/Norgetråden/

Ikke fall av brettet-utgaven

Forrige:

Attached: 1519683881441.png (1024x672, 936K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=sae3rMBYcfA
vg.no/nyheter/utenriks/i/8woMEd/marius-borg-hoeiby-er-style-editor-i-britisk-magasin
twitter.com/NSFWRedditImage

Joder tåles ikke i Norge.

Hva skjer hvis jeg starter et parti som vil gjeninnfore jodeparagrafen?

hahahahahahahahahahahahahahahaha J O D E N E eller hva gutta? hahahahahahahahahahahahapoijbaodafsdfdjbmnakmmdszznvosnvnkljvdlsmnzzdpzfdzk

Attached: 1513161683011.jpg (1080x847, 86K)

Faen, jeg var jo i ferd med å lage UIT-utgave.

polska
tak

Attached: 1524477019787.jpg (1910x2066, 2.34M)

Du vil bli ledd hele veien ut av stortinget.

Da må du være raskere neste gang, for nå var det faktisk rett fǿr tråden falt av brettet.

Det går under nazisme som er forbudt ved lov... som om de ikke kunne gjort det mere åpenbart hvem som eier den norske stat.

Vi var på side ni! Det er en hel side igjen!

Hvor er UIT utgaven? (jeg bare spǿr)

hva med å lagen en selv din late haug med dritt?

Jeg var ikke tilstede da.

Jeg lagde en trådstarter, men så dukket det plutselig opp en ny tråd.

Vil du ha UIT-utgaven din får du enten mekke tråd eller svare når flere spǿr etter ny tråd.

Hvordan blir man en Tor Tordenkukk?

Attached: tor.png (1361x1063, 3.07M)

1. Vær minst 1,90 hoy, ekstremt rik eller med rike foreldre og ekstremt kjekk
2. Gjenta steg 1

Gener. Men husk det finnes forskjellige typer Tor tordekunker. Du har den klassiske som ser bra ut men som kommer til å falle av da han gjor det dårlig på skolen.

Mega Tor tordenkuk er han som er latterlig kjekk, flink i sport, men samtidig er meget smart og har styrtrike foreldre. Dem fins det ytters få av. Har selv mott barn til veldig mange ekstremt velstående mennesker, og har så langt kun mott 1 av dem som var Tordenkuk i tillegg.

T. Rikmannssonnanon

>dfn du vil aldri være GigaTor

Attached: GigaChad™ with gf.jpg (1080x1336, 105K)

youtube.com/watch?v=sae3rMBYcfA

er dette en ekte person, eller er det en tegning?!?

Attached: KoAvFZk[1].png (859x960, 327K)

Han er ekte, men har visstnok hatt et par plastiske operasjoner. Uansett, kommer ikke utenom at fyren sikkert vasser i fitte.

Introduser deg selv til kvinner på gaten og gå på treningsstudio.

Skru på CNN!

Attached: 7drHiqr.gif (312x213, 973K)

Nei

dette, norske muslimer er BASERTE :P baserte svarte menn :P

Legg ut trådstarter bildet i kommentarene, så fikser vi UiT utgaven i morgen

Dere sitter her og snakker om at det å være Tor Tordenkuk utelukkende er medfǿdt. At du må blitt fǿdt inn i penger og gode gener for å nå toppen. Dette er en virkelighet jeg nekter å godta. Jeg nekter å godta at jeg ikke kan trene opp kroppen min til å se ut som en gresk statue. Jeg nekter å godta at jeg ikke kan trene opp de sosiale ferdighetene mine til å bli midtpunktet i ethvert rom. Jeg nekter å godta at jeg ikke kan bygge opp en egen formue fra bunnen av uten noen familie å arve. Jeg nekter å godta at suksess i livet er noe medfǿdt. Jeg skal bevise at dere tar feil.

og jeg krever frihet og likeverd, humanisme.

Hahahaha, skal dette liksom være attraktivt? Dette må være den mannlige versjonen av Sophie Elise.

Lykke til da, fint for deg om du klarer det. Jeg har provd i årevis og klarer ikke avansere opp til omega engang virker det som.

Jaja, legger meg nå gutta, god natt.

Attached: Norgetråden UIT.png (1024x873, 1.37M)

Mulig det blir UiT på meg også til hosten da gutta. Hvordan er studentmiljoet oppe i nord?

Herlig

Ser ut som at det blir UiT jeg gjennomför aksjonen min.

Bare bra, velkommen skal du være.
Takk.
Heng deg, Sverigeanon.

Sitter i samme båt selv og vurdere å begynne der. Hvis vi to også begynner på uit blir jo Tromso nye hovedkvarteret for styret

Det er vel bare å lese litt selvhjelp og faktisk begynne å sjekke opp damer det. Bor du i en storby er det vel egentlig bare å begynne.

