/NEDERDRAAD/

Kijk hoe mooi- Editie

youtu.be/HOXs0stI4Hc

Vorige:

Attached: 1512945849906.png (861x807, 896K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=JDo-GYH95A4
youtube.com/watch?v=Oo-IJ0uErYs
wetten.overheid.nl/BWBR0006589/2017-01-01
twitter.com/SFWRedditImages

Zou je haar doen-editie

youtube.com/watch?v=JDo-GYH95A4

ik heb 2 pappies (onironisch)
vma

deze draad is de nederlandse versie van torilla tavataan

Nee, teveel gezeik met een wijf die gaat aandachthoeren op tv over hoe erg haar problemen wel niet zijn

Als je jezelf wilt nekken, doe het dan maar ga dan niet zitten janken op tv

>torilla tavataan
????

kjeh kjeh

Dutch boys :3

Attached: 602520_screenshots_20170528224559_1.jpg (1920x1080, 568K)

nieuwflikker eruit

>nieuwflikker
????

Ik ben juist oud

пeдик oтвaли

>bij een voetbalwedstrijd schreeuwen mensen positief
oke meisje

>Lesbians
>Animoo
get the fuck out.

>Gent en een paar stadjes langs de grens me Wallonië spreken een 'r' uit op z'n Frans
>300000 inwoners
>veel Belgen

pidor

rude. I thought everyone is gay-friendly in the Netherlands

Attached: 579704.jpg (1280x720, 128K)

This thing is great.

I could not imagine such a thing being produced in Germany. Good that you still have some kind of freedom.

Attached: 1525906775286.jpg (1024x768, 71K)

Ben jij wel eens een dp gehad met je pappies?

those are dutchmen sweetie, dont mind them :3

>oy vey

Attached: israel.png (627x466, 81K)

's avonds kan ik niet slapen en 's ochtends niet opstaan. Waarom is het menselijke lichaam zo raar geprogrammeerd?

Wat zijn Joden eigenlijk toch irritant he

Welkom in de puberteit

Ik ben 25.

koek wat een kneuzen

maar grappen over geld? waar dan

zijn nederlandse protestanten ook zulke israel-epigonen als in amerika?

Mwah alleen in de politiek
Met name de SGP houdt van Joods zaad

oh op het einde
had hem toen al uitgezet blijkbaar

>Bombardeer demonstranten
>Iemand zegt: foei das niet best
>AAAAAHHHH KANKER NAZIS STOP MET JODEN HATEN

Anyone got a USB-C in North Amsterdam?

could have bought one at Media Markt there in Amsteram North. It's usually open until 22:00

Als je met stenen gooit en met katapulten schiet mag de Nederlandse politie je ook neerschieten.

dp?

zou je zeggen dat het gebrek aan een vrouwelijk rolmodel in je leven je problemen veroorzaakt heeft?

Dwingd uzelf een aantal keer achter mekaar voor ten laatste om 11u 's avonds in uw bed te kruipen, na een tijdje is uw slaapritme terug normaal.

Hahaha hva

prima. maar al die 2700 demonstranten waren niet met dingen aan het gooien.

man man man die "opmerkingen" van CIDI
je moet even moeite doen (kan het nauwelijks lezen man) maar toch hard gelachen

Great

Attached: War.png (600x500, 84K)

Spreek me niet aan met u aub, dan voel ik mij zo oud.

>oh boehoe inwoners van een illegaal bezet gebied verzetten zich

niet echt
ze zijn rijk en financieren mijn studie dus ik klaag niet

Nederlandse protestanten zijn van geen betekenis in de Nederlandse politiek

had je niet liever een mama gehad?

Nee dat mogen ze niet, meestal komen er dan een paar busjes langs die het op een vriendelijker manier oplossen zoals elk welvarend land.

Attached: 510.jpg (720x479, 71K)

>boehoe een paar terroristen zijn dood

Maar ik spreek u aan me 'ge'.

Mogen ze wel. Het is gewoon een aanval met een dodelijk wapen.

>2700 mensen gewond door bombardementen.

een goede mama wel ja
maar ik weet niet beter dus daar kan ik niet echt over oordelen

mijn lulllllll

Attached: 1497971835823.jpg (1280x720, 84K)

Mogen ze niet, windbuil. Bij praktisch elke demonstratie wordt er met allerhande projectielen naar de politie gegooid. In een beschaafd land wordt dit niet beantwoord met dodelijk geweld.

>jezelf wurgen voor de lol
Wat is er mis met bl*nkies

>t*tta's
>bl*nkies
>mvg

Attached: videoblocks-child-using-laptop-little-boy-playing-computer-games-using-touchpad-and-wireless-mouse-k (1920x1080, 2.09M)

schaapjescultuur
hoekige dingen doen om bij de groep te horen
echt ik walg hiervan

dus als ik met mijn vriend een kind adopteer hoef ik me niet schuldig te voelen dat hij geen mama heeft?

Zolang de Palestijnen zich als apen gedragen die de Joden de zee in willen drijven, is het onmogelijk voor Israel om zich vredig op te stellen. Dat zou zelfmoord zijn.

Gelukkig zijn ze nog zo geduldig met de Palestijnen. Dat zou andersom niet het geval zijn geweest.

De grootste vijand van de Palestijnen zijn ze zelf. De twee staten oplossing zou gewoon falen omdat Palestijnen niet naast Israel willen wonen. En dat is ook de reden dat Palestina steeds kleiner wordt.

