Attached: Ensamkommande.png (1460x1780, 1.45M)
Sverigetråden - Sveket upplagan
Hudson Johnson
Ethan White
Röstar du inte på sd efter det här är du dum i huvudet
Anthony Lewis
>Det mest medmänskliga att göra med muslimer är att slå ihjäl dem, de säger ju att de kommer till något slags paradis efter döden.
Glömde du proxy maltablatten?
Liam Reyes
Eli Ortiz
HELL CENTER
Kayden Rodriguez
>sionistdemokraterna kommer rädda Sverige!
Adam Cooper
Jag bor i SKÅNE nu.
Cameron Green
HHHHHHHHHNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGGG 10/10!!!!!!!!!!!!1
David Cooper
Funderade ett tag på AfS, eftersom jag tycker illa om judar, stundtals hatar jag dem, men samtidigt behöver vi judarna för de är de ända som har hög IQ. Svenskarna är ju ett jävligt korkat folkslag helt enkelt. Så det får bli en röst på SD.
Benjamin Morgan
Varför är inte fler upprörda över att Marvel appropierar nordisk folktro?
Dominic Gray
In Sweden, it is forbidden by law to be a criminal.
Angel Clark
>runkar inlåst i mitt rum
>någon knackar på och öppnar en halv sekund efteråt (jävla horor vad är poängen)
>tar på mig jeans och tröja och öppnar
>vilken familjehora som än var där har gått
hmmmm???????? låt mig vara
Ryder Scott
>>INRIKES. Två flyktingbarn från Afghanistan döms för våldtäkt respektive sexuellt ofredande mot en medelålders kvinna som de bjudit hem till ett HVB-boende i Ljungby. Kvinnan, som varit engagerad på Facebook mot utvisningar, ville bevisa att de främlingsfientliga har fel om att afghaner är farliga.
>>– Ska inte du vara med och våldta? frågade det ena flyktingbarnet sin kompis i samband med våldtäkten, enligt domen.
>>Anwar frågade om kvinnan ville följa med till deras HVB-boende och dricka alkohol, vilket hon tackade ja till efter att ha funderat och tvekat eftersom hon hade lovat sina barn att inte komma hem för sent.
>>– Jag tyckte att det kändes okej och kände mig inte orolig. Jag är aldrig varit rädd eller orolig för människor från andra länder, underströk kvinnan efteråt.
>>När hon hade ställt sig upp och skulle sätta sig på madrassen igen snubblade kvinnan in i väggen och fick ont. Hon lade sig på madrassen och fick en kudde av Anwar. Direkt efteråt började han ta på hennes kropp.
>>– Jag vill inte, jag vill inte! förklarade hon förgäves och försökte putta undan afghanen.
>>Då lade han sig över kvinnan, drog av hennes byxor och höll tag i en av hennes armar. Därefter genomförde han en vaginal våldtäkt medan han flera gånger sade åt kvinnan att hon skulle vara tyst.
>>När Fardin låg i sängen frågade Anwar om han inte också ville förgripa sig på kvinnan
>>– Ska inte du vara med och våldta? sade Anwar på farsi, enligt domen, där det framgår att det var just det ord som betyder "våldta" som användes.
>>Fardin lämnade sin säng, tog tag i kvinnans bröst under tröjan och onanerade bredvid medans Anwar fortsatte att våldta henne vaginalt.
>>När kvinnan fortsatte skrika och protestera började Anwar våldta henne analt istället. Hon skrek att det gjorde otroligt ont och till slut slutade han.
>SV FU HO
Anthony Hernandez
Påminnelse om att Annie är med i bilderberggruppen.
Hon (och Centern) har gjort deras livs misstag, de kommer få under 4% i valet.
Charles Ortiz
för att nordisk folktro är gammalt och töntigt och nedsolkat av nassar
Logan Long
Det är bara byrackor som tittar på dem skitfilmerna.
Brody Perry
9 000 afghaner för att permanent bli av med centerpartiet
en bra deal favä
Gabriel Rogers
För det känns inte som något att gnälla över om man inte är en gnällkärring.
Jack Martin
Parker Perez
Tror inte det. Centerpartiet är det nya innerstadspartiet. De har tagit alla Mp-väljare efter islamistskandalerna och kommer ta minst 10 % i valet.
Aaron Wood
Hmm.....
Nolan Barnes
Juan Jones
Påmminelse att alliansen har röstat _JA_ till var och ett av den rödgröna regeringens propositioner i snart fyra år.
Mason Roberts
>svenska män blir hanrejade av hapas
Austin Bennett
Vad fan snackar ni om? C har ju sugit upp väljare från MP och Reinfeldts gamla trogna falang. De kommer inte förlora ett skit på detta. Det är ju därför Annie stödjer regeringens förslag. För att behålla sina nya väljare
Jason Martin
Lolbryrmigintekolladeinte
Nicholas Carter
BING BING
Cooper Phillips
>>Anwar frågade om kvinnan ville följa med till deras HVB-boende och dricka alkohol, vilket hon tackade ja till efter att ha funderat och tvekat eftersom hon hade lovat sina barn att inte komma hem för sent.
