snygg och har usla värderingar.
Händer mig varje gång. Tror vi lider akut brist på uppmärksamhet från f och fäster oss vid de få som vi kommer i någon form av kontakt med.

>jag menar dock att svenska staten inte är den rättmätiga ägaren över all mark i Sverige
Okej, men vad händer om jag inte anser att min hyresvärd inte är rättmätig ägare över min hyreslägenhet? Vad händer om jag inte anser att skogsägaren är rättmätig ägare över skogen? Vem är det som bestämmer vilka ägare är rättmätiga eller inte?

>comfy punkt moe
>/llnowq. mp4
>/etzswd. mp4
>/zbrwra. mp4
>/jtbhob. mp4
Vem är berättaren i dessa favä? Har han en dutubkanal?

Mistakes were made.

Attached: 1521990057645.jpg (1450x919, 1007K)

Attached: 1519511032389.png (644x598, 121K)

Den som initierar våldet står på fel sida. Kommer någon grupp människor som försöker förslava ditt folk så är det moraliskt korrekt att försvara sig med bruk av våld.

>Baltics used to be one of most prosperous countries in Europe at one point
WE

Attached: 1452359223223.jpg (262x263, 9K)

Kom äntligen på vem han till höger liknande

Det är ju mongot i "Sweet Dee is dating a retarded person"

Attached: 0fafa27f-1038-4c36-bf41-f4de480e412c.png (598x598, 545K)

inte så schyst att sprida sjukdomar och aktivt ödelägga kärnfamiljen favä.

Mpste ju vara områdets domstol fast du anser ju nu att du är rättnätig ägare och har kanske således din domstol och han sin där ni båda gör anspråk på samma område, hmm nu blev det visst komplicerat i det loliberala ank-klapparadiset

>d-det var j-judarna...!!

om en så pytteliten minoritet som judarna lyckats ta över samtliga institutioner i väst från alla starka modiga ärofyllda kristna vitingar så kanske de egentligen är mänsklighetens rättmätiga regenter favä

We overextended my friend

Det är ju helt subjektivt vem det är som initierar våldet. Om jag anser att något tillhör mig så är det ju du som initierar våldet om du försöker ta det. Men om du anser att det tillhör dig så är det ju jag som initierar våldet.

>D-D-DAMPUUUUUUUUUUUUS!!!!
cringe

Attached: 1513341483309.jpg (768x1049, 82K)

because autism and literally everyone was out to get us

Fast vad händer om jag och mina vänder bara gå in i ditt hus när du är ute och tar det som vårt, vi har inte brukat fysiskt våld någonstans.

But its true, bouth acording to History and datta, why look it up yourself, Latvia and Estonia where wery rich before ww2, we even produced our own planes and cars.

Attached: Latvia,Riga.jpg (1626x1080, 1.71M)

Attached: 1518282305136.jpg (1024x723, 112K)

med poddar och memer tar vi kampen till nästa nivå! hell seger!

vet inte ens vem dampus är längre

Attached: 1499425745914.jpg (598x800, 338K)

Communism, not even once

Rättmätig egendom bestäms nu genom statliga dokument, eller genom domstol då det blir tvist om det. Hur ska man bestämma rättmätig egendom i anklappoland om jag betalar en domstol att säga att jag egentligen äger din mark, och att dina värdepapper är förfalskade och ogiltiga?

Jag drog lite skämt om att hon var vegan så jag kanske förtjänade det men jag sa mitt med glimten i ögat. Hon tittade inte ens på mig när hon vräkte ut det.

Äter inget godis alls men visst jag rör för lite på mig.

Hon är säkert en 4/10. Runkade till riktigt dåliga och sviniga ansiktsboksbilder
Hade jag sett hennes bilder på nätet när jag porrsurfar så hade jag blivit slak direkt favä.
Konstigt.

beautiful town

how's the apartment rent in and around central riga?

Successful countries doesn't get conquered and raped by its neighbours for a millenia

>Om jag anser att något tillhör mig så är det ju du som initierar våldet om du försöker ta det
Ja, är man oense om ägandet så kan våld förekomma. Finns ingen ideologi där oenigheter om ägande inte förekommer.