Kankerfurry

adoptiekinderen hebben meestal kutouders dus voel je je vooral niet schuldig

gr. gr. David Goudsmit

>Zolang de Palestijnen zich als apen gedragen
Ik geef geen ene kanker om hun. Je argument slaat nergens op. Als iemand zich als een kanker barbaar of oorlogsmisdadiger gedraagt, dan zeg ik dat ze de kanker mogen krijgen. Joden dus ook.

En waar blijven de negers met hun literatuur?
Waarom zijn de joden altijd nog zo zuur?
Noem mij eens één goede chinese acteur.
Het blanke ras is superieur

alleen als je met je klauwen van hem afblijft

Gaat Israël nu ons doden?

Attached: schedelkoffie.jpg (300x225, 71K)

>wie is Jackie Chan

hoeveel geef ik voor een afscheidscadeau van een collega die ik niet echt ken?
5 eur?

last time I went to netherlands turks and dutch people hunt me down for not being white

ik zal toch zijn luier moeten verschonen hoe vies dat ook is.

>Gooit witte fosfor-bommen op je stroom

Attached: 1504174021699.png (360x552, 236K)

Goethe, bedaar alsjeblieft

Als iemand verdacht wordt van een zwaar strafbaar feit, zoals een poging tot zware mishandeling of doodslag, mag de politie schieten.
Als er gevaar is voor letsel van henzelf of iemand anders mag de politie schieten.

>5 euro
echte tattamentaliteit koek
geef hem een dikke J jij vuile homo

You must run fast.

Wat dragen de moslims bij aan de wetenschap?
Kleine aziaten sla ik neer in één klap.
Zwarten hebben de illusie van grandeur.
De blanke man is superieur

>mvg, hij die geen flauw benul heeft waarover spreekt

>tering grote groep mensen bombarderen is het zelfde als een paar demonstranten die zelf iemand aanvallen arresteren of doodschieten
tering mongool

no.
im very fat and brown
i cant run fast

wil je trouwens liever een jongen of een meisje adopteren?
En waarom?

>Adopteer 16jarige meisje
>win

Dat is gewoon de wet. Dat ze het niet doen is wat anders.

De Nederlandse politie mag al schieten als je een gewapende overval hebt gepleegd en wegrent.

Then you lie. I will hunt you now for lying.

Attached: 1520162540707.png (666x218, 152K)

>Dat is gewoon de wet
dat is helemaal de wet niet, domoor; hou dus op met uit je nek te kletsen

was satire
youtube.com/watch?v=Oo-IJ0uErYs

>Het gebruik van een vuurwapen, niet zijnde een vuurwapen waarmee automatisch vuur of lange afstandsprecisievuur kan worden afgegeven, is slechts geoorloofd... tot het beteugelen van oproerige bewegingen of andere ernstige wanordelijkheden, indien er sprake is van een opdracht van het bevoegd gezag en een optreden in gesloten verband onder leiding van een meerdere;

Ik denk niet dat het erg veel uitmaakt, jongens begrijp ik misschien beter maar ik geloof niet dat heel veel verschil zal maken.

Geef haar je piemel vuile homo

hij had het over iemand die verdacht wordt van een misdrijf; is niet hetzelfde als op heterdaad betrapt worden

wetten.overheid.nl/BWBR0006589/2017-01-01

en welke leeftijd ongeveer?

>Land-A mag duizenden demonstranten in het land-B bombarderen

Attached: 1522265739594.jpg (403x448, 25K)

Als je verdacht wordt voor een misdrijf waar 4 jaar op staat, wat eigenlijk alles is, mag de politie schieten om je aan te houden.

Het liefst gewoon vanaf de geboorte, dat deden mijn oom en tante ook. Maar ik weet niet wat de mogelijkheden zijn dus dat zie ik tegen die tijd wel. Een draagmoeder is ook een optie natuurlijk. Maar dat is allemaal toekomstmuziek.

Pertinent onjuist.
>WANNEER MAG DE POLITIE SCHIETEN?De politie is bevoegd om geweld te gebruiken om haar taak, de handhaving van de rechtsorde, uit te voeren. Het gebruikte geweld moet altijd in verhouding staan tot de situatie en het misdrijf. Dit wordt ook wel ‘proportioneel en subsidiair’ genoemd. Tijdens een gevaarlijke situatie probeert de politie te de-escaleren. Eerst gebruikt de agent zijn stem om de verdachte te vorderen iets te doen of juist niet te doen. Als dit niet lukt, schaalt hij of zij op naar het gebruik van wapens; bijvoorbeeld pepperspray, de wapenstok of inzet van de politiehond. Pas op het laatste moment pakt de agent zijn vuurwapen. Hij kan een waarschuwingsschot lossen. Wanneer er sprake is van noodweer heeft een agent vaak geen tijd om te de-escaleren. Hij is dan bevoegd om gelijk te schieten. Een agent mag ook schieten om iemand aan te houden die van een ernstig feit verdacht wordt. In die situaties heeft de agent geleerd op de benen van de verdachte te richten. Wanneer er sprake van noodweer is, mag de agent op de romp van de verdachte schieten.
>WAT IS NOODWEER?
Als een agent zelf in gevaar is of wanneer een verdachte een ander persoon (levens)gevaarlijk bedreigt, is er sprake van noodweer en mag de agent schieten.

De wet gaat boven wat we de politie leren.

bij nader inzien heb je hier wel gelijk:
>Een agent mag ook schieten om iemand aan te houden die van een ernstig feit verdacht wordt.

Attached: Naamloos.jpg (658x701, 233K)

Neuk de politie oetz

ik hoop dat jullie een grote neger homo adopteren en hij jullie in de kont neukt lol

Letterlijk

Attached: a9168fbe_12896340_10201520782497993_274177548_o.jpg.jpg (747x1328, 104K)

>stops gezicht in haar reet
mmmmm