Brody Sanchez
>amerimuttar tror oironiskt att tor är blond
Hunter Flores
kunde tagit på lösmustascher favä
Nathaniel Evans
MAMMA MIA
Alexander Baker
Fan ta dem och de jävla skäggbarn
t. en arg blatte
Kevin Young
stackars hennes barn
Leo Bailey
Centerpartiet stöder Socialdemokraterna genom att låta 9000 vuxna afghanska män, utan skyddsskäl, stanna i Sverige.
Isaiah Reed
Riktigt classy att som medelålders kärring följa med två "ungdomar" till ett HVB-hem för att dricka alkohol.
Carter Price
fake news
en liten andel kanske spiller över (som det gör till alla partier), men mp och c är i övrigt på tok för långt ifrån varandra ideologiskt för att detta stora folkvandringsscenario av väljare skulle vara trovärdigt
mitt stalltips blir att majoriteten av f.d. mp:are (och blåsta f!:are) går över till s och ffa v
Grayson Evans
>när partykrascharen kommer utklädd till kung koopa
Aaron Gomez
>t. en arg blatte
talar?
Jayden Morales
Hanrej-barn.
Bild relaterad.
Mason Evans
>t. en arg blatte
Qrinsch
Zachary Perez
moderniteten var ett misstag
Caleb Jenkins
>Rösta på AfS
>AfS får 3 % av rösterna
>Kommer inte in i riksdagen
>SD tappar 3 %
>Annie Lööf och övriga jihadister i riksdagen fortsätter ta in miljoner afghaner
>Winning
Dominic James
Rätt åt henne. Säkert en äcklig batikkärring ändå.
Adrian Bell
Skulle inte Annie Lööf hellre äta upp sina nerbajsade trosor än att bli ett stödhjul till sossarna?
David Murphy
>ville bevisa att de främlingsfientliga har fel om att afghaner är farliga.
Kvinnor, försvara aldrig män, sätt aldrig män först, män kommer alltid att hugga dig i ryggen.
Lincoln Perry
Christian Miller
>>AfS får 3 % av rösterna
vilket garanterar dem valblanketter nästa val
>>SD tappar 3 %
vilket inte påverkar deras läge i riksdagen alls
Jackson Jackson
såg två snubbar iklädda mario & luigi-kostymer utanför min matbutik häromdagen favä
Jacob Foster
Jacob Ross
finns inte ett skit som SD skulle ha kunnat gjort med dem tappade 3 procenten ändå, Jonathan
Austin Adams
varför är svenskar sådana psykfall?
Ethan Sanchez
Jag vill inte behöva FÖRESTÄLLA MIG längre, jag vill uppleva det! Sökes: en kort o lätt fv att lyfta upp och knulla över saker i hemmet.
Alexander Lewis
AfS kommer få minst 4%, jag har värvat 20 personer till dem (varav 4 st var sossar)
Chase Perez
>valblanketter
det är vid 1%, vid 2% (tror jag) får de finansiering av staten
Logan Martin
>svenskar
>brevar tyskt psykfall
Jose Brown
Skriver mer än talar, har stark brytning
Justin Howard
Finns det något samlingsalbum med batikhäxor?
Lincoln Fisher
korrekt. 1% är valsedlar, 2% är bidrag, tror det är något vid 3% också
Levi Ortiz
du e bara pedo?
Easton Parker
Jayden Garcia
>att ge oskuldskasslerns parti valsedlar är viktigare än att påverka det parlamentariska läget vilket afs aldrig kommer göra
Tom. dem själva är ju redan i full skadekontroll
>a-asså det är inte bortkastat, v-vi kan få valsedlar o bidrag så vi kan finansiera vår livssti... jag menar kampanj
Nathan Price
William Morgan
Ja, bara kolla in denna twitterprofil.
Asher Thomas
Rösta du på AfS din dumma jävel. Finns inte en chans att de kommer in i riksdagen. SD fick hålla på i årtionden innan de kom in och då fanns det inget annat invandringskritiskt parti. Efterfrågan var högre för SD 2010 eller vad det var än vad den är för AfS idag.
Jose Hernandez
Jag vill inte att han ska leva, han ska dödas.
Blake Torres
Ni är väl inte fortfarande oskulder hoppas jag? Det kommer att bli svårare för er att överleva med en terroriststämpel på er
James Lee
undrar ifall hon tar niggerkuk
Brandon Gray
nintendo switch blev just hackad princip
Isaiah Hill
>snälla, skicka hem lille Abdul. jag har ont i ryggen!
Jose Powell
Jimmie...
