Hej
/danmarktråden/
Other urls found in this thread:
bilbasen.dk
bilbasen.dk
youtube.com
youtu.be
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
Polsehorn
Tja
rip avicii
hold nu op med at dyrke sport og få nogle hvide born
de ligner mænd
nice hairline, målkvinde.
Bara germanska gener
cool groyper
hvad sker der så i dag drenge
Ikke en skid
...
vægttab
aller' en fuck
Moi
Moi
>6000 stemmer til og så skal et forbud mod drengeomskæring tages op i folketinget
>så skal et forbud mod drengeomskæring tages op i folketinget
Det skal ikke. De kan ignorere det 100%.
Jeg synes snart at alt hvad de foretager sig derinde er at forbyde ting, det eneste de ikke forbyder er deres egen velstand og dens vækst.
De udliciterer staten til privatejede firmaer der ikke har et reelt ansvar overfor fællesskabet og som derfor heller ikke kan afkræves agtindsigt. For ikke at tale om alle de nye befolkningsgrupper de danner med deres nye politik.
Forresten - det lockout der, ikke? Hvorfor influerer det ikke folketinget og regeringspartiet? Hvorfor er alt "statsligt" og kommercielt en stor fed logn/illusion?
Dfn ingen amerikansk Mormon jv
Er i for eller imod et sådanne forbud?
Jeg synes også at man bor gore det med dåben i den danske folkekirke. Simpelthen forbyde forældre at dobe deres born. Så kan de lære ikke at presse deres religion ned over hovedet på dem, ja. Det virker. Så kan barnet selv tage stilling når det bliver myndigt som 85 årig.
Ja hvorfor ikke. At brænde hele folkekirken ned til grunden er billigt sluppet, hvis vi slipper af med Islam.
Kunne vi ikke også parkerer en tankvogn på Christiansborg og håbe på at strålevarmen er kraftig nok til at den også futter af?
mange mormoner nedstammer fra danskere
Ham den svenske dj?
nej tidligere italiansk transportminister
Nu trækker du mig vidst i benet
Hvordan skulle der komme en losning hvis de selv er i lockout..?
Alle problemer loser sig selv hvis man venter længe nok..
Et lockout er jo bare at fratage modparten i at deltage i diskussion - en diskussion der slet ikke burde være.
Kæft et NEET motto
Hakuna matata
guys hvilken bil skal jeg kobe
en 2014 aygo eller en VW UP??
hvorfor demaskulere dig selv
Har brug for noget okonomisk
derfor kan du da stadig kobe en mindre bil som ikke skræmmer pigerne væk.
Som hvad?
fuck KIA
og alfaer er for dyre i drift
og har max 60k at arbejde med
ja hvis du skal have noget der er nogenlunde nyt så må det jo blive en mikrobil
Köp en Volvo min vän
du glemmer at afgifter på biler er meget hoje
Finns det någon ikonisk/populär traditionell dansk folkmusik? Motsvarigheten till den svenska Herr Mannelig, till exempel: youtube.com
Jag skulle gärna vilja höra lite dansk folkmusik. Några tips anons?
t. Skåning
Ramun
Vad är det?
Mikrobil DET BLIVER
den unge
Ramund var sig en bedre mand
UP er den bedste lille bil, efter min erfaring.
Har provet nogle stykker efterhånden.
altså teknisk set er seat mii, VW UP, og skoda citigo den samme bil men folk går efter VW
Folkemusik er der sgu så meget af, det er nok en af de dårligst definerede genrer i musik.
Har du provet Povl Dissing?
Det minder overhovedet ikke om det bras du har linket til, dog.
Har kun kort i UP af de 3 der, så det vil jeg ikke udtale mig om.
UP er dog god at kore i - man skal dog helst have den med lidt ekstra trækkraft.
youtu.be
Færosk - men dansk.
Do nordic men like russian women?
Tænk sig, der er godt nok en skjult meddelelse i det album der.
Vi skaber en verden perfekt.
verden er VIDunderlig.
En hvid mand, og en gul kvinde (asiatisk) ser forfærdet mod kanten og ud i morket. Bange for morket omklamrer de hinanden.
Verden er forunderlig.
For underlig siger jeg dig!
VID i vidunderlig er også skrevet med hvidt hvorimod resten af albummets titel er skrevet med blå så man kan fjerne 'vid' og få "verden er underlig" plus landenavnene på kortet i baggrunden er placeret forkert allesammen
EN ELLERT! KOB DIG EN ELLERT!
Det ved du vel selv, eller er du ruskie?
Randers' stolthed.
