/NEDERDRAAD/ Trump en huisdier editie
Welkom: Drumpies
Niet welkom: Macron fanboys.
/NEDERDRAAD/
1e voor de leeuw van Anatolië
Te vroeg
Nee, ik heb helaas veel huiselijk geweld meegemaakt. Het is voor anderen altijd makkelijk praten, vooral achteraf.
Ik denk dat ik het ook niet had gepikt. Maar in de realiteit: zij komt met een mes op jou af. Jij slaat haar. Zij is boos en doet aangifte met echte verwondingen. Jij zegt dat ze met een mes op je afkwam. Maar zij ontketenen speelt zielig voor de politie en rechter. Jij bent voor de rest van je leven een crimineel met een strafblad. Ze kiezen haar kant, want het zijn mannen. In situaties van huiselijk geweld krijgt de vrouw altijd gelijk, ook van politie en justitie. Ik heb het zelf meegemaakt.
Ga weg miemheer.
ik snap onironisch niet waarom je zou denken dat ik aan het azen ben.
BLABLABLA JIJ BENT HOORNDRAGER IK BEN STOER
HAHAHAHA
Dat is een standaard reactie als iemand inhoudelijk niets weet toe te voegen
ik vind het jammer dat je nationaliteit niet kan ruilen.
tenzij je marokkaan of turk bent natuurlijk. Dan mag je hier alles.
Er zijn erg veel zelfmoord/derpressie miems op de Nederdraad voor een domme redenen. Dus je bent niet aan het trollen?
Dit heeft niks daar mee te maken.
Maar ik ga toch lekker zelfmoord plegen, want ik heb weer de hele dag huilend in bed gelegen.
Hoi
>Zij is boos en doet aangifte met echte verwondingen
Die messteken en brandwonden van jou zijn gelukkig wel nep lmke.
>Dan mag je hier alles.
Wowie zeg das tof zeg.
waarom ben jij eigenlijk zo'n verliezer met alle positieve discriminatie?
This is a house for sale in my area, would you live here? It’s super comfy.
>positieve discriminatie
Wowie zeg nog meer bonussen.
haha
Goed dat je dit paalt, anders was ik vergeten dat er onstabiele mensen bestaan.
We zijn tenminste niet in authoritaristische Engeland. Kop op.
youtube.com
zoals die kerel in het filmpje?
IK HAAT MIJN LEVEN
Het is allemaal wat och jee het gaat helemaal fout man.
Wat is dit voor gezeik? Hij wilde de agent overduidelijk slaan en bleef zich verzetten. Ik vond dat de agent zich nog erg inhield. Ik had hem direct geklipt met de 44.
youtube.com
dit is het lekkerste nummer van 2017
>Ik had hem direct geklipt met de 44.
wajoo bruur gwn KRA KRA KA KA KA togh
>Rationaliteit praten met normaaltjes.
no we are used to dense populations
>lelgen
>rationeel
hihi
Belg aub. Ga geen kinderachtige spelletjes spelen over "het is daar nog erger dan hier". Je moet ons niet laten verdelen. Overal in het Westen wordt de vrijheid van meningsuiting steeds verder ingeperkt. Ook in Nederland en België. We worden - letterlijk - van onze eigen grond gejaagd. In Nederland zijn witte Nederlands in meerderheid slachtoffer van misdaden gepleegd door een meerderheid van allochtonen. In andere woorden: we worden letterlijk door migranten geterroriseerd, vermoord en onderdrukt, terwijl we alles voor hun betalen.
Maar dat mag je lekker nie zeggen want dat worden ze boos ;P Zoals de mocro's in deze draad. Ze kunnen geen enkele vorm van kritiek verdragen. Dat past bij de Arabische cultuur. Daar zijn stamverbanden, tradities en de islam leidend, niet het rationele denken. En die linkse gekkies nemen ze ook nog eens in verdediging.
Oetz ik vond het wel weer excessief geweld, gelijk weer doodgeschoten. Alleen ongelofelijk dom wat die gozer deed.
het was een slecht muziekjaar
net als het jaar daarvoor
en daarvoor..