Nolan Sanchez
Som sagt en förlust på 3% i röster skadar inte SDs position i Riksdagen.
en chans att får ännu ett invandringskritisk parti närmare till riksdagen är värt det
Justin Gray
>vara så patetisk att man sitter och shillar sitt rövsmärteparti på ett röksignalssystem för karibiska kanotsnidare
Känns bra att man aldrig blir så tragisk som kasslern.
Jeremiah Martinez
Tror ni kasselstrand gillar kassler?
Dominic Ward
Undrar om han stödjer att man ska slå ihjäl alla som pratar arabiska också?
#InteAllaIncels
Landon Taylor
kom då nbögar
Leo Jackson
alla vänsterbögar från twitter skulle fan inte kunna heema flampan om de så hoppade på h*nom alla på en gång
Chase Hernandez
>närmare till riksdagen är värt det
Haha mmm okej oskuldskasslern, vad fan ger det oss?
Juan Johnson
Jonathan Othen...
Eli Kelly
>vad fan ger det oss?
ännu ett invandringskritisk riksdagsparti som även sporrar SD att inte bli för bekväma.
Joseph Cox
Nej.
Jaxon Anderson
ÖVER NORDEN JAG HÄRSKNAR
Charles James
>häng dig hahaha
Kayden Turner
youtube.com
/evangeline låt
Eli Morales
Jag trodde muslimer värderade familjen och respekterade de äldre
Wyatt Cook
>lek är nyckeln
>vuxen man
Juan Gray
>ännu ett invandringskritisk riksdagsparti
Så inget
>även sporrar SD att inte bli för bekväma.
Jo tjena kasslern, kom med något rejält innan jag spolar bort min röst.
Alexander Allen
troligen
Easton Perez
KAROUZEL
Owen Flores
Jag tror det blir positivt med fler invandringskritiska partier i riksdagen då SD just nu är helt utfryst av de andra och därför spelar + eller - 3% väljarstöd ingenting.
Du tror det inte, vi kommer inte längre där
Men rösta gärna SD du. Det är också bra, ju fler invandringskritiska partier vi har desto bättre.
Evan Howard
Är ju välkänt att det är en fejkprofil
Finns fan nog med batixhäxor, så jävla patetisk när stormbögar måste hitta på skit
Luis Morales
Tro mig, varje procent kommer att göra en stor skillnad.
Detta val blir speciellt. Kd, L och Mp kan åka ut (hög sannolikhet att minst ett parti åker ut).
FI ligger nära 4 % och kan komma in i riksdagen (låg sannolikhet).
Hur det än blir så kommer varje röst spela roll vid regeringsbildandet.
En procent kan vara skillnaden mellan en SD-stödd regering och en vänsterregering med fittan Annie Lööf.
Anthony Sanchez
Har inte känt mig riktigt kåt på ett tag.
Logan Moore
>En procent kan vara skillnaden mellan en SD-stödd regering och en vänsterregering med fittan Annie Lööf
Ser det verkligen ut så? Enligt mig blir det antingen en rödgrön eller alliansregering. Vilket alltså inte är någon skillnad från nuvarande läge.
SD är viktiga då de influerar de andra men de behöver inte 3% extra för att göra det
Chase Scott
>Är ju välkänt att det är en fejkprofil
Det är orelevant för budskapet.
Artikeln är på riktigt.
Ryan Martin
Nu är det ju så att Centerpartiet öppet sviker Alliansen. Det här kan ändra allting och det är inte omöjligt att övriga Alliansen öppnar upp för att bilda en minoritetsregering med stöd av SD. Både Kd och L (mest troligen bara ett parti) kan dock åka ut ur riksdagen så varje röst för SD kan vara av avgörande betydelse.
Jason Diaz
MEN KASSLERN VILL HA BIDRAAAAG! HAN BEHÖVER SKUMPAAA! Och då menar jag inte skumpa på hahnrejens kuk vilket han redan gör utan han behöver använda partikassan till champagne.
Jackson Morales
inte jag heller :(
Christian Parker
Samma, tror inte ens kuken fungerar längre
Mason Bailey
vi får försöka hitta en lösning, lite snuskiga saker och smek ett tag kanske blir bra, ska pröva imorgon
Adam Wright
>Nu är det ju så att Centerpartiet öppet sviker Alliansen
tills jag får se att Alliansen brakar ihop eller kickar C tror jag på det. De har tillåtit såna här saker många gånger tidigare. Alliansen har ju för i helvete inte fält regeringen på 4år nu fast de kunnat
>det är inte omöjligt att övriga Alliansen öppnar upp för att bilda en minoritetsregering med stöd av SD
Ms nya hanrejledare vägrar samarbeta med SD
>så varje röst för SD kan vara av avgörande betydelse.
Jag tvivlar på att det blir så viktigt men får se hur det går när valet sätter igång på riktigt och jag får se fler opinionsmätningar