Ja netop. Det var det der var til grund for at jeg fremhævede vid, jeg burde måske, efter almen praksis, have begrundet det. Det andet, du siger "verden er underlig", slog mig slet ikke, og havde heller ikke set at bynavnene var indsat de forkerte steder. Men du har ret!
De er måske ude på noget... hm.. Tror lige at jeg advarer PET.
Nej ikke en knallert - en ELlert.
Hvis TV-2 var ude på noget med deres album så er du 36 år for sent på den med at advare PET
Ja. Den du lige har postet er lavet i Randers.
the plot thickens....
Jeg hader sygdomsangst
Nå - troede kun at det var mokai, jumpstyle og scootere Randers var kendt for.
Angst for sygdom?
Eller sygelig angst?
syrlig angst
de der citroner skal stoppes
-ned i min juicer.
Men æv hvor surt.
Hvad grunder den i?
sporg mig hvad som heldst om danmarg
Når Leif giver dig citroner, smider du dem fluks tilbage.
Du må ikke lade det usle rovhul udnytte dig til at bære hans citroner. .
Randers er faktisk hovedsageligt kendt for tegl, reb og handsker.
Angst for sygdom (hypokondri)
har ikke lyst til at do lige nu
NOORMIEEEEE
Er der nogle sygdomme du frygter mere end andre, eller er det mere en form for udefinerbar frygt for det "at være syg" (sindssyg, sengelagt, indlagt, hospitaler osv.)?
Nu er der næsten lockout lads
get hype!
"Man har et standpunkt indtil man tager et nyt"
~ Henrik Sass Larsen om udtalelser
"A man who carries a cat by the tail learns something he can learn in no other way"
Kommer ikke til at ske.
Efter en blodprove sagde min læge: "Lad os håbe det ikke er muskelsvind". Efter nummer 2 blodprove, mente han at jeg skulle soge psykisk hjælp (tallene var faldet). Nu har jeg folelsen af gummi ben, lette smerter i benet, mine muskler i benet spjætter, de foles svage og jeg er svimmel af og til. Selvom at jeg gor mit bedste for at prove at tænke positivt og rationelt, så kan jeg ikke lade være med at tænke på mine symptomer. Nu vil jeg ringe i morgen og have en tid til en neurolog, bare for at være sikker.
Der er ingen strenge på hans guitar..
youtube.com
kober en ekstra ol for dig til gron koncert
Han mente at jeg ikke havde muskelsvind, bare så du ikke misforstod.
I hvor mange timer af gangen plejer du gerne at sidde? Og i hvor mange af dognets timer sidder du?
Tror du ikke at deri problemet befinder sig?
Jeg får også samme symptomer som du, hvis jeg sidder for længe. Har også bemærket nogle gange at jeg har haft blokeret for noget af blodtilforslen til mine ben fordi min stol ikke passer ordentligt til min hojde. Hvor når blodet får frit lob at jeg oplever et sus og en svimmelhed der bedst kan beskrives som at rejse sig for hurtigt op.
Har også haft ekstremt omme knæ, men det var med en anden stol.
det er sgu dejligt at klo sine testikler, når de lige trænger
Har du lyst til at klo mine?
...mine arme er for korte :i
>I hvor mange timer af gangen plejer du gerne at sidde?
Rimelig mange faktisk. Jeg er ved at uddanne mig som programmor, så på uddannelsen er det konstant på stolen.
Derhjemme sidder jeg for det meste også ved computeren.
ca. 6 timer på uddannelsesstedet, og mellem 4-6 timer derhjemme
>Og i hvor mange af dognets timer sidder du?
ca- 10-13 timer om dagen går jeg ud fra..
>Tror du ikke at deri problemet befinder sig?
Hojest sandsynligt. Men jeg kunne godt tænke mig at få det afklaret hos en læge, da jeg frygter for det værste.
Men det hjælper da lidt på det, når du siger, at du oplever sammen symptomer.
sagde min far også i 2013
bruger du trump teknikken eller hele klor fem?
jeg pincher mine der hvor det kradser, men det er vel mere pungen end testiklerne
hmm. Det er godt nok også nogle lange stræk hvis du sidder i 6 timer uden at rejse dig. Mine symptomer forsvandt da jeg begyndte at bevæge mig noget mere. Men klart at du vil have lægens ord for det. Men prov at nævn det overfor ham. Jeg har et par gange overværet foredrag omkring ordentligt sidde positur og gå teknik, men det er sund fornuft. Sid behageligt, ret ryggen, krum ikke sammen, og rejs dig jævnligt op ca. hvert 45 minut og gå en lille tur, eller bevæg benene.
Jeg er ruskie dreng (mandlig)
Godt at hore. Jeg vil prove at forlade stolen lidt oftere, for at se om det skulle have effekt.