SKIDDIE BOEM BOEM KAKA
Hoi polgekkie.
Wajoo wajoo kijk deze za3koff ahahah tuurlijk zijn we de baas whaahahha
voor je weet staat er een maan en ster op de h*LLandse vlag abi wahahaha
>in een worsteling voor 2 minuten met een agent
>agent probeert hem meerdere keren te waarschuwen
>trekt uiteindelijk na een hopeloos gevecht zijn pistool en schiet uit zelfverdediging
Kanker zeg. In amerika schieten ze agenten bij het minste geringste al overhoop. Daders die ineens uit het niets een pistool trekken. Hij moest zichzelf hier verdedigen.
geen argument.
Ja maar wat kunnen we doen. Idioten overtreffen in aantal het aantal niet-enorm-domme mensen. God help ons.
ik sla in die hypothetische situatie als gedachte experiment je kakkerlakkinderen (daarmee verwijs ik naar hun nationaliteit en niet naar ras) met hun kop tegen de stoeprand kapot.
>memos
Wat een gezeik zeg
>beweegt zijn hand naar zijn achterzak en vervolgens in een snelle beweging richting de agent
Dat is een risico waarop de agent dient te schieten. Geen tijd om te kijken wat hij mogelijk wel of niet uit zijn zak haalt, als het wel een pistool is ben je te laat.
>wat kunnen we doen
VLAAMS
BELANG
STEMMEN
whahahaa blijf maar lekker fantaseren, ihel neuken mijn kinderen jou dochter en je moeder ah za3koff terwijl jij moet toekijken hoe een halfgetinte baby te wereld komt met de naam Marouane omdat je dochtertje dat zo leuk vond
>whahahaa blijf maar lekker fantaseren, ihel neuken mijn kinderen jou dochter en je moeder ah za3koff terwijl jij moet toekijken hoe een halfgetinte baby te wereld komt met de naam Marouane omdat je dochtertje dat zo leuk vond
was het maar zo
Ja natuurlijk. Maar toch zelfs zij kunnen niet alles fiksen. En ik heb een sterk gevoel dat N-VA gaat winnen wat even slecht is als elke andere partij. Ik hoop dat ze winnen.
2012 beste muziekjaar
DIT LAGE LAND WAAR VLAMINGEN LEVEN
VAN IN DE VOEREN TOT HET NOORDZEESTRAND
BELFORT EN KATHEDRAAL, ONZE BAKENS
1000 JAAR VLAANDEREN, DIT IS ONS LAND
NOOIT VERGETEN, DIT IS VLAAMSE GROND
LAAT IEDEREEN WETEN, DIT IS VLAAMSE GROND
DOORHEEN DE TIJDEN, DIT IS VLAAMSE GROND
BLIJVEN WE STRIJDEN, DIT IS VLAAMSE GROND
Nou je hebt wel veel te bewijzen zoals
>Overal in het Westen wordt de vrijheid van meningsuiting steeds verder ingeperkt
>We (wie zijn dit?)
>We worden - letterlijk - van onze eigen grond gejaagd
>we worden letterlijk door migranten geterroriseerd
>de mocro's in deze draad
>stamverbanden, tradities en de islam leidend (bij de moslims in NL)
>die linkse gekkies (wie?)
>linkse gekkies nemen ze ook nog eens in verdediging (waar?)
Het zal voorlopig inderdaad niet veel veranderen. Het maakt eigenlijk ook niet uit, want we zijn al veel te laat. Straks zijn ze 30% of meer van de bevolking. Als dat allemaal voor 1 salafistische politieke partij gaat stemmen dan zijn ze in Nederland al de grootste.
Ik denk eraan om naar Oost-Europa te verhuizen. Voordat ze ook doorkrijgen dat wij uit onze eigen landen aan het vluchten zijn en de grenzen voor ons gaan sluiten.
Niet hem, maar het is allemaal waar.
Waarom zou je in godsnaam naar Oost-Europa verhuizen.
Waarom niet Amerika? Oost-Europa doet het nog altijd slecht, Amerika heeft nog een beetje een toekomst niet zo veel maar toch meer als de meeste landen.
