/danmarktråden/

JEPS

Amen, det er fandme da utroligt.
Det er 3. gang på 2 uger, og 2. gang på 2 dage.

Mord, fordi dommeren synes han godt kunne virke som typen der ville gore sådan noget. For at være helt må jeg give hende ret. Jeg mener, prov dog at se på manden, han har det der psykopatblik i ojnene. Spær ham inde for en sikkerheds skyld

Jow Forums mener, at det er anons som laver terrortrusler, der får siden til at gå ned
Jow Forums mener, at det er den amerikanske stat som vil nedlægge siden og derfor starter en hel konspirations-teori, der blev sat i gang med ham gutten i Canada

Sgu da bare en eller anden flok små unger der DDoS'er, og får et lille adrenalinkick ud af det.

Uanset hvad så er det virkelig trælst

HVAD FANDEN RISGNASKER MOOT
FÅ FINGEREN UD

jeg kan ikke huske den 1. gang
måske skete det mens jeg var på arbejde...

Det har du fuldkommen ret i.
Ville i det mindste være rart hvis Hiro gav lyd fra sig.

Selvom jeg ikke er i tvivl om at han har slået hende ihjel, så er retssystemet altså anderledes indrettet (gudskelov). Dommerens mening, faktisk enhver mening, er komplet ligegyldig, man kan ikke dommes på baggrund af antagelser, da man i Danmark er uskyldig indtil det modsatte er bevist, og kan de ikke bevise at han har slået hende ihjel, ja så går han fri (med mord). Han bliver dog domt for usommelig omgang med lig.

Bloodmoney. Fede minder om at komme hjem fra skole og spille los

Attached: C-m5KgxXoAAxecR.jpg (1024x1024, 103K)