JEJ BJOLER JERNE!
-trædal

Sjakkanon og Zydrunanon er allerede der, så ja.

Tror dere autister virkelig at dere er """styret???""" shakkanon du er faen meg helt syk i hodet, og zydrunas gjör sitt beste for å deraile all diskusjon i tråden da han bare spammer om den forbanna vektlöftingen sin

>sjekke opp damer
Vet ikke om jven tenner på å se meg knulle andre jenter, men skal klare å få henne med på trekant.

kanskje jeg skal hjelpe andres privatokonomi for å oke deres sparing, forvalte pengene deres og ta en liten avgift så de og jeg kan bli rike sammen?

Heng deg, Sverigeanon.

Ja det må vel til for å bli Tor Tordenkuk.

sjakkanon jeg kan forvalte pengene dine
du har et perfekt utgangspunkt for å bli rik

KOKOHOYRE BTHU
BEVIS MEG FEIL

Attached: 5502F06C-89CC-45EF-8AAE-3396A2F2A6B9.jpg (750x987, 451K)

Du skal vell bare svindle?

jaja
sånn kan det gå
når man har "liberal" regjering

Attached: 1524521438097.jpg (668x1038, 72K)

Antar du at jeg er Sjakkanon utelukkende på grunnlag av at jeg ber Sverigeanon om å henge seg?

Jeg har ihvertfall hatt god nytte av all aksje praten, samt hjelpen til å melde meg inn i Nordnet.

jeg vet ikke hva som er feil med venstrehanreier....

Hva faen mann, dette er det mest kringelete jeg har sett i hele dag. Hvor finner man sånne mennesker?

så, vi skal bygge veier i utlandet?

Attached: 1512212363677.gif (171x172, 962K)

kanskje du ikke skal tro at du vet så mye

Fan av Tottenham hotspurs, en klubb med sterke rotter til Jodedommen

Attached: 44A219B1-C625-426C-B9ED-9CB6729F8BAA.jpg (750x330, 106K)

Hvis målet er å hjelpe flest mulig, bǿr vi uironisk sende tilbake alle utlendinger som allerede er kommet hit.

ja, fulgte ikke helt med på samtalen, men han sier vel det sånn av og til.
bra! mange tenker at de aldri kommer til å ha noe annet enn arbeidsinntekten sin, men det trenger ikke å være sånn.
hvorfor skulle jeg gjort det? statistisk sett er det ikke svindlere som blir rike. dessuten vil jeg jo at alle her skal bli rike med meg, sånn vi får et nettverk sammen også
vet nå litt, det må da være lov å ha troen på seg selv.

drep deg selv shakkanon

tingene som folk skriver på twitter gir faktisk aldri mening.
nivået ligger omtrent her: "hehe jeg spiser min egen bæsj, ta den kokohǿyre!"
folk skjǿnner heldigvis godt at twitter er 100% irrelevant.

Attached: E2D3D62E-CEAD-4129-8C9D-58AE33B618A5.jpg (750x237, 93K)

Sånn virkelig, alt dette spammet om sjakkanon er mer irriterende enn selve sjakkanon

Ja, hadde vært jævla kult og gjort noe fond eller noe sånt. Men har ikke så mye penger å avse.

Skjonner ikke en dritt av dette fåvæ.

Dette er altså de som ligger på venstresiden. Jaja

Attached: 77D36326-A475-4B08-A699-64FC3C280D83.jpg (750x496, 230K)

vg.no/nyheter/utenriks/i/8woMEd/marius-borg-hoeiby-er-style-editor-i-britisk-magasin
Han lever faen meg livet. Fin JV, rik, "beromt". Jaja, "fodt" inn i riktig familie. Dog, hadde jo sett bra ut uansett.

Sett av noen kroner til investering i fond måndelig. Trenger ikke å være alt verden i starten

Hvilket fond? Hvor bor en gjore det?

Stem på hǿyresiden og selg landet ditt til hǿystbydende, stem på venstresiden og gi landet ditt til veldedighet.

Hvor er Nasjonal Samling når vi virkelig trenger de?

Attached: 1496073365300.jpg (770x760, 70K)

Ler og ler av han over her som tror han kan jobbe seg til dette

Senterpartiet er uironisk det nærmeste vi kommer Nasjonal Samling i dag

>FY FAEN HVORDAN KAN DET HA SEG AT FOLK IKKE DELER MINE YTRE HOYRE-MENINGER REEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Men seriost, hvorfor klage på all dritten på twitter? Dere vet selv hva dere går til når dere tråler rundt der, så da blir det litt for dumt å klage.

Fond er logn av bankene for å stjele peng fra lettlurte. Husker da foreldrene mine ble lurt til å sette formuen sin i fond, Odin skulle de investere i, endte opp med å nesten miste bolig. Aldri stol på fond.