>Niet hem, maar het is allemaal waar.
Ah ja, ik zal dat als een polgekkie als voldoende bewijs beschouwen. Goh, wat is het leven toch makkelijk zo.
Ga toch weg kanker buzzwoord miemer.
>dvw 172 cm
Ik ben letterlijk kleiner dan 13 jarige kinderen en zal nooit serieus genomen worden door andere volwassenen
Ik snap echt niet waarom mensen hier per se allemaal voorbarige conclusies moeten trekken. En naderhand iedereen maar gek noemen etc.. Maar goed ik ga, hoor. Doei!
>als
Het gemiddelde intellect van Jow Forums, mensen.
>de absolute staat van (((JijBuis)))
Verhuis naar China
Ben jij niet degene dat mensen "polgekkies" noemt?
Weinig tot geen straatcriminaliteit
Steeds betere voorziengen met welvaartstaat
Goed en veilig onderwijs voor mijn kinderen
Mensen die mijnl idealen delen zodat ik er ook met anderen over kan praten en niet altijd hoef te liegen dat ik PvdA of D66 stem
Betere arbeidsmarkt voor hoogopgeleiden
Geen immigraten die het land in de komende decennia onleefbaar zullen maken
Goedkope huisprijzen en makkelijk aan woning te komen
Amerika kom ik niet binnen.
>13 jarige zijn groter dan 172 cm
Wat is dit een To Catch A Predator aflevering?
ikdv
drollanders zijn echt kklang tfoeee
Waarom niet? Jou verlies.
ik heb les gegeven op een middelbare school. Ik ben 189 maar de meeste jongens in 3 havo en vwo waren langer dan mijn. In de bovenbouw was ik een letterlijke dwerg en waren ook al de meeste meiden langer.
Ja Nederland he. Land met de grootste mensen.
>waarom niet
Je kunt niet zomaar een land binnen lopen en zeggen dat je een inwoner bent.
Fatoeman.
is there people who actually believe that policeman did the wrong thing
geen grap...
Steeds betere voeding. 190 is het nieuwe 180.
Nee maar je kunt altijd proberen er binnen te geraken.
WEET JE WAT WIJ IN ZEELAND WILLEN?
WIJ WILLEN ZWARTEN KILLEN
dan moet je je voorstellen hoe het is om onder de 170cm lang te zijn
Niet echt. Ik ben 175 en de meeste waren groter dan ik maar 190 is nog steeds best wel heel lang.
Fantast.
Het leven lijkt me daar niet fijn. Smog/werkcultuur/kans dat ik op liveleak kom door roltrapoverlijden
De meesten zijn rond de 175 onironisch
Ik leef met mijn kabouterbroeders mee
Als je onder 170 ben dan is er gewoon in Nederland geen leven voor je.
zouden jullie uit de draad willen vertrekken?
Manlaat is kwaad.
ik ben 6"3
6.3 centimeter misschien.
dat is mijn piemeltje.
Tuurlijk.
Wanneer ik over straat loop of in de trein zit kijken mensen me aan alsof ik een verstandelijke gehandicapte kat ben. Zo is het leven van een 172 dwerg zoals ik :'(
Maar hoe kijken mensen je aan doen?
Ben je een tatta?
>1.72 m
Meer a kabouter.
Ik pest je maar. Ben je tenminste schattig?
>Hoi ik ben een feminist
gestopt met lezen
1.70m zijn is best wel kanker ja
ik voel me echt niet serieus genomen omdat anderen gewoon een kop groter zijn wdn
Het is niet een bepaald soort blik (ergens tussen verbaasd en neutraal) , maar eerder het langdurig staren naar me. Wanneer ik de richting van die persoon aankijk doen ze net alsof ze niet de hele tijd naar me gestaard hebben
Nee
Totaal niet
ik word hier droevig van. Iedereen krijgt leuke relaties behalve ik.
Er is letterlijk niets mis met hard drugs
niet grappig jongens, wie nam deze foto van mij?
jawel, heb je weer gesnoept?
xD
+1 like
Ben mij al mentaal aan het voorbereiden