Attached: 1454719062061.png (800x602, 495K)

I think charlez had to stop at Poland and anex Baltics, he whent way to far with he's ambitions.

Attached: Old_Riga_church_dome.jpg (2134x2848, 971K)

ursäkta men jag är ingen anhängare, jag är det kreativa tomrummet, en gud i mänsklig skepnad

Attached: 1509557686302.png (627x449, 39K)

Vet faktiskt inte heller om dess ursprung, men att se polenbollen rövknulla rysslandbollen får mig att gapskratta.

Vem är sveriges största chad?

Dampus är lätt att känna igen
Dödshot och brev som dessa

Du stal du ett hus och jag kommer ringa polis för att få ut er. Om kan jag bevisa ägandet över huset, typ med ett kontrakt från den förra ägaren, är nog polisen på min sida.

Är inte alls vad det betyder idag och det vet du. Vänstern är allt från Nyliberalism som Obama till Rödgröna här i Sverige.
Om du vill hålla på och larva dig och säga att allt höger om Marx inte är vänster så, jaja men du övertygar ingen utom dina kommunistpolare. Er ideologi dog med Sovjet och övergick till SJW skiten och nyliberalismen vi lever med idag

>Successful countries doesn't get conquered and raped by its neighbours for a millenia
Israel

Så halva tråden?

jag

Stefan "Decemberöverenskommelsen" Löfven

dampus är varje trådförstörande dampbarn som känner ett behov av att ständigt kasta invektiv kring sig och sabba tråden med sitt risiga temperament. en mycket dyster figur, inte sällan Jow Forums-kompatibel

det här är dampus det här är inte dampus är du med?

Dampus är ett samlingsnamn på alla brev man tycker är jobbiga

Not sure i don't live in Riga myself, but for a swede it would be preaty cheap i supose.

Okej, så där föll hela din jävla idé.
>den som initierar våld är den som har fel fast ojdå det är ju subjektivt nåja lol

Vad du anser spelar ingen roll om du inte har papper som kan backa upp din legitimitet. Att ens låtsas att det skulle fungera på något annat sätt under "ankap" är lågnyckel-humor

t. """""""""""""""""söt""""""""""""""""""""brevare

Latvianon Riga is incredibly beatiful, looks a lot like Stockholm Old Town actually

jag till vänster och flampmamma till höger :3

Attached: 1520953874183.png (950x840, 700K)

Vad fan betyder papper om det inte finns ett våldsmonopol som legitimerar det? Det är ju för i helvete det här staten finns till för i ett kapitalistiskt system. Utan staten så är ett "ägandebevis" inte värt ett skit, då dessa kan förfalskas hur lätt som helst.

We tried to defend ourselves, but we failed.
youtube.com/watch?v=qlW7-5gBN9M

Attached: d78c6f2fb80405583512dfb3f0174237.jpg (500x683, 58K)

Karl didn't stop because he was a fucking autist.
"I have resolved to never start an unjust war but never to end a legitimate one except by defeating my enemies" - Carolus Autismus Maximus

Jag vill förstås mena att ankapmodellen om hur ägande slås fast och överförs är den moraliskt korrekta. Men det kommer alltid finnas folk som inte håller med mig och som samtidigt är villiga att bruka våld för att, enligt min mening, ta vad som är mitt.

Detta. Anarkikapitalisterna lägger krokben för sitt eget judande

så är flampbögtransan dampus, då han glömde stänga av sitt snubbel och dampade på bögar i ett brev häromdagen?

KAROLINER TAR SIN HÄMND, SLAKTAR SINA FÅNGAR

vår grabb asmongold streamar just nu

4kanalen har alltid haft sådant, alla bräden har sina låtsas-nemisar

Jow Forums = Chad, normie
/svt/ = Dampus, Axel
Jow Forums = Judar, Shills
/b/ = summerfag, newfag
/v/ = Reddit
med mera