Tor ikke å stemme på dem da de samarbeider med klokevenstre!

det gjǿr jo litt vondt i hjernen at det folk skriver der faktisk... blir skrevet.
har liksom aldri klart å slutte fred med det.

Attached: 1517751717290.jpg (1080x979, 122K)

>vær anonsen
>ha drit dumme foreldre
>foreldrene setter alle sparepengene i et jallafond

VRÆÆÆÆL DET ER ALLES ANDRE SKYLD AT JEG HAR DRITDUMME FORELDRE

Finnes nokså mange fond å velge i, vet at noen anons har hatt suksess med ett DNB fond de siste måneden
>Hvor bor en gjore det
De fleste store banker har i dag muligheten for sparing i fond og akser.

minstetegning i måneden for mange fornuftige fond er 100 kroner. når man forst har spareavtale (ingenting bindende), er terskelen lav for å oke sparingen i takt med mer disponibel inntekt. akkurat nå ligger jeg på 250 via spareavtale, men skyver inn litt ekstra hver måned etter utgifter. det trenger ikke være flere tusen i mnd for at det skal gi mening å spare lurt
aksjesparekonto hos din dagligbank eller hos nordnet. anbefalt nybegynnerfond her i tråden er i hovedsak dnb global indeks.

Det er jodenes skyld, mener du vel?

>Husker da foreldrene mine ble lurt til å sette formuen sin i fond, Odin skulle de investere i, endte opp med å nesten miste bolig

>2018
>anekdotisk bevisforing

Det var banken som sa de skulle gjore det. Fond er for de som har penger å miste. Det er umoralsk å narre enkle sjeler inn i ufore som utelukkende vil gagne en selv. Ha private konti og penger i madrass

Når investerte de? Og hvilket Odin fond valgte de?

Attached: Screenshot_20180424-003337.jpg (1920x1080, 390K)

Sent ‘99.
De tapte nesten alt de hadde for banken overtalte de til å spare i Odin Forvaltning.
For arbeiderklassen er fond og aksjer åger

*lǿser problemet*

Håper jeg får jobb så jeg kan sette mer penger i DNB global indeks og norsk Hydro fåvæ

Det er bare vits om du tåler store verdistigninger. Ellers er det du som er fjåden og gir pengene dine til de andre.

Skal ta kontakt med en kompis av meg imorgen, han får ofte hore inside info fra diverse selskaper.
Skal poste om han kommer med noen tips

dårlig argumentasjon, kjenner du ikke til "survivorship bias"
det er ikke som om en forvalter kan velge hva som skjer med portefoljeverdien. om portefoljen synker drastisk i verdi er ikke forvalter eller bankens "feil", men det er kritikkverdig om de ble solgt et fondsprodukt på feil grunnlag (evt med svindelbetingelser eller feilaktig markedsforing)

man må vite hva man kjoper og ikke eksponere seg over evne

hva er det faktisk du snakker om? langtidseierskap av bedrifter er historiens mest lonnsomme gjerning

Höres for godt ut til å være sant. Og sånn virkelig, önsker /Norgetråden/ å höre om potensiel inside trading, som er ulovlig

Bare om du tåler verdisvingninger ellers taper du. Fond og aksjer er bygd på en slags «amerikansk drom», hvor «alle kan bli rike». Men sannheten er at ikke alle kan være rike, og i aksjer og fond så må noen idioter gi fra seg sine penger sånn at de med best «monopolkort» kan bli rike. 2008 burde være friskt i minne til de fleste, men folk glemmer og drommene lever. Derfor hater jeg arbeider, middel og overklassen. Håper verden snart går under eller en forferdelig krig bryter ut.

>Og sånn virkelig, önsker /Norgetråden/ å höre om potensiel inside trading, som er ulovlig
Ja takk.

Sitter uironisk på et par Nintendo aksjer, usikker på om jeg skal selge for eller etter 26 april når årsresultatet blir lagt fram

R/Norge burde faen ikke være lov

Attached: 04E93D39-F1DA-4974-8CED-BFB69DCF2955.jpg (750x239, 79K)

>Kjope noe Soytendo relatert
Haha, fant soya gutten

Lurer på hvordan de ville forklart det faktum at Vietnam, som er fattigere enn Egypt har en hoyere snitt iq enn Egypt

...

Attached: 9425113E-2F4B-46EC-944E-5FA0A61C650C.jpg (750x327, 124K)

Han har rett da.

Tror du uironisk at en somalisk neger som hopper av båten får samme IQ test som en hvor nordmann fodt og oppvokst i Norge? Ler og ler

Jeg hadde uironisk satt pris på om Norge hadde blitt et u-land.

Han godeste «Negativereward» vet hva han snakker om! Det er de rikes sin skyld!

Attached: C938D0F0-D7E1-4873-96B7-5415541A597C.jpg (579x257, 60K)