/NEDERDRAAD/

Als je verdacht wordt voor een misdrijf waar 4 jaar op staat, wat eigenlijk alles is, mag de politie schieten om je aan te houden.

Het liefst gewoon vanaf de geboorte, dat deden mijn oom en tante ook. Maar ik weet niet wat de mogelijkheden zijn dus dat zie ik tegen die tijd wel. Een draagmoeder is ook een optie natuurlijk. Maar dat is allemaal toekomstmuziek.

Pertinent onjuist.
>WANNEER MAG DE POLITIE SCHIETEN?De politie is bevoegd om geweld te gebruiken om haar taak, de handhaving van de rechtsorde, uit te voeren. Het gebruikte geweld moet altijd in verhouding staan tot de situatie en het misdrijf. Dit wordt ook wel ‘proportioneel en subsidiair’ genoemd. Tijdens een gevaarlijke situatie probeert de politie te de-escaleren. Eerst gebruikt de agent zijn stem om de verdachte te vorderen iets te doen of juist niet te doen. Als dit niet lukt, schaalt hij of zij op naar het gebruik van wapens; bijvoorbeeld pepperspray, de wapenstok of inzet van de politiehond. Pas op het laatste moment pakt de agent zijn vuurwapen. Hij kan een waarschuwingsschot lossen. Wanneer er sprake is van noodweer heeft een agent vaak geen tijd om te de-escaleren. Hij is dan bevoegd om gelijk te schieten. Een agent mag ook schieten om iemand aan te houden die van een ernstig feit verdacht wordt. In die situaties heeft de agent geleerd op de benen van de verdachte te richten. Wanneer er sprake van noodweer is, mag de agent op de romp van de verdachte schieten.
>WAT IS NOODWEER?
Als een agent zelf in gevaar is of wanneer een verdachte een ander persoon (levens)gevaarlijk bedreigt, is er sprake van noodweer en mag de agent schieten.

De wet gaat boven wat we de politie leren.

bij nader inzien heb je hier wel gelijk:
>Een agent mag ook schieten om iemand aan te houden die van een ernstig feit verdacht wordt.

Attached: Naamloos.jpg (658x701, 233K)

Neuk de politie oetz

ik hoop dat jullie een grote neger homo adopteren en hij jullie in de kont neukt lol

Letterlijk

Attached: a9168fbe_12896340_10201520782497993_274177548_o.jpg.jpg (747x1328, 104K)

>stops gezicht in haar reet
mmmmm